abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202109212
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:47 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Onaangekondigd aanbellen door BOA's? Politie die daadwerkelijk surveilleert en oplet of er geen feestjes worden gehouden?
Dat is echt walgelijk. Is toch ook nergens voor nodig geweest.
blablablabla
  woensdag 10 november 2021 @ 11:49:00 #227
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202109222
quote:

[..]
Onaangekondigd aanbellen door BOA's? Politie die daadwerkelijk surveilleert en oplet of er geen feestjes worden gehouden?
Bij mensen thuis? Dat gaat me wel veel te ver.
pi_202109224
quote:
2s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:43 schreef Benny het volgende:
Knetterlam door handalcohol te zuipen... _O_
Hier hoort een gifje bij.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ruik trouwens altijd even kort aan mijn hand als ik dit soort spul gebruik. Is dat gek? :@ :')
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  woensdag 10 november 2021 @ 11:49:20 #229
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202109226
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:47 schreef Noek het volgende:
Heman Brood ging ook de keukenkastjes af in zn "sobere" periode.
Mensen O+

TBH, je hoorde wel de mooiste verhalen van artistieke verslaafden
Man man man, wat verzinnen die wel niet
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202109235
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:49 schreef Tarado het volgende:

[..]
Bij mensen thuis? Dat gaat me wel veel te ver.
Tja, en dat is dus precies waarom het 'gevoel van urgentie' er niet is.

Hugo predikt alsof we in oorlog zijn maar hij handelt er niet naar.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  woensdag 10 november 2021 @ 11:50:16 #231
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202109237
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:49 schreef Salina het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ruik trouwens altijd even kort aan mijn hand als ik dit soort spul gebruik. Is dat gek? :@ :')
Dat mens _O- _O_
pi_202109239
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:32 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Aard van het beestje. Merk hier ook dat niemand het wat interesseert dat de ziekenhuizen volstromen. Ver van m'n bed show. Daar moet je mee dealen. Je kan er van alles van vinden, maar dat gaat het echt niet veranderen. Ook niemand in mijn omgeving heeft het niet echt meer over corona merk ik. Mensen gaan door met hun leven en corona is niet echt meer gespreksstof. Het is meer van "Oh ja, corona is er ook nog."
Mensen in mijn omgeving maken zich drukker om de maatregelen (en maatregelen die ze verwachten) dan de ernst van Corona zelf. Er worden nou eenmaal veel meer mensen geraakt door de maatregelen dan het virus zelf; helemaal onder de jongere generaties.
pi_202109248
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:35 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Klap in het gezicht van de SAMENleving :7
Bewuste sabotage. :muziek:
SPOILER
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_202109255
quote:
Vier op de tien ic-verpleegkundigen ervaren klachten als angst, depressie of posttraumatische stress als gevolg van werk, staat in een onderzoek van het Radboudumc in Nijmegen en het Rotterdamse Erasmus MC onder zeshonderd ic-verpleegkundigen.

,,Een op de vier ic-verpleegkundigen heeft sinds de Covid-19-pandemie een periode niet kunnen werken, vooral vanwege fysieke of mentale klachten. Een kwart van hen is nu nog steeds niet volledig aan het werk’’, staat in de studie. Uit het onderzoek blijkt ook dat één op de drie overweegt om te stoppen als ic-verpleegkundige.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-depressie~a09af5c5/
Die gaan wederom geen fijne tijd tegemoet.
blablablabla
pi_202109256
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:49 schreef Salina het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

SPOILER
Nee, doe ik ook. Sommige ruiken echt heel lekker. Anderen daarentegen :')
pi_202109258
ROTTERDAM (ANP) - Vier op de tien ic-verpleegkundigen ervaren klachten als angst, depressie of posttraumatische stress als gevolg van werk, staat in een onderzoek van het Radboudumc in Nijmegen en het Rotterdamse Erasmus MC.

Zij deden in oktober onderzoek onder zeshonderd ic-verpleegkundigen in heel Nederland.

Volgens de onderzoekers heeft de helft van de deelnemende verpleegkundigen een verhoogd risico op uitval door vermoeidheid gerelateerd aan het werk. "Een op de vier ic-verpleegkundigen heeft sinds de Covid-19-pandemie een periode niet kunnen werken, vooral vanwege fysieke of mentale klachten. Een kwart van hen is nu nog steeds niet volledig aan het werk", staat in de studie.

Werkdruk

Ui het onderzoek blijkt ook dat één op de drie overweegt om te stoppen als ic-verpleegkundige.

De verpleegkundigen op intensive cares willen meer medezeggenschap krijgen in de organisatie van de inhaalzorg en hebben behoefte aan flexibelere roosters en werken in vaste teams. Ook willen ze meer collega’s op de werkvloer zodat de werkdruk lager wordt. Verder zeggen ze nog steeds veel steun van familie, vrienden en hun directe collega’s te ervaren. "De ervaren steun van de Nederlandse samenleving is echter drastisch verminderd", aldus de universiteiten.

https://www.msn.com/nl-nl(...)AQwYwy?ocid=msedgntp
  woensdag 10 november 2021 @ 11:52:32 #237
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202109259
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:50 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Tja, en dat is dus precies waarom het 'gevoel van urgentie' er niet is.

Hugo predikt alsof we in oorlog zijn maar hij handelt er niet naar.
nou blij toe dan maar
  woensdag 10 november 2021 @ 11:53:56 #238
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202109276
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:51 schreef Elan het volgende:

[..]
moeten maar eens wat Aziatische ic verpleegsters gaan importeren
pi_202109278
quote:

[..]
Dat is toch ook een aantal keren gebeurd? Ik herinner me een aantal artikelen gelezen te hebben. Feestjes gaan nogal gepaard met lawaaioverlast. En dan heb je al snel een agent voor de deur staan.
pi_202109281
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:52 schreef Oriente het volgende:
ROTTERDAM (ANP) - Vier op de tien ic-verpleegkundigen ervaren klachten als angst, depressie of posttraumatische stress als gevolg van werk, staat in een onderzoek van het Radboudumc in Nijmegen en het Rotterdamse Erasmus MC.

Zij deden in oktober onderzoek onder zeshonderd ic-verpleegkundigen in heel Nederland.

Volgens de onderzoekers heeft de helft van de deelnemende verpleegkundigen een verhoogd risico op uitval door vermoeidheid gerelateerd aan het werk. "Een op de vier ic-verpleegkundigen heeft sinds de Covid-19-pandemie een periode niet kunnen werken, vooral vanwege fysieke of mentale klachten. Een kwart van hen is nu nog steeds niet volledig aan het werk", staat in de studie.

Werkdruk

Ui het onderzoek blijkt ook dat één op de drie overweegt om te stoppen als ic-verpleegkundige.

De verpleegkundigen op intensive cares willen meer medezeggenschap krijgen in de organisatie van de inhaalzorg en hebben behoefte aan flexibelere roosters en werken in vaste teams. Ook willen ze meer collega’s op de werkvloer zodat de werkdruk lager wordt. Verder zeggen ze nog steeds veel steun van familie, vrienden en hun directe collega’s te ervaren. "De ervaren steun van de Nederlandse samenleving is echter drastisch verminderd", aldus de universiteiten.

https://www.msn.com/nl-nl(...)AQwYwy?ocid=msedgntp
Ik vraag me echt af hoeveel invloed hierop door de overheid geregeld kan worden en hoeveel er bij de zorgbestuurders ligt. Ik snap dat er wetten en regelgeving is, maar het lijkt me ook voor een deel aan de besturing zelf te liggen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202109282
Overigens: mijn baas heeft vanochtend een positieve zelftest gedaan. Mogelijk opgelopen op het werk. Nu moet iedereen (ik heb haar al ruim een week niet op kantoor getroffen) op kantoor zich laten testen. Niet testen = niet naar kantoor. _O-

Ben benieuwd hoe snel ze terecht kunnen. Heb even gekeken en ik zou op dit moment over drie uur al terecht kunnen in mijn eigen plaats. De drukte hier lijkt dus nog relatief mee te vallen (of ik had geluk).
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één ŕ twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  woensdag 10 november 2021 @ 11:54:27 #242
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_202109286
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:42 schreef Elan het volgende:

[..]
Zou grappig zijn geweest als het dan toch desinfectans bleek te zijn. Alhoewel weer een IC bed bezet.
Ik wist niet of ik moest lachen of huilen
pi_202109288
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:53 schreef Tarado het volgende:

[..]
moeten maar eens wat Aziatische ic verpleegsters gaan importeren
voor de happy ending
blablablabla
pi_202109291
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:29 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Ik zie hier echt niemand die een tegenstander is van een coronapas bij gebedshuizen.
Ik ben een tegenstander van die coronapas en dan niet alleen bij gebedshuizen, maar overal. Het systeem werkt niet.

Buiten dat geeft het ook nog eens veel te veel zeggenschap aan de staat. Die kunnen vrolijk bepalen dalijk of je nog mee mag doen of niet omdat je laatste booster al weer x maanden geleden was.

Die kant moeten we helemaal niet op willen met z'n allen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 10 november 2021 @ 11:55:22 #245
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_202109295
quote:

[..]
Het stort langzaam in elkaar.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_202109300
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:53 schreef Nia het volgende:

[..]
Dat is toch ook een aantal keren gebeurd? Ik herinner me een aantal artikelen gelezen te hebben. Feestjes gaan nogal gepaard met lawaaioverlast. En dan heb je al snel een agent voor de deur staan.
Ik zou toch als je echt wil inzetten op urgentie en compliance, gaan voor ongerichte controles. Niet alleen mensen pakken voor geluidsoverlast.

Tenminste, als je je als overheid écht lijnrecht tegenover je achterban wil zetten, wat de afgelopen jaren steeds meer aan het gebeuren is.

Of je kan natuurlijk de leider worden die verbindt, maar ik denk dat Hugo daarvoor te veel in het konijnenhol van macht is verdwenen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_202109306
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:54 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik ben een tegenstander van die coronapas en dan niet alleen bij gebedshuizen, maar overal. Het systeem werkt niet.

Buiten dat geeft het ook nog eens veel te veel zeggenschap aan de staat. Die kunnen vrolijk bepalen dalijk of je nog mee mag doen of niet omdat je laatste booster al weer x maanden geleden was.

Die kant moeten we helemaal niet op willen met z'n allen.
Niet met z'n allen inderdaad.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 10 november 2021 @ 11:57:09 #248
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202109310
quote:

[..]
Zijn dat niet ook symptomen van long Covid?

Nee grapje, is zeer ernstig, maar belangrijkste is dat er, bewust, geen actie op zit om dit te veranderen/aan te pakken door bestuurlijk geharrewar

Gaat voorlopig niet beter worden voor dit personeel
pi_202109314
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:50 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Mensen in mijn omgeving maken zich drukker om de maatregelen (en maatregelen die ze verwachten) dan de ernst van Corona zelf. Er worden nou eenmaal veel meer mensen geraakt door de maatregelen dan het virus zelf; helemaal onder de jongere generaties.
Dat is beetje de essentie denk ik. Vooral de generaties onder de 50 zijn zeer actief en maken niet bijzonder veel kans om opgenomen te worden in het ziekenhuis. Maar ze worden wel direct geraakt door welke maatregel dan ook, ook als je gevaccineerd bent.

Snap heel goed dat het voor veel mensen wel een keer klaar is om alles maar perfect na te leven, als trekpop van de overheid.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 10 november 2021 @ 11:58:02 #250
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202109320
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:54 schreef Elan het volgende:

[..]
voor de happy ending
Ze zullen allemaal wel echte klachten hebben hoor, maar mijn ervaring in Azië is dat ze gewoon doorwerken, dat scheelt toch wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')