Zit voorlopig nog geen ommekeer in met deze aantallen besmettingen.quote:
over 3 maanden zijn alle 18 miljoen inwoners van Nederland ongevaccineerd. Never ending story.quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel ongevaccineerden hebben we nu nog eigenlijk. Die 1,8 miljoen klopt toch al lang van geen kanten meer.
Sorry dit soort dingen vind ik echt makkelijk gelul. Even zijn gang laten gaan. Kan jij de gevolgen daar van overzien? Wie zegt dat het voor maart weer echt gaat dalen?quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:58 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zouden wij ook eens moeten doen. Misschien ook wel lekker dat we er even geen invloed op hebben, laat het maar even gaan, des te eerder zijn we er van af. Na een piek volgt weer een dal, anders stel je alles maar steeds en steeds uit.
Als Nederland het buitenland was dan kregen we nu code oranje met een testplicht om onze nek en waren we zeerhoogrisicogebiedquote:
Graag tot 2 regels.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:02 schreef Zipportal het volgende:
@:GurneyIsBestOke gaat de OP updaten.
Teveel hier is niet goed voor de mens, even buiten wandelen wel.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:01 schreef Noek het volgende:
Soms trilt FOK! echt als een malle en ik weet niet of ik nu een mentale breakdown heb of dat het aan FOK! ligt.
Het zal ook weer eens nietquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:02 schreef trein2000 het volgende:
https://www.tubantia.nl/p(...)iekregio-s~aa8098b2/
Hugo vraagt geduld
Ik heb net extra veel boeken meegenomen van de bieb in het geval dat die ook weer dicht gaatquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:03 schreef Confetti het volgende:
17.2 procent positief is ook niet lekker.
Er zal vrijdag echt weer hard op de rem getrapt moeten worden. De horeca gaat eraan denk ik. De grote evenementen al helemaal.
dat is toch prima, we moeten vooral in paniek rakenquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:02 schreef trein2000 het volgende:
https://www.tubantia.nl/p(...)iekregio-s~aa8098b2/
Hugo vraagt geduld
De Spaanse Griep is niet weggegaan, onze huidige griep IS (een mutatie van) de Spaanse Griep.quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat is waar, geloof ik wel. Moeten ze eens goed onderzoeken want eigenlijk weten we daar echt nul van af nu. Maar in principe moet de natuur uiteindelijk weer in evenwicht geraken, zo lost het zich vanzelf wel weer op, misschien binnen paar maand, misschien nog één jaar of misschien drie. Hoe is dat eigenlijk bij de Spaanse griep gegaan? Ik denk dat daar tal van informatie te vinden is over hoe zo'n pandemie nou eigenlijk gaat verlopen. Dat is ook zo maar weggegaan. Raakten daar ook mensen meerdere malen besmet? Et cetera.
Weet je zeker dat het niet uit het nachtkastje komtquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:01 schreef Noek het volgende:
Soms trilt FOK! echt als een malle en ik weet niet of ik nu een mentale breakdown heb of dat het aan FOK! ligt.
Corona is kutquote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb er een korte en bondige OP van gemaakt
Dit is geilquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet uit het nachtkastje komt![]()
Schema is wegquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe krijg jij FOK! aan het trillen?quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:01 schreef Noek het volgende:
Vorig jaar was de horeca half oktober al dicht en zaten we 2 maanden later pas op de piek. Zeg het maar.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:03 schreef Confetti het volgende:
17.2 procent positief is ook niet lekker.
Er zal vrijdag echt weer hard op de rem getrapt moeten worden. De horeca gaat eraan denk ik. De grote evenementen al helemaal.
Oh well, het is ook makkelijk gelul om even te zeggen dat we dan maar in een lockdown moeten. Dat jij daar nauwelijks gevolgen van ondervindt zegt niks over de rest. Wie zegt dat een lockdown in maart weer afgelopen is?quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Sorry dit soort dingen vind ik echt makkelijk gelul. Even zijn gang laten gaan. Kan jij de gevolgen daar van overzien? Wie zegt dat het voor maart weer echt gaat dalen?
We hebben hier meer (gedrags)regels dan in de maatschappij.quote:
Teveel pre-workout genomen?quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:01 schreef Noek het volgende:
Ik zeg dat we er toch niet veel invloed op hebben. Wat we ook doen, het gaat toch wel klote zijn. We kunnen A doen, maar het effect gaat toch wel ongeveer hetzelfde zijn als we niet A hadden gedaan. Wat ga je doen? Je moet toch twee weken wachten voordat je effect ziet en dan alsnog gaat het niet snel naar beneden.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Sorry dit soort dingen vind ik echt makkelijk gelul. Even zijn gang laten gaan. Kan jij de gevolgen daar van overzien? Wie zegt dat het voor maart weer echt gaat dalen?
*stilquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
Corona is niet leuk.
Komende weken gaan ook kut zijn:
[ afbeelding ]
Wat is dit eigenlijk voor onaantastbaar super virus zeg.....quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, ik hoor van mensen die een tweede keer besmet zijn en zich even ziek voelen.
In andere woorden: natuurlijk is de horeca weer het eerste slachtoffer; zal toen wel aan ons gedrag hebben gelegen; de beslissing om de horeca te sluiten was sowieso nodig; anders was het nog veel erger geweest!!quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vorig jaar was de horeca half oktober al dicht en zaten we 2 maanden later pas op de piek. Zeg het maar.
CreatineGODquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Nog niet maar dat scoopje gaat er zo in.
Ik zet vandaag in op 15.234.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik verwacht vandaag 2500 besmettingen, immers is dit het laatste deel in de reeks.
Ja, maar dat lijkt me ook niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wijkagent Benny lacht er maar wat om. @Lenny_Leonardquote:
Ik vind het niet echt een kwestie van "ballen tonen" om niet te proberen een overbelasting van de zorg die levens kost te voorkomen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:56 schreef groenen het volgende:
[..]
Groepsimmuniteit, je moet wel wat ballen hebben om even door een zure appel heen te gaan.
Hier was het prik 1, covid (erg ziek), prik 2, covid (nog steeds ziek) binnen een half jaar.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat is dit eigenlijk voor onaantastbaar super virus zeg.....
Ik weet dat ik nu in de "W" modus ga als ik dit zeg, maar je gaat bijna geloven dat het echt met grote precisie is gefabriceerd in een lab ergens ofzo!?![]()
Bedoel, vaccins lijken besmetting bij lange na niet tegen te houden en voor (een deel) ook gewoon nauwelijks te werken bij mensen.
Diegenen die het gehad hebben zijn daarna niet immuun EN zijn de 2e keer als ze het krijgen even ziek, zo niet zieker? Ohja en het wordt met elke mutatie nog een tikkeltje besmettelijker ook.
Welke reeks?quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik verwacht vandaag 2500 besmettingen, immers is dit het laatste deel in de reeks.
Ho ho... BOA he...quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, maar dat lijkt me ook niet de bedoeling.
[..]
Wijkagent Benny lacht er maar wat om. @:lenny_leonard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |