Vaccinaties werken gewoon niet goed genoeg. Niet zoveel als dat er gehoopt was althans. In de zomer viel dat niet zo op; want dan heersen dat soort virussen toch al stukken minder/mensen zijn vaker buiten/meer ventilatie/etc. Hopen dat boosters het effect wat kunnen versterken...voor 50/60+ althans.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat is dit eigenlijk voor onaantastbaar super virus zeg.....
Ik weet dat ik nu in de "W" modus ga als ik dit zeg, maar je gaat bijna geloven dat het echt met grote precisie is gefabriceerd in een lab ergens ofzo!?![]()
Bedoel, vaccins lijken besmetting bij lange na niet tegen te houden en voor (een deel) ook gewoon nauwelijks te werken bij mensen.
Diegenen die het gehad hebben zijn daarna niet immuun EN zijn de 2e keer als ze het krijgen even ziek, zo niet zieker? Ohja en het wordt met elke mutatie nog een tikkeltje besmettelijker ook.
Gastquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat is dit eigenlijk voor onaantastbaar super virus zeg.....
Ik weet dat ik nu in de "W" modus ga als ik dit zeg, maar je gaat bijna geloven dat het echt met grote precisie is gefabriceerd in een lab ergens ofzo!?![]()
Bedoel, vaccins lijken besmetting bij lange na niet tegen te houden en voor (een deel) ook gewoon nauwelijks te werken bij mensen.
Diegenen die het gehad hebben zijn daarna niet immuun EN zijn de 2e keer als ze het krijgen even ziek, zo niet zieker? Ohja en het wordt met elke mutatie nog een tikkeltje besmettelijker ook.
Deze reeks.quote:
En Beta Alanine en Ctirulline Malaat.quote:
Good moaning.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan die agent in Allo Allo met dat spraakgebrek.
Ah goed idee.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze reeks.
Iedereen is klaar met corona merk ik, dus ik stel voor dat corona er mee ophoudt en dat besmettingen wat omlaag gaan.
Ik blijf het toch vrij bizar vinden dat zo'n meme als 'de vaccins werken niet goed genoeg' zo snel het topic over kan nemenquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vaccinaties werken gewoon niet goed genoeg. Niet zoveel als dat er gehoopt was althans. In de zomer viel dat niet zo op; want dan heersen dat soort virussen toch al stukken minder/mensen zijn vaker buiten/meer ventilatie/etc. Hopen dat boosters het effect wat kunnen versterken...voor 50/60+ althans.
Voorstel aangenomenquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze reeks.
Iedereen is klaar met corona merk ik, dus ik stel voor dat corona er mee ophoudt en dat besmettingen wat omlaag gaan.
Dat is gewoon semantiek. De Spaanse Griep is weggegaan in de zin van dat we nu niet meer in diezelfde pandemie leven, of het nou een mutatie van hetzelfde virus is, whatever.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:04 schreef speknek het volgende:
De Spaanse Griep is niet weggegaan, onze huidige griep IS (een mutatie van) de Spaanse Griep.
Die vaccins doen het prima. Alleen het idee is geweest dat ze besmetting en verspreiding voorkomen en dat is veel minder het geval dan gehoopt. Dus groepsimmuniteit doet het niet omdat het virus zo nog steeds bij kwetsbaren en ongevaccineerden kan komen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vaccinaties werken gewoon niet goed genoeg. Niet zoveel als dat er gehoopt was althans. In de zomer viel dat niet zo op; want dan heersen dat soort virussen toch al stukken minder/mensen zijn vaker buiten/meer ventilatie/etc. Hopen dat boosters het effect wat kunnen versterken...voor 50/60+ althans.
Kan ik tenminste wel zeggen dat ik er in het eerste deel al bij wasquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ah goed idee.
Ik heb even het eerste deeltje opgezocht voor wat nostalgie
NWS / Azië vreest verdere verspreiding coronavirus
Historische fipoquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ah goed idee.
Ik heb even het eerste deeltje opgezocht voor wat nostalgie
NWS / Azië vreest verdere verspreiding coronavirus
of deze;quote:
Well that escalated quicklyquote:Weer zon virus die wereldwijde paniek gaat zaaien en met een sisser afloopt. Aantal jaren geleden vreeste men nog voor een apocalypse met ebola.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |