abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202492364
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 08:02 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Dat lijkt me wel erg extreem?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202492458
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 08:23 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat lijkt me wel erg extreem?
twitter
pi_202492571
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 08:32 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]
[ twitter ]
The F?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202492632
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 08:46 schreef ludovico het volgende:

[..]
The F?
De DAX-future staat gewoon +1% nu, niks aan de hand ;)
  maandag 6 december 2021 @ 08:52:27 #280
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_202492643
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 08:51 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]
Of wij op Fok hebben voorkennis.
pi_202492656
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 08:51 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]
Laat maar droppen die shit.
pi_202494179
Geen klappen van de crypto voor ons! Gezwijnd dus!
pi_202507159
https://www.beurs.nl/opin(...)apagos-op-kooplijst/

Helaas heb ik die drollen voor 87,- gekocht -O-
pi_202508485
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 08:50 schreef Anton91 het volgende:
Wat denken jullie van het aandeel Knot offshore partners?

Wil weer wat aandelen kopen en dit lijkt mij op de korte termijn wel een leuk dividend aandeel.
Ik wil hier toch even op terug komen nadat ik het dit sinds je post in de gaten heb gehouden.

De koers is vorige week flink (20 --> 12) gezakt en lijkt nu te herstellen. Op zich een goed instapmoment. Ook al ligt de focus op het dividend, lijkt me niet verkeerd om "laag" in te stappen.

Ik heb me daarom verdiept in wat MLPs, zoals KNOT, nu eigenlijk zijn. Mede omdat je bij DeGiro een toets moet afleggen om hierin te kunnen handelen.

Maar als ik verschillende websites mag geloven, moet je over de uitkeringen 30% belasting afdragen in de VS en dat mag je zelf regelen. Vind ik dan toch wat tricky (afgezien ik niet eens weet hoe dat moet?).

Bronnen:
https://www.beleggersbela(...)komt-hierbij-kijken/
https://www.traden.nl/blo(...)limited-partnerships
https://www.einkommen-inv(...)limited-partnership/ (ook ff in 't Duits aangezien ik in Duitsland belastingplichtig ben).
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_202509250
pi_202511541
Zet je cnbc aan komt die viesdikke plofkop van timmermans in een reclame over klimaat :') begin eens bij jezelf
pi_202512281
Beursdagje.
pi_202512586
Lekker dagje vandaag zo hoor (wel jammer voor mijn Sligro en Meta puts, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door de rest), alle jongens met een hoge bèta knallen al helemaal door het dak.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_202513344
Ik snap niets meer van de beurs.
Maar ik klaag niet.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 december 2021 @ 17:40:29 #290
862 Arcee
Look closer
pi_202513366
AEX +3.5% maar liefst.

Die angst voor omicron duurde maar liefst 2 dagen. :Y)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_202514140
Al die volatiliteit is wel een teken van onrust. Maar na wat slechte dagen is deze stijging wel welkom. Ik heb op ¤680 nog 10 stuks ASML opgepikt.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_202514266
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:42 schreef nostra het volgende:
Lekker dagje vandaag zo hoor (wel jammer voor mijn Sligro en Meta puts, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door de rest), alle jongens met een hoge bèta knallen al helemaal door het dak.
Morgen -20%.
pi_202514351
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:44 schreef ludovico het volgende:

[..]
Morgen -20%.
Alles kan, alles mag.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_202514401
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:51 schreef nostra het volgende:

[..]
Alles kan, alles mag.
Sligro - 30%.
  dinsdag 7 december 2021 @ 19:14:11 #295
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_202514709
TELL +8%, ASML +8%, ASMI +8%. Ik heb mindere dagen gehad.
  dinsdag 7 december 2021 @ 21:46:27 #296
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_202517862
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 17:40 schreef Arcee het volgende:
AEX +3.5% maar liefst.

Die angst voor omicron duurde maar liefst 2 dagen. :Y)
Ik twijfelde afgelopen maandag nog om m’n hele portfolio te verkopen, na die daling van afgelopen vrijdag. Gelukkig niet gedaan (ook geen tijd voor gehad overdag, misschien was dat m’n geluk).
pi_202520434
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 11:32 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Maar als ik verschillende websites mag geloven, moet je over de uitkeringen 30% belasting afdragen in de VS en dat mag je zelf regelen. Vind ik dan toch wat tricky (afgezien ik niet eens weet hoe dat moet?).
Lange tijd geleden was er iemand in dit forum die ook (onbewust) in een MLP was gestapt. Je krijgt de Amerikaanse belastingpapieren thuisgestuurd! Omdat je in feite een (stille) vennoot bent van een onderneming in de VS kan dit een relatief ingewikkelde aanslag worden. Je kan de aangifte negeren, maar dat lijkt me niet handig als je denkt ooit de VS nog eens te bezoeken.

Ik zou er zelf niet in beleggen, zoals in een van je links al wordt aangeraden. Het is het gedoe niet waard.
pi_202522987
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 06:04 schreef jaco het volgende:

[..]
Lange tijd geleden was er iemand in dit forum die ook (onbewust) in een MLP was gestapt. Je krijgt de Amerikaanse belastingpapieren thuisgestuurd! Omdat je in feite een (stille) vennoot bent van een onderneming in de VS kan dit een relatief ingewikkelde aanslag worden. Je kan de aangifte negeren, maar dat lijkt me niet handig als je denkt ooit de VS nog eens te bezoeken.

Ik zou er zelf niet in beleggen, zoals in een van je links al wordt aangeraden. Het is het gedoe niet waard.
Thanks voor de bevestiging dat ik er van af moet blijven. ;)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  woensdag 8 december 2021 @ 12:28:46 #300
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_202523901
Ik heb het maar op TELL gehouden voor schrijven van opties. Tijdens dip richting $3 de put April $3 kunnen schrijven voor 65 cent. Verder heb ik de dec call met strike $3.5. Kans is aanwezig dat die wordt geassigned. Dan schrijf ik weer een put JAN of FEB op TELL. Tot nu toe aardige trades. Heel klein deel van de porto.

Verder heb ik nog wat Fugro (schiet niet op), HAL (dood geld nu CB voorlopig niet meer naar de beurs gaat), RDS uiteraard (vaste waarde in de porto), miners (RIO en BHP), zilver (SLV), Prosus en Nintendo.
Please Move The Deer Crossing Sign
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')