SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Animal Crossing! Is Brewster, de koffieduif.quote:
Ja volgens mij ook, zag jongens nooit in elkaars agenda schrijven.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:45 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij schreven jongens helemaal niet bij elkaar in de agenda, dat was een meisjesdingetje.
sowiesootjequote:Op woensdag 10 november 2021 13:45 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij schreven jongens helemaal niet bij elkaar in de agenda, dat was een meisjesdingetje.
Of geodriehoeken en passers IN het plafond.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
In mijn herinnering gooiden de jongens vooral met elkaars agenda, dus ehhh.
Dat 'ie precies bleef steken.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of geodriehoeken en passers IN het plafond.
En op alle kaften.quote:
Als een gozer dit in mijn agenda had gezet dan had ik wel een rauw ei tegen zijn hoofd aan gegooid.quote:
Hoezo neem jij rauwe eieren mee naar school / werk?quote:Op woensdag 10 november 2021 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een gozer dit in mijn agenda had gezet dan had ik wel een rauw ei tegen zijn hoofd aan gegooid.
Om naar lui te gooien natuurlijk.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo neem jij rauwe eieren mee naar school / werk?
Ik vond die bergen met huiswerk en zware tas niet echt een zorgeloos levenquote:Op woensdag 10 november 2021 13:48 schreef Ama het volgende:
Wat een zorgeloos leven had ik toen zeg. Mis dat soms wel.
Is dat zo raar dan?quote:Op woensdag 10 november 2021 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo neem jij rauwe eieren mee naar school / werk?
Mijn Duitse leraar had een hekel aan mijquote:Op woensdag 10 november 2021 13:49 schreef Ama het volgende:
En mijn economie leraar had een hekel aan mij.
Ik voel m'n rug nog.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond die bergen met huiswerk en zware tas niet echt een zorgeloos leven
wat had je voor rebelse dingen gedaan dat die leraar een hekel aan je hadquote:Op woensdag 10 november 2021 13:49 schreef Ama het volgende:
Heerlijk ja. Al dacht ik toen dat het leven echt super kut was, huiswerk ditdat. Little did I know...quote:Op woensdag 10 november 2021 13:48 schreef Ama het volgende:
Wat een zorgeloos leven had ik toen zeg. Mis dat soms wel.
Volwassen zijn is soms stom.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, supernormaal.quote:
Ik viel bijna om met de fietsquote:
Had jij als extreme introvert vroeger niet een-op-een onderwijs?quote:Op woensdag 10 november 2021 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Al mijn leraren op 2 na hadden een hekel aan mijquote:Op woensdag 10 november 2021 13:49 schreef Ama het volgende:
Weet niet meer eigenlijk maar weet nog wel dat ik steeds uit de klas werd gestuurd bij hem.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat had je voor rebelse dingen gedaan dat die leraar een hekel aan je had
Ohquote:Op woensdag 10 november 2021 13:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Al mijn leraren op 2 na hadden een hekel aan mij
quote:Op woensdag 10 november 2021 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had jij als extreme introvert vroeger niet een-op-een onderwijs?
waarschijnlijk omdat jij te slim was voor zijn les. hij voelde zich onzekerquote:Op woensdag 10 november 2021 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet meer eigenlijk maar weet nog wel dat ik steeds uit de klas werd gestuurd bij hem.Altijd tijdens zijn les.
Yup, energierekeningen van heel veel geld.quote:
Liet je niet ook na de brugklas gewoon al je boeken in je kluisje? En dan kon je eindelijk een Eastpak omdat je niet meer 10 kilo boeken mee moest sjouwen op de fiets.quote:
Neuh ik vond hem gewoon niet aardig.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat jij te slim was voor zijn les. hij voelde zich onzeker
quote:Op woensdag 10 november 2021 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik viel bijna om met de fiets
Überhaupt rekeningenquote:Op woensdag 10 november 2021 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yup, energierekeningen van heel veel geld.
Ik heb een keer zo'n ham in de kroeg cadeau gegeven maar ik had daar een uur mee over mijn schouder door de stad heen gelopen, mijn hele shirtje onder de geel-groene-doorzichtige varkenssnot en dat stonk behoorlijk, stond ik daar in die kroeg te knipogen naar de meisjesquote:Op woensdag 10 november 2021 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, supernormaal.
Het is tevens ook normaal om een grote ham mee te nemen
Oh, dat is wel een stuk handiger... ik had gewoon zo'n grote kiplingtas en een spin, die had ik echt nodig, anders gebeurden er ongelukken.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel jaren gehad dat ik m'n boeken niet in één keer meekreeg, en toen had ik toch ook al fietstassen.
quote:Op woensdag 10 november 2021 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n ham in de kroeg cadeau gegeven maar ik had daar een uur mee over mijn schouder door de stad heen gelopen, mijn hele shirtje onder de geel-groene-doorzichtige varkenssnot en dat stonk behoorlijk, stond ik daar in die kroeg te knipogen naar de meisjes
Kipling.. die wilde m'n moeder me ook aansmeren maar dat ging me te ver.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een stuk handiger... ik had gewoon zo'n grote kiplingtas en een spin, die had ik echt nodig, anders gebeurden er ongelukken.
Ik vond gym juist wel leuk, alleen niet in de vroege ochtend en dat je dan bezweet bij Wiskunde zat.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:53 schreef Ama het volgende:
En ik was elke week ongesteld tijdens gym hehe.
Ging helaas niet, want ik had het meeste nodig in lessen én voor huiswerk. En aangezien ik achterlijk veel lesuren had, kon ik het niet op school (af)maken.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Liet je niet ook na de brugklas gewoon al je boeken in je kluisje? En dan kon je eindelijk een Eastpak omdat je niet meer 10 kilo boeken mee moest sjouwen op de fiets.
Ja dat was zo kut, als je nog de hele dag moest. Ik ging echt niet op school douchen hoor.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond gym juist wel leuk, alleen niet in de vroege ochtend en dat je dan bezweet bij Wiskunde zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |