SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tekenen heb ik er maar uitgehaald, er is al een prachtig topic over tekenen hier, wat een kunstwerken
CRE / Traditioneel tekenen #5; met honden
[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 10-11-2021 06:57:17 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Is dat een vos of een poes met een dikke staart?quote:Op donderdag 11 november 2021 17:49 schreef Dotteke het volgende:
De tekening van Schakeltopia![]()
[ afbeelding ]
IK heb geen idee,quote:Op donderdag 11 november 2021 18:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is dat een vos of een poes met een dikke staart?
eekhoornquote:Op donderdag 11 november 2021 18:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is dat een vos of een poes met een dikke staart?
Mooi, Ik heb dus niet die inspiratie om dingen uit het hoofd te doen. Ik moet een voorbeeld hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2021 07:29 schreef Serinde het volgende:
Aquarel is niet mijn ding. Verven met acrylverf heb ik vorig jaar gedaan tijdens een workshop. Omdat nu wéér een workshop verschoven is, haal ik zelf vanmiddag een schildersezel voor op tafel. Ik ga thuis toch maar aan de slag.
Vorig jaar gemaakt, hangt in de slaapkamer
[ link | afbeelding ]
share online com
Thnxquote:
Zal morgen wat foto's makenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:00 schreef Dotteke het volgende:
Niemand die aan Aquarellen doet en zijn mooie creaties wil laten zien?
Veel topics zijn vergeten ben ze een beetje omhoog aan het halenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zal morgen wat foto's maken
Probeer altijd eens per week ermee te schilderen
Was dit topic vergeten
Helemaal mee eens dat het jammer isquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel topics zijn vergeten ben ze een beetje omhoog aan het halen
Het bloed een beetje door hier dat is wel jammer
Heb er weer een paar omhoog gekickt, eens kijken wat het gaat doenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helemaal mee eens dat het jammer is
Ik zal van de week even foto's van dingen maken en in passende topics gooien
En ik vergeet het straal te postenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er weer een paar omhoog gekickt, eens kijken wat het gaat doen
Je hebt wel wat anders aan je hoofd ook Child.quote:Op zondag 25 januari 2026 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En ik vergeet het straal te posten
Van de week eens doen
Wat vind jij idioot duur? Er is wel een set met huidskleuren die ik gebruikquote:Op maandag 26 januari 2026 21:00 schreef summer2bird het volgende:
Hoi, voor een project wat ik aan het maken ben (mentale struggles in stripformaat uitleggen) zoek ik een goede huidskleur van aquarel materiaal.
Mijn eigen aquarel sets hebben net niet een goede kleur, weet iemand een goeie kant en klaar aquarel kleur voor (witte) huidskleur? Als die in een set zit is dat ook prima mits de set niet idioot duur is.
Dat vind ik nog wel te doen. Ik heb het meer over sets die al gauw naar het dubbele minimaal gaan qua prijsquote:Op maandag 26 januari 2026 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat vind jij idioot duur? Er is wel een set met huidskleuren die ik gebruik
Alleen die is 35¤ voor twaalf napjes
prima watercolor skinquote:Op maandag 26 januari 2026 21:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel te doen. Ik heb het meer over sets die al gauw naar het dubbele minimaal gaan qua prijs
Welke set heb je?
Dankje, ga ernaar kijkenquote:Op maandag 26 januari 2026 21:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
prima watercolor skin
Als je dat googled kom je bij bol.com uit. Twaalf nopjes voor 35¤
Ik heb meerdere sets van dat merk en is echt super fijn spul
En ja... die dure sets ken ik ook
Voor de sets van Prima moet ik al sparen. Al gaan ze lang mee.
Ik ben eigenlijk niet goed genoeg. Vind het alleen zo leuk om te doenquote:Op maandag 26 januari 2026 22:00 schreef Moeraskat het volgende:
Oeh jawel ik.
Later even wat uploaden wellicht
Goed genoeg voor watquote:Op maandag 26 januari 2026 22:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet goed genoeg. Vind het alleen zo leuk om te doen
Lekker veel dus!quote:Op maandag 26 januari 2026 22:02 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb mezelf rond kerst nog diverse napjes van Van Gogh cadeau gedaan.![]()
Bijna de hele set compleet nu. Mis nog een paar kleuren omdat die waren uitverkocht
Ja, al heb ik die ook van Winsor & Newton en Finetec… dus was eigenlijk niet nodig. Maar goedquote:Op maandag 26 januari 2026 22:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker veel dus!
Balen van die uitverkochte kleuren. Geduld dus!
Heel herkenbaarquote:Op maandag 26 januari 2026 22:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, al heb ik die ook van Winsor & Newton en Finetec… dus was eigenlijk niet nodig. Maar goed
Mooi Child. Jij bent echt van le markten thuis.quote:Op zondag 15 februari 2026 09:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou! Gisteren een projectje afgemaakt dat ik lang liet liggen, want niet tevreden. Alleen werkjes moet je altijd afmaken, daar leer je van.
Als mijn koffie zo op is verder met een volgende
(en stiekem kan ik gewoon (nog) niet veel beter dan dit... Blijven oefenen, ben beter met tekenen en dergelijke)
[ afbeelding ]
Lief! Dank je welquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi Child. Jij bent echt van le markten thuis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |