Ik moest hem googelen om erachter te komen dat het heel iemand anders is dan die vent van RTL.quote:Op maandag 8 november 2021 22:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ah, Peter van der Voort ja. Die toevallig ook senator is voor D66 en dus met 2 petten op aan tafel zit. Maar dat zegt Jinek er niet bij.
De zorg niet tegen elke prijs overeind willen houden kan ook een keuze zijn hè.quote:
quote:Op maandag 8 november 2021 22:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik wil mohammed al sahaf ipv Hugo. Dan wordt al deze ellende tenminste optimistisch gebracht.
Beide. Gewoon, voor de zekerheid.quote:Op maandag 8 november 2021 22:30 schreef Jojoke het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de Tweede Kamer gaat kiezen als ze in december uiteindelijk moeten kiezen tussen coronapas op het werk of een lockdown.
En hoe zou zo'n scenario er precies uitzien, dat niet overeind houden ervan?quote:Op maandag 8 november 2021 22:31 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De zorg niet tegen elke prijs overeind willen houden kan ook een keuze zijn hè.
Ik zeg niet dat ik er voorstander van ben maar het is geen natuurwet dat alles altijd moet wijken ten gunste van de zorg.
Die (vent) is toch directeur bij RTL.quote:Op maandag 8 november 2021 22:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik moest hem googelen om erachter te komen dat het heel iemand anders is dan die vent van RTL.
Jinek nu.quote:
Niets doen en de zorg laten overlopen. Gewoon riemen vast en downhill.quote:Op maandag 8 november 2021 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En hoe zou zo'n scenario er precies uitzien, dat niet overeind houden ervan?
Is gewoon een getalletje dat ze berekend hebben zodat de zorg het evt aankan, wat in zichzelf al een fragiel systeem is, al helemaal de laatste jaren. Best wel triest... Als 2 coronapatienten op de IC in een bepaald ziekenhuis als te veel zijn.quote:Op maandag 8 november 2021 22:25 schreef jcdragon het volgende:
We hebben een vaccinatiegraad van 93 a 94 % nodig volgens die meneer(Peter van der Voort) bij Jinek.
Of ze stellen het besluit zo lang uit dat ze niet meer kunnen kiezen.quote:Op maandag 8 november 2021 22:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Beide. Gewoon, voor de zekerheid.
Delta+ zal 100% zijn, maar de keuze is vrij.quote:Op maandag 8 november 2021 22:30 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Voor de Alfa variant was 84 / 85 % genoeg. Delta variant is net zo besmettelijk als rode hond. Vandaar vaccinatiegraad 94%.
Dat is Peter van der Vorstquote:Op maandag 8 november 2021 22:33 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Die (vent) is toch directeur bij RTL.
Juist.quote:Op maandag 8 november 2021 22:37 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Niets doen en de zorg laten overlopen. Gewoon riemen vast en downhill.
Het is niet dat de maatregelen en uitgestelde zorg geen nevenschade en doden met zich meebrengen ofzo, het is alleen een stuk minder zichtbaar.
Kan gewoon een keuze zijn.
Ik ben geen fan van van Haga, maar D66 slaat ook wel een hele enge weg in ondertussen.quote:
Huisjesmelkende politici neem ik sowieso niet serieus.quote:Op maandag 8 november 2021 22:38 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van van Haga, maar D66 slaat ook wel een hele enge weg in ondertussen.
Never forget 17 maart 2021: "Laat iedereen vrij, maar niemand vallen"
Gewoonquote:Op maandag 8 november 2021 22:37 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Niets doen en de zorg laten overlopen. Gewoon riemen vast en downhill.
Het is niet dat de maatregelen en uitgestelde zorg geen nevenschade en doden met zich meebrengen ofzo, het is alleen een stuk minder zichtbaar.
Kan gewoon een keuze zijn.
D66 zijn engerds tot en metquote:Op maandag 8 november 2021 22:38 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van van Haga, maar D66 slaat ook wel een hele enge weg in ondertussen.
Never forget 17 maart 2021: "Laat iedereen vrij, maar niemand vallen"
liever nietquote:Op maandag 8 november 2021 22:40 schreef chratnox het volgende:
100.000 patiënten met long-Covid zegt Jinek net.
Komt het weer terug?
Vraag iemand überhaupt ooit een keer naar de bewijslast en de definitie van long Covid?quote:Op maandag 8 november 2021 22:40 schreef chratnox het volgende:
100.000 patiënten met long-Covid zegt Jinek net.
Komt het weer terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |