Eens, erg leuke game, al had van mij de verhaallijn wat minder door die vaults gemogen. 2 van de 3 DLCs zijn ook wel aardig.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb hem vorig jaar gespeeld van release tot ergens na kerst. Heb mij er erg mee vermaakt
Zou alleen niet meer voor de plat/100% gaan tho, dat was wel weer eentonig. Maar gewoon story door en gaan vond ik echt heeul leuk
dlc heb ik overgeslagen, daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 16 november 2021 17:31 schreef OMG het volgende:
[..]
Eens, erg leuke game, al had van mij de verhaallijn wat minder door die vaults gemogen. 2 van de 3 DLCs zijn ook wel aardig.
Het is een vrolijke, grappige en kleurrijke combinatie tussen Assassins Creed en Breath of the Wild.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:47 schreef Sfancta het volgende:
Heb gameplay bekeken, is het assasins Creed voor kids? Of zit ik helemaal fout
Dat is een groot gedeelte. De combat is wel cool, maar de puzzels zeer matig.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:23 schreef Sfancta het volgende:
Is het een game vol puzzeltjes erin zoals met blokken op dingen neerzetten enzo? Dat vind ik altijd zwaar kut
Ik speel alles door elkaar broer. Ben niemand die eerst een game complete voordat ik begin met een nieuwe.quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is een vrolijke, grappige en kleurrijke combinatie tussen Assassins Creed en Breath of the Wild.
Leukste verrassing van 2020.
Maar ga jij nou maar eerst spelen wat je hebt gozer.
normale is genoeg lijkt mij. vond de dlc niet het geld waard. 6 eur is toch weer bijna 3 bier of een nacht met het zusje van royquote:Op woensdag 17 november 2021 13:08 schreef Sfancta het volgende:
Mensies ik ga em toch halen,dan heb ik em voor lage prijs thuis
Welke versie neemn?
https://www.bol.com/nl/nl(...)-x/9200000114229281/
Gewone
of
https://www.bol.com/nl/nl(...)-x/9300000010372392/
Special met wat DLC
Verschil is 6 euro
Biomutant is nu 20 euro bij Mediamarkt. Daar is Black Friday nu wel begonnen.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:10 schreef Sfancta het volgende:
Mag voor 50 euro wat uitzoeken van mijn skere schoonbroer voor kerst![]()
Ben zelf eind 30Heb verder alles dus ik vraag gewoon 1 of 2 games
![]()
Geef eens wat vette titels, je favorieten die ik vast nog niet ken.
Games mogen op disk heb de series X. Ook graag games die niet op GamePass staan want die heb ik aldan kan die natnek ze alvast halen
Hij wou van mij een Rituals pakket, hoezo gayyyy man man man wat een miserie
Dank oom Roy, heb deze laatst gespeeld in het gratis speel weekend, vond deze echt fuckedquote:Op donderdag 18 november 2021 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Biomutant is nu 20 euro bij Mediamarkt. Daar is Black Friday nu wel begonnen.
Fucked als in kut game? Dan beter niet kopen.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:17 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Dank oom Roy, heb deze laatst gespeeld in het gratis speel weekend, vond deze echt fucked
Ja sorry, met die kutrat. Niks voor mij.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fucked als in kut game? Dan beter niet kopen.
Is dit goed of slechtquote:Op donderdag 18 november 2021 23:17 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Dank oom Roy, heb deze laatst gespeeld in het gratis speel weekend, vond deze echt fucked
Heb 'm zelf wel besteld. Expres niet gespeeld in free weekend zodat ik er naakt in kan gaan.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:23 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja sorry, met die kutrat. Niks voor mij.
Wou wel bijna op verlanglijstje zetten puur omdat GodRoy het zei
Kwam je maar eens naakt naar mij toe, dan verzette ik mijn xbox series x (die ik geregeld heb door jou) op een fijne plaats op tafel gericht naar jou, had je het ook niet koud.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb 'm zelf wel besteld. Expres niet gespeeld in free weekend zodat ik er naakt in kan gaan.
Meer iets voor hierquote:Op vrijdag 19 november 2021 07:45 schreef Sfancta het volgende:
Misschien wat voor jullie hier
https://nl.pepper.com/aan(...)5789#thread-comments
Wat moeten wij met Stadia? xCloud is inmiddels beschikbaar op de Series S en X volgens mij.quote:Op vrijdag 19 november 2021 07:45 schreef Sfancta het volgende:
Misschien wat voor jullie hier
https://nl.pepper.com/aan(...)5789#thread-comments
Excuses aanvaard, maar laat het niet weer gebeurenquote:Op vrijdag 19 november 2021 09:18 schreef Sfancta het volgende:
Sorry mensen omdat ik aardig probeerde te zijn.
@StateOfMind vindt van welquote:Op vrijdag 19 november 2021 12:50 schreef Sfancta het volgende:
Is de guardians of the galaxy game wat? Heb deze nu ziek afgeprijsd gevonden. (voor kerst)
zelf geen fan van, maar state kan het je vast vertellenquote:
Neef ik heb maar klein budget voor kerst van emquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zelf geen fan van, maar state kan het je vast vertellen
tegelijk, wat is 32 eur nou man, kan je hoog uit een 2e rangs hoertje voor nemen een kwartier. Deze game houdt je langer bezig
30 via Intertoys nuquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:37 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Neef ik heb maar klein budget voor kerst van em
dan geef je de hoer voor een half uurtje, iedereen blijquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:37 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Neef ik heb maar klein budget voor kerst van em
Gekomenquote:Op vrijdag 19 november 2021 16:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan geef je de hoer voor een half uurtje, iedereen blij
Welkom bij de clubquote:Op zaterdag 20 november 2021 11:58 schreef Sfancta het volgende:
Ik wacht wel met spelen tot die update uit is
Tekken is en blijft de beste fighter.quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:45 schreef Sfancta het volgende:
Heb alleen trekken gespeeld vroeger met king Eddy
Eens, maar ik zuig nog aardig met knallen en slaan.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:21 schreef Spaulding het volgende:
God wat speelt Halo Infinite weer lekker. Echt old school Halo.
Ben enorm benieuwd naar de campaign, wordt dusver goed ontvangen door de media.
Die speel ik pas in 2022 ofzo denk ik. Nu voorlopig geen tijd.quote:
Waar heb je hen gekocht? Overal waar ik kijk kost die 19.99 en vanaf 20 gratis verzendenquote:Op maandag 22 november 2021 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die speel ik pas in 2022 ofzo denk ik. Nu voorlopig geen tijd.
MediaMarkt. Gratis verzending met een Club Membership (kost niets)quote:Op maandag 22 november 2021 17:01 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Waar heb je hen gekocht? Overal waar ik kijk kost die 19.99 en vanaf 20 gratis verzendenbolcom uitverkocht
Thanks ik ga het aanmakenquote:Op maandag 22 november 2021 17:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MediaMarkt. Gratis verzending met een Club Membership (kost niets)
Oom Roy ik had nog een MediaMarkt account maar kan die met geen mogelijkheid omzetten of upgraden met die membershipquote:Op maandag 22 november 2021 17:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MediaMarkt. Gratis verzending met een Club Membership (kost niets)
Huh, dat is vreemd. Ik heb het al jaren dus geen idee of er iets gewijzigd is. Naja, dan lekker laten die game.quote:Op maandag 22 november 2021 18:11 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Oom Roy ik had nog een MediaMarkt account maar kan die met geen mogelijkheid omzetten of upgraden met die membership
Wanne kutwinkel Jo
Ja gaar, heb via vrouw maar besteld zo, en dat lukte wel. Heb maar gepakt ook voor volgend jaar, en als ik dan geen zin heb gaat die in de seal op marktplaats, verlies je denk ik niet veel, wellicht paar euro winst nog.quote:Op maandag 22 november 2021 18:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Huh, dat is vreemd. Ik heb het al jaren dus geen idee of er iets gewijzigd is. Naja, dan lekker laten die game.
Kloptquote:Op woensdag 24 november 2021 12:31 schreef Sfancta het volgende:
Is AC Valhalla nou zo'n ziek groot spel?
Ben net aangekomen in "Lunden", en heb al heel wat gespeeld.
https://gamertweak.com/ac-valhalla-mission-list/
Als ik hier kijk ben ik nog niet eens op de helft
Als jij hier nou wat meer zou posten. Vier reacties achter elkaar is echt niet genoeg om dit topic levend te houden.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:38 schreef Sfancta het volgende:
Dit topic is weer net zo dood als het gehele forum hier op FOK!
Nooit verwacht zo'n reactie van jou. Misschien even op zoek gaan naar een goede pepperdeal van een kunstkutje om deze aggressie kwijt te raken.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als jij hier nou wat meer zou posten. Vier reacties achter elkaar is echt niet genoeg om dit topic levend te houden.
en weer binnen 1 min wegquote:Op woensdag 24 november 2021 22:40 schreef Nober het volgende:
MM heeft voorraad.
https://www.mediamarkt.nl(...)eId=10259&langId=-11
ook gewoon uitverkocht, kutte is alleen bij MM kan je alles in je mandje doen en pas bij het betaalscherm zegt ie van 'yo wij zijn een kut winkel en hebben nooit voorraad. Wil je misschien een winkel checken, daar hebben we vast wel voorraad.. Of nee, toch niet'quote:Op woensdag 24 november 2021 22:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien had ik de verkeerde link.
https://www.mediamarkt.nl(...)_query=Xbox+Series+X
En de mogelijkheid om er drie te kopen. Echte Duitse humor om te lachen.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ook gewoon uitverkocht, kutte is alleen bij MM kan je alles in je mandje doen en pas bij het betaalscherm zegt ie van 'yo wij zijn een kut winkel en hebben nooit voorraad. Wil je misschien een winkel checken, daar hebben we vast wel voorraad.. Of nee, toch niet'
Je kan goed merken dat mediamarkt duits is.
[..]quote:
De doos is echt heel tof. Check m even onder een uv lamp.quote:Op donderdag 25 november 2021 10:35 schreef Monkeyclaw het volgende:
Straks de 20th anniversary controller oppikken, zin an! Past mooi bij mijn Turtle Beach headset qua kleur!
Hopelijk is ie niet zo brak als de Forza versie die Sfancta had...
Heeft iemand de controller? Zo ja, wat is jullie indruk?
ok cool, thank! Ik begreep ook dat er een dynamisch thema bij zat ofzo.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De doos is echt heel tof. Check m even onder een uv lamp.
Verder heb ik m nog niet uitgepakt (ik speel Persona 5 op de PS5 momenteel)
Ik heb die controller van forza geretourneerd, heb wel gebruik gemaakt van de DLC die erbij zatquote:Op donderdag 25 november 2021 10:35 schreef Monkeyclaw het volgende:
Straks de 20th anniversary controller oppikken, zin an! Past mooi bij mijn Turtle Beach headset qua kleur!
Hopelijk is ie niet zo brak als de Forza versie die Sfancta had...
Heeft iemand de controller? Zo ja, wat is jullie indruk?
Je hebt de 20th anniversary ook?quote:Op donderdag 25 november 2021 12:06 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik heb die controller van forza geretourneerd, heb wel gebruik gemaakt van de DLC die erbij zatEn heb geld al retour
![]()
Valt toch niet te achterhalen
Nee heb die geannuleerd en nu veel games in de black friday ervoor gehaald.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:12 schreef Monkeyclaw het volgende:
[..]
Je hebt de 20th anniversary ook?
Ah! Ik heb al FH5 premium gekocht, BF2042, CoD, dus zat games voorlopig.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:26 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nee heb die geannuleerd en nu veel games in de black friday ervoor gehaald.
Prima gamesquote:Op donderdag 25 november 2021 22:31 schreef Sfancta het volgende:
Spel kostte me 20 euro en heb al voor 200 euro plezier gehad.
Na deze heb ik nog Odyssea, Fenyx, Rdr2, biomutant en Mk11 nieuw liggen
Thanks Royquote:
Van de drie moderne AC games (Origins, Odyssey en Valhalla) vind ik Origins het minst leuk. Veel te veel eentonige zandvlaktes en een beetje jankende hoofdpersonen.quote:Op donderdag 25 november 2021 23:32 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Thanks Roy
Merk dat ik AC echt vet vind, heel relaxed spelen, zo af en toe. Bevalt goed. Geen stress niks opjagen
Is AC origins ook wat? Op de series x?
Deze kost nu maar 15 euro, en dan heb ik voor het komende jaar zat om te doen, want op GamePass staat amper wat wat ik graag speel
AC Origins Gold Edition 8 euro in de Ubisoft Storequote:Op donderdag 25 november 2021 23:32 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Thanks Roy
Merk dat ik AC echt vet vind, heel relaxed spelen, zo af en toe. Bevalt goed. Geen stress niks opjagen
Is AC origins ook wat? Op de series x?
Deze kost nu maar 15 euro, en dan heb ik voor het komende jaar zat om te doen, want op GamePass staat amper wat wat ik graag speel
Voor Xbox?quote:Op donderdag 25 november 2021 23:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
AC Origins Gold Edition 8 euro in de Ubisoft Store
Heb gevondenquote:Op donderdag 25 november 2021 23:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
AC Origins Gold Edition 8 euro in de Ubisoft Store
Ja die is flarking goed!quote:Op vrijdag 26 november 2021 00:30 schreef speknek het volgende:
Hoor veel goede verhalen over GOTG, dus die maar via Coolblue gekocht.
Forza ding had wel een extra lampje we dat beetje de behuizing in scheen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 07:37 schreef Monkeyclaw het volgende:
Ik maar denken dat de 20th anniversary controller een groen lampje had zoals op de foto's.....
Helaas..... Kutding is nog gewoon wit om de groene X heen. Dikke teleurstelling.
Verder een heerlijke controller.
Rambo vs Terminator = genot!! Helemaal als je zijn Friendship doet.quote:Op donderdag 25 november 2021 22:35 schreef Sfancta het volgende:
Mk11 de ultimate edition voornamelijk gekocht omdat ik dan John Rambo kan spelen![]()
Lijkt me super vet, alleen wil eerst Valhalla mainstory afmaken. Ben denk ik op de helft. (Kent/Cent begin ik net)quote:Op vrijdag 26 november 2021 09:26 schreef Monkeyclaw het volgende:
[..]
Rambo vs Terminator = genot!! Helemaal als je zijn Friendship doet.![]()
Ik bouw nog alleen maar driftbakken en glijd door Mexico, maar echt losse races enzo rij ik niet meer......quote:Op vrijdag 26 november 2021 11:53 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Lijkt me super vet, alleen wil eerst Valhalla mainstory afmaken. Ben denk ik op de helft. (Kent/Cent begin ik net)
Daarna maar even kiezen welke daarna. SPeel ook nog FH5 tussendoor, maar moet eerlijk zeggen dat die mijn aandacht niet zo goed vasthoudt als FH4Heb in FH4 bijna alle seizoenen op 100% gehad, nu al de eerste in FH5 niet eens, alleen gedaan met leuke rewards.
Dailies zijn brak en werken amper, die forzathons haal je 3 rondes 1 op de 10 x. Dan maar niet.
Dat geloof ik wel voor 30 euroquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:41 schreef OMG het volgende:
Heb 'm destijds gekocht, eigenlijk is er geen hol aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |