abonnement Unibet Coolblue
pi_202109154
Just a reminder...


[modbreak]Omdat er hier blijkbaar niemand in feedback komt, even in de herhaling, mt gratis toevoeging:

[modbreak]Wat hier zo fucking irritant is en wat absoluut geen enkel nut dient en niets meer met discussie te maken heeft is: iemand zegt iets, dan vliegt er een ander op af met opgeheven vinger, of met die vinger prikkend in je borst net zo lang tot je in een hoek zit en nergens meer heen kunt.
Als iemand iets post hoeft hij/zij/unicorn niet binnen 2 seconden een wetenschappelijk boek, hoofdstuk en paragraaf te overleggen.
Niemand hoeft hier vingerprikkend de ander in een hoek te drijven.
Niemand hoeft die lui van BNW weleens even de les te lezen of op te voeden.
Schei er mee uit, het is vermoeiend, en enorm kinderachtig.[/modbreak]

https://www.rivm.nl/covid(...)-vaccinatieprogramma *O*

De meest verwijderde docu van het moment! Corona op zoek naar de Waarheid





Dit ook:

[ twitter ]

[ twitter ]

The show must go on folks!

En hier weer doooorrrrr!! *O*


Op verzoek van @ludovico onderstaande in de OP

twitter


https://www.blckbx.tv/videos/tegenwind-mattias

pi_202109163
Ja. Dus daar loopt het al fout.
maar die fout is er nu ook..

Dus dat is geen oplossing, tenzij je gaat afdwingen dat mensen thuisblijven.
pi_202109181
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:18 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/gezond/(...)hopig-van~a4504ece1/

De roep die de “wappies” nu al 1,5 jaar verkondigen komt nu van de IC mensen zelf.
Wat was het ook alweer? Nee uitbreiden gaat toch niet, want blablablabla
Call me crazy maar dit is gewoon een strategische zet van de overheid

- Hierdoor raakt de zorg overbezet
- Dit geeft ze een uitgelezen kans om nog meer vax aan het volk op te dringen
- Dit rechtvaardigt de lockdowns en QR codes
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 10 november 2021 @ 11:48:56 #4
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202109221
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:44 schreef mootie het volgende:

Ja. Dus daar loopt het al fout.
maar die fout is er nu ook..

Dus dat is geen oplossing, tenzij je gaat afdwingen dat mensen thuisblijven.
dat is het nu toch evenmin?
jij ziet liever weer een lockdown?
die aantoonbaar ook niet werkt.. je schuift het enkel voor je uit?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 10 november 2021 @ 11:50:48 #5
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202109246
wat mij echt enorm verbaast.. carnaval wordt in sommige plaatsen(11/11) nu afgeblazen,.. maar ook genoeg plaatsen waar het dus met QR wel plaats gaat vinden
Hoe kun je met droge ogen zeggen.. code zwart, maar we vieren wel carnaval.
Of wat dat betreft we gaan wel op winterport
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202109368
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:39 schreef Megumi het volgende:

[..]
Alles wat niet in jou straatje past maar een dogma noemen schiet natuurlijk ook niet op. Trouwens even een definitie van wat een dogma is? "Een dogma, Oudgrieks: δόγμα, meervoud: δόγματα, is een leerstelling die door een religie, ideologie of organisatie als onbetwistbaar wordt beschouwd" . Aan de hand van deze definitie zou je eerder jou manier van denken en posten wellicht als dogmatisch kunnen zien denk ik?
Dit zeg jij serieus n.a.v. die comment?
Tjahhhhhhhhhhhhhhh.........................

Het begrip daadwerkelijk nog opzoeken en nog niet begrijpen, sorry hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 10 november 2021 @ 12:01:28 #7
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202109371
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:50 schreef greysbones het volgende:
wat mij echt enorm verbaast.. carnaval wordt in sommige plaatsen(11/11) nu afgeblazen,.. maar ook genoeg plaatsen waar het dus met QR wel plaats gaat vinden
Hoe kun je met droge ogen zeggen.. code zwart, maar we vieren wel carnaval.
Of wat dat betreft we gaan wel op winterport
Ik weet niet zeker of ik dit goed heb maar carnaval mag wel maar op plaatsen waar men eigenlijk geen carnaval viert?

Spontaneteit is sowieso weg op deze manier nu je alleen met een groen vinkje mag meedoen. Vraag me af hoe ze dit willen gaan controleren want hoe ik me carnaval herinner host men ook gewoon op plekken buiten de kroeg. Kan best dat ze mettertijd er helemaal een streep doorzetten want de besmettingen!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202109392
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:50 schreef greysbones het volgende:
wat mij echt enorm verbaast.. carnaval wordt in sommige plaatsen(11/11) nu afgeblazen,.. maar ook genoeg plaatsen waar het dus met QR wel plaats gaat vinden
Hoe kun je met droge ogen zeggen.. code zwart, maar we vieren wel carnaval.
Of wat dat betreft we gaan wel op winterport
Carnaval nu is idioterie natuurlijk, maar okay.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 10 november 2021 @ 12:03:50 #9
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202109402
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dit zeg jij serieus n.a.v. die comment?
Tjahhhhhhhhhhhhhhh.........................
Nou je standpunten zijn vaak onbetwistbaar en je staat niet open voor de standpunten van anderen. Dus ben redelijk dogmatisch bezig. Kom ik wel vaker tegen op FOK. Mensen beschuldigen van een bepaalde manier van denken maar het zelf ook doen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 10 november 2021 @ 12:04:14 #10
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202109407
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik weet niet zeker of ik dit goed heb maar carnaval mag wel maar op plaatsen waar men eigenlijk geen carnaval viert?

Spontaneteit is sowieso weg op deze manier nu je alleen met een groen vinkje mag meedoen. Vraag me af hoe ze dit willen gaan controleren want hoe ik me carnaval herinner host men ook gewoon op plekken buiten de kroeg. Kan best dat ze mettertijd er helemaal een streep doorzetten want de besmettingen!
ik las dat ergens(Den Bosch) carnaval gewoon doorging want was met kaartverkoop en qr
70.000! kaartjes waren
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 10 november 2021 @ 12:07:23 #12
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202109442
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202109490
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:03 schreef Megumi het volgende:

[..]
Nou je standpunten zijn vaak onbetwistbaar en je staat niet open voor de standpunten van anderen. Dus ben redelijk dogmatisch bezig. Kom ik wel vaker tegen op FOK. Mensen beschuldigen van een bepaalde manier van denken maar het zelf ook doen.
Een andere mening of zienswijze is prima hoor, zolang het binnen de grenzen van het rationele blijft.
Dat is niet dogmatisch, dat is gewoon rationeel.

Ik herrinner je er maar even aan dat je deze discussie start op basis van wat ik dogma's noem, maar dat zijn letterlijk dogma's volgens jouw definitie, het moet en zal werken die hele lezing wordt echt nergens betwist, dus een dogma.

Als je dat niet begrijpt, sorry, maar dan ben ik het niet met jou "eens" omdat het gewoon echt letterlijk helemaal nergens op slaat.

En daar zijn er veel van op Fok, dat zal, ook in de echte wereld zijn veel mensen hypocriet as fuck, ze hebben het zelf niet in de gaten alleen.

Je mag prima vinden dat ik een groot ego heb, het zal...

Maar man..... Deze tactiek is letterlijk "de waarheid" subjectief maken. :') :')
Als alles "maar een mening" is kunnen we wel stoppen met nadenken.

Ik ben voldoende geankerd om in die idioterie mee te gaan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202109528
Mensen die denken dat mondkapjes zinvol zijn zullen dit ook alleen denken omdat er ergens autoriteiten te vinden zijn die zeggen dat het werken.

Dat is geen eigen mening te noemen dat is gewoon slaafs volgen van wat wie zegt, en vaak, als je er echt geen verstand van hebt allemaal, prima slim om maar gewoon te luisteren naar een expert, maar mijn hemel wat maakt dat je ontvankelijk voor propaganda zeg hey.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 10 november 2021 @ 12:20:55 #15
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202109579
de mondvodjes die nu gedragen worden doen niks!
de aerosolen zijn vele malen kleiner en gaan met groot gemak door alle gaatjes heen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 10 november 2021 @ 12:22:43 #16
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202109606
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:04 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik las dat ergens(Den Bosch) carnaval gewoon doorging want was met kaartverkoop en qr
70.000! kaartjes waren
Ik zie dat carnaval los gaat eind februari. Men moet maar niet te vroeg juichen er kan vanalles gebeuren tot die tijd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202109653
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:20 schreef greysbones het volgende:
de mondvodjes die nu gedragen worden doen niks!
de aerosolen zijn vele malen kleiner en gaan met groot gemak door alle gaatjes heen
welke maatregelen deden/doen wel wat? volgens mij is het allemaal gebaseerd op hoop en modellen.
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 10 november 2021 @ 12:25:18 #18
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202109654
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik zie dat carnaval los gaat eind februari. Men moet maar niet te vroeg juichen er kan vanalles gebeuren tot die tijd.
bedoel aankomende vrijdag de 11de van de 11de
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 10 november 2021 @ 12:25:41 #19
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202109663
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:25 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
welke maatregelen deden/doen wel wat? volgens mij is het allemaal gebaseerd op hoop en modellen.
helemaal met je eens
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 10 november 2021 @ 12:27:48 #20
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202109696
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:50 schreef greysbones het volgende:
wat mij echt enorm verbaast.. carnaval wordt in sommige plaatsen(11/11) nu afgeblazen,.. maar ook genoeg plaatsen waar het dus met QR wel plaats gaat vinden
Hoe kun je met droge ogen zeggen.. code zwart, maar we vieren wel carnaval.
Of wat dat betreft we gaan wel op winterport
Ben je nou wel of niet gechipt?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 10 november 2021 @ 12:30:57 #21
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202109750
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:25 schreef greysbones het volgende:

[..]
bedoel aankomende vrijdag de 11de van de 11de
Oja het startsein is morgen de 11e van de 11e, maar de echte carnaval met optochten en partijen barst los eind februari. Ik ben benieuwd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 10 november 2021 @ 12:40:28 #22
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202109891
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:27 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ben je nou wel of niet gechipt?
chip??
daar geloof ik niet in
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 10 november 2021 @ 12:40:56 #23
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202109901
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:30 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Oja het startsein is morgen de 11e van de 11e, maar de echte carnaval met optochten en partijen barst los eind februari. Ik ben benieuwd.
sorry morgen
en ja dan vieren ze ook overal feest
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 10 november 2021 @ 12:41:12 #24
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202109905
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:40 schreef greysbones het volgende:

[..]
chip??
daar geloof ik niet in
Je snapt best wat ik bedoel , ik praat in wappietaal, past hier prima toch?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 10 november 2021 @ 12:43:21 #25
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202109929
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:41 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Je snapt best wat ik bedoel , ik praat in wappietaal, past hier prima toch?
nee ik geloof niet in wappies
en vind het een manier om de discussie dood te gooien
mensen wappie noemen omdat ze dom zijn en meer van dat soort opmerkingen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 10 november 2021 @ 12:49:26 #26
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202110009
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:43 schreef greysbones het volgende:

[..]
nee ik geloof niet in wappies
en vind het een manier om de discussie dood te gooien
mensen wappie noemen omdat ze dom zijn en meer van dat soort opmerkingen
Dus ik gooi een discussie dood omdat ik vraag of jij gechipt bent?

Jammer dat je zo negatief bent geworden , opvallend ook. Je past perfect hier ^O^
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 10 november 2021 @ 12:49:50 #27
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202110016
Gevaccineerde mensen van tussen de 61 en 65 jaar hebben een stuk minder antistoffen tegen het coronavirus dan gevaccineerde mensen in andere leeftijdsgroepen. Dat zei arts-microbioloog bij bloedbank Sanquin Hans Zaaijer dinsdagavond bij Op1.

https://www.nu.nl/coronav(...)en-tegen-corona.html

Zou er een ommekeer komen????
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202110023
:') :') :')

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 10 november 2021 @ 12:50:32 #29
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202110026
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:49 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Dus ik gooi een discussie dood omdat ik vraag of jij gechipt bent?

Jammer dat je zo negatief bent geworden , opvallend ook. Je past perfect hier ^O^
dank puzz
lief van je
ik ben niet negatief
ik zie het anders dan jij
en ik snap niet waarom deze vraag relevant is
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 10 november 2021 @ 12:58:03 #30
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202110143
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:49 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Dus ik gooi een discussie dood omdat ik vraag of jij gechipt bent?

Jammer dat je zo negatief bent geworden , opvallend ook. Je past perfect hier ^O^
Iemand met "C'est La Fucking Vie" als ondertitel.... dan maakt een extra boostertje niet uit, toch?
Blaf 'm er in! *O* RIVM denkt en verwacht.... Cavia's zijn welkom
Mai pben rai~!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 10 november 2021 @ 12:59:00 #31
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202110152
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:58 schreef KNAK het volgende:

[..]
Iemand met "C'est La Fucking Vie" als ondertitel.... dan maakt een extra boostertje niet uit, toch?
Blaf 'm er in! *O* RIVM denkt en verwacht.... Cavia's zijn welkom
Ah ja jij bent ook zo'n invuller.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202110175
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:58 schreef KNAK het volgende:

[..]
"C'est La Fucking Vie" als ondertitel.... dan maakt een extra boostertje niet uit, toch?

quote:
Extra prik voor 65-plussers Frankrijk verplicht voor coronapas
Voor 65-plussers in Frankrijk is vanaf midden december een extra coronaprik verplicht om de geldigheid van de coronapas te behouden. De Franse president Emmanuel Macron kondigde dat aan tijdens een rechtstreeks uitgezonden toespraak tot het volk.
De president waarschuwde voor een vijfde coronagolf. Hij noemde het alarmerend dat het aantal besmettingen en opnames in ziekenhuizen snel stijgt.

Voor de kwetsbaarste groepen in de samenleving zullen snel meer extra prikken beschikbaar komen, zo kondigde Macron aan in zijn negende speech rond corona sinds het begin van de crisis. "We zijn nog niet klaar met de coronapandemie", benadrukte hij.

In Frankrijk is de coronapas nodig voor bijvoorbeeld een bezoek aan een restaurant, caf of museum. Onlangs werd besloten de pas minstens tot in de zomer van volgend jaar te handhaven.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)antaine-liveblog-rtl
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 10 november 2021 @ 13:06:15 #33
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202110247
Hoe werkt het ook al weer

twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 10 november 2021 @ 13:06:58 #34
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202110260
quote:
9s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:37 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Kan de reacties niet meer terugvinden ?
Ik wel :7 :

quote:
7s.gif Op zondag 7 november 2021 17:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
In de tussentijd heb ik even dat artiy in meer detail bekeken. Het gaat om een analyse van een gedeelte van de data uit dit onderzoek: https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa2104983

Waarbij het specifiek gaat om Table 4: Data on pregnancy loss are based on 827 participants in the v-safe pregnancy registry who received an mRNA Covid-19 vaccine (BNT162b2 [Pfizer–BioNTech] or mRNA-1273 [Moderna]) from December 14, 2020, to February 28, 2021, and who reported a completed pregnancy.

Het gaat dus om vr 20 weken voltooide zwangerschappen onder gevaccineerde vrouwen, en dat die allemaal resulteerde in een spontane abortus. No shit: elke geboorte vr 20 weken is een abortus want een foetus is dan nog helemaal niet levensvatbaar.

Wat er in 'jouw' artikel gedaan wordt is stellen dat van die gevallen er normaalgesproken tot 13 foetussen wl levensvatbaar waren geweest, om zo niet op een 100% abortion-rate (wat namelijk de realiteit is) uit te komen. Geen idee hoe ze daarbij komen, want in de praktijk is geen enkele foetus levensvatbaar bij een geboorte in week 20.

Uit het originele onderzoek: Among 3958 participants enrolled in the v-safe pregnancy registry, 827 had a completed pregnancy, of which 115 (13.9%) were pregnancy losses and 712 (86.1%) were live births (mostly among participants vaccinated in the third trimester).

En dat zijn namelijk precies de cijfers die je verwacht onder normale omstandigheden. Dus de conclusie is eerder: op basis van deze gegevens kan je niet stellen dat het risico op een spontane abortus toeneemt door corona-vaccinatie.

Samenvattend: ze pikken er een stukje uit en kijken alleen naar de geboortes voor week 20 (die het logischerwijs allemaal niet hebben gered), stellen dan dat er zonder vaccinatie een aantal het wel hadden gered (iets dat compleet verzonnen wordt), om dan te concluderen dat de kans op een spontane abortus gigantisch toeneemt na vaccinatie. Complete lariekoek dus, en het heeft er alle schijn van dat het opzettelijk is.
quote:
7s.gif Op zondag 7 november 2021 20:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
1) Dat onderzoek is geen ruwe data maar een al dan niet bewuste misinterpretatie van data uit een eerder onderzoek.
2) Het is ook geen peer reviewed onderzoek: het is een artikeltje in een nep-tijdschrift. Dat ze zelf zeggen dat 't peer reviewed is betekent niet dat het getoetst is door onafhankelijke experts in het vakgebied. Kijk eens naar de redactie: daar herken ik direct een paar figuren die bekend staan om hun onzin mbt corona, en praktisch alle artikelen presenteren "alternatieve feiten".
3) Waarom zou ik mijn tijd verspillen aan het lezen van een stuk waarvan duidelijk is dat het ook maar niet in de geringste zin voldoet aan wetenschappelijke standaarden maar dat wel pretendeert te doen? Er zitten niet genoeg uren in een dag om alle onzin te lezen.
4) Ik heb in de reactie daarna inhoudelijk het artikel besproken, waarbij mijn eerdere conclusie - dat het stuk niet van voldoende kwaliteit was om er tijd in te investeren - de juiste bleek.
[..]
Natuurlijk is er meer dan data. Het onderzoek moet deugdelijk opgezet en uitgevoerd zijn, en of de conclusies logisch volgen uit de data. Gelukkig is daarin voorzien wanneer het aankomt op publicaties in gerenommeerde tijdschriften. De pijlers van wetenschappelijke verificatie zijn immers:
- Onafhankelijke evaluatie (peer review),
- Onafhankelijke replicatie, en
- Onafhankelijke reproduceerbaarheidscontrole.
[..]
Nou nee, want nu heb ik net - tegen beter weten zin in - tijd genvesteerd in n van de vele prutswerkjes waarmee je geregeld om de oren wordt geslagen.
[..]
Nee. Wel is hun wetenschappelijke staat van dienst, of het gebrek daaraan, een factor in mijn afweging om iets wel of niet serieus te lezen. Zoals ik al zei: je kan niet *alle* onzin gaan lezen.
[..]
Ruwe data, verkregen via een deugdelijke (en controleerbare) methode. Jouw voorbeeld was geen ruwe data, en de ruwe data waarop het gebaseerd is ondersteunt de gemaakte conclusies niet. Hoe kijk je nu naar dat stuk?
Huilen dan.
pi_202110306
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:06 schreef greysbones het volgende:
Hoe werkt het ook al weer

[ twitter ]
Dus zo'n filmpje geeft aan dat degenen die zich laten vaccineren domme schaapjes zijn?

Ik vind die tweet behoorlijk dom om mee te nemen in zo'n discussie.
  woensdag 10 november 2021 @ 13:12:55 #36
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202110317
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:49 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Dus ik gooi een discussie dood omdat ik vraag of jij gechipt bent?

Jammer dat je zo negatief bent geworden , opvallend ook. Je past perfect hier ^O^
Wat een denigrerend toontje. Ik vind haar niet negatief, verre van trouwens.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 10 november 2021 @ 13:14:02 #37
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202110327
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:11 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Dus zo'n filmpje geeft aan dat degenen die zich laten vaccineren domme schaapjes zijn?

Ik vind die tweet behoorlijk dom om mee te nemen in zo'n discussie.
eh nee
ik geef hiermee slechts aan
hoe eenvoudig het is om mensen te laten denken dat ze mee moeten doen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202110333
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
[..]

het komt nu wel dichtbij.
Plaats hier uw advertentie
pi_202110373
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:48 schreef greysbones het volgende:

[..]
dat is het nu toch evenmin?
jij ziet liever weer een lockdown?
die aantoonbaar ook niet werkt.. je schuift het enkel voor je uit?
Ik vroeg wat men hier voor oplossing in gedachten had.
Jouw oplossing was, thuisblijven bij ziekte. Dit werkt aantoonbaar niet, dus wat is dan wel een goede oplossing?
pi_202110432
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:19 schreef mootie het volgende:

[..]
Ik vroeg wat men hier voor oplossing in gedachten had.
Jouw oplossing was, thuisblijven bij ziekte. Dit werkt aantoonbaar niet, dus wat is dan wel een goede oplossing?
Alles open gooien, die paar weken volle ziekenhuizen zorgen voor minder schade dat heel t land naar de klote helpen. Plus herd immuniteit dus niet elk jaar weer dezelfde onzin die niet werkt.
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 10 november 2021 @ 13:25:16 #41
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202110443
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:19 schreef mootie het volgende:

[..]
Ik vroeg wat men hier voor oplossing in gedachten had.
Jouw oplossing was, thuisblijven bij ziekte. Dit werkt aantoonbaar niet, dus wat is dan wel een goede oplossing?
De enige oplossingen die werken hoor je op dinsdagen en komende vrijdag natuurlijk...
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_202110451
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:14 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
het komt nu wel dichtbij.
In Nederland zal het nog wel een tijdje duren voor dat ook hier ingevoerd word. Als dat al gaat gebeuren.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202110468
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
In Nederland zal het nog wel een tijdje duren voor dat ook hier ingevoerd word. Als dat al gaat gebeuren.
De geesten worden al rijp gemaakt hoor.
COR / Viroloog: Geef iedereen nu al een verplichte booster
Plaats hier uw advertentie
pi_202110489
twitter
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 10 november 2021 @ 13:29:17 #45
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202110520
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:25 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
De enige oplossingen die werken hoor je op dinsdagen en komende vrijdag natuurlijk...
De ongevaccineerden zijn de schuld van alle besmettingen. Iedereen gaat daardoor corona krijgen, de ic gaat op zwart, lockdown noodzakelijk, meer plekken de QR en aan de booster iedereen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 10 november 2021 @ 13:29:49 #46
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202110524
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:19 schreef mootie het volgende:

[..]
Ik vroeg wat men hier voor oplossing in gedachten had.
Jouw oplossing was, thuisblijven bij ziekte. Dit werkt aantoonbaar niet, dus wat is dan wel een goede oplossing?
Nou als je had gelezen was dat niet het enige wat ik heb opgenoemd.

Wat is dan volgens jou dan oplossing?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202110553
quote:
80s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:15 schreef ludovico het volgende:
Mensen die denken dat mondkapjes zinvol zijn zullen dit ook alleen denken omdat er ergens autoriteiten te vinden zijn die zeggen dat het werken.

Dat is geen eigen mening te noemen dat is gewoon slaafs volgen van wat wie zegt, en vaak, als je er echt geen verstand van hebt allemaal, prima slim om maar gewoon te luisteren naar een expert, maar mijn hemel wat maakt dat je ontvankelijk voor propaganda zeg hey.
Maar ligt het er niet aan welke mondmaskers je hebt dan?
Volgens mij zijn mijn ffp3 maskers wel beschermend voor mij alleen niet voor mijn omstanders tegen mij … toch?
pi_202110668
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:31 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Maar ligt het er niet aan welke mondmaskers je hebt dan?
Volgens mij zijn mijn ffp3 maskers wel beschermend voor mij alleen niet voor mijn omstanders tegen mij … toch?
Als er geen lucht meer doorheen kan ga je het wel halen.

Een chirurg gaat bij lichte ziekte ook niet opereren. Kans op infectie ligt dan heel hoog en dat is niet prettig na een operatie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202110781
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Prima, maar het feit is dat voor vrijwel iedereen die troep ervoor zorgt dat je natuurlijke 'gRiEpjE' een stuk minder heftig verloopt.
Beter een heftige griep dan troep in mijn lichaam waarvan ik niet weet wat het is en wat het doet. Daar kun je ook aan dood gaan.
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
  woensdag 10 november 2021 @ 13:52:32 #50
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202110830
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:31 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Maar ligt het er niet aan welke mondmaskers je hebt dan?
Volgens mij zijn mijn ffp3 maskers wel beschermend voor mij alleen niet voor mijn omstanders tegen mij … toch?
100% bescherming gaat het nooit geven, maar het helpt wel wat. Betere kwaliteit maskers helpen ook weer wat meer.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202110878
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
100% bescherming gaat het nooit geven, maar het helpt wel wat. Betere kwaliteit maskers helpen ook weer wat meer.
100% bescherming is een utopie. Zal in de praktijk onhaalbaar zijn. ffp3 was nog redelijk te dragen, alleen wordt de uitlaat ventiel niet gefilterd, is alleen ter bescherming van jezelf dus.
Ach in ergste geval heb ik deze nog liggen :9


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2021 13:56:46 ]
  woensdag 10 november 2021 @ 13:56:52 #52
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202110886
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
100% bescherming gaat het nooit geven, maar het helpt wel wat. Betere kwaliteit maskers helpen ook weer wat meer.
Volgens mij ligt er nog een onderzoek van het oh zo heilige rivm
Dat mondmaskers niet werken
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 10 november 2021 @ 13:57:38 #53
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202110899
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
Volgens mij ligt er nog een onderzoek van het oh zo heilige rivm
Dat mondmaskers niet werken
Welk onderzoek is dat dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202110912
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
Volgens mij ligt er nog een onderzoek van het oh zo heilige rivm
Dat mondmaskers niet werken
Mondmaskers werken ook niet
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_202110948
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
Volgens mij ligt er nog een onderzoek van het oh zo heilige rivm
Dat mondmaskers niet werken
ff de devil’s advocate: bron graag dat mijn ffp3 masker niet werkt aub
  woensdag 10 november 2021 @ 14:02:00 #56
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202110967
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:58 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Mondmaskers werken ook niet
Volgende keer bij de tandarts iedereen maar zonder doen dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 10 november 2021 @ 14:02:27 #57
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202110970
Een discussie alsof de zwaarste vorm van Ebola in ons midden is :')

Het is een griep(virus) zoals deze al enige tijd elk seizoen weer voorbij komt. Het % mensen dat het net als bij de influenza/Rhino hier gewoon doorheen slaat, wat was dat ook al weer? Iets met een 9 en een 9 en een komma en nog een getal....

_O-
Mai pben rai~!
  woensdag 10 november 2021 @ 14:02:28 #58
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202110972
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:56 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
100% bescherming is een utopie. Zal in de praktijk onhaalbaar zijn. ffp3 was nog redelijk te dragen, alleen wordt de uitlaat ventiel niet gefilterd, is alleen ter bescherming van jezelf dus.
Ach in ergste geval heb ik deze nog liggen :9
[ afbeelding ]
Ook best leuk om terug te kijken


De mondvodjes beschermen niks. De grote leiders zeggen het zelf, het is bedoeld voor gedragsbenvloeding zodat men zogenaamd bewust is van het grote gevaar het virus!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202110993
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:02 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ook best leuk om terug te kijken


De mondvodjes beschermen niks. De grote leiders zeggen het zelf, het is bedoeld voor gedragsbenvloeding zodat men zogenaamd bewust is van het grote gevaar het virus!
ik zie steeds meer mondkapjes in de supermarkt, dat valt tegen
Plaats hier uw advertentie
pi_202111010
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:02 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ook best leuk om terug te kijken


De mondvodjes beschermen niks. De grote leiders zeggen het zelf, het is bedoeld voor gedragsbenvloeding zodat men zogenaamd bewust is van het grote gevaar het virus!
Ik ken m :9
pi_202111019
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Volgende keer bij de tandarts iedereen maar zonder doen dan?
Ik zeg niet dat alle mondmaskers niet werken he
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
  woensdag 10 november 2021 @ 14:05:44 #62
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202111022
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:02 schreef KNAK het volgende:
Een discussie alsof de zwaarste vorm van Ebola in ons midden is :')

Het is een griep(virus) zoals deze al enige tijd elk seizoen weer voorbij komt. Het % mensen dat het net als bij de influenza/Rhino hier gewoon doorheen slaat, wat was dat ook al weer? Iets met een 9 en een 9 en een komma en nog een getal....

_O-
Weet jij een griep die zo lang zoveel problemen opleverde in de zorg?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 10 november 2021 @ 14:06:18 #63
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202111027
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:05 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat alle mondmaskers niet werken he
Dat is letterlijk wat je schreef :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202111033
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dat is letterlijk wat je schreef :)
Mijn fout dan :P

De meeste mondmaskers werken niet.
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_202111062
Ik ga naar de supermarkt nu
Ff omkleden nog
:W
  woensdag 10 november 2021 @ 14:08:43 #66
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202111066
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Weet jij een griep die zo lang zoveel problemen opleverde in de zorg?
ja.. de seizoensgriep, zoals deze al een tijd bestaat en waar elk jaar vele mensen door getroffen worden/(sinds Coronan werden want het was verleden jaar im geen grafiekje te zien :') ), met name ouderen en kwetsbaren.
Mai pben rai~!
  woensdag 10 november 2021 @ 14:09:34 #67
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202111089
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:06 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Mijn fout dan :P

De meeste mondmaskers werken niet.
Welke werken dan wel? :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 10 november 2021 @ 14:10:09 #68
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202111101
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:08 schreef KNAK het volgende:

[..]
ja.. de seizoensgriep, zoals deze al een tijd bestaat en waar elk jaar vele mensen door getroffen worden/(sinds Coronan werden want het was verleden jaar im geen grafiekje te zien :') ), met name ouderen en kwetsbaren.
En welke daarvan leverde zoveel problemen op als we de afgelopen anderhalf jaar gezien hebben?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 10 november 2021 @ 14:10:18 #69
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202111105
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Welke werken dan wel? :)
Het gezond verstand gebruiken-masker.
Maar weinig figuren weten deze nog te vinden
Mai pben rai~!
  woensdag 10 november 2021 @ 14:15:02 #70
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202111185
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:00 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
ff de devil’s advocate: bron graag dat mijn ffp3 masker niet werkt aub
ik heb het niet over FFP3
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202111186
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Welke werken dan wel? :)
Ik denk zelf de medische
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
  woensdag 10 november 2021 @ 14:15:31 #72
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202111192
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:08 schreef Emmerdeur het volgende:
Ik ga naar de supermarkt nu
Ff omkleden nog
:W
[ afbeelding ]
Pas maar op inderdaad, iedereen loopt daar te kuchen en te snotten. Misschien een idee om weer je boodschapjes af te spoelen of nog beter een dag in quarantaine te zetten want iedereen zit daar maar aan met zijn coronaklauwen. Better safe than sorry.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 10 november 2021 @ 14:15:52 #73
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202111203
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Weet jij een griep die zo lang zoveel problemen opleverde in de zorg?
en ja
infuenza
elk jaar weer
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 10 november 2021 @ 14:16:06 #74
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202111211
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
En welke daarvan leverde zoveel problemen op als we de afgelopen anderhalf jaar gezien hebben?
Welke problemen? Door de overheid gecreeerde? De zorg werd er niet eens voor aangepakt. Mijn netvlies problemen wellicht? Die achterlijke Jerusalema-danspasjes die pijn deden aan de ogen omdat ze het zo druk hadden? Genoeg om op te noemen en maar zeer weinig die te maken hebben met de hoax zoals deze nu door onze strot wordt gedrukt.

Nogmaals. er pletteren geen mensen dood op straat. 99 nogwat% heeft hooguit een kuchje. Anderhalf jaar problemen door bizar handelen van de overheid, wereldwijd, dat is het grootste probleem. En die problemen worden alleen maar erger omdat ze het steeds verder doordrukken. Dat niet zien is een kwalijke zaak en maakt je uiteindelijk onderdeel van het chte probleem, voor zover je nog een probleem kan zijn met zoveel experimentele zooi in je lijf gespoten....
Mai pben rai~!
pi_202111254
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:16 schreef KNAK het volgende:

[..]
Welke problemen? Door de overheid gecreeerde? De zorg werd er niet eens voor aangepakt. Mijn netvlies problemen wellicht? Die achterlijke Jerusalema-danspasjes die pijn deden aan de ogen omdat ze het zo druk hadden? Genoeg om op te noemen en maar zeer weinig die te maken hebben met de hoax zoals deze nu door onze strot wordt gedrukt.

Nogmaals. er pletteren geen mensen dood op straat. 99 nogwat% heeft hooguit een kuchje. Anderhalf jaar problemen door bizar handelen van de overheid, wereldwijd, dat is het grootste probleem. En die problemen worden alleen maar erger omdat ze het steeds verder doordrukken. Dat niet zien is een kwalijke zaak en maakt je uiteindelijk onderdeel van het chte probleem, voor zover je nog een probleem kan zijn met zoveel experimentele zooi in je lijf gespoten....
Dat dus en ineens gaan er helemaal geen mensen meer dood aan de griep alleen nog maar aan corona, wat een lachertje _O-
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_202111294
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:15 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Pas maar op inderdaad, iedereen loopt daar te kuchen en te snotten. Misschien een idee om weer je boodschapjes af te spoelen of nog beter een dag in quarantaine te zetten want iedereen zit daar maar aan met zijn coronaklauwen. Better safe than sorry.


[ Bericht 87% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2021 14:20:46 ]
pi_202111314
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:16 schreef KNAK het volgende:

[..]
Welke problemen? Door de overheid gecreeerde? De zorg werd er niet eens voor aangepakt. Mijn netvlies problemen wellicht? Die achterlijke Jerusalema-danspasjes die pijn deden aan de ogen omdat ze het zo druk hadden? Genoeg om op te noemen en maar zeer weinig die te maken hebben met de hoax zoals deze nu door onze strot wordt gedrukt.

Nogmaals. er pletteren geen mensen dood op straat. 99 nogwat% heeft hooguit een kuchje. Anderhalf jaar problemen door bizar handelen van de overheid, wereldwijd, dat is het grootste probleem. En die problemen worden alleen maar erger omdat ze het steeds verder doordrukken. Dat niet zien is een kwalijke zaak en maakt je uiteindelijk onderdeel van het chte probleem, voor zover je nog een probleem kan zijn met zoveel experimentele zooi in je lijf gespoten....
precies en er zijn nu minder bedden dan voor corona. wat een prioriteiten heeft de overheid. hoorde laatst dat IC personeel opleiden specifiek voor covid 2 jaar duurt, zijn ze al begonnen met opleiden? of eerst die BOA's?
Plaats hier uw advertentie
pi_202111329
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:20 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
precies en er zijn nu minder bedden dan voor corona. wat een prioriteiten heeft de overheid. hoorde laatst dat IC personeel opleiden specifiek voor covid 2 jaar duurt, zijn ze al begonnen met opleiden? of eerst die BOA's?
Eerst die BOA's natuurlijk weer, de stad zit er al weer vol mee.

Oh de IC's liggen zo vol... _O-
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
  woensdag 10 november 2021 @ 14:22:59 #79
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202111355
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:18 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Dat dus en ineens gaan er helemaal geen mensen meer dood aan de griep alleen nog maar aan corona, wat een lachertje _O-
We moeten maar allemaal snel het eindstation van deze shitshow bereiken, want dit gaat gewoon nergens meer over. |:(

Het volk wordt uit elkaar getrokken nog voordat we ten onder gaan aan het handelen van waar de fuck ze dan ook mee bezig zijn. Laten we hopen dat de "wappies" het bij het foute eind hebben, dan zijn we allemaal winnaars
Mai pben rai~!
  woensdag 10 november 2021 @ 14:23:22 #80
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202111367
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:15 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Ik denk zelf de medische
Dan doen we toch gewoon die klasse van maskers? Is bijvoorbeeld in Duitsland al een tijdje verplicht.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202111376
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:22 schreef KNAK het volgende:

[..]
We moeten maar allemaal snel het eindstation van deze shitshow bereiken, want dit gaat gewoon nergens meer over. |:(

Het volk wordt uit elkaar getrokken nog voordat we ten onder gaan aan aan het handelen van waar de fuck ze mee bezig zijn. Laten we hopen dat de "wappies" het bij het foute eind hebben, dan zijn we allemaal winnaars
Dat zou mooi zijn.

Het volk word inderdaad akelig uit elkaar getrokken :(
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_202111380
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:21 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Eerst die BOA's natuurlijk weer, de stad zit er al weer vol mee.

Oh de IC's liggen zo vol... _O-
dit hele verhaal is te stom voor woorden. Hugo lacht zich rot om de gemiddelde nederlander.
Plaats hier uw advertentie
pi_202111384
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dan doen we toch gewoon die klasse van maskers? Is bijvoorbeeld in Duitsland al een tijdje verplicht.
Ik weet het niet, ik ben er niet helemaal zeker van.
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
  woensdag 10 november 2021 @ 14:24:17 #84
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202111387
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dan doen we toch gewoon die klasse van maskers? Is bijvoorbeeld in Duitsland al een tijdje verplicht.
vraag even of Hugochenko er nog wat inkoopt
dat was de vorige keer zo'n goede deal
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202111443
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:44 schreef greysbones het volgende:

[..]
En laat dat risico nou eens niet kloppen..
Even als het fabeltje dat gevaccineerden niet ander besmetten
Of ziek worden
Of in het ziekenhuis terecht komen

Maar lul maar recht wat krom is
Ik lul niets recht, ik geef alleen iets aan, met de kanttekening dat de redenatie erachter mogelijk onterecht is.
Of dat inderdaad zo is, is verder wel interessant. Zijn daar statistieken van?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 10 november 2021 @ 14:27:56 #86
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202111462
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik lul niets recht, ik geef alleen iets aan, met de kanttekening dat de redenatie erachter mogelijk onterecht is.
Of dat inderdaad zo is, is verder wel interessant. Zijn daar statistieken van?
weet je waar ik een beetje moe van wordt
die statistiekjes
alsof het hele coronabeleid bestaat uit statistieken
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202111493
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:27 schreef greysbones het volgende:

[..]
weet je waar ik een beetje moe van wordt
die statistiekjes
alsof het hele coronabeleid bestaat uit statistieken
Je bestrijdt dat ongevaccineerden meer risico op verspreiding vormen dan gevaccineerden.
Dat zou best kunnen, maar dan is dat ook aantoonbaar.
Bijvoorbeeld in de statistieken.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 10 november 2021 @ 14:31:24 #88
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202111530
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je bestrijdt dat ongevaccineerden meer risico op verspreiding vormen dan gevaccineerden.
Dat zou best kunnen, maar dan is dat ook aantoonbaar.
Bijvoorbeeld in de statistieken.
als je goed leest staat er dat het een fabeltje is dat gevaccineerden niemand besmetten
en dat is nu zo overduidelijk aan de hand
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202111537
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:51 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Lol .... en hoelang denk je hier zo mee verder te gaan ?
Tot de dreiging van het virus op een acceptabel niveau is.
Als blijkt dat een tweede booster beter helpt in het voorkomen van verspreiding, dan is dat een optie.
We kunnen ook met de handen over elkaar aan de zijlijn gaan zitten, maar accepteer je dan ook dat de kwaliteit van de zorg gaat afnemen?
Los van alle andere gevolgen van uitbraken.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 10 november 2021 @ 14:32:11 #90
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202111544
twitter


Een werkelijk prachtig draadje over Mrna vaccins
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202111560
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:31 schreef greysbones het volgende:

[..]
als je goed leest staat er dat het een fabeltje is dat gevaccineerden niemand besmetten
en dat is nu zo overduidelijk aan de hand
Klopt, een gevaccineerde kan besmettelijk zijn.
Maar bij wie is dat risico groter, bij een gevaccineerde of een ongevaccineerde?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202111561
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je bestrijdt dat ongevaccineerden meer risico op verspreiding vormen dan gevaccineerden.
Dat zou best kunnen, maar dan is dat ook aantoonbaar.
Bijvoorbeeld in de statistieken.
Die statistieken veranderen elke week. en is 6 maanden en nog geen griepseizoen berhaupt wel genoeg om die zaken te kunnen bepalen?
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 10 november 2021 @ 14:33:43 #93
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202111567
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tot de dreiging van het virus op een acceptabel niveau is.
Als blijkt dat een tweede booster beter helpt in het voorkomen van verspreiding, dan is dat een optie.
We kunnen ook met de handen over elkaar aan de zijlijn gaan zitten, maar accepteer je dan ook dat de kwaliteit van de zorg gaat afnemen?
Los van alle andere gevolgen van uitbraken.
we accepteren al jaren dat de kwaliteit van de zorg afneemt!
iedereen

en wat nu als een booster voor nog meer vaccinatieschade zorgt?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 10 november 2021 @ 14:35:05 #94
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202111592
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, een gevaccineerde kan besmettelijk zijn.
Maar bij wie is dat risico groter, bij een gevaccineerde of een ongevaccineerde?
ik heb een onderzoek gelezen waarbij de Viral load van een gevaccineerde vele malen hoger was dan bij de ongevaccineerde
heb ik dat onderzoek hierzo bij de hand nee
ga ik dat nu opzoeken
nee
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202111604
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dan zijn we dat ook met boosters voor mensen die er zelf niet direct baat bij lijken te hebben :P .
[..]
Aanbieden is helemaal prima natuurlijk, mits veilig. Maar koppelen aan mijn groene vinkje? Mwahhhhh.
Ach, dan weet je meteen hoe ongevaccineerden zich nu voelen ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202111622
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:33 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Die statistieken veranderen elke week. en is 6 maanden en nog geen griepseizoen berhaupt wel genoeg om die zaken te kunnen bepalen?
Wat heeft griep hiermee te maken?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202111637
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat heeft griep hiermee te maken?
in die periode zijn mensen toch vatbaarder?
Plaats hier uw advertentie
pi_202111697


is jouw vaccin al verlopen?
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 10 november 2021 @ 14:39:29 #99
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202111699
twitter


johoeeee
zijn we wakker???
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 10 november 2021 @ 14:42:06 #100
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202111740
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:50 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Beter een heftige griep dan troep in mijn lichaam waarvan ik niet weet wat het is en wat het doet. Daar kun je ook aan dood gaan.
Niet weten wat het is? Je kan jezelf daarover prima (laten) informeren.
Niet weten wat het doet? Je beschermen tegen een ernstig ziekteverloop bij een coronabesmetting.

Als iedereen zo dacht dan zaten we nog steeds in lockdown.
Huilen dan.
  woensdag 10 november 2021 @ 14:45:25 #101
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202111790
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:39 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

johoeeee
zijn we wakker???
Belgi. Verder is dat Helena blijkbaar een soort zorgplatform waarvoor je je vrijwilig moet aanmelden (!!!) en heeft de bank zelf geen toegang tot jouw medische gegevens.

Allemaal zaken die je in een paar tellen had kunnen vinden.
Huilen dan.
  woensdag 10 november 2021 @ 14:47:28 #102
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202111823
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Belgi. Verder is dat Helena blijkbaar een soort zorgplatform waarvoor je je vrijwilig moet aanmelden (!!!) en heeft de bank zelf geen toegang tot jouw medische gegevens.

Allemaal zaken die je in een paar tellen had kunnen vinden.
je koppelt alleen je gegevens via hen
maar ze weten niks van je :+
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202111833
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tetanus kan een behoorlijk fatale aandoening zijn waar het gemiddelde sterftepercentage boven de 10% ligt mt behandeling.Zonder behandeling kan het oplopen tot 60%.
Toch gingen er maar 50 per jaar dood aan tetanus...

Zoveel levens besparen we door iedereen te vaccineren...


quote:
Daarnaast beschermen vaccinaties, die jarenlang grondig zijn getest, ruim tien jaar.
Nee, griepvaccin nog geen jaar.
Het hangt van de ziekteverwekker af hoe lang de bescherming is.
Ene ziekteverwekker hoeft maar 1 prik, andere meerdere prikken, etc.


quote:
Polio is nog een zwaardere aandoening die tot onomkeerbare verlamming kan leiden een sterftepercentage kent dat kan oplopen tot 30% in volwassenen.
30% van degenen die symptomen ontwikkelen.
90% krijgt geen symptomen.

quote:
Vaccinaties tegen polio zijn net zoals de vaccins tegen tetanus, jarenlang getest en bieden ook ruim tien jaar bescherming.
Nee, ze worden al jarenlang toegepast. Zijn ook ongevallen mee geweest, dat kinderen levend poliovirus ingespoten kregen.

Het is een misvatting dat trials jarenlang doorlopen voordat vacccins worden goedgekeurd.
Het is ook niet zo dat we op voorhand weten hoe lang een vaccin bescherming biedt.
Bijvoorbeeld dat 3 shots tegen hepatitis B levenslange bescherming biedt wisten we pas na bijna 20 jaar.
Eerst was het elke 3 jaar een shot.
Later 2 shots die 10 jaar beschermen, en nu weet men dat 3 shots minimaal 20 jaar beschermen.

Men wacht niet 10 jaar of langer om te kijken of het vaccin zo lang werkt voordat het wordt toegepast.

quote:
Dit is dus een groot verschil met een luchtwegaandoening als Covid-19 waarbij het sterftepercentage beneden de 1% ligt en momenteel wordt bestreden met in razend tempo geproduceerde vaccins met een nieuwe technologie, die halfbakken resultaten geven en waarvan de werking per maand minder wordt.
Tetanus: 50 doden per jaar.
Covid in 2020: 20.000 doden.

Het gaat niet alleen om het individuele risico als je besmet raakt, maar ook om de kans dat je besmet raakt.

HIV is 100% dodelijk indien onbehandeld, maar volgens Baudet is het risico dat je als blanke hetero man besmet raakt nihil.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202111838
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Niet weten wat het is? Je kan jezelf daarover prima (laten) informeren.
Niet weten wat het doet? Je beschermen tegen een ernstig ziekteverloop bij een coronabesmetting.

Als iedereen zo dacht dan zaten we nog steeds in lockdown.
Ik weet wat het doet, daar ben ik inmiddels wel achter, voor mij geen gif spuit meer.
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_202111841
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:37 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
in die periode zijn mensen toch vatbaarder?
Nee.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 10 november 2021 @ 14:50:35 #106
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202111863
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:27 schreef greysbones het volgende:

[..]
weet je waar ik een beetje moe van wordt
die statistiekjes
alsof het hele coronabeleid bestaat uit statistieken
Wat stel je dan voor om te gebuiken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202111885
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:39 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

johoeeee
zijn we wakker???
Ik zit bij de Rabobank -O-
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202111895
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Wat stel je dan voor om te gebuiken?
De onderbuik natuurlijk :Y
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 10 november 2021 @ 14:52:33 #109
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202111898
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
je koppelt alleen je gegevens via hen
maar ze weten niks van je :+
Precies. Nou ja, je bank weet natuurlijk van alles van je, maar in je medisch dossier hebben ze geen inzage.
Huilen dan.
  woensdag 10 november 2021 @ 14:53:00 #110
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202111903
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Wat stel je dan voor om te gebuiken?
Intutie.
Huilen dan.
pi_202111925
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Precies. Nou ja, je bank weet natuurlijk van alles van je, maar in je medisch dossier hebben ze geen inzage.
Het is wel bijzonder dat een bank een app ontwikkelt voor zaken die niet tot zijn corebusiness behoren.
Welk voordeel heeft de bank bij die app...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202111943
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:15 schreef greysbones het volgende:

[..]
en ja
infuenza
elk jaar weer
Nope.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 10 november 2021 @ 15:01:49 #113
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202112067
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:33 schreef greysbones het volgende:

[..]
we accepteren al jaren dat de kwaliteit van de zorg afneemt!
iedereen

en wat nu als een booster voor nog meer vaccinatieschade zorgt?
Gevalletjes van nevenschade. Mocht je een scheef gezicht aan overhouden dan heb je pech, dit moet dan maar voor het algemene belang.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202112071
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Gevalletjes van nevenschade. Mocht je een scheef gezicht aan overhouden dan heb je pech, dit moet dan maar voor het algemene belang.
_O-
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_202112073
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is wel bijzonder dat een bank een app ontwikkelt voor zaken die niet tot zijn corebusiness behoren.
Welk voordeel heeft de bank bij die app...
Informatie van klanten doorverkopen net als FB.
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 10 november 2021 @ 15:03:12 #116
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202112081
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is wel bijzonder dat een bank een app ontwikkelt voor zaken die niet tot zijn corebusiness behoren.
Welk voordeel heeft de bank bij die app...
Maar ze hebben die bende ook helemaal niet ontwikkeld; de bank wordt alleen gebruikt als onderdeel van identiteitsverificatie via Itsme (blijkbaar de Belgische variant op DigiD). En het voordeel dat een bank heeft met integratie van andere diensten (geen idee in hoeverre hier sprake van is) is dat ze een soort platform bieden waar de consument voor alles naartoe gaat. Jezelf 'onmisbaar' maken.

Punt is: je kan ook zonder ING gebruikmaken van dat Helena, of helemaal geen gebruikmaken van Helena. Ik zou er zelf ook niet om staan te springen om bij zulke dingen via mijn bank in te loggen hoor. Dat geldt voor al die fintech-oplossingen voor problemen die er niet zijn waarbij je je bank toegang geeft tot andere data (nu is daar alleen hier geen sprake van), oprotten daarmee.

[ Bericht 9% gewijzigd door Isdatzo op 10-11-2021 15:09:36 ]
Huilen dan.
pi_202112095
twitter

})
Plaats hier uw advertentie
pi_202112171
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Maar ze hebben die bende ook helemaal niet ontwikkeld; de bank wordt alleen gebruikt als onderdeel van identiteitsverificatie via Itsme (blijkbaar de Belgische variant op DigiD). En het voordeel dat een bank heeft met integratie van andere diensten (geen idee in hoeverre hier sprake van is) is dat ze een soort platform bieden waar de consument voor alles naartoe gaat. Jezelf 'onmisbaar' maken.

Punt is: je kan ook zonder ING gebruikmaken van dat Helena, of helemaal geen gebruikmaken van Helena. Ik zou er zelf ook niet om staan te springen om bij zulke dingen via mijn bank in te loggen hoor.
Lijkt mij ook niet dat je je bankzaken bij je medische zaken op een overheidsplatvorm wil.

Wel de eerste koppeling die op een online-ID begint te lijken.
pi_202112179
EERBIED AAN HET VACCIN...
Citaat van een apotheker

Van alle vaccins die ik in mijn leven heb gekend (kinkhoest, difterie, tetanus, pokken, mazelen, rodehond, bof, hepatitis, meningitis en tuberculose), heb ik nog nooit een vaccin gezien waarbij je een masker moet dragen en afstand moet houden, zelfs wanneer je volledig bent gevaccineerd.

Ik heb nog nooit gehoord van een vaccin dat ervoor zorgt dat het virus zelfs na vaccinatie zich verspreidt. Hiervoor hebben we nog nooit gehoord van beloningen, kortingen, prikkels om een vaccin te krijgen. Er was geen discriminatie tegen degenen die neemt. Als je niet was ingent, werd er door niemand geprobeerd om je je een slecht of egostisch mens te laten voelen.

Ik heb nog nooit een vaccin gezien dat de relatie tussen familie, collega's en vrienden bedreigt. Ik heb nog nooit een vaccin gezien dat werd gebruikt om levensonderhoud, werk en school te bedreigen.

Na alle vaccins die ik hierboven heb opgesomd, heb ik nog nooit een vaccin zoals dit gezien, dat een samenleving als vandaag discrimineert, verdeelt en veroordeelt. En terwijl het sociale weefsel uit elkaar valt... terwijl we tegen elkaar strijden... Het is een krachtig vaccin! Het doet al deze genoemde dingen en TOCH DOET HET NIET WAARVOOR ZE ZEGGEN DAT HET IS ONTWORPEN...
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_202112189
quote:
En zolang ze prikken, moet er een incentive zijn.

Geniet nog maar even van buiten. :+
  woensdag 10 november 2021 @ 15:11:47 #121
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202112195
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:09 schreef _I het volgende:

[..]
Lijkt mij ook niet dat je je bankzaken bij je medische zaken op een overheidsplatvorm wil.

Wel de eerste koppeling die op een online-ID begint te lijken.
Maar van die koppeling is geen sprake: de bank wordt alleen gebruikt om te verifiren dat jij bent wie je zegt dat je bent.
Huilen dan.
pi_202112306
quote:
twitter


Prikken tot je erbij neervalt
pi_202112311
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Maar van die koppeling is geen sprake: de bank wordt alleen gebruikt om te verifiren dat jij bent wie je zegt dat je bent.
De koppeling is toch “helena”.

https://www.vrt.be/vrtnws(...)dheidsportaal-dat-p/

Helena begon als een “online brievenbus” voor medische zaken. De bank wordt er aan toegevoegd. Het is een start. Er zullen ongetwijfeld straks andere (overheids)instanties bij komen.
pi_202112329
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Precies. Nou ja, je bank weet natuurlijk van alles van je, maar in je medisch dossier hebben ze geen inzage.
Geloof je nog steeds dat het allemaal om virusbestrijding gaat ?
pi_202112351
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:18 schreef PSVCL het volgende:

[..]
[ twitter ]

Prikken tot je erbij neervalt
Je slaaf code.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 10 november 2021 @ 15:21:05 #126
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202112352
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
De onderbuik natuurlijk :Y
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Intutie.
Vrees ook dat het daar op neer komt ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202112388
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:18 schreef PSVCL het volgende:

[..]
[ twitter ]

Prikken tot je erbij neervalt
Nederland zit vol met Pfizer junkies straks. vrijheid is verslavend
Plaats hier uw advertentie
pi_202112403
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Gevalletjes van nevenschade. Mocht je een scheef gezicht aan overhouden dan heb je pech, dit moet dan maar voor het algemene belang.
Collectief is belangrijker dan individu.

Als iets in extreem zeldzame gevallen voor extreme bijwerkingen zorgt... Hoe ethisch ben je dan als je dat vaccin aan mensen opdringt en er een paar levenslange schade er aan ondervinden of de dood?

Het doel heiligt de middelen?

Dacht dat Hugo bij het CDA zat maar dit is een klassiek de weg naar hel is bedekt met goede intenties.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 10 november 2021 @ 15:29:58 #129
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202112463
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:18 schreef _I het volgende:

[..]
De koppeling is toch “helena”.
Nee, hoezo?
quote:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)dheidsportaal-dat-p/

Helena begon als een “online brievenbus” voor medische zaken. De bank wordt er aan toegevoegd. Het is een start. Er zullen ongetwijfeld straks andere (overheids)instanties bij komen.
Waar zie jij dat de bank eraan toe wordt gevoegd?
Huilen dan.
pi_202112504
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nee, hoezo?
[..]
Waar zie jij dat de bank eraan toe wordt gevoegd?
Het is “itsme”, excuses.
Die app geeft online toegang tot hele een hele reeks bank en niet-bancaire zaken.

https://www.ing.be/nl/retail/daily-banking/e-banking/helena
  woensdag 10 november 2021 @ 15:40:20 #131
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202112618
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
De onderbuik natuurlijk :Y
oh ja :')
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 10 november 2021 @ 15:41:30 #132
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202112640
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:21 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
[..]
Vrees ook dat het daar op neer komt ja.
:')
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202112659
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:32 schreef _I het volgende:

[..]
Het is “itsme”, excuses.
Die app geeft online toegang tot hele een hele reeks bank en niet-bancaire zaken.

https://www.ing.be/nl/retail/daily-banking/e-banking/helena
Gewoon een manier om in te loggen zoals ik dat nu lees, net zoals DigiD hier alleen wordt het in Belgi breder ingezet schijnbaar.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_202112692
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:42 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Gewoon een manier om in te loggen zoals ik dat nu lees, net zoals DigiD hier alleen wordt het in Belgi breder ingezet schijnbaar.
In China nog iets breder, super handig.
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 10 november 2021 @ 15:45:34 #135
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202112704
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:44 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
In China nog iets breder, super handig.
_O- _O- _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202112737
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:42 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Gewoon een manier om in te loggen zoals ik dat nu lees, net zoals DigiD hier alleen wordt het in Belgi breder ingezet schijnbaar.
Exact. Een breed ingezette digi ID.

Jij vind het al “gewoon”. Ik ben nog van de tijd dat je de telefoon niet opneemt, als je niet thuis bent. Zit er niet zo op te wachten dat ik straks alles moet openen met mn digid-app.
pi_202112782
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:47 schreef _I het volgende:

[..]
Exact. Een breed ingezette digi ID.

Jij vind het al “gewoon”. Ik ben nog van de tijd dat je de telefoon niet opneemt, als je niet thuis bent. Zit er niet zo op te wachten dat ik straks alles moet openen met mn digid-app.
Als straks je vinkje rood is kan je nergens meer inloggen. Die kan ook zomaar rood worden als je langs een besmet persoon gelopen bent. mensen bouwen hun eigen gevangenis zo.
Plaats hier uw advertentie
pi_202112795
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:47 schreef _I het volgende:

[..]
Exact. Een breed ingezette digi ID.

Jij vind het al “gewoon”. Ik ben nog van de tijd dat je de telefoon niet opneemt, als je niet thuis bent. Zit er niet zo op te wachten dat ik straks alles moet openen met mn digid-app.
Eng he.. die verandering...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_202112817
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:49 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Als straks je vinkje rood is kan je nergens meer inloggen. Die kan ook zomaar rood worden als je langs een besmet persoon gelopen bent. mensen bouwen hun eigen gevangenis zo.
Of als er demonstraties zijn en ze willen mensen uit een gebied.

Het idee dat je je laat sturen door een code die op je medische gegevens is gebaseerd. Je werd voor gek verklaard een jaar geleden. Nu word je voor gek verklaard als het niet zou willen.

Zo gaan die dingen. Ongemerkt.
pi_202112826
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:50 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Eng he.. die verandering...
Die verandering wel ja. Zaten ook goede veranderingen tussen, zei niet dat vroeger alles beter was.
pi_202112862
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:51 schreef _I het volgende:

[..]
Of als er demonstraties zijn en ze willen mensen uit een gebied.

Het idee dat je je laat sturen door een code die op je medische gegevens je gebaseerd. Je werd voor gek verklaard een jaar geleden. Nu word je voor gek verklaard als het niet zou willen.

Zo gaan die dingen. Ongemerkt.
Gelukkig is het allemaal tijdelijk toch?
Plaats hier uw advertentie
pi_202112928
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:29 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
De ongevaccineerden zijn de schuld van alle besmettingen. Iedereen gaat daardoor corona krijgen, de ic gaat op zwart, lockdown noodzakelijk, meer plekken de QR en aan de booster iedereen.
Ik ga me echt niet schuldig voelen omdat in redelijk goed gezond bent en 'mazzel' dat ik een goedwerkende immuunsysteem heeft.

Als iemand zo onzeker, bang, zenuwachtig over dit hele shitshow is, ga dan lekker je booster shot nemen en stfu.
Trust The Scientism! Right?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202112947
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:59 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ik ga me echt niet schuldig voelen omdat in redelijk goed gezond bent en 'mazzel' dat ik een goedwerkende immuunsysteem heeft.

Als iemand zo onzeker, bang, zenuwachtig over dit hele shitshow is, ga dan lekker je booster shot nemen en stfu.
Trust The Scientism! Right?
Dat is ook zeker niet nodig!!!!
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_202112977
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:00 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Dat is ook zeker niet nodig!!!!
Wat is niet nodig?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202113014
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:02 schreef Tingo het volgende:

[..]
Wat is niet nodig?
Om je schuldig te voelen omdat je een goedwerkende immuunsysteem hebt
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
  woensdag 10 november 2021 @ 16:06:41 #146
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202113044
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:32 schreef _I het volgende:

[..]
Het is “itsme”, excuses.
Die app geeft online toegang tot hele een hele reeks bank en niet-bancaire zaken.

https://www.ing.be/nl/retail/daily-banking/e-banking/helena
Ja, dat ze ik toch :P ? Soort Belgische DigiD.
Huilen dan.
pi_202113048
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:19 schreef mootie het volgende:

[..]
Ik vroeg wat men hier voor oplossing in gedachten had.
Jouw oplossing was, thuisblijven bij ziekte. Dit werkt aantoonbaar niet, dus wat is dan wel een goede oplossing?
Naakt dansen en tongzoenen met corona slachtoffers?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202113156
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:04 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Om je schuldig te voelen omdat je een goedwerkende immuunsysteem hebt
Ah ok.
Nee, maar die Provax Gang wil dat.
"You murdered your 98 year old grandma by infecting her with the new-flu!" :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202113170
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:11 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ah ok.
Nee, maar die Provax Gang wil dat.
"You murdered your 98 year old grandma by infecting her with the new-flu!" :)
Belachelijk!
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_202113172
Vraagje aan onze medisch experts hier:
Is het na te gaan of na te kijken wat de daadwerkelijk meegegeven message in het (rna)vaccin is en doet? Ik kan hier nl. nergens een degelijke info of iets over vinden. Buiten dat wat ze zeggen wat het zou moeten vanuit de fabrikant?
pi_202113188
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:00 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
ff de devil’s advocate: bron graag dat mijn ffp3 masker niet werkt aub
Ik dacht dat het n hi-tech stofzuiger was.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202113223
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:13 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ik dacht dat het n hi-tech stofzuiger was.
:T Ook!
pi_202113228
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:00 schreef Emmerdeur het volgende:

[/url] schreef KNAK het volgende:[/b]
Een discussie alsof de zwaarste vorm van Ebola in ons midden is :')

Het is een griep(virus) zoals deze al enige tijd elk seizoen weer voorbij komt. Het % mensen dat het net als bij de influenza/Rhino hier gewoon doorheen slaat, wat was dat ook al weer? Iets met een 9 en een 9 en een komma en nog een getal....

_O-
Hoog risico groep 99.8% of zo is.gvd zeg.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 10 november 2021 @ 16:18:42 #154
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202113283
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:41 schreef greysbones het volgende:

[..]
:')
Wat stel je voor dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202113367
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja, dat ze ik toch :P ? Soort Belgische DigiD.
Ging ook niet tegen je in, he. :7
pi_202113381
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Welke werken dan wel? :)
Die dure, kleurrijke,wasbare, designer dingen. Die werkt echt supergoed hoor.
Welke heb jij?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202113525
Hmm. In de week van 21-27 oktober zijn er 3200 mensen overleden, waar ze er 2600-2900 verwachten.

Sterke verhoging in de groep 55-64.

Het aantal coronadoden was 86 in die week.

Oversterfte van 600-300 mensen in een week, niet covid gerelateerd.

Iemand een verklaring? Uitgestelde zorg?
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/actueel
pi_202113574
twitter

bijzonder
Plaats hier uw advertentie
pi_202113602
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tot de dreiging van het virus op een acceptabel niveau is.
Als blijkt dat een tweede booster beter helpt in het voorkomen van verspreiding, dan is dat een optie.
We kunnen ook met de handen over elkaar aan de zijlijn gaan zitten, maar accepteer je dan ook dat de kwaliteit van de zorg gaat afnemen?
Los van alle andere gevolgen van uitbraken.
'dreiging van het virus' ? Ha!
Mensen kunnen beter gaan zorgen maken over het dreiging van het regering/maatregelingen enz.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202113614
Germany, France Restrict Moderna’s Covid Vaccine For Under-30s Over Rare Heart Risk—Despite Surging Cases

Germany’s vaccine advisory board on Wednesday recommended against using Moderna’s Covid-19 shot in people under 30 due to evidence suggesting a very small risk of heart inflammation, joining France and a string of other European countries restricting the vaccine as coronavirus cases across the continent soar to record levels.


https://www.forbes.com/si(...)ses/?sh=474f30252a8a

levensgevaarlijk dat spul.
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 10 november 2021 @ 16:40:16 #161
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202113652
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:35 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
bijzonder
De andere bedden zijn niet leeg... Die zijn hard voor andere (uitgestelde) zorg nodig.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202113672
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:21 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Eerst die BOA's natuurlijk weer, de stad zit er al weer vol mee.

Oh de IC's liggen zo vol... _O-
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202113681
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:38 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Germany, France Restrict Moderna’s Covid Vaccine For Under-30s Over Rare Heart Risk—Despite Surging Cases

Germany’s vaccine advisory board on Wednesday recommended against using Moderna’s Covid-19 shot in people under 30 due to evidence suggesting a very small risk of heart inflammation, joining France and a string of other European countries restricting the vaccine as coronavirus cases across the continent soar to record levels.


https://www.forbes.com/si(...)ses/?sh=474f30252a8a

levensgevaarlijk dat spul.
Nu nog h in November..

Wie garandeerd dat dit niet met Pfizer gebeurt? Lol.
En wie zegt dat de gezondheidsraad niet fout zat dus initieel door het toe te laten zonder disclaimers?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202113725
quote:
5s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:32 schreef _I het volgende:
Hmm. In de week van 21-27 oktober zijn er 3200 mensen overleden, waar ze er 2600-2900 verwachten.

Sterke verhoging in de groep 55-64.

Het aantal coronadoden was 86 in die week.

Oversterfte van 600-300 mensen in een week, niet covid gerelateerd.

Iemand een verklaring? Uitgestelde zorg?
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/actueel
Aangezien er geen reet te zien viel aan de cijfers onder de 65 in 2020....

Zou ik er toch vanuit gaan dat er iets anders is veranderd...... Of die sterke verhoging wordt overdreven.
CBS presenteert deze cijfers maar matig, voor zover ik de info kan vinden that is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202113768
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Gevalletjes van nevenschade. Mocht je een scheef gezicht aan overhouden dan heb je pech, dit moet dan maar voor het algemene belang.
Ook wat extra druk op de zorg.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202113872
https://www.ad.nl/buitenl(...)ersporters~a9e51583/

Gevolgen voor mensen met de jansen prik om oostenrijk in te komen.

Oplossing; nieuwe vaccinatie voor de jansengroep
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nssen-gevaccineerden

Hebben we ook onderzoek gedaan of al deze mensen onbeschermd zijn?
pi_202113884
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:45 schreef ludovico het volgende:

[..]
Aangezien er geen reet te zien viel aan de cijfers onder de 65 in 2020....

Zou ik er toch vanuit gaan dat er iets anders is veranderd...... Of die sterke verhoging wordt overdreven.
CBS presenteert deze cijfers maar matig, voor zover ik de info kan vinden that is.
In sept ook 4 van de 5 weken oversterfte en weinig coronadoden.

Mysterieus allemaal.
pi_202113914
quote:
11s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:52 schreef _I het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ersporters~a9e51583/

Gevolgen voor mensen met de jansen prik om oostenrijk in te komen.

Oplossing; nieuwe vaccinatie voor de jansengroep
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nssen-gevaccineerden

Hebben we ook onderzoek gedaan of al deze mensen onbeschermd zijn?
_O-

Blijkbaar kan je faken dat je al een keer de ziekte hebt opgelopen, maar hoe zit dat dan met het buitenland.... Wanneer ben je fully immunized..........(Nooit natuurlijk maar ok).
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202113924
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:19 schreef mootie het volgende:

[..]
Ik vroeg wat men hier voor oplossing in gedachten had.
Jouw oplossing was, thuisblijven bij ziekte. Dit werkt aantoonbaar niet, dus wat is dan wel een goede oplossing?
Denk je? Heb je al geprobeerd om massaal ziek naar kantoor te komen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202113933
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:47 schreef _I het volgende:

[..]
Exact. Een breed ingezette digi ID.

Jij vind het al “gewoon”. Ik ben nog van de tijd dat je de telefoon niet opneemt, als je niet thuis bent. Zit er niet zo op te wachten dat ik straks alles moet openen met mn digid-app.
Je moet via digi ID de gratis testjes bestellen, afspraaken bij de test centrums en vaccinatie centrums te maken dacht ik. Tis allemaal ook met je BSN gelinkt?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202113943
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:12 schreef Emmerdeur het volgende:
Is het na te gaan of na te kijken wat de daadwerkelijk meegegeven message in het (rna)vaccin is en doet? Ik kan hier nl. nergens een degelijke info of iets over vinden. Buiten dat wat ze zeggen wat het zou moeten vanuit de fabrikant?
Synthetisch (m)RNA. De cel informatie geven om iets te fabriceren... Een cel die daar eigenlijk niet voor bedoelt is begint dan met iets anders fabriceren........ Daarom ook die doemverhalen van auto immuun problemen, je lijf die je eigen cellen aanvalt.

Verder niks toch?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202113965
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:58 schreef Tingo het volgende:

[..]
Je moet via digi ID de gratis testjes bestellen, afspraaken bij de test centrums en vaccinatie centrums te maken dacht ik. Tis allemaal ook met je BSN gelinkt?
Dat is allemaal overheid en prima.
Vind het niet okee als mn bank, diploma’s, boetes, etc ook aan datzelfde gebeuren vastzit.
pi_202113983
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Synthetisch (m)RNA. De cel informatie geven om iets te fabriceren... Een cel die daar eigenlijk niet voor bedoelt is begint dan met iets anders fabriceren........ Daarom ook die doemverhalen van auto immuun problemen, je lijf die je eigen cellen aanvalt.

Verder niks toch?
Geen idee
Ik weet alleen wat van computer virussen 🦠 en de remedies

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2021 17:03:17 ]
pi_202113988
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:52 schreef _I het volgende:

[..]
Die verandering wel ja. Zaten ook goede veranderingen tussen, zei niet dat vroeger alles beter was.
Zou niet zo erg zijn als je de pushers van de veranderingen kunnen vertrouwen.
(Politiek, media, tv scientistic-celebs bvb)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202113992
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:38 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Germany, France Restrict Moderna’s Covid Vaccine For Under-30s Over Rare Heart Risk—Despite Surging Cases

Germany’s vaccine advisory board on Wednesday recommended against using Moderna’s Covid-19 shot in people under 30 due to evidence suggesting a very small risk of heart inflammation, joining France and a string of other European countries restricting the vaccine as coronavirus cases across the continent soar to record levels.


https://www.forbes.com/si(...)ses/?sh=474f30252a8a

levensgevaarlijk dat spul.
Fear mongering
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202113999
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:54 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Gelukkig is het allemaal tijdelijk toch?
:)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202114010
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Synthetisch (m)RNA. De cel informatie geven om iets te fabriceren... Een cel die daar eigenlijk niet voor bedoelt is begint dan met iets anders fabriceren........ Daarom ook die doemverhalen van auto immuun problemen, je lijf die je eigen cellen aanvalt.

Verder niks toch?
Da's precies wat een virus doet...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202114029
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Fear mongering
Dat mag je tegen de overheid van Duitsland, Frankrijk, Scandinavi zeggen.
Plaats hier uw advertentie
pi_202114031
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:06 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Dat mag je tegen de overheid van Duitsland, Frankrijk, Scandinavi zeggen.
Dat pleit jezelf niet vrij...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202114046
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:01 schreef _I het volgende:

[..]
Dat is allemaal overheid en prima.
Vind het niet okee als mn bank, diploma’s, boetes, etc ook aan datzelfde gebeuren vastzit.
Tot je een of ander pro-vax adviseur/influencer op je deur krijgt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202114061
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat pleit jezelf niet vrij...
helaas zijn de feiten niet altijd leuk.
Plaats hier uw advertentie
pi_202114095
Ga eens kijken op google, dies suddenly, died suddenly. Bizar hoeveel mensen plotseling overlijden.
pi_202114110
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:05 schreef Wantie het volgende:

[..]
Da's precies wat een virus doet...
En die hebben we liever ook niet.

We gaan het ziennn
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202114116
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:13 schreef mir1986 het volgende:
Ga eens kijken op google, dies suddenly, died suddenly. Bizar hoeveel mensen plotseling overlijden.
Allemaal anekdotisch maar het zijn er wel verdomde veel ja.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202114121
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:13 schreef mir1986 het volgende:
Ga eens kijken op google, dies suddenly, died suddenly. Bizar hoeveel mensen plotseling overlijden.
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_202114130
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Synthetisch (m)RNA. De cel informatie geven om iets te fabriceren... Een cel die daar eigenlijk niet voor bedoelt is begint dan met iets anders fabriceren........ Daarom ook die doemverhalen van auto immuun problemen, je lijf die je eigen cellen aanvalt.

Verder niks toch?
Maar nog steeds geen antwoord op mijn vraag helaas. Zelfs @Wantie laat het afweten hierbij :9
pi_202114218
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:17 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Maar nog steeds geen antwoord op mijn vraag helaas. Zelfs @:wantie laat het afweten hierbij :9
Dan begrijp ik je vraag niet.

Klopt het dat je bedoelt wat er gebeurt met de "message" / de info an sich, als die de cel in komt? Nadat de informatie is afgelezen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 10 november 2021 @ 17:25:47 #188
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202114244
quote:
6s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:22 schreef _I het volgende:

[..]
Ging ook niet tegen je in, he. :7
KOM DAN 8.gif !!!11
Huilen dan.
pi_202114246
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:48 schreef Wantie het volgende:
Toch gingen er maar 50 per jaar dood aan tetanus...

Zoveel levens besparen we door iedereen te vaccineren...
Nee, dat klopt niet. Tetanus heeft een lange tijd jaarlijks voor vele doden gezorgd en voornamelijk onder (jonge) kinderen. En zoals aangeven werken de vaccins voor tetanus heel erg goed en voor langere periode. De vaccins tegen Covid zijn absoluut niet waterdicht met slechts redelijke resultaten en de werking neemt zoals aangegeven per maand af.
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:48 schreef Wantie het volgende:
Nee, griepvaccin nog geen jaar.
Het hangt van de ziekteverwekker af hoe lang de bescherming is.
Ene ziekteverwekker hoeft maar 1 prik, andere meerdere prikken, etc.
Griepvaccin? Daar gaat de discussie niet eens over. Je quote nu een post van mij die over het vaccin voor tetanus gaat en dan ga je beginnen over het griepvaccin. Dit slaat nergens op.
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:48 schreef Wantie het volgende:
30% van degenen die symptomen ontwikkelen.
90% krijgt geen symptomen.
Dit is 70% en het doet verder niets af aan de wat ik over de ziekte schreef. Polio is simpelweg een hele serieuze aandoening die ofwel kan lijden tot invaliditeit ofwel de dood. En wederom, net zoals bij tetanus, veel kinderen heeft getroffen.
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:48 schreef Wantie het volgende:
Het is een misvatting dat trials jarenlang doorlopen voordat vacccins worden goedgekeurd.
Nee, dit is geen misvatting. Dit is correct.
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:48 schreef Wantie het volgende:
Tetanus: 50 doden per jaar.
Covid in 2020: 20.000 doden.

Het gaat niet alleen om het individuele risico als je besmet raakt, maar ook om de kans dat je besmet raakt.
Wat is je punt hier nu? Dat Covid-19 erger is dan Tetanus, dit terwijl voor er voor de laatstgenoemde aandoening al decennialang een erg goed werkend vaccin is? Hoe is dat in hemelsnaam een vergelijking dan?

En besmettelijkheid van een ziekte geeft juist vaak iets aan over de ernst, hoe besmettelijk hoe minder ziek mensen worden. Dit is ook door virologen en artsen omtrent Covid vaak benadrukt met het oog op mogelijke toekomstige varianten. En dit is ook logisch, want als jij direct doodziek wordt en niets meer kunt is de kans klein dat je het virus verder gaat verspreiden. Terwijl als jij slechts lichte klachten hebt, zoals het overgrote merendeel met Covid-19, en toch nog even naar kantoor, een feestje, een borrel, een verjaardag of een festival gaat, dan kun je direct anderen besmetten.

Deze hele discussie is gewoon belachelijk. Je zit nu oprecht het beeld te creren dat Covid-19 een ergere en dodelijkere ziekte is voor de mens dan polio of tetanus. Het geeft vooral aan hoe vertekend het beeld van sommigen is omtrent Covid. Mensen zoals jij denken dus gewoon cht dat dit per definitie een of andere verschrikkelijke en levensbedreigende ziekte is. Dit klopt niet, Covid kan, zoals we weten, voornamelijk ouderen of mensen met een onderliggende aandoening heftig treffen. Maar het overgrote merendeel wordt of niet eens ziek, of krijgt lichte tot milde symptomen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202114255
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:13 schreef mir1986 het volgende:
Ga eens kijken op google, dies suddenly, died suddenly. Bizar hoeveel mensen plotseling overlijden.
Stress, angst, depressie enz. gerelateerd (ivm de laatste 20 maanden) meer dan specifiek over gevaxte mensen? Ik weet het ook niet zeker.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202114282
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:25 schreef HowardRoark het volgende:
Deze hele discussie is gewoon belachelijk. Je zit nu oprecht het beeld te creren dat Covid-19 een ergere en dodelijkere ziekte is voor de mens dan polio of tetanus. Het geeft vooral aan hoe vertekend het beeld van sommigen is omtrent Covid. Mensen zoals jij denken dus gewoon cht dat dit per definitie een of andere verschrikkelijke en levensbedreigende ziekte is. Dit klopt niet, Covid kan, zoals we weten, voornamelijk ouderen of mensen met een onderliggende aandoening heftig treffen. Maar het overgrote merendeel wordt of niet eens ziek, of krijgt lichte tot milde symptomen.
Tjah.......

Toch het geduld hebben om het uit te blijven leggen...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202114303
quote:
17s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
KOM DAN [ afbeelding ] !!!11
[img]Penguin Falling GIF https://media0.giphy.com/(...)a&rid=giphy.gif&ct=g[/img]

Jammer, moest er zelf hard om lachen. Maar telefoon moeilijk moeilijk :D
pi_202114361
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:29 schreef _I het volgende:

[..]
[img]Penguin Falling GIF https://media0.giphy.com/(...)a&rid=giphy.gif&ct=g[/img]

Jammer, moest er zelf hard om lachen. Maar telefoon moeilijk moeilijk :D
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 10 november 2021 @ 17:36:04 #194
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202114382
Welke ben ik?
Huilen dan.
pi_202114406
twitter
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 10 november 2021 @ 17:38:55 #196
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202114410
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:32 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Een werkelijk prachtig draadje over Mrna vaccins
@Emmerdeur .. ik weet niet of je hier wat mee kunt .. NaV jouw vraag.
Als je het draadje volgt er staat exact uitgelegd hoe het werkt
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202114411
quote:
11s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:36 schreef Isdatzo het volgende:
Welke ben ik?
Ik zal die naieve wel zijn, die vrolijk wandelt. :+
pi_202114420
quote:
Vinden er nou serieus nog mensen dat QR systeem ethisch?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202114446
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:24 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dan begrijp ik je vraag niet.

Klopt het dat je bedoelt wat er gebeurt met de "message" / de info an sich, als die de cel in komt? Nadat de informatie is afgelezen?
Nee, ik bedoel is de msg. die in het vaccin zit te verifiren dmv analyse en zijn daar data over bekend.
pi_202114452
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
@:Emmerdeur .. ik weet niet of je hier wat mee kunt .. NaV jouw vraag.
Als je het draadje volgt er staat exact uitgelegd hoe het werkt
Nog steeds niet wat ik wil weten
  woensdag 10 november 2021 @ 17:42:27 #201
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202114463
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:13 schreef mir1986 het volgende:
Ga eens kijken op google, dies suddenly, died suddenly. Bizar hoeveel mensen plotseling overlijden.
Weet je wat het probleem hiermee is .. dat je geen vergelijking hebt met voorgaande jaren .. want toen kwam dat niet in je/ons op .
En daarmee wil ik absoluut niet suggereren dat je geen gelijk hebt.. ik zou het alleen wel willen vergelijken ..
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 10 november 2021 @ 17:44:18 #202
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202114486
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:38 schreef _I het volgende:

[..]
Ik zal die naieve wel zijn, die vrolijk wandelt. :+
Ja maar die wil ik ook zijn :'(
Huilen dan.
pi_202114496
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:40 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Nee, ik bedoel is de msg. die in het vaccin zit te verifiren dmv analyse en zijn daar data over bekend.
Haha, dat is een bepaalde volgorde van aminozuren (geloof ik dat ik het zou moeten noemen... of nucleotiden oid, weet het niet precies meer) die volgorde is "data" en die data maakt dus synthetisch spike eiwit.... Die volgorde zou je lijkt mij op hetzelfde stapeltje kunnen gooien als software... Intellectuele waarde moeten we dat noemen lijkt me.

Dat geef je uiteraard niet zomaar vrij.... Maar geen idee, misschien kunnen ze wel degelijk copies maken... En het idee stelen.. Maarja copyright.

I dunno man! Leuke vragen, maar veel te moeilijk voor leken op Fok :p

Geloof dat er wel iemand post hier in het reguliere topic die microbioloog is oid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 10 november 2021 @ 17:45:48 #204
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202114501
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja maar die wil ik ook zijn :'(
Ehh we kunnen niet allemaal de naeve zijn
En sowieso niet als je in bnw post 🤣🤣🤣
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202114504
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:42 schreef greysbones het volgende:

[..]
Weet je wat het probleem hiermee is .. dat je geen vergelijking hebt met voorgaande jaren .. want toen kwam dat niet in je/ons op .
En daarmee wil ik absoluut niet suggereren dat je geen gelijk hebt.. ik zou het alleen wel willen vergelijken ..
Elke vorm van hartaandoening wordt nu aan het vaccin gelinkt bedoel je?
Vakman pur sang
  woensdag 10 november 2021 @ 17:47:15 #206
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202114511
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:46 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Elke vorm van hartaandoening wordt nu aan het vaccin gelinkt bedoel je?
Ja
Ik vind het overtrokken om nu alles maar aan het vaccin te linken
Er overlijden ook genoeg mensen op een andere wijze
Laten we niet doen of elke dode en COVID of vaccin dode is
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202114529
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ja
Ik vind het overtrokken om nu alles maar aan het vaccin te linken
Er overlijden ook genoeg mensen op een andere wijze
Laten we niet doen of elke dode en COVID of vaccin dode is
Enige verschil is dat jonge mensen normaal gesproken niet vaak hartproblemen hebben. maar idd we hebben geen vergelijkingsmateriaal met voorgaande jaren.
Plaats hier uw advertentie
pi_202114538
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:45 schreef ludovico het volgende:

[..]
Haha, dat is een bepaalde volgorde van aminozuren (geloof ik dat ik het zou moeten noemen... of nucleotiden oid, weet het niet precies meer) die volgorde is "data" en die data maakt dus synthetisch spike eiwit.... Die volgorde zou je lijkt mij op hetzelfde stapeltje kunnen gooien als software... Intellectuele waarde moeten we dat noemen lijkt me.

Dat geef je uiteraard niet zomaar vrij.... Maar geen idee, misschien kunnen ze wel degelijk copies maken... En het idee stelen.. Maarja copyright.

I dunno man! Leuke vragen, maar veel te moeilijk voor leken op Fok :p

Geloof dat er wel iemand post hier in het reguliere topic die microbioloog is oid.
kreeg zon film linkje toen van iemand over die michael yealdon die het een en ander uitlegt over dat msg. Stuk. In feite kun je er alles in stoppen (qua msg.)schijnbaar. Ik heb het proberen uit te zoeken, maar dat is nogal blackhole magic schijnbaar(al 2 jaar)

Edit:
En ja copyright, maar oncontroleerbaar dus…

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2021 17:52:27 ]
  woensdag 10 november 2021 @ 17:51:50 #209
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202114545
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ja
Ik vind het overtrokken om nu alles maar aan het vaccin te linken
Er overlijden ook genoeg mensen op een andere wijze
Laten we niet doen of elke dode en COVID of vaccin dode is
Datzelfde zou ook moeten gebeuren met mensen en een kuchje die dan vervolgens zowat hun nek breken naar een test locatie.

Zou niet verbazend zijn als het gros van de gemelde besmettingen niet correct is / gewoon de griep is.

Maar ja… cijfertjes en grafiekjes, daar hangt het normale leven nu al eventjes volledig vanaf. Compleet geschift imo
Mai pben rai~!
pi_202114678
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:51 schreef KNAK het volgende:

[..]
Datzelfde zou ook moeten gebeuren met mensen en een kuchje die dan vervolgens zowat hun nek breken naar een test locatie.

Zou niet verbazend zijn als het gros van de gemelde besmettingen niet correct is / gewoon de griep is.

Maar ja… cijfertjes en grafiekjes, daar hangt het normale leven nu al eventjes volledig vanaf. Compleet geschift imo
15% is best nette score.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 10 november 2021 @ 18:11:00 #211
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202114743
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:51 schreef KNAK het volgende:

[..]
Datzelfde zou ook moeten gebeuren met mensen en een kuchje die dan vervolgens zowat hun nek breken naar een test locatie.

Zou niet verbazend zijn als het gros van de gemelde besmettingen niet correct is / gewoon de griep is.

Maar ja… cijfertjes en grafiekjes, daar hangt het normale leven nu al eventjes volledig vanaf. Compleet geschift imo
Absoluut helemaal mee eens
Aangezien de pcr test ook niet de beste is
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 10 november 2021 @ 18:12:44 #212
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202114767
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:51 schreef KNAK het volgende:

[..]
Datzelfde zou ook moeten gebeuren met mensen en een kuchje die dan vervolgens zowat hun nek breken naar een test locatie.

Zou niet verbazend zijn als het gros van de gemelde besmettingen niet correct is / gewoon de griep is.

Maar ja… cijfertjes en grafiekjes, daar hangt het normale leven nu al eventjes volledig vanaf. Compleet geschift imo
En als er dan een motie ingediend wordt ter nadere duiding van ziekenhuispatienten en eventueel onderliggende klachten wordt deze verworpen.

Het is gewoon een hoax pur sang. We worden genaaid. En ze gaan net zolang door tot we het lekker vinden.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_202114787
Zag laatst zo’n oudje die was al lopend druk doende zijn mondkapje alvast op te doen voor de supermarkt.
Liep zo voor een auto, die nog net kon remmen, ging daarna wel 5 min met alcohol in de weer en stiefelt zo tegen een uitgaande bezoeker de winkelwagen aan.

Die zitten mentaal helemaal vol met deze shit.
Vakman pur sang
pi_202114813
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:51 schreef KNAK het volgende:

[..]
Datzelfde zou ook moeten gebeuren met mensen en een kuchje die dan vervolgens zowat hun nek breken naar een test locatie.

Zou niet verbazend zijn als het gros van de gemelde besmettingen niet correct is / gewoon de griep is.

Maar ja… cijfertjes en grafiekjes, daar hangt het normale leven nu al eventjes volledig vanaf. Compleet geschift imo
Ook de manier waarop die cijfertjes iedere dag maar weer tijdens die nieuwsflashs tussen 4 uur en 6 uur met veel bombarie op de radio voorbij komen. 1000 meer dan gisteren, 200 meer dan vorige week, 4 minder dan gisteren. Zou die nieuwslezer niet denken van: Wtf ben ik nou weer voor een onzin aan het voorlezen? Zeer effectief wel, want de "oh Hans" types gaan weer helemaal loco en schreeuwen om lockdowns en een mondkapjesplicht.

Ik zet de radio dan standaard even uit, straks raak ik ook nog besmet met de Hansvariant.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_202114843
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:17 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Ook de manier waarop die cijfertjes iedere dag maar weer tijdens die nieuwsflashs tussen 4 uur en 6 uur met veel bombarie op de radio voorbij komen. 1000 meer dan gisteren, 200 meer dan vorige week, 4 minder dan gisteren. Zou die nieuwslezer niet denken van: Wtf ben ik nou weer voor een onzin aan het voorlezen? Zeer effectief wel, want de "oh Hans" types gaan weer helemaal loco en schreeuwen om lockdowns en een mondkapjesplicht.

Ik zet de radio dan standaard even uit, straks raak ik ook nog besmet met de Hansvariant.
Of die reclames van “laat je testen” ;(
Vakman pur sang
pi_202114962
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:17 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Ook de manier waarop die cijfertjes iedere dag maar weer tijdens die nieuwsflashs tussen 4 uur en 6 uur met veel bombarie op de radio voorbij komen. 1000 meer dan gisteren, 200 meer dan vorige week, 4 minder dan gisteren. Zou die nieuwslezer niet denken van: Wtf ben ik nou weer voor een onzin aan het voorlezen? Zeer effectief wel, want de "oh Hans" types gaan weer helemaal loco en schreeuwen om lockdowns en een mondkapjesplicht.

Ik zet de radio dan standaard even uit, straks raak ik ook nog besmet met de Hansvariant.
'HANSVARIANT' - Brilliant :)
Daar heb je ook een goedwerkende immuunsysteem voor nodig idd.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202115115
twitter


Dit...
pi_202115169
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Of die reclames van “laat je testen” ;(

Deze is echter spoorloos verdwenen. Was fakenews blijkbaar.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_202115183
twitter


Waarom is de capaciteit zo afgenomen?
pi_202115249
twitter


Is dit echt wat we willen in Nederland?
pi_202115366
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:46 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Is dit echt wat we willen in Nederland?
tegen de tijd dat de gemiddelde Nederlander dit snapt is t al te laat.
Plaats hier uw advertentie
pi_202115370
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:46 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Is dit echt wat we willen in Nederland?
Ze willen echt dat jeje vaccineert.
Nou ja dat kan als land, als je dit een tijdje volhoudt is iedereen wel een keer gevaccineerd.
Vakman pur sang
  woensdag 10 november 2021 @ 18:55:20 #223
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202115375
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:46 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Is dit echt wat we willen in Nederland?
nou kom hem net tegen :o :o :o
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 10 november 2021 @ 19:05:00 #224
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202115516
https://www.cell.com/cell/fulltext/S0092-8674(21)00884-9

voor de geleerden onder ons
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202115615
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_202115636
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 10 november 2021 @ 19:12:58 #227
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202115645
not a pretty picture

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 10 november 2021 @ 19:13:45 #228
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202115660


[ Bericht 100% gewijzigd door ATuin-hek op 10-11-2021 19:19:47 (iemand was me al voor) ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202115711
twitter
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 10 november 2021 @ 19:20:28 #230
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202115741
Ik zag net in een van de topics hier zo'n twitter bericht van zo'n duitse vrouw (politicus?) die zei dat het voor populatie reductie/minimalisering is. Is dit inmiddels al debunked? Anders is dat toch wel het meest heftige nieuws? Ik zie er nog weinig mensen over praten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 22:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]

Wat denken jullie is dit echt?
Edit; Dit bedoel ik. Wat is hier het laatste nieuws over? Is dit echt?
  woensdag 10 november 2021 @ 19:21:57 #231
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202115766
twitter


wat zegt ie nu _O- _O- _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202115780
quote:
5s.gif Op woensdag 10 november 2021 19:20 schreef Draak31 het volgende:
Ik zag net in een van de topics hier zo'n twitter bericht van zo'n duitse vrouw (politicus?) die zei dat het voor populatie reductie/minimalisering is. Is dit inmiddels al debunked? Anders is dat toch wel het meest heftige nieuws? Ik zie er nog weinig mensen over praten.
[..]
Edit; Dit bedoel ik. Wat is hier het laatste nieuws over? Is dit echt?
Het is een filmpje van april waarschijnlijk. niet bekend of het echt is, dat merken we de komende jaren. Duitsland goed in de gaten houden, ze slaan ieder geval wel door dus het zou best mogelijk zijn dat het echt is.
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 10 november 2021 @ 19:32:25 #233
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202115948
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 19:23 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Het is een filmpje van april waarschijnlijk. niet bekend of het echt is, dat merken we de komende jaren. Duitsland goed in de gaten houden, ze slaan ieder geval wel door dus het zou best mogelijk zijn dat het echt is.
heb haar ook even gegoogled
kan zo nog niks vinden
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202115964
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 19:32 schreef greysbones het volgende:

[..]
heb haar ook even gegoogled
kan zo nog niks vinden
Ze is weg bij die politieke partij AfD las ik.
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 10 november 2021 @ 19:34:50 #235
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202116007
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 19:33 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Ze is weg bij die politieke partij AfD las ik.
ja in mei al
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 10 november 2021 @ 19:39:37 #236
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202116089
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 19:12 schreef greysbones het volgende:
not a pretty picture

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit geweten dat Enschede in Duitsland ligt.
Huilen dan.
  woensdag 10 november 2021 @ 19:41:11 #237
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202116120
quote:
11s.gif Op woensdag 10 november 2021 19:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nooit geweten dat Enschede in Duitsland ligt.
je hebt gelijk
is niet in NL
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202116299
quote:
5s.gif Op woensdag 10 november 2021 19:20 schreef Draak31 het volgende:
Ik zag net in een van de topics hier zo'n twitter bericht van zo'n duitse vrouw (politicus?) die zei dat het voor populatie reductie/minimalisering is. Is dit inmiddels al debunked? Anders is dat toch wel het meest heftige nieuws? Ik zie er nog weinig mensen over praten.
[..]
Edit; Dit bedoel ik. Wat is hier het laatste nieuws over? Is dit echt?
Die stem klinkt alsof die vrouw het verloren is, haar verstand, beetje angstig, wellicht psychose.
Vakman pur sang
pi_202116368
quote:
5s.gif Op woensdag 10 november 2021 19:20 schreef Draak31 het volgende:
Ik zag net in een van de topics hier zo'n twitter bericht van zo'n duitse vrouw (politicus?) die zei dat het voor populatie reductie/minimalisering is. Is dit inmiddels al debunked? Anders is dat toch wel het meest heftige nieuws? Ik zie er nog weinig mensen over praten.
[..]
Edit; Dit bedoel ik. Wat is hier het laatste nieuws over? Is dit echt?
Binnen de complot wereld is dit al een lange tijd bekend. Om een vb te geven Jesse Ventura had een show genaamd conspriacy theory waar die een gast had Dr Lima. Basically she forecasted everything that is happening today. Keep in mind, deze uitzending werd ergens in 2009 uitgezonden

Youtube heeft het verwijdert, dus moest ik de nodige moeite doen om de video te vinden , maar ik heb hem gevonden!

Vanaf min 2.00 ongeveer ( of bekijk het gewoon vanaf het begin als je meer wilt weten :P )

https://odysee.com/@trekfoamTV:0/AlexJonesVaccine:2

Maar zie ook deze krantenartikel



[ Bericht 4% gewijzigd door Ali_boo op 10-11-2021 20:48:31 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202116406
@Isdatzo voel me niet echt lekker, die reactie van mij hou je nog tegoed. Misschien later deze avond of anders morgen , ben je iig niet vergeten :)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 10 november 2021 @ 19:59:21 #241
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202116484
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 19:56 schreef Ali_boo het volgende:
@:Isdatzo voel me niet echt lekker, die reactie van mij hou je nog tegoed. Misschien later deze avond of anders morgen , ben je iig niet vergeten :)
*;
lekker op tijd naar bed
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 20:00:06 #242
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202116502
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:54 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ze willen echt dat jeje vaccineert.
Nou ja dat kan als land, als je dit een tijdje volhoudt is iedereen wel een keer gevaccineerd.
Kleine kans :)
Lach met een schone bips
  woensdag 10 november 2021 @ 20:04:15 #243
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202116592
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 19:56 schreef Ali_boo het volgende:
@:Isdatzo voel me niet echt lekker, die reactie van mij hou je nog tegoed. Misschien later deze avond of anders morgen , ben je iig niet vergeten :)
No worries hoor, je bent me niks verplicht. Beterschap ^O^ .
Huilen dan.
pi_202116661
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
helaas zijn de feiten niet altijd leuk.
Daarom wijs ik er altijd graag op.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202116896
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 19:21 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

wat zegt ie nu _O- _O- _O-
Deze man bedoel je? :9

Sluit ook mooi aan op dat stuk waar @Draak31 het over had :D
pi_202116957
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, dat klopt niet. Tetanus heeft een lange tijd jaarlijks voor vele doden gezorgd en voornamelijk onder (jonge) kinderen.
Zijn gewoon de cijfers.
50 doden per jaar, over alle leeftijden.
Verbetering in hygine, leefomstandigheden, behandeling heeft het aantal doden flink gereduceerd.
Is dat ook niet het argument tegen Covid vaccinatie?
Dat gezonder leven beter is?

quote:
En zoals aangeven werken de vaccins voor tetanus heel erg goed en voor langere periode. De vaccins tegen Covid zijn absoluut niet waterdicht met slechts redelijke resultaten en de werking neemt zoals aangegeven per maand af.
[..]
Dat geldt voor alle Covid vaccins, ook de traditionele.

Dus wat is je punt?

Vaccins tegen HIV werken binnen enkele uren al niet meer...


quote:
Griepvaccin? Daar gaat de discussie niet eens over.
De discussie gaat over vaccins.
We hebben ook vaccins tegen griep.


quote:
Je quote nu een post van mij die over het vaccin voor tetanus gaat en dan ga je beginnen over het griepvaccin. Dit slaat nergens op.
[..]
Dit is 70% en het doet verder niets af aan de wat ik over de ziekte schreef. Polio is simpelweg een hele serieuze aandoening die ofwel kan lijden tot invaliditeit ofwel de dood. En wederom, net zoals bij tetanus, veel kinderen heeft getroffen.
[..]
Covid tot nu toe 20.000 doden in 2020, 2021 doet het iets beter dankzij vaccinatie.
Ook bij polio geldt dat het aantal slachtoffers door betere leefomstandigheden al was gereduceerd.
Meer dan 90% zonder symptomen, en degenen die symptomen ontwikkelen de meerderheid zonder blijvend letsel.


quote:
Nee, dit is geen misvatting. Dit is correct.
[..]
Wat is je punt hier nu? Dat Covid-19 erger is dan Tetanus, dit terwijl voor er voor de laatstgenoemde aandoening al decennialang een erg goed werkend vaccin is? Hoe is dat in hemelsnaam een vergelijking dan?
Dus we vaccineren iedereen tegen een ziekte die slechts 50 doden per jaar veroorzaakte omdat het zo'n goed vaccin is, maar we mogen niet vaccineren tegen een ziekte die 10.000-20.000 doden per jaar op zijn geweten heeft omdat het vaccin dat niet tot 0 reduceert?

quote:
En besmettelijkheid van een ziekte geeft juist vaak iets aan over de ernst, hoe besmettelijk hoe minder ziek mensen worden. Dit is ook door virologen en artsen omtrent Covid vaak benadrukt met het oog op mogelijke toekomstige varianten. En dit is ook logisch, want als jij direct doodziek wordt en niets meer kunt is de kans klein dat je het virus verder gaat verspreiden. Terwijl als jij slechts lichte klachten hebt, zoals het overgrote merendeel met Covid-19, en toch nog even naar kantoor, een feestje, een borrel, een verjaardag of een festival gaat, dan kun je direct anderen besmetten.

Deze hele discussie is gewoon belachelijk. Je zit nu oprecht het beeld te creren dat Covid-19 een ergere en dodelijkere ziekte is voor de mens dan polio of tetanus. Het geeft vooral aan hoe vertekend het beeld van sommigen is omtrent Covid. Mensen zoals jij denken dus gewoon cht dat dit per definitie een of andere verschrikkelijke en levensbedreigende ziekte is. Dit klopt niet, Covid kan, zoals we weten, voornamelijk ouderen of mensen met een onderliggende aandoening heftig treffen. Maar het overgrote merendeel wordt of niet eens ziek, of krijgt lichte tot milde symptomen.
Tja, je blijft vinden dat 20.000 doden minder erg is dan 50 doden, omdat voor die 20.000 er meer mensen besmet zijn geraakt en het toch maar ouderen zijn.

Het is me weer helemaal duidelijk.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202116963
twitter
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 10 november 2021 @ 20:25:22 #248
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202116996
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202117001
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:13 schreef mir1986 het volgende:
Ga eens kijken op google, dies suddenly, died suddenly. Bizar hoeveel mensen plotseling overlijden.
Ja, ik heb daarom een vooraankondiging geregeld.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 10 november 2021 @ 20:25:52 #250
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202117008
quote:
las het vanmorgen ja
3x prik
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202117025
quote:
toevallig al die landen hetzelfde nutteloze plan.
Plaats hier uw advertentie
pi_202117026
quote:
Da's ook een manier van toegeven zijn tweet niet begrijpen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202117074
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:26 schreef Tingo het volgende:

[..]
Stress, angst, depressie enz. gerelateerd (ivm de laatste 20 maanden) meer dan specifiek over gevaxte mensen? Ik weet het ook niet zeker.
Voor Covid-19 was plotseling overlijden een zegen, liever dat dan uitzichtloos lijden.
Nu is plotseling overlijden een complot..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202117097
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 20:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Voor Covid-19 was plotseling overlijden een zegen, liever dat dan uitzichtloos lijden.
Nu is plotseling overlijden een complot..
ja jonge gezonde mensen wel ja. Covid19 doden waren voor meer dan 90% 70 jaar en ouder en onderliggend lijden.
Plaats hier uw advertentie
pi_202117220
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:46 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Is dit echt wat we willen in Nederland?
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:46 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Is dit echt wat we willen in Nederland?
Schokkend. En dan vinden ze het nog raar dat er vergelijkingen met WOII gemaakt worden _O-
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_202117277
twitter

Plaats hier uw advertentie
  woensdag 10 november 2021 @ 21:06:01 #257
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202117457
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 10 november 2021 @ 21:22:19 #258
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202117624
quote:
Wat een klaploper die Victor :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_202118237
De regering roept de noodtoestand uit om met de Pandemiewet het parlement buiten spel te kunnen zetten. Wij verzetten ons met hand en tand tegen deze aanval op de democratie. Dat de regering die weigerde te investeren in meer en beter betaald zorgpersoneel nu de volksgezondheid misbruikt als excuus voor hun machtsgreep, is heel doorzichtig.

https://www.facebook.com/(...)1C&v=940595540203741

overal is dezelfde poppenkast.
Plaats hier uw advertentie
pi_202118872
https://www.bnr.nl/nieuws(...)maar-in-welke-omvang

Dit is niet normaal, dit soort artikeltjes in welke media dan ook is propaganda. Het volk voorbereiden op wat komen gaat.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202118902
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 23:00 schreef ludovico het volgende:
https://www.bnr.nl/nieuws(...)maar-in-welke-omvang

Dit is niet normaal, dit soort artikeltjes in welke media dan ook is propaganda. Het volk voorbereiden op wat komen gaat.
Alles mag, de welvaart moet kapot in Nederland.
pi_202118985
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 22:19 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
De regering roept de noodtoestand uit om met de Pandemiewet het parlement buiten spel te kunnen zetten. Wij verzetten ons met hand en tand tegen deze aanval op de democratie. Dat de regering die weigerde te investeren in meer en beter betaald zorgpersoneel nu de volksgezondheid misbruikt als excuus voor hun machtsgreep, is heel doorzichtig.

https://www.facebook.com/(...)1C&v=940595540203741

overal is dezelfde poppenkast.
Ja dat is voor mij dan ook de grote eye opener. De synchroniteit van de waanzin.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202119177
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 23:11 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja dat is voor mij dan ook de grote eye opener. De synchroniteit van de waanzin.
het is wel heel toevallig allemaal.
Plaats hier uw advertentie
pi_202119221
twitter

Na Denemarken Noorwegen ook weer maatregelen?
Plaats hier uw advertentie
pi_202119309
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 23:29 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
het is wel heel toevallig allemaal.
Nee tis klaar, ik geloof Terrie, teveel irrationaliteit.

OMT met een stel kwakzalvers. Sorry Jaap van Dissel, jij uitgezonderd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202119322
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 23:46 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee tis klaar, ik geloof Terrie, teveel irrationaliteit.

OMT met een stel kwakzalvers. Sorry Jaap van Dissel, jij uitgezonderd.
klaar? het kaartenhuis gaat instorten bedoel je?
Plaats hier uw advertentie
pi_202119377
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 23:47 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
klaar? het kaartenhuis gaat instorten bedoel je?
Nee sorry ik heb een groot ego en bedoel dat ik er helemaal niks meer van geloof. Misschien is Hugo een handige trekpop of voert hij bewust maatregelen door die niks met volksgezondheid te maken hebben... Maar dit heeft niks met de gezondheid van de samenleving te maken dat staat vast, en dat over de complete wereld, ja voor mij staat vast dat dit kwade krachten zijn die hier mee spelen.

Wie weet, we gaan het zien, tegelijkertijd denk ik dat die kwade krachten denken dat ze goed doen.. Great reset is gebouwd op goede intenties is mijn opvatting. Maar het is de vraag hoeveel ze ervoor willen opofferen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 10 november 2021 @ 23:57:56 #268
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_202119380
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 23:47 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
klaar? het kaartenhuis gaat instorten bedoel je?
Nee joh, corona is bestempeld als Cat A virus wat het niet is. Onze regering gaat voor de protocollen die bij een Cat A virus hoort. Te dom om te poepen dus.
  donderdag 11 november 2021 @ 00:02:59 #269
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202119402
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2021 23:57 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Nee joh, corona is bestempeld als Cat A virus wat het niet is. Onze regering gaat voor de protocollen die bij een Cat A virus hoort. Te dom om te poepen dus.
Als de zorg overspoeld raakt maakt het labeltje niet zo veel uit toch? Dan zal er iets moeten gebeuren om te voorkomen dat dingen mis gaan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 11 november 2021 @ 00:04:54 #270
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202119421
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 23:29 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
het is wel heel toevallig allemaal.
Ja inderdaad, heel toevallig dat verschillende landen die met hetzelfde probleem kampen tot vergelijkbare maatregelen komen. Daar mt wel een meesterplan achter zitten!

Heb het ook altijd veel te toevallig gevonden dat men wereldwijd warme kleding aantrekt wanneer het buiten koud is. Ik verdenk de schapen!
Huilen dan.
  donderdag 11 november 2021 @ 00:06:31 #271
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202119429
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 23:00 schreef ludovico het volgende:
https://www.bnr.nl/nieuws(...)maar-in-welke-omvang

Dit is niet normaal, dit soort artikeltjes in welke media dan ook is propaganda. Het volk voorbereiden op wat komen gaat.
Verandering is stapje voor stapje veel eenvoudiger dan wanneer het roer drastisch en wild omgegooid wordt. Stapje voor stapje wordt amper gevoeld en/of gezien. Zo zijn er nog wel meer (maatschappelijke) veranderingen doorgezet de laatste decennia.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 23:36 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
Na Denemarken Noorwegen ook weer maatregelen?
Aan al dat soort berichten kan je zien hoe serieus het allemaal is. Wereldwijde agenda wordt nagelopen met links en rechts adhv maatwerk een snellere/langzame aanpak. Maar het is duidelijk dat we allemaal de volgende fase ingaan, en dat kan iets kleins zijn zoals een volgende golf om de restanten aan de gifspuit te krijgen e.d., of iets groters zoals een nieuwe/andere weg in slaan omdat Corona ondanks maatregelen maar niet weg te krijgen is - allen uiteraard bullshit en in alle gevallen het volk dat verliest. We zien op internationale schaal weer iets ontwikkelen wat nog alle kanten op kan... en dat is best wel eng. Het voorwerk is al bezopen en belachelijk, wat komt er nog meer?
Mai pben rai~!
  donderdag 11 november 2021 @ 00:07:02 #272
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_202119430
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Als de zorg overspoeld raakt maakt het labeltje niet zo veel uit toch? Dan zal er iets moeten gebeuren om te voorkomen dat dingen mis gaan.
Dat is al tientallen jaren zo. de enige schuldige is de overheid. Niet jij, niet ik, de overheid. Never forget.
  donderdag 11 november 2021 @ 00:08:06 #273
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202119438
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja inderdaad, heel toevallig dat verschillende landen die met hetzelfde probleem kampen tot vergelijkbare maatregelen komen. Daar mt wel een meesterplan achter zitten!

Heb het ook altijd veel te toevallig gevonden dat men wereldwijd warme kleding aantrekt wanneer het buiten koud is. Ik verdenk de schapen!
:')
Mai pben rai~!
  donderdag 11 november 2021 @ 00:08:26 #274
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202119439
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:07 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Dat is al tientallen jaren zo. de enige schuldige is de overheid. Niet jij, niet ik, de overheid. Never forget.
En wie geeft die overheid het mandaat?
Huilen dan.
  donderdag 11 november 2021 @ 00:09:21 #275
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202119443
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:06 schreef KNAK het volgende:

[..]
Verandering is stapje voor stapje veel eenvoudiger dan wanneer het roer drastisch en wild omgegooid wordt. Stapje voor stapje wordt amper gevoeld en/of gezien. Zo zijn er nog wel meer (maatschappelijke) veranderingen doorgezet de laatste decennia.
[..]
Aan al dat soort berichten kan je zien hoe serieus het allemaal is. Wereldwijde agenda wordt nagelopen met links en rechts adhv maatwerk een snellere/langzame aanpak. Maar het is duidelijk dat we allemaal de volgende fase ingaan, en dat kan iets kleins zijn zoals een volgende golf om de restanten aan de gifspuit te krijgen e.d., of iets groters zoals een nieuwe/andere weg in slaan omdat Corona ondanks maatregelen maar niet weg te krijgen is - allen uiteraard bullshit en in alle gevallen het volk dat verliest. We zien op internationale schaal weer iets ontwikkelen wat nog alle kanten op kan... en dat is best wel eng. Het voorwerk is al bezopen en belachelijk, wat komt er nog meer?
:')
Huilen dan.
  donderdag 11 november 2021 @ 00:10:43 #276
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_202119452
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja inderdaad, heel toevallig dat verschillende landen die met hetzelfde probleem kampen tot vergelijkbare maatregelen komen. Daar mt wel een meesterplan achter zitten!

Heb het ook altijd veel te toevallig gevonden dat men wereldwijd warme kleding aantrekt wanneer het buiten koud is. Ik verdenk de schapen!
Ik ook!
  donderdag 11 november 2021 @ 00:10:52 #277
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202119453
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En wie geeft die overheid het mandaat?
Denken dat eens in de 4 jaar je middels het inkleuren van een vakje kan bepalen hoe de elite de wereld laat rollen
_O-
Mai pben rai~!
pi_202119455
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:06 schreef KNAK het volgende:

[..]
Verandering is stapje voor stapje veel eenvoudiger dan wanneer het roer drastisch en wild omgegooid wordt. Stapje voor stapje wordt amper gevoeld en/of gezien. Zo zijn er nog wel meer (maatschappelijke) veranderingen doorgezet de laatste decennia.
[..]
Aan al dat soort berichten kan je zien hoe serieus het allemaal is. Wereldwijde agenda wordt nagelopen met links en rechts adhv maatwerk een snellere/langzame aanpak. Maar het is duidelijk dat we allemaal de volgende fase ingaan, en dat kan iets kleins zijn zoals een volgende golf om de restanten aan de gifspuit te krijgen e.d., of iets groters zoals een nieuwe/andere weg in slaan omdat Corona ondanks maatregelen maar niet weg te krijgen is - allen uiteraard bullshit en in alle gevallen het volk dat verliest. We zien op internationale schaal weer iets ontwikkelen wat nog alle kanten op kan... en dat is best wel eng. Het voorwerk is al bezopen en belachelijk, wat komt er nog meer?
Heb je er meer voor me?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 11 november 2021 @ 00:12:18 #279
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_202119458
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En wie geeft die overheid het mandaat?
De schapen?
  donderdag 11 november 2021 @ 00:12:20 #280
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202119459
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
:')
Hey... vergeet je :M niet.

_O-
Mai pben rai~!
  donderdag 11 november 2021 @ 00:13:19 #281
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202119460
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:10 schreef KNAK het volgende:

[..]
Denken dat eens in de 4 jaar je middels het inkleuren van een vakje kan bepalen hoe de elite de wereld laat rollen
_O-
Is de overheid nou de schuldige of niet?
Huilen dan.
  donderdag 11 november 2021 @ 00:13:38 #282
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202119461
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:07 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Dat is al tientallen jaren zo. de enige schuldige is de overheid. Niet jij, niet ik, de overheid. Never forget.
Daar hebben de mensen die dan geen zorg meer kunnen krijgen ook lekker veel aan, weten wie de schuldige is.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202119463
twitter

pi_202119469
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Daar hebben de mensen die dan geen zorg meer kunnen krijgen ook lekker veel aan, weten wie de schuldige is.
Lekker kortzichtig gedacht hey, hoe gaat het veranderen dan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 11 november 2021 @ 00:17:42 #285
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_202119472
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Daar hebben de mensen die dan geen zorg meer kunnen krijgen ook lekker veel aan, weten wie de schuldige is.
Klopt en nu? Zeer veel ervaring mee.
  donderdag 11 november 2021 @ 00:17:45 #286
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202119473
quote:
8s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Is de overheid nou de schuldige of niet?
Onderdeel van het probleem net zoals het volk dat dit alles laat gebeuren het is. Er nog iets aan kunnen doen lijkt kansloos als je ziet hoe flinke protesten nog geen fractie van een vertraging teweeg brengt. De Fransen kunnen er wat van, maar moeten de snikkel van Macron tot aan het huigje accepteren. Hoe moet het zwakke , lamgeslagen, compleet afhankelijk van luxe en gemak NLe volk het dan gaan doen? Zoals reeds gezegd; de weg ligt open om te doen wat ze willen doen, en laten we voor ons allen hopen dat het niet is wat langzaam toch vorm begint te krijgen.
Mai pben rai~!
  donderdag 11 november 2021 @ 00:25:23 #287
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202119502
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Lekker kortzichtig gedacht hey, hoe gaat het veranderen dan?
Ik zou het juist kortzichtig noemen het acute probleem te negeren voor een lange termijn verandering...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 11 november 2021 @ 00:26:50 #288
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202119512
quote:
How are they going to explain all the newborns with cardiac problems?
A local Children's Hospital reports that all three NICUs are full of infant patients with cardiac problems. How will the CDC and the White House whitewash infants with cardiac issues?
https://stevekirsch.substack.com/p/how-are-they-going-to-explain-all
Mai pben rai~!
pi_202119548
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Ik zou het juist kortzichtig noemen het acute probleem te negeren voor een lange termijn verandering...
Het acute probleem van 20 maanden...

Korte termijn wordt niet genegeerd. Artsen zijn aan het protesteren ondanks de drukte omdat het op de korte termijn al een tifus zooi is vanwege wanbeleid. Ze hebben acuut meer nodig, en dat doet op een of twee weken dus pijn, maar het kan gewoon niet meer. Zo hard is het uitgehold.

Je blind staren op je acute problemen terwijl je er niks mee oplost is geen oplossing voor je structurele problemen. De capaciteit is er wel om er wat aan te doen maar de wil is er niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202119561
quote:
Straks blokkeren ze je bankrekening nog, als je niet gevaccineerd bent :{
pi_202119569
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja inderdaad, heel toevallig dat verschillende landen die met hetzelfde probleem kampen tot vergelijkbare maatregelen komen. Daar mt wel een meesterplan achter zitten!

Heb het ook altijd veel te toevallig gevonden dat men wereldwijd warme kleding aantrekt wanneer het buiten koud is. Ik verdenk de schapen!
Maar hoe zie jij de komende jaren, gaan we na Corona weer gewoon terug naar het oude normaal? Dus zoals 2019.
pi_202119572
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:45 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]
Straks blokkeren ze je bankrekening nog als niet gevaccineerd bent :{
Wie had gedacht dat Belgi het gidsland voor the Great reset zou worden? Het Social credit systeem.
Definitely not CIA
pi_202119579
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:47 schreef capricia het volgende:

[..]
Wie had gedacht dat Belgi het gidsland voor the Great reset zou worden? Het Social credit systeem.
:o :o
pi_202119595
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja inderdaad, heel toevallig dat verschillende landen die met hetzelfde probleem kampen tot vergelijkbare maatregelen komen. Daar mt wel een meesterplan achter zitten!

Heb het ook altijd veel te toevallig gevonden dat men wereldwijd warme kleding aantrekt wanneer het buiten koud is. Ik verdenk de schapen!
Lekker aan het slapen?

Denk je werkelijk dat er geen pluriforme opinies zijn over het juiste beleid mbt covid?

Zit jij wel op hetzelfde forum? Lees je de comments wel?..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202119991
Its happening!
Vakman pur sang
  donderdag 11 november 2021 @ 08:07:32 #297
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202120194
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Ik zou het juist kortzichtig noemen het acute probleem te negeren voor een lange termijn verandering...
Goed
Dan kijken we naar een ander deel van de zorg.. psychische zorg. Waar het al jaren helemaal fout loopt.. waar de wachttijden immens lang zijn.. waar mensen die het niet meer zien zitten 2 jaar moeten wachten.. met al gevolgen vandien
Wordt daar acute of op de lange termijn wat geregeld … nee
Komen daar nu meer en meer acute problemen bij.. ja
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 11 november 2021 @ 08:08:40 #298
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202120201
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:47 schreef capricia het volgende:

[..]
Wie had gedacht dat Belgi het gidsland voor the Great reset zou worden? Het Social credit systeem.
Ik heb hem hier gistermorgen ook al gedeeld.. maar werd door een aantal afgedaan als .. stel je niet zo aan

[ Bericht 0% gewijzigd door greysbones op 11-11-2021 08:28:31 ]
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202120229
Straks 2q of whatever the fuck. Getested geimpfed... 2G.

2G op het werk. En dan, Who does not comply?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202120261
https://finance.yahoo.com(...)aring-161200818.html

Deutsche Marktscreening agent heeft een persbericht eruit gegooid. Ze zijn het faillissement van Evergrande aan het voorbereiden.
Als waarschuwing geven ze mee;”this could ultimately lead to a “great reset”, i.e. the final meltdown of the global financial system.

Het zal allemaal wel meevallen, volgens de brave burgers. Maar ik blijf er een hard hoofd inhouden als je al dit soort “signalen” ziet.

Off topic verder. Ging me meer om patronen en signalen. (En ja, weet dat het een wappieafwijking/mentale afwijking is om te zoeken naar samenhang die er niet is. :@ )
pi_202120322
already recognized the default at that time and proved in a study that the bankruptcy of Evergrande, the world's most indebted corporation, could ultimately lead to a "Great Reset", i.e. the final meltdown of the global financial system.

"proved" ook echt, Flikker toch op met dat Scientism
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')