Was een 30 minuten stream met de volgende aankondigingenquote:
Dat was wel een tijdje geledenquote:Op maandag 15 november 2021 21:09 schreef PjotterFRL het volgende:
[ afbeelding ]
Microsoft is flink aan het huishouden op Steam. Moet ondertussen wel één van de grootste publishers op het platform zijn.
garantie als het goed is.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:19 schreef Elan het volgende:
Irritante stickdrift op m'n Xbox controller![]()
Amper een half jaar oud ook echt en ben er altijd zuinig op. Valt dat onder de garantie of gevalletje pech?
Ah dat zou top zijn en MM inderdaad. Heb alleen de bon en doos gelijk weggetyft dus hopelijk doen ze niet moeilijkquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
garantie als het goed is.
Komt ie bij MM vandaan? Die staan er wel om bekend dat ze hem gelijk ruilen (bij ps5 iig wel)
Die controller is echt kut heb retour gezetquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah dat zou top zijn en MM inderdaad. Heb alleen de bon en doos gelijk weggetyft dus hopelijk doen ze niet moeilijk. Haal ik ook meteen zo'n Forza 5 controller er bij
Hoezo kut dan is toch gewoon Xbox Controllertje verderquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:39 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Die controller is echt kut heb retour gezet
Heb er 2 gehad beiden kapotquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo kut dan is toch gewoon Xbox Controllertje verder
Hmmm ja je moet er wel van houden I guessquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:40 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb er 2 gehad beiden kapot
En het is wel leuk in het begin, maar was snel uitgekeken op dat lelijke ding vooral die witte vlakken erop. Zum kotsen.
Die wil ik ook wel... uitverkocht zeker?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn 20 jaar controller is binnen, vanavond uitpakken
De eerste vraag die ze stellen is of je de bon hebt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah dat zou top zijn en MM inderdaad. Heb alleen de bon en doos gelijk weggetyft dus hopelijk doen ze niet moeilijk. Haal ik ook meteen zo'n Forza 5 controller er bij
Graag foto's en een korte review. Twijfel om toch weer te bestellenquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn 20 jaar controller is binnen, vanavond uitpakken
Gaat snel vervelen. Beetje mix tussen Zelda en Valhalla. Maar het verhaal wordt nooit interessant en de puzzels zijn heel matig. Eerste 5 uur is cool, daarna gauw irritant.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:51 schreef Sfancta het volgende:
Is Immortal fenix rising een leuk spel? Heb nog een kleine waardebon van bol en deze is nu afgeprijsd, zou ongeveer op 16 euro uitkomen
topspelquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:51 schreef Sfancta het volgende:
Is Immortal fenix rising een leuk spel? Heb nog een kleine waardebon van bol en deze is nu afgeprijsd, zou ongeveer op 16 euro uitkomen
Thanks dan sla ik die over, ben nog met Valhalla bezig en daarna odyssea.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:01 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gaat snel vervelen. Beetje mix tussen Zelda en Valhalla. Maar het verhaal wordt nooit interessant en de puzzels zijn heel matig. Eerste 5 uur is cool, daarna gauw irritant.
heb hem vorig jaar gespeeld van release tot ergens na kerst. Heb mij er erg mee vermaaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |