vannacht bedoel je? Die Game Awards zijn van 2 tot 5 uur. Gekkenwerk.quote:
Het was geen trailer, maar in-game beelden.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:35 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
vannacht bedoel je? Die Game Awards zijn van 2 tot 5 uur. Gekkenwerk.
Verwachting is een Senua's Saga Hellblade II trailer.
Ik had bij de reveal al besloten dat dit een prachtige game was. Dus ik kijk niets meerquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:25 schreef 2dope het volgende:
@:Notorious_Roy look at them colors. Lijkt wel Witcher 3 DLC
quote:Op vrijdag 10 december 2021 02:33 schreef OMG het volgende:
[..]
Het was geen trailer, maar in-game beelden.
Alan Wake II in 2023
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:48 schreef H_T het volgende:
Dev mode aangeschaft en Retroarch geïnstalleerd
Zoals het hoortquote:Op donderdag 9 december 2021 19:48 schreef H_T het volgende:
Dev mode aangeschaft en Retroarch geïnstalleerd
Ik zit nog wel wat te kutten af en toe er mee. Super Mario Kart doet het nog niet goed en ik weet nog niet precies waar dat aan ligt.quote:
Welke core heb je voor de SNES?quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zit nog wel wat te kutten af en toe er mee. Super Mario Kart doet het nog niet goed en ik weet nog niet precies waar dat aan ligt.
Tsja je brent mij nu in een lastig parket.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zit nog wel wat te kutten af en toe er mee. Super Mario Kart doet het nog niet goed en ik weet nog niet precies waar dat aan ligt.
Tenzij hij een foto post van de cartridge en claimed dat het de zijne is....quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tsja je brent mij nu in een lastig parket.
Homebrew mogen we hier bespreken maar gedownloade games/roms niet : (tenzij je jouw eigen rom getrokken hebt)
Er is een kanaal op youtube die heel dat retroarch uitlegt, erg goeie videos. Dan kan je alle settings gelijk aanpassen en dan zou mario kart het moeten doen
Ik heb daadwerkelijk een SNES met Super Mario Kart thuisquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:35 schreef Monkeyclaw het volgende:
[..]
Tenzij hij een foto post van de cartridge en claimed dat het de zijne is....
Forza Horizon vermaak ik me ook prima mee andersquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:36 schreef Id_do_her het volgende:
De enige goede racing game is F-Zero GX.
FH5 ziet er mooi uit, maar slaat de plank helemaal mis imho. FH4 vond ik stukken beter.quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Forza Horizon vermaak ik me ook prima mee anders
Dat is veel te langzaam.quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Forza Horizon vermaak ik me ook prima mee anders
Nee, nog niet. Ga ik meteen eens proberen.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:15 schreef OMG het volgende:
Al eens een power cycle gedaan (10 seconden de knop op de console ingedrukt houden wanneer hij aan is) of compleet uit het stopcontact gehaald voor een halve minuut of zo?
Heb dat issue zelf nog nooit gehad, maar een goede reboot wil af en toe wel eens helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |