klein verschilletjequote:Op woensdag 10 november 2021 17:30 schreef D. het volgende:
Kennelijk is met de u dat je het hoort, en met de o als het er in zit
Eens in de zoveel tijd heb ik er eentje, waar ik helemaal vrolijk van word, niet van stil kan blijven zittenquote:
welke is het danquote:Op woensdag 10 november 2021 17:31 schreef D. het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd heb ik er eentje, waar ik helemaal vrolijk van wordt, niet van stil kan blijven zitten
Ff alle gekheid op een stokje: heel goed dat je een aantal maten kleiner bent gegaan.quote:Op woensdag 10 november 2021 17:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Mazzel, dat je een grote voorsprong hebt![]()
Ik dacht even dat ie een ananas op z'n ballen aan het balanceren wasquote:
Dat ligt aan jouquote:Op woensdag 10 november 2021 17:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ie een ananas op z'n ballen aan het balanceren was
weet ikquote:
Of wilde je dat graag zien?quote:Op woensdag 10 november 2021 17:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ie een ananas op z'n ballen aan het balanceren was
Super.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:33 schreef drakin het volgende:
[..]
O gaaf je was op facts!
Hoe was het verder daar tot dit gebeurde?
O ja the wicked witch, ik ga net ehm weer aanzetten de serie.quote:
Nee hoor. Goed gegeten en rondgehuppeld op de geek market.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:14 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja the wicked witch, ik ga net ehm weer aanzetten de serie.
Maar toch niet alleen dat de hele dag?
En nog leuke dingen gekocht?quote:Op woensdag 10 november 2021 18:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee hoor. Goed gegeten en rondgehuppeld op de geek market.
Na Facts bij de BK onion cheese fries gegeten.
Yep. Japans drinken en pocky. Beetje veel om op te noemen hihi.quote:
Is dat je zusquote:
wat is pocky?quote:Op woensdag 10 november 2021 18:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Yep. Japans drinken en pocky. Beetje veel om op te noemen hihi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |