quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:53 schreef DKUp het volgende:
Dit is een veeleisende frau met negatieve gedachten
Precies.quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:53 schreef DKUp het volgende:
Maar dat krijg je als uiterlijk niet boeiend is
Ouwelijk voor 30quote:
FTFYquote:Op dinsdag 9 november 2021 19:55 schreef 3rr0r het volgende:
Aan je ketting te zien fan van P. Diddy Dickie
Dat soort engnekken. Sta je in de metro of in de kroeg. Bah.quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:54 schreef Joop_W het volgende:
“Als ik naar je staar, staar dan terug.”
Ik ook, ze is te jong voor mij….quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:59 schreef DKUp het volgende:
Ik zou haar wel doen, maar geen relatiemateriaal
Ze stelt zich aan als een irritante nichtquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2021 20:00 schreef Buitendam het volgende:
Waar investeer je in dan? Clearasil? huehuehue
25 Cent aan 15-jarige meisjes geven en vragen of ze je willen bellen zodra ze 18 zijn.quote:
En die haar op regelmatige basis finaal uit elkaar trekt.quote:Op dinsdag 9 november 2021 20:02 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een kneus zeg, dit tere vogeltje heeft juist een stoere vent nodig onder wiens arm ze kan kruipen
Ik vind beiden wel erg intens..quote:Op dinsdag 9 november 2021 20:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zijn gezichtsuitdrukkingen zijn zo vreselijk creepy
Ik heb stiekem wel een zwak voor dit soort neuzen.quote:
Walgelijke aannames.quote:Op dinsdag 9 november 2021 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Jezelf geven?
Misschien niet na één avond met iemand het bed in duiken knul.
Neuh hoor.quote:
Ijskoud.quote:Op dinsdag 9 november 2021 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh hoor.
Hij knikte keihard toen de ander zei belachelijk veel dates te hebben gehad. Rondsloeren en dan jankie doen. Eigen schuld.
Tikje dommig meisje.quote:Op dinsdag 9 november 2021 20:07 schreef Buitendam het volgende:
Hoe kan iemand van 21 zo dodelijk vermoeiend zijn?
Idd.quote:
Corona vibesquote:Op dinsdag 9 november 2021 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Eetstoornis en nu medewerker GGD
Wat een cliché weer
Wat bezielt die meisjes 'infuencers' om op die leeftijd al volop met botox e.d. in de weer te gaan?quote:
Lelijk eendje (buitenkant of binnenkant) wil ook mooi zijn dus gaat alles bewerken.quote:Op dinsdag 9 november 2021 20:13 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wat bezielt die meisjes 'infuencers' om op die leeftijd al volop met botox e.d. in de weer te gaan?
Eigenlijk wel.quote:
Daar zou Jean-Marc geen geld op inzetten.quote:Op dinsdag 9 november 2021 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
Laten we hopen dat ze allebei leuke DM’s krijgen.
Bij Boer Zoekt Vrouw krijgen allerlei boeren ook nog brieven na een mislukte date periode op tv.quote:Op dinsdag 9 november 2021 20:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar zou Jean-Marc geen geld op inzetten.
Ik denk niet dat het nu gaat gebeurenquote:Op dinsdag 9 november 2021 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij Boer Zoekt Vrouw krijgen allerlei boeren ook nog brieven na een mislukte date periode op tv.
Verstandige keus, makker.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:29 schreef Coco het volgende:
Op verzoek van user @:buitendam kijk ik nu ook mee.
JAAAAAAAAAquote:Op woensdag 10 november 2021 19:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik kom voor het warme bad
@:miss_sly
Ho ho, ik zal wel eens even beoordelen of het hier een warm bad is.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ze dragen die dan ook niet voor de mooi snuggere.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:30 schreef Fosive het volgende:
Waarom denken mensen dat neusringen mooi staan?
Neusknopje vind ik wel leuk….als het haar staat.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:30 schreef Fosive het volgende:
Waarom denken mensen dat neusringen mooi staan?
Ik haal er nog een expert bij. @Taglianoquote:Op woensdag 10 november 2021 19:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Ho ho, ik zal wel eens even beoordelen of het hier een warm bad is.
quote:Op woensdag 10 november 2021 19:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Ze dragen die dan ook niet voor de mooi snuggere.
jaquote:Op woensdag 10 november 2021 19:34 schreef Caland het volgende:
Is dat geluid zo kut of is mijn tv naar de kanjer?
Klinkt hier zoals altijdquote:Op woensdag 10 november 2021 19:34 schreef Caland het volgende:
Is dat geluid zo kut of is mijn tv naar de kanjer?
True…quote:Op woensdag 10 november 2021 19:33 schreef Nine. het volgende:
[..]
Met die hamster dude? Not my cup of tea
Flatterend wel voor de gemiddelde vrouwquote:Op woensdag 10 november 2021 19:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb een pittige mening over dit soort hoge broeken.
De stoere VBL-gang lijkt First Dates?quote:Op woensdag 10 november 2021 19:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Wij kijken zelfs ESF.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De stoere VBL-gang lijkt First Dates?
Die sociale sector is een vast onderdeel hierquote:Op woensdag 10 november 2021 19:38 schreef Coco het volgende:
Steekje los bij die vrouw.
Oh werkt bij jeugdzorg.
Gras.
Ik verstond ook wat andersquote:Op woensdag 10 november 2021 19:39 schreef Joop_W het volgende:
Ik hoorde niet “vind je wijn lekker” eerst.
Wauw!quote:
Moet hij maar een mail sturen naar forum@fok.nl zo kwam ik ook van mijn ban daar afquote:Op woensdag 10 november 2021 19:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:caland is daar niet welkom. Onterechte ban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |