Als advies zeker ja, het staat jou en je dinnetjes vervolgens vrij om daar volkomen schijt aan te hebben en gewoon gezellig met dertig man te gaan wijnen. Iedereen blij niemand boos.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:38 schreef popje het volgende:
[..]
Dus jij zegt weer een rem op aantal thuisbezoek en controle achter de deur?
ja toeren met deze brandstofprijzen is ook niet leuk meerquote:Op woensdag 10 november 2021 11:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar ze gaan ook ergens heen he
Die sociale druk werkt ook de andere kant op. Als genoeg mensen weer thuis gaan werken zullen anderen ook meer thuis gaan werken. Om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:34 schreef galantis het volgende:
[..]
Dat lijkt mij meer een sociale druk dingetje. Anders had ik de mensen de dagen voorafgaand aan de plicht al verwacht mondkapjes te dragen.
Que?quote:Op woensdag 10 november 2021 11:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik was gisteren in de lokale supermarkt en daar zat ipv desinfectie middel water in de spuitflessen dan denk je wel even waar zijn we mee bezig. Ik zag een kerel gewoon die hele fles leeg lurken om een punt te maken.
Ja, want dat bepaalt de werknemer.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Die sociale druk werkt ook de andere kant op. Als genoeg mensen weer thuis gaan werken zullen anderen ook meer thuis gaan werken. Om maar wat te noemen.
Zou grappig zijn geweest als het dan toch desinfectans bleek te zijn. Alhoewel weer een IC bed bezet.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik was gisteren in de lokale supermarkt en daar zat ipv desinfectie middel water in de spuitflessen dan denk je wel even waar zijn we mee bezig. Ik zag een kerel gewoon die hele fles leeg lurken om een punt te maken.
Om heel eerlijk te zijn vind ik dat ze juist in hadden moeten zetten op controle achter de deur (desnoods met steekproeven) omdat dat een bepaalde urgentie uitstraalt.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja toeren met deze brandstofprijzen is ook niet leuk meer
Nicequote:Op woensdag 10 november 2021 11:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb er ook heel veel aan als mijn kind perfect luistert en mij de hele dag knuffelt en als godin behandelt.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:39 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de mensen in de zorg er nog het meeste aan als de rest van de bevolking laat zien dat we als maatschappij niet volledig interen op hun reserves en er blijk van geven dat het geen zorgcrisis is, maar een maatschappelijke crisis waarvoor we allemaal een deel van de pijn moeten nemen.
Dat is eerder sociaal wenselijk gedrag. De dag voor de herinvoering van het mondkapje had het overgrote deel 'm nog niet op.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
de waarheid zal in het midden liggen, in de supermarkten heeft bijna iedereen weer een mondkapje op
qué¿quote:Op woensdag 10 november 2021 11:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe bedoel je achter de deur?quote:Op woensdag 10 november 2021 11:42 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn vind ik dat ze juist in hadden moeten zetten op controle achter de deur (desnoods met steekproeven) omdat dat een bepaalde urgentie uitstraalt.
Nu loopt Hugo zelf al tot december of januari te sukkelen met boosterprikken maar hij verwacht wel dat de hele samenleving binnen een week voor hem gaat opzitten en pootjes geven.
De 'vertrouwen is goed, controle is beter' types.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:39 schreef OProg het volgende:
[..]
Yep. Ook bij bedrijven. Uiteindelijk zijn de mensen die klagen over dat het allemaal zo veel administratie en zooi is vaak dezelfde die vervolgens ook klagen als het mis is gegaan en niet alles geadministreerd is.
Als je een gezonde arbeidsrelatie hebt wel ja.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, want dat bepaalt de werknemer.
Was het Trump?quote:Op woensdag 10 november 2021 11:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb ooit een alcoholist als patiënt gehad die opgenomen was en zijn kopje 'koffie' voltapte bij de handalcohol tappuntenquote:Op woensdag 10 november 2021 11:43 schreef Benny het volgende:
Knetterlam door handalcohol te zuipen...
wow, dan ben je wel ver heenquote:Op woensdag 10 november 2021 11:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb ooit een alcoholist als patiënt gehad die opgenomen was en zijn kopje 'koffie' voltapte bij de handalcohol tappunten![]()
![]()
Damn. Is giftig as fuck.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb ooit een alcoholist als patiënt gehad die opgenomen was en zijn kopje 'koffie' voltapte bij de handalcohol tappunten![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 november 2021 11:45 schreef Molo het volgende:
[..]
![]()
Onaangekondigd aanbellen door BOA's? Politie die daadwerkelijk surveilleert en oplet of er geen feestjes worden gehouden?quote:
Sterillium ipv melk in je koffie lijkt me ook niet echt te pruimen neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |