abonnement Unibet Coolblue
pi_202967997
De indianen van Baudet bestaan

Op YouTube vind je een video van Thierry Baudet, waarin hij vlammend kabinet en de Tweede Kamer toespreekt. Misschien ken je het filmpje. Het is op 7 november 2021 geüpload, ik deel hem aan het eind van dit artikel.

In de eerste helft van zijn betoog ontmantelt Baudet enkele van de vele wetenschappelijke en medische drogredeneringen waarmee het Mark Rutte en Hugo de Jonge hun Covid-19-vaccinatiebeleid en andere coronamaatregelen rechtvaardigen. Dan verandert de voorman van Forum voor Democratie enigszins van onderwerp. Het vaccinatiebewijs, de QR-code en de miljarden die in de Covid-19-vaccins en de testindustrie gestopt worden, hebben helemaal niks met gezondheid te maken. Het gaat om heel iets anders. Het vaccinatiebeleid, de lockdowns en de QR-samenleving zijn de eerste stap naar uiteindelijk een digitale ID.

Stap 2 wordt, zegt Baudet, een CO2-belasting. Die volgt op het huidige vaccinatiepaspoort (wat feitelijk een gezondheidsbewijs is, met daarachter een sociaal kredietsysteem). Na het gezondheidspaspoort en de CO2-belasting worden ook je financiële gegevens en persoonlijk IP aan je biometrische data gekoppeld. Zo kan de overheid al je betalingsverkeer én jouw internetverkeer gaan volgen.

Het uiteindelijke doel van al deze digitale gegevensintegratie: totale controle over het gedrag van mensen. Het draait niet om gezondheid maar om...


https://www.linkedin.com/(...)estaan-chris-jongema
Plaats hier uw advertentie
pi_203023500
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 17:46 schreef MylittleTony het volgende:

[..]
Als de vaccins tegen bv polio net zo slecht werkten als deze zaten we echt in de problemen.
Het ontloopt elkaar niet heel veel. Huidige vaccin tegen polio werkt 94% van de tijd.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_203023550
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 20:42 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
De indianen van Baudet bestaan

Op YouTube vind je een video van Thierry Baudet, waarin hij vlammend kabinet en de Tweede Kamer toespreekt. Misschien ken je het filmpje. Het is op 7 november 2021 geüpload, ik deel hem aan het eind van dit artikel.

In de eerste helft van zijn betoog ontmantelt Baudet enkele van de vele wetenschappelijke en medische drogredeneringen waarmee het Mark Rutte en Hugo de Jonge hun Covid-19-vaccinatiebeleid en andere coronamaatregelen rechtvaardigen. Dan verandert de voorman van Forum voor Democratie enigszins van onderwerp. Het vaccinatiebewijs, de QR-code en de miljarden die in de Covid-19-vaccins en de testindustrie gestopt worden, hebben helemaal niks met gezondheid te maken. Het gaat om heel iets anders. Het vaccinatiebeleid, de lockdowns en de QR-samenleving zijn de eerste stap naar uiteindelijk een digitale ID.

Stap 2 wordt, zegt Baudet, een CO2-belasting. Die volgt op het huidige vaccinatiepaspoort (wat feitelijk een gezondheidsbewijs is, met daarachter een sociaal kredietsysteem). Na het gezondheidspaspoort en de CO2-belasting worden ook je financiële gegevens en persoonlijk IP aan je biometrische data gekoppeld. Zo kan de overheid al je betalingsverkeer én jouw internetverkeer gaan volgen.

Het uiteindelijke doel van al deze digitale gegevensintegratie: totale controle over het gedrag van mensen. Het draait niet om gezondheid maar om...


https://www.linkedin.com/(...)estaan-chris-jongema
Thierry, mon chéri...

Zo'n CO2 belasting voorspellen is ook lekker populistisch. Ieder gezond denkend mens weet dat we de CO2 moeten terugdringen, dus als dat niet vrijwillig gaat weet je dat dit een keer met motiverende maatregelen alsnog gebeuren moet. Dan kan Baudet lekker roepen; zie je wel! Waarmee zijn volgers automatisch denken dat het laatste deel van z'n verhaal ook uit gaat komen.

Zo treurig dat nog steeds mensen in zijn verhaal trappen...
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_203023737
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:09 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Het ontloopt elkaar niet heel veel. Huidige vaccin tegen polio werkt 94% van de tijd.
En je krijgt 5 prikken tegen polio, dat zijn godsamme 4 boosterprikken!
pi_203032647
twitter

Jeetje, heeft Thierry nu weer gelijk gehad en zat Hugochenko nu weer te liegen met zijn pandemie van de ongevaccineerden?
pi_203033033
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 17:26 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Jeetje, heeft Thierry nu weer gelijk gehad en zat Hugochenko nu weer te liegen met zijn pandemie van de ongevaccineerden?
Verhoudingsgewijs vormen de ongevaccineerden nog altijd de meerderheid, ondanks die correctie. Om over ziekenhuisopnames maar te zwijgen.

Overigens gebruikt Omtzigt de herziening om te ageren tegen de relatief late start van de boostercampagne. Denk niet dat je grote vriend Baudet het daarmee eens is. Die idioot blijft suggereren dat het vaccin talloze slachtoffers eist.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203034845
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 17:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Verhoudingsgewijs vormen de ongevaccineerden nog altijd de meerderheid, ondanks die correctie. Om over ziekenhuisopnames maar te zwijgen.

Overigens gebruikt Omtzigt de herziening om te ageren tegen de relatief late start van de boostercampagne. Denk niet dat je grote vriend Baudet het daarmee eens is. Die idioot blijft suggereren dat het vaccin talloze slachtoffers eist.
Er is een onverklaarbare oversterfte of het aan de vaccins ligt is niet duidelijk. Volgens Baudet zijn het de vaccins en dat zou best kunnen, wat mij betreft word dat zo snel mogelijk onderzocht.
pi_203035108
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Er is een onverklaarbare oversterfte of het aan de vaccins ligt is niet duidelijk. Volgens Baudet zijn het de vaccins en dat zou best kunnen, wat mij betreft word dat zo snel mogelijk onderzocht.
Onderzoek lijkt mij altijd wenselijk, maar dat het aan vaccins ligt is uitgesloten. Wereldwijd hebben ruim 4 miljard mensen een vaccin gehad. Als het daadwerkelijk dodelijk was, hadden gevaccineerden bij bosjes op moeten vallen. En daar is geen greintje bewijs voor.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 4 januari 2022 @ 22:50:57 #109
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_203039063
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Onderzoek lijkt mij altijd wenselijk, maar dat het aan vaccins ligt is uitgesloten. Wereldwijd hebben ruim 4 miljard mensen een vaccin gehad. Als het daadwerkelijk dodelijk was, hadden gevaccineerden bij bosjes op moeten vallen. En daar is geen greintje bewijs voor.
dus:
OF het is compleet veilig, OF iedereen moet binnen een jaar dood neervallen.
euh..... "out of the box" denken..?????
Ken u dah?
dah ge het net opeens efkes hillemoal anders ghoat ziehen.
ff vanuit een heul aandere kaant, zeg maar..
Huig
  woensdag 5 januari 2022 @ 10:13:01 #110
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203042394
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Er is een onverklaarbare oversterfte of het aan de vaccins ligt is niet duidelijk. Volgens Baudet zijn het de vaccins en dat zou best kunnen, wat mij betreft word dat zo snel mogelijk onderzocht.
Tja, ook al zou het kloppen. Dat verdwijnt toch (voorlopig) in de doofpot.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203043104
quote:
13s.gif Op woensdag 5 januari 2022 10:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, ook al zou het kloppen. Dat verdwijnt toch (voorlopig) in de doofpot.
Mocht Baudet gelijk hebben en de huidige regering is/was op de hoogte van de fatale bijwerkingen dan hebben we een schandaal van epische proporties.
Persoonlijk zou het mij niets verbazen dat Baudet ook hier gelijk gaat krijgen. Het kabinet heeft bewezen over lijken te gaan om de gedroomde QR code aan een ieder op te dringen.
Mijn oproep blijft dan ook vaccineer je niet als je niet in een risicogroep behoort en al laat je jezelf vaccineren doe dan niet mee met die QR waanzin.
pi_203043142
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Onderzoek lijkt mij altijd wenselijk, maar dat het aan vaccins ligt is uitgesloten. Wereldwijd hebben ruim 4 miljard mensen een vaccin gehad. Als het daadwerkelijk dodelijk was, hadden gevaccineerden bij bosjes op moeten vallen. En daar is geen greintje bewijs voor.
Ik zou daar niet zo stellig over zijn, de regering heeft er geen enkel belang bij om met de bevolking open kaart te spelen.
Er zijn sowieso al een hoop bijwerkingen gemeld bij verschillende instanties en de onverklaarbare oversterfte blijft nog steeds onverklaarbaar.
pi_203043700
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik zou daar niet zo stellig over zijn, de regering heeft er geen enkel belang bij om met de bevolking open kaart te spelen.
Er zijn sowieso al een hoop bijwerkingen gemeld bij verschillende instanties en de onverklaarbare oversterfte blijft nog steeds onverklaarbaar.
In 2020 lag het aantal coronadoden ook hoger dan oorspronkelijk gedacht. Dikke kans dat de oversterfte daardoor wordt veroorzaakt.

Zelfs als we jouw wapperige manier van denken volgen: zoiets houdt de regering niet onder de pet, zeker niet op wereldwijde schaal.

Ik verbaas mij er altijd over hoe wapperts de capaciteiten van overheden ernstig overschatten. Ook dat gejammer over The Great Reset. Onze regeringspartijen deden er 3/4 jaar over een kabinet te vormen en het lukt niet eens om in de Tweede Kamer de handen op elkaar te krijgen voor 2G (terwijl tal van landen ons al voor zijn gegaan). Maar meneer Schwaab gooit met een paar vriendelijke en bemoedigende woorden richting onze regering even ons hele systeem op z'n kop. Sure.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203043731
quote:
13s.gif Op woensdag 5 januari 2022 10:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, ook al zou het kloppen. Dat verdwijnt toch (voorlopig) in de doofpot.
Weer zo'n idioot die de capaciteiten van regeringen ernstig overschat.

Hihi.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203044439
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
In 2020 lag het aantal coronadoden ook hoger dan oorspronkelijk gedacht. Dikke kans dat de oversterfte daardoor wordt veroorzaakt.

Zelfs als we jouw wapperige manier van denken volgen: zoiets houdt de regering niet onder de pet, zeker niet op wereldwijde schaal.

Ik verbaas mij er altijd over hoe wapperts de capaciteiten van overheden ernstig overschatten. Ook dat gejammer over The Great Reset. Onze regeringspartijen deden er 3/4 jaar over een kabinet te vormen en het lukt niet eens om in de Tweede Kamer de handen op elkaar te krijgen voor 2G (terwijl tal van landen ons al voor zijn gegaan). Maar meneer Schwaab gooit met een paar vriendelijke en bemoedigende woorden richting onze regering even ons hele systeem op z'n kop. Sure.
Ze hebben ons al massaal aan een onnodige QR code geholpen en ze hebben de crisis ervoor misbruikt. Met een paar leugens, het achterhouden van informatie en het monddood maken van bepaalde figuren kom je al een heel eind.
Vind je het overigens niet vreemd dat kabinetsleden paniekerig reageren als er over het WEF word gesproken en in sommige gevallen gewoon ronduit gelogen word?
Wat zou daar besproken worden dat er zo paniekerig gedaan word en waarom ontkent Segers dat er iemand van de CU überhaupt verbonden is met het WEF?
  woensdag 5 januari 2022 @ 12:51:43 #116
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203044983
Baudet was in het begin ook al voorstander van strenge lockdowns. Het is wel een hele talentvolle politicus, maar hij heeft zich ook laten misleiden.

Jensen roept sinds het begin al dat het bangmakerij was. Baudet heeft zich toen van hem afgekeerd, maar later toch aangesloten bij het standpunt van Jensen.

Baudet is overigens dr. en is gepromoveerd op het gebied van rechtsfilosofie. Ik ben benieuwd wat de mensen gepresteerd hebben in dit topic die hem een gek noemen.
pi_203045054
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Onderzoek lijkt mij altijd wenselijk, maar dat het aan vaccins ligt is uitgesloten.
Bewaarpost.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_203045055
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ze hebben ons al massaal aan een onnodige QR code geholpen en ze hebben de crisis ervoor misbruikt. Met een paar leugens, het achterhouden van informatie en het monddood maken van bepaalde figuren kom je al een heel eind.
Er zat - en zit - een logische gedachte achter dat QR-systeem: het bood de mogelijkheid om de boel weer open te gooien terwijl het virus nog volop rondwaarde. Bovendien kon je als ongevaccineerde ook nog overal naar binnen, mits je jezelf van tevoren liet testen.

Waar jij kwaadaardige complotten zit, zie ik gewoon mensenwerk. Ik zal je een geheim verklappen: de regering is niet omnipotent, integendeel. Deze crisis is voor onontgonnen pad, voor iedereen. Dus worden er een hoop fouten en verkeerde inschattingen gemaakt.

Maar dat is geen duister complot, dat zijn mensen die gewoon mens zijn.

quote:
Vind je het overigens niet vreemd dat kabinetsleden paniekerig reageren als er over het WEF word gesproken en in sommige gevallen gewoon ronduit gelogen word?
Wat zou daar besproken worden dat er zo paniekerig gedaan word en waarom ontkent Segers dat er iemand van de CU überhaupt verbonden is met het WEF?
Ik zie die paniek niet. Maar voor wapperts is het toch nooit goed, ongeacht wat Segers had gezegd.

Had hij er niets over gezegd, dan probeerde hij volgens de wappies de waarheid te verzwijgen. Nu hij het WEF toch adresseert, vinden figuren zoals jij dat ook weer verdacht.

Kortom, het is toch nooit goed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203045471
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:51 schreef Ixnay het volgende:
Baudet was in het begin ook al voorstander van strenge lockdowns. Het is wel een hele talentvolle politicus, maar hij heeft zich ook laten misleiden.

Jensen roept sinds het begin al dat het bangmakerij was. Baudet heeft zich toen van hem afgekeerd, maar later toch aangesloten bij het standpunt van Jensen.

Baudet is overigens dr. en is gepromoveerd op het gebied van rechtsfilosofie. Ik ben benieuwd wat de mensen gepresteerd hebben in dit topic die hem een gek noemen.
Ik stond er in het begin ook heel anders in. Toch angstig en nieuw zo'n pandemie. Maar na een tijd gingen mijn ogen ook wel open. Dus op zich snap ik dat wel van Baudet (zit ook een stuk politiek opportunisme bij)
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  woensdag 5 januari 2022 @ 13:57:12 #120
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203046197
quote:
10s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Weer zo'n idioot die de capaciteiten van regeringen ernstig overschat.

Hihi.
Het woord 'regeringen' noem ik nergens in mijn post.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203046387
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Er zat - en zit - een logische gedachte achter dat QR-systeem: het bood de mogelijkheid om de boel weer open te gooien terwijl het virus nog volop rondwaarde. Bovendien kon je als ongevaccineerde ook nog overal naar binnen, mits je jezelf van tevoren liet testen.

Waar jij kwaadaardige complotten zit, zie ik gewoon mensenwerk. Ik zal je een geheim verklappen: de regering is niet omnipotent, integendeel. Deze crisis is voor onontgonnen pad, voor iedereen. Dus worden er een hoop fouten en verkeerde inschattingen gemaakt.

Maar dat is geen duister complot, dat zijn mensen die gewoon mens zijn.
[..]
Ik zie die paniek niet. Maar voor wapperts is het toch nooit goed, ongeacht wat Segers had gezegd.

Had hij er niets over gezegd, dan probeerde hij volgens de wappies de waarheid te verzwijgen. Nu hij het WEF toch adresseert, vinden figuren zoals jij dat ook weer verdacht.

Kortom, het is toch nooit goed.
En waar is die logische gedachte nu Koos? Omicron en Delta kunnen beiden ongeacht de vaccinatiestatus verspreiden.
Dus dat hele verhaal dat 2G ingevoerd moet worden om besmettingen tegen te gaan is al behoorlijk achterhaald.
Nu blijkt dat Omicron een zeer milde variant is en dat een Deense wetenschapper net als ik al melde dat dit het einde van de pandemie is zie ik niet in waarom 2G überhaupt ter discussie staat.
Het doel is natuurlijk dat een ieder die QR code op zijn foon heeft, wat daar dan weer de uiteindelijke bedoeling van is behalve een digitale Europese identiteit is nog onduidelijk. Maar gezien de leugens van dit kabinet en het feit dat ze over lijken gaan om dit aan ons op te dringen voorspelt al dit alles niet veel goeds.
  woensdag 5 januari 2022 @ 16:43:10 #122
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203049222
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 13:17 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Ik stond er in het begin ook heel anders in. Toch angstig en nieuw zo'n pandemie. Maar na een tijd gingen mijn ogen ook wel open. Dus op zich snap ik dat wel van Baudet (zit ook een stuk politiek opportunisme bij)
Er is niets mis mee om voor veiligheid te kiezen.

Maar een politicus moet niet zomaar ondernemers hun zaak willen laten sluiten bijvoorbeeld. En al helemaal geen sportscholen als gezondheid je doel is.

Dan moet je wel heel zeker zijn of een dergelijk paardenmiddel wel effect heeft en dat hebben we zelfs na 2 jaar nog niet. Laat staan dat we dat toen al hadden.

Opmerkelijk is dat uitgerekend Baudet en Wilders in januari 2020 de enige politici waren die zich zorgen maakten over een vermeend gevaarlijk virus terwijl de rest zich nergens druk om maakte. Uitgerekend zij waren ook de enige 2 die de paniek bij het volk weg wilden nemen toen de rest moord en brand schreeuwden.
pi_203049333
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:43 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Opmerkelijk is dat uitgerekend Baudet en Wilders in januari 2020 de enige politici waren die zich zorgen maakten over een vermeend gevaarlijk virus terwijl de rest zich nergens druk om maakte. Uitgerekend zij waren ook de enige 2 die de paniek bij het volk weg wilden nemen toen de rest moord en brand schreeuwden.
Je zou bijna zeggen dat ze eigenlijk alleen maar altijd dwars willen liggen omdat dat de doelgroep aanspreekt.
pi_203049538
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 14:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En waar is die logische gedachte nu Koos? Omicron en Delta kunnen beiden ongeacht de vaccinatiestatus verspreiden.
Het idee achter het toegangssysteem dat de afgelopen maanden in Nederland werd gehanteerd, was om zowel de verspreiding van het virus als de ziekenhuisopnames te drukken. Want vaccins remmen de besmetting en verkleinen de kans op ziekenhuisopname. Om ongevaccineerden niet buiten te sluiten, konden zij toegang verkrijgen met een test.

Verre van ideaal, maar gezien de omstandigheden was het een begrijpelijke koers. We wilden zo min mogelijk beperkingen en het bovengenoemde systeem bood die mogelijkheid.

Dat er haken en ogen aan zaten (en zitten), klopt volledig. Maar daarom schreef ik ook: bestrijding van deze crisis is mensenwerk. Er worden foute en verkeerde inschattingen gemaakt. Het is soms zelf een kwestie van trial and error. Daar hoef je niets achter te zoeken.

quote:
Dus dat hele verhaal dat 2G ingevoerd moet worden om besmettingen tegen te gaan is al behoorlijk achterhaald.
Nu blijkt dat Omicron een zeer milde variant is en dat een Deense wetenschapper net als ik al melde dat dit het einde van de pandemie is zie ik niet in waarom 2G überhaupt ter discussie staat.
Het doel is natuurlijk dat een ieder die QR code op zijn foon heeft, wat daar dan weer de uiteindelijke bedoeling van is behalve een digitale Europese identiteit is nog onduidelijk. Maar gezien de leugens van dit kabinet en het feit dat ze over lijken gaan om dit aan ons op te dringen voorspelt al dit alles niet veel goeds.
Omicron is inderdaad milder, het ziet er absoluut goed uit. Het is de komende weken nog even afwachten of de snelle verspreiding van het virus ook leidt tot volle ziekenhuizen. Laten we hopen dat het meevalt, dan kunnen we op korte termijn terug naar het oude normaal.

Of 2G alsnog wordt ingevoerd, hangt af van hoe corona zich de komende maanden ontwikkeld. Vooralsnog lijkt daar te weinig steun voor te zijn in de Tweede Kamer.

Jouw bangmakerij over QR-codes deel ik niet. Zou ook niet weten waarom het doel zijn om iedereen aan die code te krijgen. Zodra corona niet langer een bedreiging vormt voor ons zorgsysteem, verdwijnt ook de QR-code. Daar ben ik zeker van.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 5 januari 2022 @ 17:00:53 #125
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203049573
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:49 schreef Intint het volgende:

[..]
Je zou bijna zeggen dat ze eigenlijk alleen maar altijd dwars willen liggen omdat dat de doelgroep aanspreekt.
Wat is er dwars aan mensen waarschuwen voor een vermeend mysterieus virus dat volgens verhalen in China zich uit aan het breiden is maar waar nog vrijwel niets over bekend is?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')