Mooi, daar zal ze blij mee zijn! Ik doe mijn best om mijn sneaker tekening voor het eind van het jaar af te hebben, ik heb genoeg nieuwe projecten in mijn hoofd...quote:Op woensdag 23 december 2020 19:46 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste werk van dit jaar ! Cadeau voor schoonmams .
Dat denk ik ook .quote:Op donderdag 24 december 2020 15:37 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Mooi, daar zal ze blij mee zijn! Ik doe mijn best om mijn sneaker tekening voor het eind van het jaar af te hebben, ik heb genoeg nieuwe projecten in mijn hoofd...
Super! Ik heb gezien dat je veel paarden tekent en daar heb ik wat minder mee. Zo’n roodborstje is weer eens wat anders.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:46 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Het afgelopen half jaar is er vanalles voorbij gekomen, vogels, een alpaca, een ezel en een panter. Maar ja, paarden zijn mijn favo onderwerp .quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Super! Ik heb gezien dat je veel paarden tekent en daar heb ik wat minder mee. Zo’n roodborstje is weer eens wat anders.
Ik volg het topic niet echt maar elke keer áls ik keek, was het een paard. Toeval dus.quote:Op woensdag 30 december 2020 07:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het afgelopen half jaar is er vanalles voorbij gekomen, vogels, een alpaca, een ezel en een panter. Maar ja, paarden zijn mijn favo onderwerp .
Ik teken die ook het meest idd . Thanks!quote:Op woensdag 30 december 2020 09:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik volg het topic niet echt maar elke keer áls ik keek, was het een paard. Toeval dus.
Doe je prachtig hoor, daar niet van.
Leuk, dat proces. Hoeveel tijd besteed je gemiddeld aan zo’n projectje, of wat verwacht je er nu aan kwijt te zijn?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:41 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje verder .
Ik twijfel nog over een donkere achtergrond.
Wel veel, deze is A4 formaat en er zit nu zo'n 7-8 uur werk in. Het is vooral veel laagjes bouwen en kleuren mengen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Leuk, dat proces. Hoeveel tijd besteed je gemiddeld aan zo’n projectje, of wat verwacht je er nu aan kwijt te zijn?
Teken je een foto na of kan je zoiets vrij goed uit het hoofd?
En een rookworstje rechtsonderquote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:58 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de nevelpanter ingelijst .
Haha ja, een boekenlegger met m'n eigen tekeming erop .quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:21 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En een rookworstje rechtsonder
Goed begin! Dat wordt weer mooi...quote:
Thanks! Het gaat voor mij ook wat minder zijn, moet overwerken...quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:44 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Goed begin! Dat wordt weer mooi...
Ik kom helaas niet aan tekenen toe de laatste weken... teveel andere dingen!
Wow, prachtig! Meteen weer zin om zelf aan de slag te gaanquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks! Het gaat voor mij ook wat minder zijn, moet overwerken...
De tekening is inmiddels af:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WIP'je erbij. Op t eind komt nog veel kleur .
Hoef je vooraf nou helemaal geen outline neer te zetten met waar de verschillende elementen zoals de ogen, bek, neusgaten, uiteindelijk moeten komen:?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe dat bijna nooit, nee .quote:Op maandag 22 februari 2021 00:05 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hoef je vooraf nou helemaal geen outline neer te zetten met waar de verschillende elementen zoals de ogen, bek, neusgaten, uiteindelijk moeten komen:?
Maar je gebruikt wel een foto als voorbeeld om na te tekenen, neem ik aan?quote:
Echt heel vet! Super knap.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat wel. Voor de laatste paar tekeningen heb ik de referentiefoto zelf gemaakt.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:54 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Maar je gebruikt wel een foto als voorbeeld om na te tekenen, neem ik aan?
Thanks . Een uur of 15 a 20, ik weet t niet exact .quote:Op maandag 22 februari 2021 18:28 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Echt heel vet! Super knap.
Hoeveel uur zit hier ongeveer in?
Ik teken wel van jongs af aan al veel, maar of t toen al echt goed was, mwa...quote:Op zondag 28 februari 2021 08:49 schreef vencodark het volgende:
Je bent echt mega goed. Zat dat er van jong af aan al in?
Leuk om te lezen, bedankt . Mogelijk is het ook wel, maar ik wil t niet als beroep doen. Dan wordt t een moetje en dat werkt voor mij niet.quote:Op zondag 28 februari 2021 08:56 schreef StateOfMind het volgende:
Elke keer als dit topic in MyAT omhoog geschopt wordt, sta ik weer van verbazing te kijken hoe ongelooflijk mooi en realistisch die tekeningen zijn.
Dát is pas kunst
Nooit overwogen om daar je geld mee te gaan verdienen?
Als je zó goed bent, moet het toch wel mogelijk zijn om van je hobby je beroep te maken?
Erg mooiquote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:54 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Perry the Platypus is klaar .
Dank je wel .quote:
Mooi geworden .quote:Op zondag 21 maart 2021 21:42 schreef clixplicity het volgende:
De tekening van mijn sneaker is eindelijk klaar!
[ afbeelding ]
Jij zit ook niet stil! Mooi weer! En een bijzonder onderwerp ook 😀quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:54 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Perry the Platypus is klaar .
Supercool.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:42 schreef clixplicity het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, een uil!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:13 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Inmiddels heb ik er drie .
[ afbeelding ]
En kerkuil, Kees.
Yes !quote:
Welkom! 😀quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:44 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm vind ik eindelijk een leuk topic waar ik mijn beginnende tekenskills wat kan opvijzelen... is er al 56 dagen niet in gereageerd
waar zijn al die tekenaars?
Hier sinds mei ontdekt dat ik niet een volslagen kansloos, talentloos geval ben zoals ik jaren heb gedacht
Tegelijkertijd vind ik het echt wel lastig..
Had al wat fb groepen gejoind.. maar daar is of iedereen HEEL goed en doet het al 1000 jaar (dus logisch dat ze goed zijn ook)
Of ze reageren nergens op
dus mensen.. kom op.. beetje leven in de tekenbrouwerij.
zal straks/vanavond nog wel even mn laatste tekenpoging posten.
die overigens heel niet beroerd uitgevallen is... maar OOK niet lijkt op degene die ik probeerde te tekenen
Wauw wat mooiquote:Op woensdag 23 december 2020 19:46 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw Samzz moet maar bij jou in de leer, die van mij zijn kinderspel vergeleken met die van jou. Prachtigquote:
Ja, ze zijn prachtig, wou dat ik zo kan tekenenquote:Op zondag 28 februari 2021 08:56 schreef StateOfMind het volgende:
Elke keer als dit topic in MyAT omhoog geschopt wordt, sta ik weer van verbazing te kijken hoe ongelooflijk mooi en realistisch die tekeningen zijn.
Dát is pas kunst
Nooit overwogen om daar je geld mee te gaan verdienen?
Als je zó goed bent, moet het toch wel mogelijk zijn om van je hobby je beroep te maken?
Ook al zo mooi, het lijkt wel een foto ipv een tekening, prachtigquote:Op zondag 21 maart 2021 21:42 schreef clixplicity het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |