quote:Op maandag 8 november 2021 21:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
85% van de bevolking gevaccineerd en in de ziekenhuzen lijken we er slechter dan ooit voor te staan. Waar gaat het mis?
Een maarschalk wordt geslagen door een spion.quote:Op maandag 8 november 2021 20:38 schreef Za het volgende:
[..]
In Australië noemen ze ze Covid Marshall's.
https://www.covid-19.sa.gov.au/business-and-events/covid-marshals
Misschien hebben wij die ook nodig, het werk van een covid maarschalk is zoveel breder dan die van een boa.
Einde draagvlak ook.quote:Op maandag 8 november 2021 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vrijdag toch maar ook 2G voor buitensport.
Einde seizoen.
Ze genieten vooral van de machtspositie. Ik hoorde een filosoof laatst daarover praten, dat de machtspositie heel snel is opgezet en sindsdien nooit meer ondervraagd kan worden, want "expert". Elk argument kan je verwerpen als je viroloog voor je naam hebt staan.quote:Op maandag 8 november 2021 21:13 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Iets zegt me dat virologen, arts-microbiologen enz. zo'n hele samenleving vol menselijke labratten geweldig vinden. "Wat gebeurt er als ik aan het lockdownknopje draai? En wat gebeurt er als als ik de avondklok een uur eerder laat beginnen?" Zo'n Osterhaus of Koopmans genieten hier waarschijnlijk met volle teugen van.
Ach ventquote:Minister Hugo de Jonge van Volksgezondheid zegt vandaag te bekijken of de extra prikronde in verpleeghuizen eerder kan starten. "Of het sneller kan hangt ervan af of het sneller lukt om dit georganiseerd te krijgen."
"We moeten niet onderschatten wat dit betekent", stelt De Jonge. Hij noemt daarbij de uitnodigingen die verpleeghuisbewoners moeten krijgen en de toestemming die zij of hun familie moeten geven voor de prik. "Dat is nog los van het werkelijk toedienen van de vaccins en de levering ervan aan deze instellingen. Het is met name het proces wat eraan voorafgaat wat veel tijd vergt."
Herfst in heel Europa, de fabeltjes dat we het allemaal zelf in handen hebben kunnen weer de ijskast in.quote:Op maandag 8 november 2021 21:19 schreef tim020hoorn het volgende:
Coronapas wellicht ook weer terug in Denemarken. Sprookje dat het ergens anders zo veek beter is kan dan ook weer de prullenbak in.
Overal hetzelfde lijkt wel, niemand heeft er grip op.
QR op werk en verbod op alcoholverkoop na 20u.quote:Op maandag 8 november 2021 20:58 schreef DonDruiper het volgende:
Er zullen wel weer wat maatregelen worden aangescherpt en een paar nieuwe bijkomen, maar ik geloof niet dat we weer in lockdown gaan.
Ik denk 2G, een verbod op binnenevenementen en geplaceerd zitten in kroegen etc.
Ik denk dat ze het gewoon zo goed en kwaad als het kan gecontroleerd willen laten uitrazen.
Volgens de ziekenhuizen is dat zoquote:Op maandag 8 november 2021 21:14 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Door te denken dat we er nu slecht voor staan.
alleen vaccineren is helaas niet de oplossing iddquote:Op maandag 8 november 2021 21:21 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Herfst in heel Europa, de fabeltjes dat we het allemaal zelf in handen hebben kan weer de ijskast in.
Klopt, maar we blijven maar graaien in de grabbelton van maatregelen om de illusie van controle in stand te houden.quote:Op maandag 8 november 2021 21:19 schreef tim020hoorn het volgende:
Coronapas wellicht ook weer terug in Denemarken. Sprookje dat het ergens anders zo veek beter is kan dan ook weer de prullenbak in.
Waarom die maakt die vent telkens dezelfde fout, die is toch totaal incapabel mogen we onderhand wel concluderen. Ach gladde praatjes zijn belangrijker...quote:Op maandag 8 november 2021 21:20 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)e-jonge-kijkt-ernaar
[..]
Ach vent
Precies, daar kunnen we ons vervolgens weer vol stampen met prikken en pillen.quote:Op maandag 8 november 2021 20:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Prikken, pillen, stomp iedereen maar vol want dan kunnen we snel weer naar de disco.
Misschien dat de maatregelen meer deden dan we dachten.quote:Op maandag 8 november 2021 21:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
85% van de bevolking gevaccineerd en in de ziekenhuzen lijken we er slechter dan ooit voor te staan. Waar gaat het mis?
Het is absoluut beter ergens anders, dat is geen sprookje. Het is is ook slechter ergens anders.quote:Op maandag 8 november 2021 21:19 schreef tim020hoorn het volgende:
Zo goed dat de gemiddelde weerstand tot 0 is gezakt en we binnen no-time ziek worden.quote:Op maandag 8 november 2021 21:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien dat de maatregelen meer deden dan we dachten.
De tyfus er mee met ze. Ook als ze die idiote qr code eis voor de retail gaan invoeren.quote:Op maandag 8 november 2021 18:17 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als er een lockdown komt denk ik dat een groot gedeelte van de gevaccineerden (84% van de volwassen) zich ontzettend genaaid voelt.
iedereen zal daar idd anders over denken, hangt er vanaf wie je het vraagtquote:Op maandag 8 november 2021 21:28 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Het is absoluut beter ergens anders, dat is geen sprookje. Het is is ook slechter ergens anders.
mwah, Delta heeft een R0 van 6, die is nu 1.2quote:Op maandag 8 november 2021 21:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien dat de maatregelen meer deden dan we dachten.
De ziekenhuizen stromen vol. Die hebben het kut dus iedereen moet het kut hebben.quote:Op maandag 8 november 2021 18:53 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk slaat het helemaal nergens op om die 11-11 af te lasten. Als je dat al niet vertrouwt met QR-toegang kun je dat hele ding wel bij het vuil dumpen, want waarom kunnen restaurantbezoekjes, concerten en andere grote bijeenkomsten dan wel
Dus kun je niet zomaar dingen als sprookje bestempelenquote:Op maandag 8 november 2021 21:30 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
iedereen zal daar idd anders over denken, hangt er vanaf wie je het vraagt
Rutte moet even met Duitsland bellen voor die gehuurde IC beddenquote:Op maandag 8 november 2021 20:58 schreef DonDruiper het volgende:
Er zullen wel weer wat maatregelen worden aangescherpt en een paar nieuwe bijkomen, maar ik geloof niet dat we weer in lockdown gaan.
Ik denk 2G, een verbod op binnenevenementen en geplaceerd zitten in kroegen etc.
Ik denk dat ze het gewoon zo goed en kwaad als het kan gecontroleerd willen laten uitrazen.
Lekker weer schooien bij de Duitsers omdat wij er een puinhoop van hebben gemaakt.quote:Op maandag 8 november 2021 21:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Rutte moet even met Duitsland bellen voor die gehuurde IC bedden
Politie opeens wel?quote:Op maandag 8 november 2021 19:28 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)emonstratie-den-haag
Announce balaclava toegestaan in de supermarkt en het ov!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |