abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202105343
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 22:58 schreef Jor_Dii het volgende:
QR codes bij detailhandel in de maak volgens Thomas van Groningen.
Haha ja. Zoals hij het ook zei. In de wandelgangen werd er gezegd: "Wel een pas bij een musea, niet bij de Ikea"

En dat heeft Den Haag heel serieus opgevat... .;(
pi_202105345
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:07 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Een mens kan immers best zonder schoenen.
Ze gaan niet dicht ofzo je hebt daar alleen een QR code voor nodig dus zie het probleem niet, en heb
je geen zin in een QR code dan online bestellen :)
pi_202105373
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:09 schreef Newsworld het volgende:

[..]
Ze gaan niet dicht ofzo je hebt daar alleen een QR code voor nodig dus zie het probleem niet.
Je "vrije keus" om je niet te laten vaccineren wordt wel steeds verder ingeperkt.

Dan moet je straks dus 20km rijden naar de dichtstbijzijnde TVT locatie om je te laten testen zodat je 5 minuten van huis naar de schoenenwinkel kunt.

Ja ja, ik weet het, "Je kunt je ook laten vaccineren hè". Voer dan gewoon een vaccinatieplicht in en kap met die hele poppenkast.
  dinsdag 9 november 2021 @ 23:12:27 #29
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_202105379
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:11 schreef chratnox het volgende:

[..]
Je "vrije keus" om je niet te laten vaccineren wordt wel steeds verder ingeperkt.

Dan moet je straks dus 20km rijden naar de dichtstbijzijnde TVT locatie om je te laten testen zodat je 5 minuten van huis naar de schoenenwinkel kunt.

Ja ja, ik weet het, "Je kunt je ook laten vaccineren hè". Voer dan gewoon een vaccinatieplicht in en kap met die hele poppenkast.
Nou ja, je moet maar zo denken: als je straks ontslagen wordt zonder recht op een uitkering omdat je geen QR-code hebt, dan heb je toch geen geld meer voor nieuwe schoenen. Probleem ook opgelost.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 9 november 2021 @ 23:13:09 #30
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_202105387
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 22:58 schreef Jor_Dii het volgende:
QR codes bij detailhandel in de maak volgens Thomas van Groningen.
Alsof elke ongevaccineerde een besmettelijke vorm van kanker bij zich heeft ofzo. :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_202105389
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:12 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Nou ja, je moet maar zo denken: als je straks ontslagen wordt zonder recht op een uitkering omdat je geen QR-code hebt, dan heb je toch geen geld meer voor nieuwe schoenen. Probleem ook opgelost.
En als 't aan sommigen ligt mag je dan ook niet meer naar 't ziekenhuis toe op het moment dat je toch corona krijgt, dan heb je ook geen nieuwe schoenen meer nodig.
pi_202105406
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:11 schreef chratnox het volgende:

[..]

Niet echt, vrijheid genoeg een keuze zat, soms doen mensen zo moeilijk als het gewoon makkelijk kan, beetje verwend door de jaren heen.
pi_202105407
Generatie 1967 heeft Janssen vaccine gekregen en mag niet meer naar Oostenrijk. Willem-Alexander kan nu niet meer naar Lech en Mark Rutte ook niet.

Denk dat die Boosters snel komen.
- verwijderd door admin -
pi_202105409
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:13 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Alsof elke ongevaccineerde een besmettelijke vorm van kanker bij zich heeft ofzo. :')
Je wilt toch niet dat een of andere ongevaccineerde viespeuk een bakje schroeven komt kopen en al het personeel als bij toverslag dood neerzijgt.
pi_202105414
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:15 schreef Newsworld het volgende:

[..]
Niet echt, vrijheid genoeg een keuze zat, soms doen mensen zo moeilijk als het gewoon makkelijk kan, beetje verwend door de jaren heen.
Dank je wel voor het onderstrepen van mijn punt.
pi_202105421
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:09 schreef Newsworld het volgende:

[..]
Ze gaan niet dicht ofzo je hebt daar alleen een QR code voor nodig dus zie het probleem niet, en heb
je geen zin in een QR code dan online bestellen :)
Wat mij steeds bozer maakt is dat al deze maatregelen zo om de hete brij heen blijven draaien, omdat politiek Den Haag het beestje niet gewoon bij de naam noemt en daar op durft te acteren.

Nee, we gaan het leven voor iedereen weer een tandje lastiger en moeilijker maken door allerlei halfbakken maatregelen in te voeren, die niet te handhaven zijn en voor allerlei doldwaze situaties gaan zorgen omdat we te schijterig zijn om de vaccinatieweigeraars als specifieke groep aan te pakken.

Pak religieuze bijeenkomsten eens aan waar duizenden mensen die voor een belangrijk deel in de ongevaccineerde doelgroep vallen meerdere keren per week bij elkaar zitten. Voer een 2G-beleid in, waarmee je ook meteen van de hele druk op de testcapaciteit af bent. Maar nee, we gaan de horeca een uurtje eerder dichtgooien, de evenementensector weer een klap geven, de detailhandel een zetje geven. En dat allemaal voor een groep van 12-13% die we niet de gevolgen laten ervaren van hun vrije keuze.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202105423
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:13 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Nee ze hebben een besmettelijk virus bij zich.
pi_202105431
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:16 schreef Newsworld het volgende:

[..]
Nee, ze kunnen een besmettelijk virus bij zich hebben. Wat gevaccineerden overigens ook kunnen, ook al is die kans kleiner.
pi_202105434
quote:

[..]
Ongevaccineerd =/= besmet
  dinsdag 9 november 2021 @ 23:18:42 #40
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202105440
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:15 schreef groenen het volgende:
Generatie 1967 heeft Janssen vaccine gekregen en mag niet meer naar Oostenrijk. Willem-Alexander kan nu niet meer naar Lech en Mark Rutte ook niet.

Goed gevonden :D
pi_202105445
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:18 schreef chratnox het volgende:

[..]
Nee, ze kunnen een besmettelijk virus bij zich hebben. Wat gevaccineerden overigens ook kunnen, ook al is die kans kleiner.
Klopt, echter minder en minder lang .
pi_202105446
quote:

[..]
niet gevaccineerd is niet hetzelfde als corona hebben.
Plaats hier uw advertentie
pi_202105454
quote:

Goeie find. Willem-Alexander was toen nog ophef over, er wordt gedacht dat hij Pfizer heeft: https://blauwbloed.eo.nl/(...)alexander-is-geprikt
pi_202105459
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:19 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
niet gevaccineerd is niet hetzelfde als corona hebben.
Iedereen zal uiteindelijk besmet raken.
pi_202105460
Sowieso vraag ik mij soms af waar het om gaat. Sprak vandaag nog iemand, heel haar bloed vol antistoffen, maar op het oment suprême geen stokje in je neus, dan kun je fluiten naar je herstelbewijs, wat je sprint niet door het hoepeltje dat Hugo zorgvuldig heeft gekozen. Gaat het nu om het verkleinen van risico's of willen wij het zo bureaucratisch mogelijk maken? Als jij zo met rechten van mensen gaat sollen, dan moet jij openstaan voor dit soort dingen om zo weinig mogelijk mensen te treffen.
pi_202105461
quote:

Dit wordt wel een leuke rubriek :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202105469
twitter

:)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_202105491
quote:
Vaccin + besmet raken helpt nog beter ^O^
Zomer 2022 kunnen we het coronaboek sluiten dan is het uit, dus nog even volhouden.
  dinsdag 9 november 2021 @ 23:28:10 #49
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202105499
Niet iedere idioot op Twitter of op vagewebsitevoldubieuzeclaims.com heeft meteen relevantie in de discussie.
pi_202105512
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:27 schreef Newsworld het volgende:

[..]
Vaccin + besmet raken helpt nog beter ^O^
Zomer 2022 kunnen we het coronaboek sluiten dan is het uit, dus nog even volhouden.
Het kan mij niet snel genoeg komen. Kom maar hier met die infectie. Hopelijk wel wat mild omdat ik volledig gevaccineerd ben. Het moet een keer klaar zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')