Dat lijkt me wel erg extreem?quote:
The F?quote:
Of wij op Fok hebben voorkennis.quote:Op maandag 6 december 2021 08:51 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
De DAX-future staat gewoon +1% nu, niks aan de hand
Laat maar droppen die shit.quote:Op maandag 6 december 2021 08:51 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
De DAX-future staat gewoon +1% nu, niks aan de hand
Ik wil hier toch even op terug komen nadat ik het dit sinds je post in de gaten heb gehouden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:50 schreef Anton91 het volgende:
Wat denken jullie van het aandeel Knot offshore partners?
Wil weer wat aandelen kopen en dit lijkt mij op de korte termijn wel een leuk dividend aandeel.
Morgen -20%.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:42 schreef nostra het volgende:
Lekker dagje vandaag zo hoor (wel jammer voor mijn Sligro en Meta puts, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door de rest), alle jongens met een hoge bèta knallen al helemaal door het dak.
Alles kan, alles mag.quote:
Sligro - 30%.quote:
Ik twijfelde afgelopen maandag nog om m’n hele portfolio te verkopen, na die daling van afgelopen vrijdag. Gelukkig niet gedaan (ook geen tijd voor gehad overdag, misschien was dat m’n geluk).quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:40 schreef Arcee het volgende:
AEX +3.5% maar liefst.
Die angst voor omicron duurde maar liefst 2 dagen.
Lange tijd geleden was er iemand in dit forum die ook (onbewust) in een MLP was gestapt. Je krijgt de Amerikaanse belastingpapieren thuisgestuurd! Omdat je in feite een (stille) vennoot bent van een onderneming in de VS kan dit een relatief ingewikkelde aanslag worden. Je kan de aangifte negeren, maar dat lijkt me niet handig als je denkt ooit de VS nog eens te bezoeken.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:32 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Maar als ik verschillende websites mag geloven, moet je over de uitkeringen 30% belasting afdragen in de VS en dat mag je zelf regelen. Vind ik dan toch wat tricky (afgezien ik niet eens weet hoe dat moet?).
Thanks voor de bevestiging dat ik er van af moet blijven.quote:Op woensdag 8 december 2021 06:04 schreef jaco het volgende:
[..]
Lange tijd geleden was er iemand in dit forum die ook (onbewust) in een MLP was gestapt. Je krijgt de Amerikaanse belastingpapieren thuisgestuurd! Omdat je in feite een (stille) vennoot bent van een onderneming in de VS kan dit een relatief ingewikkelde aanslag worden. Je kan de aangifte negeren, maar dat lijkt me niet handig als je denkt ooit de VS nog eens te bezoeken.
Ik zou er zelf niet in beleggen, zoals in een van je links al wordt aangeraden. Het is het gedoe niet waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |