quote:Op woensdag 10 november 2021 18:52 schreef Dotteke het volgende:
Hello 🖐🏻 Het perfecte plaatje gaat het denk worden.
Ik ben altijd vroeg wakker. Ben wel eens om 5 uur met snert begonnen 😉quote:Op woensdag 10 november 2021 08:56 schreef praadje het volgende:
[..]
Geen dank lieffieJij was ook al vroeg wakker. Ik stond om 7.00 uur al gehaktballen te braden
Kan maar gebeurd zijn.
Ik vind het een geweldig programma. Hou van de combinatie eerlijke verhalen, humor en kwetsbare mensjes.quote:
Lijkt mij ook wel een leuke seriequote:Op donderdag 11 november 2021 16:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind het een geweldig programma. Hou van de combinatie eerlijke verhalen, humor en kwetsbare mensjes.
Ik kijk uit naar:
[ twitter ]
heb het boek van Tim Kamps gelezen en er erg van genoten.
Oh hey, thanks om het hier te delen. Ik hou net als jij van die rauwe eerlijke verhalen. Die ga ik zeker meenemen in de gids.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind het een geweldig programma. Hou van de combinatie eerlijke verhalen, humor en kwetsbare mensjes.
Ik kijk uit naar:
[ twitter ]
Jaren 80 waren echt niet zo leuk. waren mijn tienerjaren,, Koude oorlog, bom kon elk moment vallen, Koos werkeloos,, nee onze toekomst was heel rooskleurig!quote:Op donderdag 11 november 2021 16:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar:
[ twitter ]
Nou hey, wat waren we bang dat er iemand op "die knop" zou drukken.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Jaren 80 waren echt niet zo leuk. waren mijn tienerjaren,, Koude oorlog, bom kon elk moment vallen, Koos werkeloos,, nee onze toekomst was heel rooskleurig!
De jeugd nu heeft het ook zwaar trouwens.
Ik zit hier met het licht uit.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:58 schreef monkyyy het volgende:
![]()
Hebben jullie al Sint Maarten kindertjes gehad?
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 17:58 schreef monkyyy het volgende:
![]()
Hebben jullie al Sint Maarten kindertjes gehad?
Avond meisjesquote:
Ik ben bang dat we hier met twee zakken mini marsjes en mini twixjes blijven zitten.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:00 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik zit hier met het licht uit.
Jij zou tot mijn favorieten horenquote:Op donderdag 11 november 2021 18:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we hier met twee zakken mini marsjes en mini twixjes blijven zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |