Dat is echt walgelijk. Is toch ook nergens voor nodig geweest.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:47 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Onaangekondigd aanbellen door BOA's? Politie die daadwerkelijk surveilleert en oplet of er geen feestjes worden gehouden?
Bij mensen thuis? Dat gaat me wel veel te ver.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:47 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Onaangekondigd aanbellen door BOA's? Politie die daadwerkelijk surveilleert en oplet of er geen feestjes worden gehouden?
Hier hoort een gifje bij.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:43 schreef Benny het volgende:
Knetterlam door handalcohol te zuipen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ruik trouwens altijd even kort aan mijn hand als ik dit soort spul gebruik. Is dat gek?![]()
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Mensenquote:Op woensdag 10 november 2021 11:47 schreef Noek het volgende:
Heman Brood ging ook de keukenkastjes af in zn "sobere" periode.
Tja, en dat is dus precies waarom het 'gevoel van urgentie' er niet is.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij mensen thuis? Dat gaat me wel veel te ver.
quote:Op woensdag 10 november 2021 11:49 schreef Salina het volgende:
[..]
Hier hoort een gifje bij.
[ afbeelding ]Dat mensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ruik trouwens altijd even kort aan mijn hand als ik dit soort spul gebruik. Is dat gek?![]()
![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Mensen in mijn omgeving maken zich drukker om de maatregelen (en maatregelen die ze verwachten) dan de ernst van Corona zelf. Er worden nou eenmaal veel meer mensen geraakt door de maatregelen dan het virus zelf; helemaal onder de jongere generaties.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Aard van het beestje. Merk hier ook dat niemand het wat interesseert dat de ziekenhuizen volstromen. Ver van m'n bed show. Daar moet je mee dealen. Je kan er van alles van vinden, maar dat gaat het echt niet veranderen. Ook niemand in mijn omgeving heeft het niet echt meer over corona merk ik. Mensen gaan door met hun leven en corona is niet echt meer gespreksstof. Het is meer van "Oh ja, corona is er ook nog."
Bewuste sabotage.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:35 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van de SAMENleving
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
Die gaan wederom geen fijne tijd tegemoet.quote:Vier op de tien ic-verpleegkundigen ervaren klachten als angst, depressie of posttraumatische stress als gevolg van werk, staat in een onderzoek van het Radboudumc in Nijmegen en het Rotterdamse Erasmus MC onder zeshonderd ic-verpleegkundigen.
,,Een op de vier ic-verpleegkundigen heeft sinds de Covid-19-pandemie een periode niet kunnen werken, vooral vanwege fysieke of mentale klachten. Een kwart van hen is nu nog steeds niet volledig aan het werk’’, staat in de studie. Uit het onderzoek blijkt ook dat één op de drie overweegt om te stoppen als ic-verpleegkundige.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-depressie~a09af5c5/
quote:Op woensdag 10 november 2021 11:49 schreef Salina het volgende:
[..]
Hier hoort een gifje bij.
[ afbeelding ]Nee, doe ik ook. Sommige ruiken echt heel lekker. Anderen daarentegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ruik trouwens altijd even kort aan mijn hand als ik dit soort spul gebruik. Is dat gek?![]()
![]()
nou blij toe dan maarquote:Op woensdag 10 november 2021 11:50 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Tja, en dat is dus precies waarom het 'gevoel van urgentie' er niet is.
Hugo predikt alsof we in oorlog zijn maar hij handelt er niet naar.
moeten maar eens wat Aziatische ic verpleegsters gaan importerenquote:Op woensdag 10 november 2021 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gaan wederom geen fijne tijd tegemoet.
Dat is toch ook een aantal keren gebeurd? Ik herinner me een aantal artikelen gelezen te hebben. Feestjes gaan nogal gepaard met lawaaioverlast. En dan heb je al snel een agent voor de deur staan.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:47 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoeveel invloed hierop door de overheid geregeld kan worden en hoeveel er bij de zorgbestuurders ligt. Ik snap dat er wetten en regelgeving is, maar het lijkt me ook voor een deel aan de besturing zelf te liggen.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:52 schreef Oriente het volgende:
ROTTERDAM (ANP) - Vier op de tien ic-verpleegkundigen ervaren klachten als angst, depressie of posttraumatische stress als gevolg van werk, staat in een onderzoek van het Radboudumc in Nijmegen en het Rotterdamse Erasmus MC.
Zij deden in oktober onderzoek onder zeshonderd ic-verpleegkundigen in heel Nederland.
Volgens de onderzoekers heeft de helft van de deelnemende verpleegkundigen een verhoogd risico op uitval door vermoeidheid gerelateerd aan het werk. "Een op de vier ic-verpleegkundigen heeft sinds de Covid-19-pandemie een periode niet kunnen werken, vooral vanwege fysieke of mentale klachten. Een kwart van hen is nu nog steeds niet volledig aan het werk", staat in de studie.
Werkdruk
Ui het onderzoek blijkt ook dat één op de drie overweegt om te stoppen als ic-verpleegkundige.
De verpleegkundigen op intensive cares willen meer medezeggenschap krijgen in de organisatie van de inhaalzorg en hebben behoefte aan flexibelere roosters en werken in vaste teams. Ook willen ze meer collega’s op de werkvloer zodat de werkdruk lager wordt. Verder zeggen ze nog steeds veel steun van familie, vrienden en hun directe collega’s te ervaren. "De ervaren steun van de Nederlandse samenleving is echter drastisch verminderd", aldus de universiteiten.
https://www.msn.com/nl-nl(...)AQwYwy?ocid=msedgntp
Ik wist niet of ik moest lachen of huilenquote:Op woensdag 10 november 2021 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou grappig zijn geweest als het dan toch desinfectans bleek te zijn. Alhoewel weer een IC bed bezet.
voor de happy endingquote:Op woensdag 10 november 2021 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
moeten maar eens wat Aziatische ic verpleegsters gaan importeren
Ik ben een tegenstander van die coronapas en dan niet alleen bij gebedshuizen, maar overal. Het systeem werkt niet.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:29 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik zie hier echt niemand die een tegenstander is van een coronapas bij gebedshuizen.
Het stort langzaam in elkaar.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zou toch als je echt wil inzetten op urgentie en compliance, gaan voor ongerichte controles. Niet alleen mensen pakken voor geluidsoverlast.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:53 schreef Nia het volgende:
[..]
Dat is toch ook een aantal keren gebeurd? Ik herinner me een aantal artikelen gelezen te hebben. Feestjes gaan nogal gepaard met lawaaioverlast. En dan heb je al snel een agent voor de deur staan.
Niet met z'n allen inderdaad.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben een tegenstander van die coronapas en dan niet alleen bij gebedshuizen, maar overal. Het systeem werkt niet.
Buiten dat geeft het ook nog eens veel te veel zeggenschap aan de staat. Die kunnen vrolijk bepalen dalijk of je nog mee mag doen of niet omdat je laatste booster al weer x maanden geleden was.
Die kant moeten we helemaal niet op willen met z'n allen.
Zijn dat niet ook symptomen van long Covid?quote:Op woensdag 10 november 2021 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is beetje de essentie denk ik. Vooral de generaties onder de 50 zijn zeer actief en maken niet bijzonder veel kans om opgenomen te worden in het ziekenhuis. Maar ze worden wel direct geraakt door welke maatregel dan ook, ook als je gevaccineerd bent.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Mensen in mijn omgeving maken zich drukker om de maatregelen (en maatregelen die ze verwachten) dan de ernst van Corona zelf. Er worden nou eenmaal veel meer mensen geraakt door de maatregelen dan het virus zelf; helemaal onder de jongere generaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |