Dus je neemt afscheid met een klap in het gezicht van je collega's. Zal een leuk feestje wordenquote:Op dinsdag 9 november 2021 14:35 schreef Evenstar het volgende:
Nou ja, kan donderdag in ieder geval mijn afscheidsborrel doorgaan, bedankt Hugo
met warme schotel?quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:35 schreef Evenstar het volgende:
Nou ja, kan donderdag in ieder geval mijn afscheidsborrel doorgaan, bedankt Hugo
77.000 getest gisteren aldus Hugoquote:Op dinsdag 9 november 2021 14:36 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Volgens mij kan onze testcapaciteit dat niet aan.
Het lijkt erop dat we toch een soort Al-Sahaf hebben, dan. Of er ligt ergens een meesterplan klaar dat gebaseerd is op informatie die de rest van de bevolking niet heeft. (?)quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:32 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Dan mag hij wel eens met uitleg daarover komen. Welke argumenten gaat hij aanbrengen dat we niet in code zwart terecht komen? De modellen van het RIVM zeker?
Ik kan dat wel uitleggen ja. Code zwart in Limburg.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:19 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Jij gaat 15 miljoen gevaccineerde mensen vertellen dat wij gewoon weer de boel op slot gooien
Ja, Agema was heerlijk fel over een tweet van hem waarin stond "ventileer na bezoek" i.p.v. zorgen voor ventilatie tijdens bezoek.quote:
18-19% positief zou dan ruim 13k besmettingen opleveren.quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
77.000 getest gisteren aldus Hugo
Met een positiviteitspercentage van +17% zou je dus ruim boven de 13k moeten zitten nu?quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
77.000 getest gisteren aldus Hugo
13.069quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:32 schreef tja77 het volgende:
Ik zet voor vandaag in op 13.579 besmettingen
quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:39 schreef LTVDK het volgende:
Dan zou het wel een nieuw dagrecord worden
Omdat die veelal niet naar een testlocatie kunnen komen en het onder begeleiding van een arts moet schijnbaar.quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:39 schreef Evenstar het volgende:
Waarom kan je nu wel willekeurige mensen zonder afspraak prikken en goed registreren, maar kan het niet met de groep van 80+?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |