abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202108523
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:53 schreef galantis het volgende:

[..]
Dat vraag ik me bij jou af ja. Ongefundeerd roeptoeteren dat de QR niet zou werken.
Alleen al duizend besmettingen tijdens het Amsterdam Dance Event maar QR werkt prima. Oké dan.
blablablabla
  woensdag 10 november 2021 @ 10:56:54 #52
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202108530
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:54 schreef chratnox het volgende:

[..]
Hangt er vanaf wat je ermee wil bereiken natuurlijk.
In kader veiligheid/virusoverdracht voor de klant > nul

In kader vaccinatiegraad proberen op te krikken > kan effect hebben
pi_202108531
quote:
2s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Maar was astrazeneca niet de eerste die beschikbaar was?
Evt had de Jonge eerder kunnen beginnen met boosters voor hen. Maar het was toch destijds beter iets dan niets?

iedereen vond al dat we te laat begonnen en anders hadden we nog langer moeten wachten, was dat beter geweest?

(sorry beetje laat, was wat blijven steken op de vorige pagina)
Wellicht waar maar het werd ook verkocht als even goed als Pfizer e.d. en dergelijke terwijl dat oordeel vooral was gebaseerd op 'beter iets dan niets'. Het was toen al bekend dat Janssen en Astra vrijwel zeker inferieur waren. Waarom die doelgroep nu geen voorrang krijgt snap ik niet.
pi_202108540
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:45 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Volgens mij kun je prima concluderen dat alleen een QR-code hier niet goed (genoeg) werkt zonder daarbij het hele systeem te ondermijnen.

Je zou ook kunnen overwegen om gevaccineerden eveneens te laten testen. Alleen dat lijkt me technisch nogal lastig in te regelen.
Dat denk ik niet. De QR code is verkocht als iets wat ervoor zorgt dat je veilig iets kunt gaan doen en wordt nu ook genoemd als alternatief voor sectorsluitingen.

Als je gevaccineerden ook wil laten testen zeg je dat de QR code op zichzelf niet voldoende is, wat ingaat tegen eerdere berichtgeving.
pi_202108541
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:45 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Volgens mij kun je prima concluderen dat alleen een QR-code hier niet goed (genoeg) werkt zonder daarbij het hele systeem te ondermijnen.

Je zou ook kunnen overwegen om gevaccineerden eveneens te laten testen. Alleen dat lijkt me technisch nogal lastig in te regelen.
Alleen zitten er weinig mensen te trappelen om, als ze gevaccineerd zijn, alsnog zich te laten testen. Dan kun je de horeca/concerten/enz. ook niet rendabel open houden.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  woensdag 10 november 2021 @ 10:58:01 #56
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_202108544
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:56 schreef Elan het volgende:

[..]
Alleen al duizend besmettingen tijdens het Amsterdam Dance Event maar QR werkt prima. Oké dan.
Ja? En dan dus maar weer alles dicht gooien? Dat is structureel de oplossing volgens jou als pertinent een bepaald gedeelte van de bevolking zich niet wil laten inenten? Dan moeten iedereen maar bloeden?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_202108545
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het probleem is dat je dan ook mensen ontmoedigt om een boosterprik te nemen.
Tja, dan gaat het dicht.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één ŕ twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_202108546
quote:

[..]
Op meer dan 300.000 mensen he.
pi_202108547
quote:

[..]
'Alleen al'? Dat is toevallig een event met 300k bezoekers. Zonder QR was dat een superspreadevent van ongekende grootte geweest. Zie Dansen-met-Janssen taferelen.
I'll give you something to do
  woensdag 10 november 2021 @ 10:58:35 #60
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_202108552
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:56 schreef Confetti het volgende:

Wellicht waar maar het werd ook verkocht als even goed als Pfizer e.d. en dergelijke terwijl dat oordeel vooral was gebaseerd op 'beter iets dan niets'. Het was toen al bekend dat Janssen en Astra vrijwel zeker inferieur waren. Waarom die doelgroep nu geen voorrang krijgt snap ik niet.
Ze gaan toch beginnen weer met de ouderen? En (zowat) all 60+ers zijn geprikt met Astra

Wel eens dat bv zorgmedewerkers die astra/jansen hebben evt ook voorrang moeten kunnen krijgen.
pi_202108560
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:58 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Tja, dan gaat het dicht.
Tenzij 2G zal dat wel zo gebeuren ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202108561
quote:

[..]
300.000 bezoekers.

1500 man in Paradiso zou dan 5 besmettingen opleveren.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_202108574
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:57 schreef chratnox het volgende:
Als je gevaccineerden ook wil laten testen zeg je dat de QR code op zichzelf niet voldoende is, wat ingaat tegen eerdere berichtgeving.
En dus? Voortschrijdend inzicht. Als we niets meer gaan doen wat tegen eerdere berichtgeving in was gegaan hadden we zoveel dingen niet gedaan.

'Een QR blijkt niet voldoende bij hoogrisicoplekken, zoals concerten, wanneer de incidentie zo hoog is als deze nu is. We vragen dus ook gevaccineerden zich te laten testen als het niet geplaceerd is'. Klaar.
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één ŕ twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_202108575
quote:

[..]
Alsof je Corona alleen kunt opdoen bij of tijdens ADE. De frame tegen ADE kwam naar mijn idee gewoon te toevallig op de dag van persco.

De horeca en evenementen sector worden gewoon teveel als pispaal gebruikt.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202108581
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:59 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
300.000 bezoekers.

Groter dan 0 dus.
Dus omamoord.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_202108585
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:58 schreef chratnox het volgende:

[..]
Op meer dan 300.000 mensen he.
Dus 1 op de 300, dat is toch gewoon idioot veel verhoudingsgewijs. Als winkels dat soort cijfers hadden zaten we nu al weken in code zwart.
blablablabla
pi_202108590
quote:

[..]
Dat denk ik niet. De QR code is verkocht als iets wat ervoor zorgt dat je veilig iets kunt gaan doen en wordt nu ook genoemd als alternatief voor sectorsluitingen.

Ja, kun je die boostershots ook weer terug in de vriezer stoppen.

Tenzij de meerderheid het geen probleem zal vinden om 2x per jaar een shot te halen (plus te testen).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  woensdag 10 november 2021 @ 11:01:23 #68
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202108591
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:53 schreef galantis het volgende:

[..]
Dat vraag ik me bij jou af ja. Ongefundeerd roeptoeteren dat de QR niet zou werken.
Die QR code werkt prima

Het is een check en het gevolg is dure tests afnemen die geen 100% zekerheid geven en gevaccineerde mensen toelaten die mogelijk besmet zijn.
Zeker in combinatie met medewerkers die geen QR code hebben heb je dan een behoorlijke kans op eellende bij hoge virulentie als je verder geen maatregelen meer aanhoudt als je eenmaal de QR poort/check door bent ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202108601
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:00 schreef Elan het volgende:

[..]
Dus 1 op de 300, dat is toch gewoon idioot veel verhoudingsgewijs. Als winkels dat soort cijfers hadden zaten we nu al weken in code zwart.
Staphorst scoort per 100.000 dagelijks hoger...
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_202108602
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:59 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
300.000 bezoekers.

Grappige is dat duizend besmettingen op 300.000 bezoekers minder is dan wat je zou verwacht als je at random zou testen (bij TvT is het percentage positief zo rond de 0,5%).

Vraag is natuurlijk in welke mate die 1000 een onderschatting is, want veel mensen laten zich niet (achteraf) testen, en ADE trekt altijd heel veel buitenlanders aan.
pi_202108606
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:00 schreef zalkc het volgende:

[..]
Groter dan 0 dus.
Dus omamoord.
De enige manier waarop je gegarandeerd 0 bereikt is door overal de deur dicht te lijmen. Want er is geen enkele manier waarop mensen in contact kunnen komen en je gegarandeerd geen corona over kan dragen.

Ook niet als je dubbel gevaccineerd, getest, 1,5 meter afstand houdt met 2 mondkapjes.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_202108607
https://www.omropfryslan.(...)-boven-de-75-prikken

Ameland als eerste aan de beurt voor boosterprik
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 10 november 2021 @ 11:02:51 #73
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202108613
quote:

[..]

Zie filmpje van Armand Girbes, die niet in de OP mocht hier helaasch

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202108616
https://www.ad.nl/gezond/(...)hopig-van~a4504ece1/
Goh dat men daar niet eerdere opgekomen was.
  woensdag 10 november 2021 @ 11:03:39 #75
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202108622
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:02 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
De enige manier waarop je gegarandeerd 0 bereikt is door overal de deur dicht te lijmen. Want er is geen enkele manier waarop mensen in contact kunnen komen en je gegarandeerd geen corona over kan dragen.

Ook niet als je dubbel gevaccineerd, getest, 1,5 meter afstand houdt met 2 mondkapjes.
Ja, maar dat kan nooit aangezien er altijd mensen op pad moeten om noodzakelijke voorzieningen draaiende te houden, er zal altijd ergens menselijk contact zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')