Redelijk opportuun. Aspergesteken of een IC bedienen komen wel andere competenties bij kijken. Scholing zal ook wel te wensen over laten.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hangt er helemaal van af, de Poolse aspergestekers worden ook jaarlijks uitgewrongen.
1 corona ziekenhuis met alleen maar geïmporteerde arbeid lijkt me een prima oplossing (op de artsen na), contract voor 12 - 24 maanden, slaapplekken in dat ziekenhuis.
Veel oudjes bevragen, dan krijg je dat als antwoord.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:30 schreef Elan het volgende:
[..]
70% is sowieso extreem braaf en volgt regeltjes maar al te graag op. We doen wel alsof we een enorm rebels volkje zijn maar in de praktijk valt dat reuze mee en sterft het van de kleinburgelijke brave mensjes.
Het draagvlak voor strengere maatregelen is er ook gewoon, blijkt keer op keer iuit die steekproefsgewijze onderzoekjes.
Dat zijn over het algemeen ook de mensjes die op een IC terecht komen dus als zij die basisregels net wat beter naleven dan jongeren is dat alleen maar prima.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:17 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Veel oudjes bevragen, dan krijg je dat als antwoord.
quote:Op woensdag 10 november 2021 12:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We hebben al wel een maand winst gepakt tov vorig jaar, toen gingen de horeca en de sportclubs al op 14 oktober dicht.
Waar las je dat?quote:Op woensdag 10 november 2021 12:15 schreef Jed1Gam het volgende:
Net gelezen dat de komende twee weken kritisch zijn. We gaan het zien.
Dat is dan ook direct het failliet van het hele beleid, qr code, vaccinatiedwang en vertrouwen.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Eerst sluit de horeca nog; winkels zullen daarna wel volgen als er wederom blijkt dat het sluiten van de horeca niet zorgt voor een daling (joh!).
Maakt weinig uit, die besmetten elkaar thuis wel.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zijn over het algemeen ook de mensjes die op een IC terecht komen dus als zij die basisregels net wat beter naleven dan jongeren is dat alleen maar prima.
ik geef alleen maar een voorbeeld dat voor geïmporteerde arbeid niet automatisch de Nederlandse cao geldt en een Filipijnse IC verpleegkundige met alle benodigde papieren zou graag komen werken voor de helft van wat ze hier krijgen.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Redelijk opportuun. Aspergesteken of een IC bedienen komen wel andere competenties bij kijken. Scholing zal ook wel te wensen over laten.
Coronaziekenhuis opzetten specifiek voor ongevaccineerden, krijgen zij de Filipijnse verpleegkundigen en stagiaires die tussendoor YouTube tutorials moeten bekijken om te checken wat intuberen ook alweer betekende en hoe ze een glijzeil moeten hanterenquote:Op woensdag 10 november 2021 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Redelijk opportuun. Aspergesteken of een IC bedienen komen wel andere competenties bij kijken. Scholing zal ook wel te wensen over laten.
Verdeel en heers. En ieder jaar iedere week een PC waarin hugo de ster is. Met zijn bloemschoenen.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat is eigenlijk de lange termijn visie? Booster na booster? Of weten we het gewoonweg niet?
Na die 3 keer snap je dat ook wel, of je moet er malloten neerzetten.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Coronaziekenhuis opzetten specifiek voor ongevaccineerden, krijgen zij de Filipijnse verpleegkundigen en stagiaires die tussendoor YouTube tutorials moeten bekijken om te checken wat intuberen ook alweer betekende en hoe ze een glijzeil moeten hanteren
quote:Op woensdag 10 november 2021 12:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Coronaziekenhuis opzetten specifiek voor ongevaccineerden, krijgen zij de Filipijnse verpleegkundigen en stagiaires die tussendoor YouTube tutorials moeten bekijken om te checken wat intuberen ook alweer betekende en hoe ze een glijzeil moeten hanteren
quote:Op woensdag 10 november 2021 12:15 schreef Jed1Gam het volgende:
Net gelezen dat de komende twee weken kritisch zijn. We gaan het zien.
Lange termijnvisie is de boel boel laten en die nieuwe uitdaging aannemen in het bedrijfsleven of in het EU parlement.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat is eigenlijk de lange termijn visie? Booster na booster? Of weten we het gewoonweg niet?
https://www.nu.nl/coronav(...)-te-versoepelen.htmlquote:Nederland gaat proberen Oostenrijkse coronaregels te versoepelen
De Nederlandse overheid is tegen de aanvullende eisen die Oostenrijk gaat stellen voor vaccinaties, zegt demissionair minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge. Nederland probeert via diplomatieke weg de Oostenrijkse regels versoepeld te krijgen.
...
Volgens De Jonge "is het wel ingewikkeld" als elk land eigen regels gaat invoeren, omdat dit het vrije verkeer van personen in de Europese Unie kan schaden. Bovendien biedt Nederland momenteel geen extra prikken aan aan mensen die naar Oostenrijk willen en nu dus een extra of een andere vaccinatie willen krijgen.
ja want dat kunnen ze natuurlijk alleen in Nederland, ik zeg toch niet dat je aspergestekers op de IC moet laten werkenquote:Op woensdag 10 november 2021 12:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Voor jou en mij misschien. Als ze er maar genoeg omheen lullen bij persconferenties accepteert de meerderheid het gewoon allemaal helaas. Om dan volgend jaar winter weer dezelfde vrijbrief aan de overheid te geven.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is dan ook direct het failliet van het hele beleid, qr code, vaccinatiedwang en vertrouwen.
Waarom maakt hij zich druk om vakanties als zijn ziekenhuizen op instorten staan.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:24 schreef Tijn het volgende:
Ik dit zeer kansrijke plan al besproken?
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)-te-versoepelen.html
quote:Op woensdag 10 november 2021 12:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Voor jou en mij misschien. Als ze er maar genoeg omheen lullen bij persconferenties accepteert de meerderheid het gewoon allemaal helaas.
Ze spreken in elk geval Engels. Maar er van uitgaande dat daar ook schaarste zal zijn zou het ronduit asociaal zijn om ze met zakken geld hier heen te lokken.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja want dat kunnen ze natuurlijk alleen in Nederland, ik zeg toch niet dat je aspergestekers op de IC moet laten werken
Even bellen?quote:Op woensdag 10 november 2021 12:26 schreef byah het volgende:
Waar kun je overigens een indicatie zien van de druk op de ziekenhuizen die voor mij van toepassing zijn? Hoop ergens een indicatie te kunnen krijgen of mijn operatie volgende week doorgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |