Meen dat we toch zeker 3 weken al dan niet langer jullie online geflirt hebben moeten meelezen. Hoe was jullie date?quote:Op maandag 8 november 2021 14:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Had je al maar je deed er niets mee.
Het zijn Fokkers, dat durven ze helemaal niet!quote:Op dinsdag 9 november 2021 07:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Meen dat we toch zeker 3 weken al dan niet langer jullie online geflirt hebben moeten meelezen. Hoe was jullie date?
jeetje , nee, mensen irl ontmoetenquote:Op dinsdag 9 november 2021 07:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het zijn Fokkers, dat durven ze helemaal niet!
Hoe is het nu met je corona? Ben je alweer vrijgelaten?quote:Op dinsdag 9 november 2021 07:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje , nee, mensen irl ontmoeten
ja, ik ben sinds donderdag avond weer uit quarantaine.quote:Op dinsdag 9 november 2021 07:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je corona? Ben je alweer vrijgelaten?
Soms moet je enge dingen doen toch? Ze bijten niet.quote:Op dinsdag 9 november 2021 07:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het zijn Fokkers, dat durven ze helemaal niet!
Gevaarlijke aanname is dat laatste.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Soms moet je enge dingen doen toch? Ze bijten niet.
Oke goed punt. Misschien vinden ze dat juist wel leuk/lekkerquote:Op dinsdag 9 november 2021 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gevaarlijke aanname is dat laatste.
Alleen bij een selecte groep hoor.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Oke goed punt. Misschien vinden ze dat juist wel leuk/lekker
Nix mis met een beetje bijten
Wat bedoel je? Flirten is gewoon leuk maar er is meer nodig dan een paar gevatte antwoorden om te datenquote:Op dinsdag 9 november 2021 07:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Meen dat we toch zeker 3 weken al dan niet langer jullie online geflirt hebben moeten meelezen. Hoe was jullie date?
Sowieso. Ik kan er al niet tegen als mensen me te pas en te onpas aanraken. Laat staan dat men je ineens out of the blue gaan bijtenquote:Op dinsdag 9 november 2021 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen bij een selecte groep hoor.
37 graden en een hartslag.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Flirten is gewoon leuk maar er is meer nodig dan een paar gevatte antwoorden om te daten.
Jeetje wat stel jij hoge eisen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
En de belangrijkste eis, mijn date moet mij heel leuk vinden.
Dat is meestal toch?! Je gaat niet daten als je denkt "mwah, kan er mee door".quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
En de belangrijkste eis, mijn date moet mij heel leuk vinden.
Snap ikquote:Op dinsdag 9 november 2021 08:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hay, jouw username maakt mij altijd een beetje blij.
Misschien moet ik dat gaan proberen..quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat is meestal toch?! Je gaat niet daten als je denkt "mwah, kan er mee door".
Maar daar komt je vaak pas later achter.
Wat is deze? 3x hier een post liken en je moet gewoon met je benen in je nek hoor.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Flirten is gewoon leuk maar er is meer nodig dan een paar gevatte antwoorden om te daten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |