abonnement Unibet Coolblue
pi_202088510


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; Coingecko. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creëren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Doe je eigen onderzoek.



Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
http://forum.fok.nl/topic/2399122

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: http://forum.fok.nl/topic/2408251/1/400#p175313682

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_202088547
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 16:52 schreef recursief het volgende:
Tips zijn welkom :)
Algorand is net begonnen met de tokens (asa), dus als je een gokje wilt wagen... goedkope fees ook.

Op tinychart.org kan je zien welke veel bekeken worden en aan het exploderen zijn. Heb je alleen een algorand wallet nodig en algo om te swappen op tinyman.org

Heb tot nu toe 20x gehad op akita inu token en 10x op kittencoin. Inleg eruitgehaald en maar weer een gokje wagen.

Wellicht moeten we een apart meme / shitcoin topic maken, want het is natuurlijk slechts gokken met yolo geld.
pi_202088578
Ik zal er eens naar kijken :) Bedankt voor de tip.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_202088767
https://fixedfloat.com

Deze website is overigens wel handig voor het swappen van munten direct online zonder account. Werkt perfect.
pi_202090212
DCIP genot, Hollandse glorie _O_
  Moderator maandag 8 november 2021 @ 19:34:44 #6
18653 crew  D.
pi_202090292
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 19:30 schreef FundsAreSafu het volgende:
DCIP genot, Hollandse glorie _O_
Vooralsnog een goede tip ^O^
pi_202092015
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 16:57 schreef Mortaxx het volgende:
Als jullie iets voor de langere termijn zoeken moet je eens naar defikingdoms kijken
Hoe kom je aan een hero?
Moet je de eerste altijd kopen of kan ik de ook summonen?
En als een hero als stat bijv 5/5 bij summon heeft staan, betekend dat je daarmee geen nieuwe hero's meer kan summonen? (oftewel aan die hero's heb je niet zoveel?)
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 8 november 2021 @ 21:33:39 #8
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202092108
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 21:23 schreef Gremen het volgende:

[..]
Hoe kom je aan een hero?
Moet je de eerste altijd kopen of kan ik de ook summonen?
En als een hero als stat bijv 5/5 bij summon heeft staan, betekend dat je daarmee geen nieuwe hero's meer kan summonen? (oftewel aan die hero's heb je niet zoveel?)
Je eerste hero moet je kopen. Om een nieuwe te summonen kun je een tweede kopen of er 1 huren bij de portal

5/5 bij summon betekent dat deze nog 5 keer kan summonen. Dus hoe hoger hoe beter
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  maandag 8 november 2021 @ 21:34:14 #9
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202092116
wat is er aan de hand met Loopring

ik zweer het je ik was er vanplan nog meer op te zetten en 3 dagen later is het nu al bijna 2x gegaan aan het pumpen

ben benieuwd volgens mij is het startschot nu echt gegeven
Man of Steal.
pi_202092804
Holy smokes...

Het lijkt er meer en meer op dat de super cycle hier is, het nieuws van bitcoin adoptie blijft zich opstappelen...

twitter
pi_202093037
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 22:28 schreef Piva het volgende:
Holy smokes...

Het lijkt er meer en meer op dat de super cycle hier is, het nieuws van bitcoin adoptie blijft zich opstappelen...

[ twitter ]
Dat zou niet verkeerd zijn als het waar is :9
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 8 november 2021 @ 22:43:12 #12
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202093043
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 22:28 schreef Piva het volgende:
Holy smokes...

Het lijkt er meer en meer op dat de super cycle hier is, het nieuws van bitcoin adoptie blijft zich opstappelen...

[ twitter ]
@Hexagon kom er maar in
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_202093565
BlockFi files for physically-backed Bitcoin ETF.

En zondag de beslissing van de SEC over de VanEck bitcoin etf...

Iedereen is druk met meme coins terwijl de big boys het langzaam aan overnemen.
  Redactie Frontpage maandag 8 november 2021 @ 23:32:13 #14
4530 crew  Crazy Harry
pi_202093596
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 21:34 schreef SuperNeger het volgende:
wat is er aan de hand met Loopring

ik zweer het je ik was er vanplan nog meer op te zetten en 3 dagen later is het nu al bijna 2x gegaan aan het pumpen

ben benieuwd volgens mij is het startschot nu echt gegeven
Gamestop
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 9 november 2021 @ 00:16:03 #15
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202093844
Bitcoin nieuwe ATH

Dit wordt de run naar 100k jongens
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_202093847
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 00:16 schreef Mortaxx het volgende:
Bitcoin nieuwe ATH

Dit wordt de run naar 100k jongens
En hoe! Een uur met champagne zitten wachten goverderome maar gaat hard nu :p
pi_202093849
Ik heb een weddenschap met iemand die 100% zeker van is dat Bitcoin de 100k aan gaat tikken eind van het jaar.
Geen grote bedragen maar een vriendschappelijke onderonsje.

In hoeverre heeft hij hier gelijk denken jullie ?
pi_202093884
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 00:17 schreef Enawh het volgende:
Ik heb een weddenschap met iemand die 100% zeker van is dat Bitcoin de 100k aan gaat tikken eind van het jaar.
Geen grote bedragen maar een vriendschappelijke onderonsje.

In hoeverre heeft hij hier gelijk denken jullie ?
Persoonlijk zo'n 80% kans.

Opties schatten het nog steeds minder dan 5% in :')

(Cheat code, koop nu bitcoin zodat als ie gelijk heb jij je geld verdiend hebt met de upside potentieel ;) )

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2021 00:25:55 ]
pi_202093916
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 00:24 schreef Piva het volgende:

[..]
Persoonlijk zo'n 80% kans.

Opties schatten het nog steeds minder dan 5% in :')

(Cheat code, koop nu bitcoin zodat als ie gelijk heb jij je geld verdiend hebt met de upside potentieel ;) )
Ik lees het ook overal laatste tijd vandaar dat ik het mij afvroeg en vandaag gaat heeft ie wel de stijgende lijn te pakken
pi_202093924
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 00:34 schreef Enawh het volgende:

[..]
Ik lees het ook overal laatste tijd vandaar dat ik het mij afvroeg en vandaag gaat heeft ie wel de stijgende lijn te pakken
Ik denk ergens rond de $90k-100K aan het einde van de maand!
pi_202094013
Eindelijk… rode cijfers in mijn kluis zijn weer groen
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  Redactie Frontpage dinsdag 9 november 2021 @ 01:21:42 #22
4530 crew  Crazy Harry
pi_202094052
Go Radix Go! *O*
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  dinsdag 9 november 2021 @ 05:33:39 #23
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202094290
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 00:17 schreef Enawh het volgende:
Ik heb een weddenschap met iemand die 100% zeker van is dat Bitcoin de 100k aan gaat tikken eind van het jaar.
Geen grote bedragen maar een vriendschappelijke onderonsje.

In hoeverre heeft hij hier gelijk denken jullie ?
Je maat heeft er kijk op. Deze maand 78K in $ volgende maand 105k in $
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 07:02:54 #24
18653 crew  D.
pi_202094389
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 00:17 schreef Enawh het volgende:
Ik heb een weddenschap met iemand die 100% zeker van is dat Bitcoin de 100k aan gaat tikken eind van het jaar.
Geen grote bedragen maar een vriendschappelijke onderonsje.

In hoeverre heeft hij hier gelijk denken jullie ?
Einde van het jaar is een ruim begrip. Er zijn mensen die denken dat ie dat in de komende week al gaat doen, en eind december alweer op zijn retour is.
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 07:05:56 #25
18653 crew  D.
pi_202094396
@Nattekat

Als je gisteren was ingestapt in DCIP toen je hier klaagde dat je te laat was had je nu al een 2,5x gehad :D
  dinsdag 9 november 2021 @ 08:30:35 #26
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202094842
Wat vinden jullie van die mobiele apps die coins die je dan 1x per dag moet aantikken op je telefoon?
Man of Steal.
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 08:31:42 #27
18653 crew  D.
pi_202094847
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 08:30 schreef SuperNeger het volgende:
Wat vinden jullie van die mobiele apps die coins die je dan 1x per dag moet aantikken op je telefoon?
Doel je op PI, of zijn er nog meer van die apps?
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 08:34:54 #28
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202094865
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 9 november 2021 @ 08:37:40 #29
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202094887
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 08:31 schreef D. het volgende:

[..]
Doel je op PI, of zijn er nog meer van die apps?
Ja idd Pi maar je hebt er een stuk meer blijkbaar. Ik zit te denken om ze allemaal te gaan doen. Bee network, eagle network, alpha network, star network. Maar kan ook dat het gewoon allemaal bs is om je reclames te laten kijken want zo verdienen ze hun geld in het begin zeggen ze.
Man of Steal.
  dinsdag 9 november 2021 @ 08:38:47 #30
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202094897
quote:
Ik zag laatst wel wat van verkoop bij inschrijving. Betekent dit als je het koopt moet je je er ook inschrijven en er gaan wonen of heb ik het verkeerd? :@

zal wel een goede ontwikkeling zijn wat betreft de huizenmarkt hier. Maar ik heb al een huis dus zoveel boeit het me niet.
Man of Steal.
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 08:40:29 #31
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202094908
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 08:38 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ik zag laatst wel wat van verkoop bij inschrijving. Betekent dit als je het koopt moet je je er ook inschrijven en er gaan wonen of heb ik het verkeerd? :@

zal wel een goede ontwikkeling zijn wat betreft de huizenmarkt hier. Maar ik heb al een huis dus zoveel boeit het me niet.
In Amsterdam geldt dat sinds kort wel geloof ik, onder de 528k of zo, moet je er zelf gaan wonen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_202094964
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 08:38 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ik zag laatst wel wat van verkoop bij inschrijving. Betekent dit als je het koopt moet je je er ook inschrijven en er gaan wonen of heb ik het verkeerd? :@

zal wel een goede ontwikkeling zijn wat betreft de huizenmarkt hier. Maar ik heb al een huis dus zoveel boeit het me niet.
Nee, verkoop bij inschrijving betekent gewoon dat iedereen een eindbod doet, vaak met begeleidende brief. De verkoper kan dan alle biedingen, voorwaarden en de achtergrond bekijken en bepaalt dan wie het huis krijgt. Kortom je gaat eigenlijk niet in onderhandeling en bieden, maar legt alles open op tafel (bij de verkoper dan).
pi_202094966
The real flippenening is bitcoin vs huizenmarkt wereldwijd.

We hebben nog wel even te gaan.
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 08:49:26 #34
18653 crew  D.
pi_202094968
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 08:37 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ja idd Pi maar je hebt er een stuk meer blijkbaar. Ik zit te denken om ze allemaal te gaan doen. Bee network, eagle network, alpha network, star network. Maar kan ook dat het gewoon allemaal bs is om je reclames te laten kijken want zo verdienen ze hun geld in het begin zeggen ze.
Dat zeggen ze idd, maar de tijd zal het leren, dus als het je niet stoort om er iedere dag mee bezig te moeten zijn kan het de moeite waard zijn.
pi_202095226
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 08:38 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ik zag laatst wel wat van verkoop bij inschrijving. Betekent dit als je het koopt moet je je er ook inschrijven en er gaan wonen of heb ik het verkeerd? :@
Nee, dat heet een zelfbewoningsplicht. Bij een verkoop bij inschrijving moet iedereen die wil kopen zijn bod (+ ontbindende voorwaarden) aan de verkoper laten weten, voor een bepaalde deadline. De verkoper kan daarna aan de beste bieder verkopen of beslissen dat ie het allemaal wat karig vindt en niet verkopen. Super ondoorzichtig dus. Je krijgt als koper één kans om te bieden dus als er potentiele kopers zijn echt heel graag willen kopen kan dit prijsopdrijvend werken.

quote:
zal wel een goede ontwikkeling zijn wat betreft de huizenmarkt hier. Maar ik heb al een huis dus zoveel boeit het me niet.
Zelfbewoningsplicht zou mooi zijn inderdaad. Maar lastig uitvoerbaar. Er is behoefte aan huurwoningen, ook boven de sociale huurgrens. Hoe gaat de overheid bepalen wie wel en wie niet in deze behoefte mogen voorzien?

Dan was het ook nog altijd zo dat de overheid nooit zo een zelfbewoningsplicht mocht opleggen. De verkoper van een woning mag dat wel, maar als de koper zich daar niet aan houdt moet de verkoper naar de civiele rechter en een verkopende particulier zal dat niet snel doen. Ik ben wel benieuwd hoe Amsterdam dat juridisch heeft opgelost.

[ Bericht 0% gewijzigd door recursief op 09-11-2021 10:26:33 ]
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 november 2021 @ 09:21:54 #36
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202095232
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 07:05 schreef D. het volgende:
@:nattekat

Als je gisteren was ingestapt in DCIP toen je hier klaagde dat je te laat was had je nu al een 2,5x gehad :D
Dan had ik BNB moeten hebben. Heb ik niet, dus tja...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 9 november 2021 @ 09:22:42 #37
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202095240
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 08:49 schreef D. het volgende:

[..]
Dat zeggen ze idd, maar de tijd zal het leren, dus als het je niet stoort om er iedere dag mee bezig te moeten zijn kan het de moeite waard zijn.
Ik heb het maar gedaan fuck it is 30sec werk tijdens het schijten
Man of Steal.
  dinsdag 9 november 2021 @ 09:28:14 #38
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202095296
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dan had ik BNB moeten hebben. Heb ik niet, dus tja...
Principes kosten geld.
Huilen dan.
pi_202095318
De vraag is ook een beetje of deze pump er was geweest wanneer Nattekat ook was ingestapt.
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 09:40:32 #40
18653 crew  D.
pi_202095431
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dan had ik BNB moeten hebben. Heb ik niet, dus tja...
Tja...als dat al teveel moeite is :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 november 2021 @ 09:46:20 #41
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202095489
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:40 schreef D. het volgende:

[..]
Tja...als dat al teveel moeite is :P
Ik had, zelfs met moeite, nooit nu al alles in orde gehad. Ze moeten kappen met die troep gebruiken :N
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202095604
Boh, gaat lekker hoor _O_
pi_202095662
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik had, zelfs met moeite, nooit nu al alles in orde gehad. Ze moeten kappen met die troep gebruiken :N
Snap niet hoe je dat niet in een kwartier voor elkaar kunt hebben, zelfs als je eigen exchange geen BNB heeft stuur je toch gewoon een andere crypto naar Binance en zet je het daar om?
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 10:01:16 #44
18653 crew  D.
pi_202095671
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik had, zelfs met moeite, nooit nu al alles in orde gehad. Ze moeten kappen met die troep gebruiken :N
Welke troep precies? :D
  Redactie Frontpage dinsdag 9 november 2021 @ 10:11:58 #45
4530 crew  Crazy Harry
pi_202095807
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 08:37 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ja idd Pi maar je hebt er een stuk meer blijkbaar. Ik zit te denken om ze allemaal te gaan doen. Bee network, eagle network, alpha network, star network. Maar kan ook dat het gewoon allemaal bs is om je reclames te laten kijken want zo verdienen ze hun geld in het begin zeggen ze.
Ik heb Bee en Pi op mn telefoon. Bij Bee heb ik nog nooit reclame gezien, bij Pi eenmaal, ook wel gelijk op een heel irritante manier. Maar ik denk dat ze daar dan ook veel commentaar op hebben gehad.

Pi heeft sinds dat ik startte de gegevensverzameling nogal uitgebreid dus grote kans dat ze dat verkopen. Bij Bee doen ze amper aan gegevensverzameling.

Ik heb er nog steeds twijfels over of het ooit iets op gaat leveren. Maar ja, t is elke 24 uur op een knopje drukken, dus veel moeite is het niet.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 10:14:46 #46
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202095842
Happy ATH allen *O*
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 9 november 2021 @ 10:29:24 #47
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202096020
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 10:11 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Ik heb Bee en Pi op mn telefoon. Bij Bee heb ik nog nooit reclame gezien, bij Pi eenmaal, ook wel gelijk op een heel irritante manier. Maar ik denk dat ze daar dan ook veel commentaar op hebben gehad.

Pi heeft sinds dat ik startte de gegevensverzameling nogal uitgebreid dus grote kans dat ze dat verkopen. Bij Bee doen ze amper aan gegevensverzameling.

Ik heb er nog steeds twijfels over of het ooit iets op gaat leveren. Maar ja, t is elke 24 uur op een knopje drukken, dus veel moeite is het niet.
En hoeveel heeft het opgeleverd?
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  dinsdag 9 november 2021 @ 10:29:51 #48
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202096028
HarryPotterObamaSonic10Inu :')
Man of Steal.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 november 2021 @ 10:30:13 #49
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202096032
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 10:00 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Snap niet hoe je dat niet in een kwartier voor elkaar kunt hebben, zelfs als je eigen exchange geen BNB heeft stuur je toch gewoon een andere crypto naar Binance en zet je het daar om?
Zo ver ik weet, kan ik Binance niet gebruiken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 november 2021 @ 10:30:44 #50
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202096039
Ik kan mijn rumcoins wel verkopen :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 9 november 2021 @ 10:38:00 #51
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202096123
quote:
Lol als de Nederlandse overheid zich ermee gaat bemoeien weet je bij voorbaat al dat het gaat mislukken :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 9 november 2021 @ 10:39:59 #52
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202096148
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 10:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zo ver ik weet, kan ik Binance niet gebruiken.
Kanikniet ligt op het kerkhof
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_202096196
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 10:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zo ver ik weet, kan ik Binance niet gebruiken.
Waarom zou jij anders zijn dan iedere andere Nederlander? Enige recente hindernis is dat je niet meer met iDeal kunt betalen
pi_202096265
Calimero @Nattekat :')
  Redactie Frontpage dinsdag 9 november 2021 @ 10:57:41 #55
4530 crew  Crazy Harry
pi_202096380
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 10:29 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
En hoeveel heeft het opgeleverd?
Nog helemaal niks, want je kan het nog niet verkopen
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 november 2021 @ 10:58:56 #56
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202096394
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 november 2021 10:39 schreef fathank het volgende:

[..]
Kanikniet ligt op het kerkhof
Lui mormel
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202096809
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 10:11 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Ik heb Bee en Pi op mn telefoon. Bij Bee heb ik nog nooit reclame gezien, bij Pi eenmaal, ook wel gelijk op een heel irritante manier. Maar ik denk dat ze daar dan ook veel commentaar op hebben gehad.

Pi heeft sinds dat ik startte de gegevensverzameling nogal uitgebreid dus grote kans dat ze dat verkopen. Bij Bee doen ze amper aan gegevensverzameling.

Ik heb er nog steeds twijfels over of het ooit iets op gaat leveren. Maar ja, t is elke 24 uur op een knopje drukken, dus veel moeite is het niet.
Deze post strookt ook lekker met je signature.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_202096913
Kudo's voor dat Pi Network trouwens dat ze nog steeds na al die jaren nitwits blijven aantrekken die die pauper app downloaden. :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_202097028
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 11:26 schreef dimmak het volgende:

[..]
Deze post strookt ook lekker met je signature.
_O-
  dinsdag 9 november 2021 @ 11:41:18 #60
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202097061
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 11:32 schreef dimmak het volgende:
Kudo's voor dat Pi Network trouwens dat ze nog steeds na al die jaren nitwits blijven aantrekken die die pauper app downloaden. :')
:o
Man of Steal.
pi_202097164
Wat geld in Polker gegooid, market cap 20 miljoen. Haal de L weg uit de naam en je hebt het concept. Heb zelf veel online gepokerd en de grote sites hebben alles kapotgemaakt met hun veel te hoge rakes, dus blockchain NFT based poker kan prima de strijd aan met de gevestigde namen
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 9 november 2021 @ 12:14:21 #62
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202097533
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 10:57 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Nog helemaal niks, want je kan het nog niet verkopen
Dus ze verkopen je data en je krijgt er niets voor terug _O_
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_202097557
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 12:14 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Dus ze verkopen je data en je krijgt er niets voor terug _O_
Het is een beetje Onecoin maar dan met data. Stop er x in krijg er niks uit.

Ja maar ooit kan je het verkopen hoor. :')
Uitvinder van de biersmiley.
  Redactie Frontpage dinsdag 9 november 2021 @ 12:22:14 #64
4530 crew  Crazy Harry
pi_202097646
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 11:26 schreef dimmak het volgende:

[..]
Deze post strookt ook lekker met je signature.
ik weet het :+

Die app gaat ook amper nog open, alleen zojuist om even te kijken hoe het tegenwoordig met de reclame zit om een goed antwoord te geven. Verder hou ik m enkel op mn telefoon voor t geval ik ooit die zooi kan cashen.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  Redactie Frontpage dinsdag 9 november 2021 @ 12:24:27 #65
4530 crew  Crazy Harry
pi_202097679
Ik kreeg deze doorgestuurd van een vriend:
https://www.stephendiehl.com/blog/crypto-absurd.html

Onder het mom dat het een kritisch perspectief laat zien.
Ik haalde er eigenlijk alleen propaganda uit van iemand die in het traditionele bankensysteem een baantje heeft en semi-intellectueel crypto eronder uit probeert te halen.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_202097801
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 12:22 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
ik weet het :+

Die app gaat ook amper nog open, alleen zojuist om even te kijken hoe het tegenwoordig met de reclame zit om een goed antwoord te geven. Verder hou ik m enkel op mn telefoon voor t geval ik ooit die zooi kan cashen.
Spoiler alert: dat kan nooit. Als ze dat zouden willen, hadden ze het allang gedaan. Er is geen cryptocurrency, je "geminede" pi's zijn fictief.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 9 november 2021 @ 12:37:26 #67
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202097854
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 12:32 schreef dimmak het volgende:

[..]
Spoiler alert: dat kan nooit. Als ze dat zouden willen, hadden ze het allang gedaan. Er is geen cryptocurrency, je "geminede" pi's zijn fictief.
Ik denk het ook maar 1x per dag tijdens het schijten in 5 verschillende apps op een knopje drukken kost je hooguit 25 seconden extra.
Man of Steal.
pi_202097855
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 12:24 schreef Crazy Harry het volgende:
Ik kreeg deze doorgestuurd van een vriend:
https://www.stephendiehl.com/blog/crypto-absurd.html

Onder het mom dat het een kritisch perspectief laat zien.
Ik haalde er eigenlijk alleen propaganda uit van iemand die in het traditionele bankensysteem een baantje heeft en semi-intellectueel crypto eronder uit probeert te halen.
I’m a software engineer in London, England.

Die een html website heeft. Gestopt met lezen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_202097863
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 12:24 schreef Crazy Harry het volgende:
Ik kreeg deze doorgestuurd van een vriend:
https://www.stephendiehl.com/blog/crypto-absurd.html

Onder het mom dat het een kritisch perspectief laat zien.
Ik haalde er eigenlijk alleen propaganda uit van iemand die in het traditionele bankensysteem een baantje heeft en semi-intellectueel crypto eronder uit probeert te halen.
Wat is dit voor troep joh :')
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 9 november 2021 @ 12:40:22 #70
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202097882
Heb de eerste alinea gelezen. Als mensen niet eens bereid zijn zich te verdiepen in waarover ze schrijven :')
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_202098047
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 12:24 schreef Crazy Harry het volgende:
Ik kreeg deze doorgestuurd van een vriend:
https://www.stephendiehl.com/blog/crypto-absurd.html

Onder het mom dat het een kritisch perspectief laat zien.
Ik haalde er eigenlijk alleen propaganda uit van iemand die in het traditionele bankensysteem een baantje heeft en semi-intellectueel crypto eronder uit probeert te halen.
Op zich staan er wel goede punten in, maar deze gast snapt er geen snars van en daardoor is het dus onleesbaar en onsamenhangend.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_202098077
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 12:37 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ik denk het ook maar 1x per dag tijdens het schijten in 5 verschillende apps op een knopje drukken kost je hooguit 25 seconden extra.
Het kost dus je eigen data en stroom. Dat 1x klikken is bijzaak. Ik zou het zo snel mogelijk van je telefoon donderen. De kosten van je extra stroomverbruik (paar cent) in Bitcoin drukken gaat je nog meer opleveren dan die app.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 12:59:53 #73
18653 crew  D.
pi_202098079
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 12:56 schreef dimmak het volgende:

[..]
Op zich staan er wel goede punten in, maar deze gast snapt er geen snars van en is het dus onleesbaar en onsamenhangend.
Ter verdediging, hij geeft ook toe er niets van te snappen :P

Nouja, hij zegt eigenlijk dat niemand er iets van kan snappen, maar vooruit :Y
  dinsdag 9 november 2021 @ 13:14:53 #74
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202098248
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 12:59 schreef dimmak het volgende:

[..]
Het kost dus je eigen data en stroom. Dat 1x klikken is bijzaak. Ik zou het zo snel mogelijk van je telefoon donderen. De kosten van je extra stroomverbruik (paar cent) in Bitcoin drukken gaat je nog meer opleveren dan die app.
Iedereen heeft unlimited data en stroom? :') Kom op overdrijven is ook een vak.

De prijs van een pi zal natuurlijk nooit hetzelfde zijn als een bitcoin of ook maar close komen maar ik denk dat het vast wel niet voor niks is. krijg inmiddels ook geen reclames meer ook 1x een irritante reclame gehad die ik niet weg kon drukken en was gelijk de laatste keer. Vraag me af waarom het dan nog zou bestaan. Achja misschien is het een psychologisch experiment "Press the button" zoals bij Lost toen
Man of Steal.
pi_202098340
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 12:24 schreef Crazy Harry het volgende:
Ik kreeg deze doorgestuurd van een vriend:
https://www.stephendiehl.com/blog/crypto-absurd.html

Onder het mom dat het een kritisch perspectief laat zien.
Ik haalde er eigenlijk alleen propaganda uit van iemand die in het traditionele bankensysteem een baantje heeft en semi-intellectueel crypto eronder uit probeert te halen.
Hij maakt vergelijkingen met dingen om aan te geven wat crypto niet is maar gaat niet in op wat crypto wel is en wat het wel te bieden heeft. In het geval van Bitcoin is dat oncensureerbaar, onverwoestbaar internet-geld/digitaal goud wat niet in handen is van een land, bank of andere mogendheid. Het biedt iets wat nog niet eerder bestond en wat waardevol is in een wereld van inflatie, quantatative easing en repressieve overheden.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_202098360
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 13:14 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Iedereen heeft unlimited data en stroom? :') Kom op overdrijven is ook een vak.

De prijs van een pi zal natuurlijk nooit hetzelfde zijn als een bitcoin of ook maar close komen maar ik denk dat het vast wel niet voor niks is. krijg inmiddels ook geen reclames meer ook 1x een irritante reclame gehad die ik niet weg kon drukken en was gelijk de laatste keer. Vraag me af waarom het dan nog zou bestaan. Achja misschien is het een psychologisch experiment "Press the button" zoals bij Lost toen
:') :') :')

Je PRIVÉ data, niet je data plan. En de stroomkosten rijzen door het dak.

Maar blijf lekker klikken.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_202098380
https://kraken.docsend.com/view/9e9y7may8526z934

Nog een paar dagen tot de taproot update. *O*

De update die technologisch vlak iig alle andere crypto overbodig maakt.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 9 november 2021 @ 13:37:26 #78
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202098506
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 13:24 schreef dimmak het volgende:

[..]
:') :') :')

Je PRIVÉ data, niet je data plan. En de stroomkosten rijzen door het dak.

Maar blijf lekker klikken.
Welke data precies?
Man of Steal.
  Redactie Frontpage dinsdag 9 november 2021 @ 13:38:10 #79
4530 crew  Crazy Harry
pi_202098512
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 13:24 schreef dimmak het volgende:

[..]
:') :') :')

Je PRIVÉ data, niet je data plan. En de stroomkosten rijzen door het dak.

Maar blijf lekker klikken.
Het is geen proof of work he. De app mined niet zelf, kan je na het drukken op de knop weer sluiten, kost je dus geen extra stroom.
Het is een proof-of-humanity achtig concept. In ieder geval voor Pi en Bee, die anderen kende ik nog niet maar ik ga ervan uit dat het op hetzelfde principe gestoeld is.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_202098930
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 13:37 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Welke data precies?
Dat kun je makkelijk zien in je telefoon welke rechten de app heeft en verzamelt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 13:38 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Het is geen proof of work he. De app mined niet zelf, kan je na het drukken op de knop weer sluiten, kost je dus geen extra stroom.
Het is een proof-of-humanity achtig concept. In ieder geval voor Pi en Bee, die anderen kende ik nog niet maar ik ga ervan uit dat het op hetzelfde principe gestoeld is.
Proof-of-Fool zou ik het noemen. Duizenden mensen drukken dagelijks op een knopje om fictieve waardeloze tokens te ontvangen terwijl ze in veronderstelling zijn dat ze een crypto minen met hun telefoon.

Waarom ik over stroom begin is dat je de app ook moet openen en het schermtijd van je vraagt en het op de achtergrond evengoed processen heeft draaien (waaronder dus je data stelen).

[ Bericht 1% gewijzigd door dimmak op 09-11-2021 14:23:48 ]
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 9 november 2021 @ 14:19:15 #81
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202098947
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 13:38 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Het is geen proof of work he. De app mined niet zelf, kan je na het drukken op de knop weer sluiten, kost je dus geen extra stroom.
Het is een proof-of-humanity achtig concept. In ieder geval voor Pi en Bee, die anderen kende ik nog niet maar ik ga ervan uit dat het op hetzelfde principe gestoeld is.
Ja volgens mij ook dus.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 14:17 schreef dimmak het volgende:

[..]
Dat kun je makkelijk zien in je telefoon welke rechten de app heeft en verzamelt.
[..]
Proof-of-Fool zou ik het noemen. Duizenden mensen drukken dagelijks op een knopje om fictieve waardeloze tokens te ontvangen terwijl ze in veronderstelling zijn dat ze een crypto minen met hun telefoon.
Volgens mij kwam Pi op de markt op 31 december toch? We gaan het dan zien of het nut gehad heeft.
Man of Steal.
pi_202098954
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 14:19 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ja volgens mij ook dus.
[..]
Volgens mij kwam Pi op de markt op 31 december toch? We gaan het dan zien of het nut gehad heeft.
Dat zeggen ze al sinds de launch van de app in 2017 geloof ik
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 9 november 2021 @ 14:28:45 #84
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202099045
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 14:19 schreef dimmak het volgende:

[..]
Dat zeggen ze al sinds de launch van de app in 2017 geloof ik
tegenstrijdige informatie
https://research.aimultiple.com/pi-network/

ik zing het in ieder geval nog 2 kleine maandjes uit

2008: bitcoin is een scam
2015: ethereum is een scam
2019-2020: pi is een scam

de wonderen zijn de wereld nog niet uit en dagelijks op een knoppie drukken tijdens mijn ochtend wc bezoek vind ik nou niet echt heel erg. Het bestaat sinds 2019, in 2020 werd het bekend en in 2021 zeggen de voor 31 december op de markt te komen. Dat is het nog wel waard in mijn boekje
Man of Steal.
pi_202099062
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 13:25 schreef dimmak het volgende:
https://kraken.docsend.com/view/9e9y7may8526z934

Nog een paar dagen tot de taproot update. *O*

De update die technologisch vlak iig alle andere crypto overbodig maakt.
Dit is wel een afweging inderdaad. Zou zomaar kunnen dat ik alle alts op het hoogtepunt van deze bullrun (voorzover je dat kunt timen) dump en van de winst bitcoin koop in de relatieve bearmarket. Maar dat hangt af van de ontwikkelingen nav taproot. Veel alts hebben nu eenmaal al een tijdje een technologische voorsprong.
What Would Goku Do
pi_202099125
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 14:30 schreef viagraap het volgende:

[..]
Dit is wel een afweging inderdaad. Zou zomaar kunnen dat ik alle alts op het hoogtepunt van deze bullrun (voorzover je dat kunt timen) dump en van de winst bitcoin koop in de relatieve bearmarket. Maar dat hangt af van de ontwikkelingen nav taproot. Veel alts hebben nu eenmaal al een tijdje een technologische voorsprong.
Speculatief zal die andere troep net zo lang blijven bestaat totdat er partijen ingrijpen.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 9 november 2021 @ 14:44:56 #87
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202099234
Wanneer worden we nou rijk jongens
Man of Steal.
pi_202099614
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 14:44 schreef SuperNeger het volgende:
Wanneer worden we nou rijk jongens
:?
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 9 november 2021 @ 15:17:44 #89
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202099659
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 14:28 schreef SuperNeger het volgende:

[..]


de wonderen zijn de wereld nog niet uit en dagelijks op een knoppie drukken tijdens mijn ochtend wc bezoek vind ik nou niet echt heel erg. Het bestaat sinds 2019, in 2020 werd het bekend
Ik druk al m'n hele leven op een knop bij wc bezoek
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_202100720
quote:
Eindelijk!

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 14:28 schreef SuperNeger het volgende:
tegenstrijdige informatie
https://research.aimultiple.com/pi-network/

ik zing het in ieder geval nog 2 kleine maandjes uit

2008: bitcoin is een scam
2015: ethereum is een scam
2019-2020: pi is een scam

de wonderen zijn de wereld nog niet uit en dagelijks op een knoppie drukken tijdens mijn ochtend wc bezoek vind ik nou niet echt heel erg. Het bestaat sinds 2019, in 2020 werd het bekend en in 2021 zeggen de voor 31 december op de markt te komen. Dat is het nog wel waard in mijn boekje
2021: etherium is een scam

de wonderen zijn de wereld nog niet uit idd gezien deze POS con voor een half miljard dollar trade atm :o

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2021 16:53:21 ]
pi_202100800
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 14:30 schreef viagraap het volgende:
al een tijdje een technologische voorsprong.
Bwaah..

Het belangrijkste is uiteindelijk veiligheid en stabiliteit. Daar kan geen een bloksjain aan tippen.

De " technologische voorsprong" in scripts die shitcoins hebben heb je zo overgezet. En daarbij is het nieuwe bitcoin beveiligde technologie dus 100x beter.

Maar goed we gaan het zien. Zoals dimmak al zegt, zolang niemand in grijpt zal een hoop troep rustig door blijven traden idd.
pi_202101164
twitter
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 18:05:38 #93
18653 crew  D.
pi_202101470
DCIP :D

Als die straks $0,01 waard is...

:P
pi_202101630
Nee die had ik juist niet gekocht, hoe zit het met knvoy?
What Would Goku Do
  dinsdag 9 november 2021 @ 18:30:56 #95
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202101703
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 18:05 schreef D. het volgende:
DCIP :D

Als die straks $0,01 waard is...

:P
Hoe begin je aan die zooi of moet je dan echt gaan kutten met metamask enzo
Man of Steal.
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 18:40:30 #96
18653 crew  D.
pi_202101817
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 18:30 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Hoe begin je aan die zooi of moet je dan echt gaan kutten met metamask enzo
Metamask kan idd, ik heb het via mijn Trustwallet :Y
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 19:43:09 #97
18653 crew  D.
pi_202102481
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 18:22 schreef viagraap het volgende:
Nee die had ik juist niet gekocht,

Sinds inleg eergisteren +450%

Fantastisch :7
quote:
hoe zit het met knvoy?
Kn...wattes?

Zowel CMC als CG kennen die (nog) niet :N
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 19:45:06 #98
18653 crew  D.
pi_202102512
Iemand koopt net voor 50K aan DCIP

Kan nog wel even doorgaan dus 8-)
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 19:49:11 #99
18653 crew  D.
pi_202102590
Ik zit mezelf een FOMO aan te praten :{w
pi_202102716
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 18:40 schreef D. het volgende:

[..]
Metamask kan idd, ik heb het via mijn Trustwallet :Y
Ik heb nog voor een kleine 30 dollar aan Dogecoin op Gate.io staan zie ik. Is er iemand die me kan uitleggen hoe ik via de app die Dogecoin kan traden naar een andere munt?
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 20:09:22 #101
18653 crew  D.
pi_202103002
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 19:55 schreef Fargo het volgende:

[..]
Ik heb nog voor een kleine 30 dollar aan Dogecoin op Gate.io staan zie ik. Is er iemand die me kan uitleggen hoe ik via de app die Dogecoin kan traden naar een andere munt?
Vast iemand :Y

Ik heb zelf geen ervaring met gate.io :N
pi_202103375
Lol zelfs Tim Cook heeft bitcoin. Tijd dat ie net als Michael wat geld van Apple omzet naar bitcoin in plaats van het te zien weg smelten door inflatie...
pi_202103678
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 20:09 schreef D. het volgende:

[..]
Vast iemand :Y

Ik heb zelf geen ervaring met gate.io :N
Thnx in elk geval. Zie nu dat het bedrag ook te klein is (minimaal 170 DOGE) om te transferren naar een andere wallet. Dan laat ik het maar staan.

In het bezit komen van een coin als DCIP is echt abracadabra. Probeer het nu via BNB op Binance, maar op de een of andere manier lukt een storting via credit card niet. Twee kaarten geprobeerd, allebei foutmelding.
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 21:05:41 #104
18653 crew  D.
pi_202103785
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 20:58 schreef Fargo het volgende:

[..]
Thnx in elk geval. Zie nu dat het bedrag ook te klein is (minimaal 170 DOGE) om te transferren naar een andere wallet. Dan laat ik het maar staan.

In het bezit komen van een coin als DCIP is echt abracadabra. Probeer het nu via BNB op Binance, maar op de een of andere manier lukt een storting via credit card niet. Twee kaarten geprobeerd, allebei foutmelding.
Binance laat even geen geldstroom toe vanuit NL. De Nederlandse Bank ligt een beetje dwars en Binance geeft daar gehoor aan tot ze een vergunning hebben om in ons land te mogen 'bankieren'.
pi_202103816
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:05 schreef D. het volgende:

[..]
Binance laat even geen geldstroom toe vanuit NL. De Nederlandse Bank ligt een beetje dwars en Binance geeft daar gehoor aan tot ze een vergunning hebben om in ons land te mogen 'bankieren'.
Ok! Potver, ja...zie het nu ook staan in een kleine box op hun site.

Maar kan ik ook aan DCIP komen zonder de inbreng van Binance?
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 21:11:59 #106
18653 crew  D.
pi_202103866
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:07 schreef Fargo het volgende:

[..]
Ok! Potver, ja...zie het nu ook staan in een kleine box op hun site.

Maar kan ik ook aan DCIP komen zonder de inbreng van Binance?
Je moet BNB hebben.
Volgens mij zat je op Kucoin toch? Daar hebben ze BNB.
Dat moet je dan naar een wallet sturen die je aan Pancakeswap kan 'connecten'. (bijv. Trustwallet of Metamask)
pi_202103914
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:11 schreef D. het volgende:

[..]
Je moet BNB hebben.
Volgens mij zat je op Kucoin toch? Daar hebben ze BNB.
Dat moet je dan naar een wallet sturen die je aan Pancakeswap kan 'connecten'. (bijv. Trustwallet of Metamask)
Ik heb Bitvavo (heeft ook BNB) en TrustWallet. Zou dat moeten lukken?
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 21:16:02 #108
18653 crew  D.
pi_202103923
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:15 schreef Fargo het volgende:

[..]
Ik heb Bitvavo (heeft ook BNB) en TrustWallet. Zou dat moeten lukken?
Yep!
pi_202103967
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 18:22 schreef viagraap het volgende:
Nee die had ik juist niet gekocht, hoe zit het met knvoy?
700k MC toen ik het kocht, nu 1.3 miljoen, is langzaam naar beneden gegaan de afgelopen dag. Ik ga morgen bijkopen als de chart er hetzelfde blijft uitzien, daarna laat ik het staan. Beta van hun app komt over een maand uit
pi_202103980
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:16 schreef D. het volgende:

[..]
Yep!
Ok, bedankt. Dan ga ik even puzzelen.
pi_202103982
Mag wel weer ff een serieuze correctie komen van 50% of meer, beetje bijkopen dit dat.
blablablabla
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 21:22:15 #112
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202103992
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:20 schreef Elan het volgende:
Mag wel weer ff een serieuze correctie komen van 50% of meer, beetje bijkopen dit dat.
Sorry makker. De volgende stop van Bitcoin is de maan.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_202104029
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:22 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Sorry makker. De volgende stop van Bitcoin is de maan.
Plan B god
pi_202104171
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:20 schreef Fargo het volgende:

[..]
Ok, bedankt. Dan ga ik even puzzelen.
Toch niet, want storten en opnemen is voor BNB via Bitvavo niet beschikbaar. Zoek ik nog even verder.
pi_202104353
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:25 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Plan B god
Ed is geblockt door PlanB. En met hem een hele hoop anderen die het waagden iets te zeggen over de wappietweets van PlanB (kort gezegd vindt PlanB de Nederlandse overheid fascistisch en zoekt hij een ander land om heen te vluchten. Ondertussen strooit hij wat desinformatie over Covid door zijn tweets).

twitter
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Redactie Frontpage dinsdag 9 november 2021 @ 21:56:07 #116
4530 crew  Crazy Harry
pi_202104367
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:38 schreef Fargo het volgende:

[..]
Toch niet, want storten en opnemen is voor BNB via Bitvavo niet beschikbaar. Zoek ik nog even verder.
Dan neem je een andere coin en verhandel je die naar bnb...
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_202104609
Ik heb meer vertrouwen in plan b dan ed raket (crypto)
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 9 november 2021 @ 22:19:37 #118
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202104682
Al die crypto Twitteraars zijn debiel
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_202104840
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 22:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb meer vertrouwen in plan b dan ed raket (crypto)
Zolang hij zich met crypto bezighoudt en niet full wappie gaat over Covid.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  dinsdag 9 november 2021 @ 22:34:50 #120
62913 Blik
The one and Only!
pi_202104912
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 22:28 schreef recursief het volgende:

[..]
Zolang hij zich met crypto bezighoudt en niet full wappie gaat over Covid.
Eens
  dinsdag 9 november 2021 @ 22:41:54 #121
356649 MyTiredFeet
Onsamenhangend
pi_202105012
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 22:28 schreef recursief het volgende:
Zolang hij zich met crypto bezighoudt en niet full wappie gaat over Covid.
Hear, hear!
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 23:56:06 #122
18653 crew  D.
  woensdag 10 november 2021 @ 08:49:17 #123
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202107140
quote:
Waarom hebben ze zo'n harde voor BNB?
Man of Steal.
  woensdag 10 november 2021 @ 08:54:44 #124
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_202107190
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 08:49 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Waarom hebben ze zo'n harde voor BNB?
Geen idee, als er iets niet decentraal is dan is het BNB wel
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 09:00:42 #125
18653 crew  D.
pi_202107243
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 08:49 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Waarom hebben ze zo'n harde voor BNB?
Je moet als nieuw project toch ergens starten? De BSC is populair :Y
pi_202107392
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:20 schreef Elan het volgende:
Mag wel weer ff een serieuze correctie komen van 50% of meer, beetje bijkopen dit dat.
LMAOOOO

Volgende keer luisteren naar de obvious signs.
  woensdag 10 november 2021 @ 09:15:34 #127
131603 Afwazig
Serious business
pi_202107419
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 22:28 schreef recursief het volgende:

[..]
Zolang hij zich met crypto bezighoudt en niet full wappie gaat over Covid.
Hebben ze op CT sowieso wel een handje van om full retard te gaan over niet crypto gerelateerde dingen. Iedereen was er ook van overtuigt dat Trump ging winnen, en nu van complottheorieën rondom COVID. Schoenmaker blijf bij je leest.
pi_202107442
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:54 schreef recursief het volgende:
kort gezegd vindt PlanB de Nederlandse overheid fascistisch en zoekt hij een ander land om heen te vluchten.
Ten eerste Ed is pure crypto aids, niet gek dat ie geblockt is.

En je wilt toch niet beweren dat NL goed bezig is hé? Als het echt allemaal zo erg was, waarom zijn de IC bedden dan niet opgeschaald?

Have fun staying locked down i guess.
pi_202107509
Ironish wel dat hij zeurt over PlanB die mensen blocked (wat wil je met miloen+ followers).

En als je Edje wijst op zijn shit trades gebeurd dit:

HURR DURR


[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2021 09:22:47 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 november 2021 @ 09:23:27 #130
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202107534
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:00 schreef D. het volgende:

[..]
Je moet als nieuw project toch ergens starten? De BSC is populair :Y
Cardano :)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 09:26:43 #131
18653 crew  D.
pi_202107589
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Cardano :)
Komt eraan :Y
pi_202107947
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:14 schreef Piva het volgende:

[..]
LMAOOOO

Volgende keer luisteren naar de obvious signs.
Pivaweetalles
blablablabla
pi_202108104
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:17 schreef Piva het volgende:

[..]
Ten eerste Ed is pure crypto aids, niet gek dat ie geblockt is.

En je wilt toch niet beweren dat NL goed bezig is hé? Als het echt allemaal zo erg was, waarom zijn de IC bedden dan niet opgeschaald?

Have fun staying locked down i guess.
Prima hoor als je kritiek hebt op het (Nederlandse) coronabeleid, dat mag natuurlijk.

Echter, als je daarom de Nederlandse overheid herhaaldelijk fascistisch noemt en controleerbare onwaarheden op Twitter gooit kun je reacties verwachten. En die mensen dan meteen maar blocken is enorm laf en toont dat je (PlanB) totaal geen respect voor andermans mening hebt.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Redactie Frontpage woensdag 10 november 2021 @ 11:00:23 #134
4530 crew  Crazy Harry
pi_202108576
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:17 schreef Piva het volgende:

[..]
Ten eerste Ed is pure crypto aids, niet gek dat ie geblockt is.

En je wilt toch niet beweren dat NL goed bezig is hé? Als het echt allemaal zo erg was, waarom zijn de IC bedden dan niet opgeschaald?

Have fun staying locked down i guess.
Het is toch wel makkelijk he, die simplistische kijk op de wereld.
Wappie gonna wappie I guess.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_202108595
Hou corona lekker in het corona subforum. Plan B had zich ook beter bij Bitcoin kunnen laten. In het corona debat valt niks te winnen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_202108604
Elke keer als PlanB iets twittert over niet-Bitcoin gerelateerde dingen smeken mensen hem in de comments om daarmee te stoppen. Mensen volgen hem alleen vanwege z'n model, en z'n mening en voorspellingen over Bitcoin... maar hij heeft zo'n groot bord voor z'n kop (en is enorm geradicaliseerd op corona vlak) dat hij dat niet ziet :')
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 10 november 2021 @ 11:20:51 #137
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_202108859
Ed is zo'n knurft _O-

Ik ben geblocked omdat ik hem waarschuwde dat EHRT gerugged zou worden, terwijl hij die enorm zat te shillen. Ik was een FUD'der, een lowlife en het cryptoproject waar ik aan meewerk werd door hem volledig in de grond geboord want ja als iemand van een ander project iets slechts zei over zijn geliefde EHRT dan zou hij me wel even reporten bij de devs zodat ze wel wisten hoe die vreselijke rossdale praatte over andere projecten....

Vervolgens werd het project gerugged en werd ik geblocked voordat ik hem uit kon lachen _O-

Droeftoeter to the max
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 november 2021 @ 11:27:57 #138
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202108940
Ik krijg nog geld van Ed :(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202108975
quote:
3s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:20 schreef Rossdale het volgende:
Ed is zo'n knurft _O-

Ik ben geblocked omdat ik hem waarschuwde dat EHRT gerugged zou worden, terwijl hij die enorm zat te shillen. Ik was een FUD'der, een lowlife en het cryptoproject waar ik aan meewerk werd door hem volledig in de grond geboord want ja als iemand van een ander project iets slechts zei over zijn geliefde EHRT dan zou hij me wel even reporten bij de devs zodat ze wel wisten hoe die vreselijke rossdale praatte over andere projecten....

Vervolgens werd het project gerugged en werd ik geblocked voordat ik hem uit kon lachen _O-

Droeftoeter to the max
Dit zijn de betere anekdotes.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 november 2021 @ 11:34:31 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202109038
Ik heb $84 in een verloren Bitcoin wallet
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 10 november 2021 @ 11:45:54 #141
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202109182
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg nog geld van Ed :(
Waren toch wel meer fokkers die toen geld hebben "geïnvesteerd" bij hem :D
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 november 2021 @ 11:47:37 #142
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202109200
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:45 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Waren toch wel meer fokkers die toen geld hebben "geïnvesteerd" bij hem :D
Ik ben bij zo'n miningfarm terecht gekomen waar de opbrengsten na 2 maanden gewoon naar 0 kelderden. En dat lag echt niet aan de hashrate.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 10 november 2021 @ 11:49:37 #143
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202109230
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik ben bij zo'n miningfarm terecht gekomen waar de opbrengsten na 2 maanden gewoon naar 0 kelderden. En dat lag echt niet aan de hashrate.
Als je iets met hoge opbrengsten zoekt. Pas twee pareltjes in het liquidity pool topic gezet
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 november 2021 @ 11:50:27 #144
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202109243
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:49 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Als je iets met hoge opbrengsten zoekt. Pas twee pareltjes in het liquidity pool topic gezet
Dat was 2014 dankzij Ed die 100% zeker betrokken was bij dat bedrijf. Gewoon oplichting geweest.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 10 november 2021 @ 11:54:09 #145
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202109283
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat was 2014 dankzij Ed die 100% zeker betrokken was bij dat bedrijf. Gewoon oplichting geweest.
Je accepteert het uiteindelijk zelf. Hij is niet heel anoniem dus je kunt altijd de boel zelf terughalen
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  woensdag 10 november 2021 @ 12:15:53 #146
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202109530
Yes I too invested with Ed. Im so surprised I hear so many good stories about him! Everyone should invest with Ed one of the best choices you will make in your life! I have been so blessed by him! Contact him on Tele g r 4m
Man of Steal.
pi_202109601
Chainlink _O_
  woensdag 10 november 2021 @ 12:23:11 #148
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202109622
IK FOMO NOG MEER IN LOOPRING

IK FOMO NOG MEER IN LOOPRING
Man of Steal.
  woensdag 10 november 2021 @ 12:24:55 #149
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202109647
Ik zit mn whatsapp te lezen. Letterlijk vorige week 3 november discussie met vriend loopring was ¤1 en hij zei doe het niet. Ik ga nooit meer naar andere mensen luisteren
Man of Steal.
pi_202109731
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:24 schreef SuperNeger het volgende:
Ik zit mn whatsapp te lezen. Letterlijk vorige week 3 november discussie met vriend loopring was ¤1 en hij zei doe het niet. Ik ga nooit meer naar andere mensen luisteren
Kan nog
pi_202109768
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:24 schreef SuperNeger het volgende:
Ik zit mn whatsapp te lezen. Letterlijk vorige week 3 november discussie met vriend loopring was ¤1 en hij zei doe het niet. Ik ga nooit meer naar andere mensen luisteren
Eind oktober nog op 30cent

Vanwaar die stijging dan
  woensdag 10 november 2021 @ 12:34:38 #152
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202109813
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:31 schreef Enawh het volgende:

[..]
Eind oktober nog op 30cent

Vanwaar die stijging dan
Geen idee maar ik ga m'n intuïtie wat meer volgen. Misschien is het over een week een goede keuze of een hele slechte keuze :D

precies hetzelfde met Shiba. Had ik me ook uit laten lullen en week later deed het x10. Zie het nu ook gebeuren met LRC denk ik

Fuck andere mensen, volg je hart *O*
Man of Steal.
  Redactie Frontpage woensdag 10 november 2021 @ 13:58:33 #153
4530 crew  Crazy Harry
pi_202110911
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:31 schreef Enawh het volgende:

[..]
Eind oktober nog op 30cent

Vanwaar die stijging dan
Maken een nft marketplace voor Gamestop
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  Redactie Frontpage woensdag 10 november 2021 @ 13:58:49 #154
4530 crew  Crazy Harry
pi_202110917
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 14:05:14 #155
18653 crew  D.
pi_202111017
quote:
Van Telegram

quote:
Website upgrading to handle load do not panic Will be up and running shortly
  Redactie Frontpage woensdag 10 november 2021 @ 14:06:35 #156
4530 crew  Crazy Harry
pi_202111029
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:05 schreef D. het volgende:

[..]
Van Telegram
[..]

Betere backend engineer nodig dus

Edit:
Ik ben eruit, geen website-upgrade die zo lang duurt.
Daarnaast een website upgraden 'to handle load' klopt geen moer van.

Het is voor de hodlers te hopen dat ze belabberde vaardigheden hebben met IT.

[ Bericht 10% gewijzigd door Crazy Harry op 10-11-2021 15:05:19 ]
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_202111298
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:05 schreef D. het volgende:

[..]
Van Telegram
[..]

Die Telegram chat ratelt gewoon 24/7 door.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 november 2021 @ 15:14:58 #158
862 Arcee
Look closer
pi_202112375
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:31 schreef Enawh het volgende:

[..]
Eind oktober nog op 30cent

Vanwaar die stijging dan
Gamestop geruchten en reddit hype.

En relatief lage MC.
pi_202112497
Vanavond 69420?
pi_202112553
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:06 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Betere backend engineer nodig dus

Edit:
Ik ben eruit, geen website-upgrade die zo lang duurt.
Daarnaast een website upgraden 'to handle load' klopt geen moer van.

Het is voor de hodlers te hopen dat ze belabberde vaardigheden hebben met IT.
Geloof het wel hoor, alles dat ik gebruik is momenteel overbelast en werkt voor geen reet. Binance, Pancakeswap, Coingecko
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 15:38:59 #162
18653 crew  D.
pi_202112603
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:06 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Betere backend engineer nodig dus

Edit:
Ik ben eruit, geen website-upgrade die zo lang duurt.
Daarnaast een website upgraden 'to handle load' klopt geen moer van.

Het is voor de hodlers te hopen dat ze belabberde vaardigheden hebben met IT.
Via https://app.dcip.finance/ wel bereikbaar
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 15:41:45 #163
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202112645
Happy ATH _O_ *O*

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 10 november 2021 @ 15:43:45 #164
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202112675
Alweer een ATH? Begint een beetje saai te worden
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 15:48:24 #165
18653 crew  D.
pi_202112767
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
Alweer een ATH? Begint een beetje saai te worden
Even doorbijten, hooguit nog een paar maanden :Y

[/notafinancialadvisor]
  Redactie Frontpage woensdag 10 november 2021 @ 15:48:31 #166
4530 crew  Crazy Harry
pi_202112769
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:05 schreef D. het volgende:

[..]
Van Telegram
[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:35 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Geloof het wel hoor, alles dat ik gebruik is momenteel overbelast en werkt voor geen reet. Binance, Pancakeswap, Coingecko
Als je je load beter wil afhandelen dan heeft je website upgraden weinig nut. Dan pak je de backend aan. Je front hoeft daar niet voor plat te liggen. Dat is het punt.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  Redactie Frontpage woensdag 10 november 2021 @ 15:50:27 #167
4530 crew  Crazy Harry
pi_202112798
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:38 schreef D. het volgende:

[..]
Via https://app.dcip.finance/ wel bereikbaar
Gelukkig
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  Redactie Frontpage woensdag 10 november 2021 @ 16:00:03 #168
4530 crew  Crazy Harry
pi_202112940
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:41 schreef onlogisch het volgende:
Happy ATH _O_ *O*

[ afbeelding ]
Serieus? Op 3 dollar na, 69K...
Not nice
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  woensdag 10 november 2021 @ 16:01:30 #169
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_202112961
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:00 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Serieus? Op 3 dollar na, 69K...
Not nice
Wie wil er nou 69K in dollars :')

In euro's graag.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 16:02:51 #170
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202112986
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:00 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Serieus? Op 3 dollar na, 69K...
Not nice

quote:
2s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Wie wil er nou 69K in dollars :')

In euro's graag.

In satoshi's graag _O_
Fixed.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 16:03:16 #171
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202112991
Terug willen naar fiat :')

@aTypisch check deze man.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_202113010
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:41 schreef onlogisch het volgende:
Happy ATH _O_ *O*

[ afbeelding ]
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 16:04:55 #173
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202113021
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:04 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Hoe ziet jouw portfolio eruit makker? :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_202113028
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:48 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
[..]
Als je je load beter wil afhandelen dan heeft je website upgraden weinig nut. Dan pak je de backend aan. Je front hoeft daar niet voor plat te liggen. Dat is het punt.
Ah ik snap het. Zal voor die boys ook even wennen zijn, ze zijn maar met zijn drieën en in een week tijd opeens een bedrijf met een market cap van 60 miljoen _O-
pi_202113051
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Hoe ziet jouw portfolio eruit makker? :)
80-85% btc

Verder de bekende alts ;)

BTC weer naar de alts eind december (en wellicht wat uitcashen)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 november 2021 @ 16:18:44 #176
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202113284
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
Alweer een ATH? Begint een beetje saai te worden
Mijn portfolio is nog lang niet op een ATH :(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202113883
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Mijn portfolio is nog lang niet op een ATH :(
Ik ben niet verbaasd maar ook weer wel.
What Would Goku Do
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 10 november 2021 @ 17:15:59 #178
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202114123
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Mijn portfolio is nog lang niet op een ATH :(
Hoe dan je hebt toch vooral ETH?
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 17:18:50 #179
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202114145
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:15 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Hoe dan je hebt toch vooral ETH?
Hij is short gegaan en is in SHIB gestapt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 10 november 2021 @ 17:29:50 #180
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202114307
quote:
9s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:18 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Hij is short gegaan en is in SHIB gestapt.
Shib shorten lijkt geen slechte play
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 november 2021 @ 17:40:29 #181
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202114440
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:15 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Hoe dan je hebt toch vooral ETH?
Ik heb er precies 0.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202114456
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Mijn portfolio is nog lang niet op een ATH :(
Dat is vooral te danken aan jezelf. _O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_202115182
Enorme groene dildo voor Mina, Nattekat gonna make it after all?
  woensdag 10 november 2021 @ 18:49:08 #184
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202115289
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:42 schreef FundsAreSafu het volgende:
Enorme groene dildo voor Mina, Nattekat gonna make it after all?
in een bullmarkt is iedereen goed bezig
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_202116030
ALGO had ook al een aardige penis van Shrek
What Would Goku Do
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 november 2021 @ 19:37:39 #186
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202116051
MOOOOOOOOOON
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 november 2021 @ 19:38:14 #187
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202116059
Waar de fuck komt die dildo plots vandaan :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 november 2021 @ 19:39:25 #188
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202116083
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:49 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]
in een bullmarkt is iedereen goed bezig
Ik sta al dik in het groen met MINA sinds de zomer ;)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202117690
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 19:37 schreef Nattekat het volgende:
MOOOOOOOOOON
:{ :{
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_202117912
Paniek!! Dit was de top.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 november 2021 @ 21:59:19 #191
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202117969
Dat was weer snel terug met beide benen op de grond :P

Zag het ook wel aankomen dat het weer net zo hard omlaag zou flikkeren. Zo'n harde stijging houdt zelden stand.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202117992
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 21:59 schreef Nattekat het volgende:
Dat was weer snel terug met beide benen op de grond :P

Zag het ook wel aankomen dat het weer net zo hard omlaag zou flikkeren. Zo'n harde stijging houdt zelden stand.
Als jij nou eens nooit meer het woord moon zegt. Dan komt alles goed
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 november 2021 @ 22:05:01 #193
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202118036
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 22:00 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Als jij nou eens nooit meer het woord moon zegt. Dan komt alles goed
Ik had gewoon direct moeten verkopen, dan was het pas leuk geworden :7
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 november 2021 @ 22:11:58 #194
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202118124
Wel een mooi moment om eindelijk eens te beginnen met staken :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 22:14:35 #195
18653 crew  D.
pi_202118164
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 22:11 schreef Nattekat het volgende:
Wel een mooi moment om eindelijk eens te beginnen met staken :')
Goedemorgen! :+
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 november 2021 @ 22:15:15 #196
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202118171
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 22:14 schreef D. het volgende:

[..]
Goedemorgen! :+
:W
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 november 2021 @ 22:23:16 #197
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202118298
1 Mina wallet creation fee

:')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 22:28:52 #198
18653 crew  D.
pi_202118386
Het is wel een heel rood uurtje afgelopen uur :Y
  woensdag 10 november 2021 @ 22:31:13 #199
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_202118428
Aan het rode te zien heeft nattekat alles gekocht deze keer?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 22:33:50 #200
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202118471
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 22:28 schreef D. het volgende:
Het is wel een heel rood uurtje afgelopen uur :Y
Niks mis met even een kleine correctie.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_202118487
Benieuwd naar alle grafieken waar iedereen straks weer mee komt aanzetten die toch nooit kloppen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 10 november 2021 @ 22:34:27 #202
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202118488
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
Alweer een ATH? Begint een beetje saai te worden
Sorry jongens mijn schuld
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  woensdag 10 november 2021 @ 22:55:58 #203
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202118815
huh ik had toch net gepost

Ik zei alles in de min behalve lrc. Echt alles op bitvavo behalve loopring. Hopelijk een goed teken
Man of Steal.
pi_202118949
Dit wordt aangewezen als de reden voor de dump?

Evergrande officially defaulted - DMSA is preparing bankruptcy proceedings against Evergrande Group
https://finance.yahoo.com(...)aring-161200818.html
  woensdag 10 november 2021 @ 23:17:57 #205
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202119051
Volgens mij voorspelden ze ook een dip van 1 a 2 weken voor de echte final Decemberpump toch?

Of is dit te optimistisch
Man of Steal.
pi_202119185
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 23:17 schreef SuperNeger het volgende:
Volgens mij voorspelden ze ook een dip van 1 a 2 weken voor de echte final Decemberpump toch?

Of is dit te optimistisch
Ik wacht iig op een dip, before the rip. Heb naar de charts van 2013 en 2017 gekeken en zag 50% dump voor sommige assets vlak voor de facemelting pump. Evergrande-nieuws is dan ook perfect gepland.

The world is a stage.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 10 november 2021 @ 23:32:40 #207
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202119197
Schijnt dat China Bitcoin weer eens verboden heeft
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_202119215
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
Schijnt dat China Bitcoin weer eens verboden heeft
Dat was het toch al
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 10 november 2021 @ 23:40:18 #209
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202119253
Oh kijk het gaat weer een beetje omhoog.
Man of Steal.
  woensdag 10 november 2021 @ 23:54:42 #210
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202119369
Scoreboarddd

scoreboarddd
Man of Steal.
pi_202120186
Alles rood maar Copiosa dat al tijden niets deed opeens 86% up. Effect van hun nieuwe reclamegoeroe?

https://www.reddit.com/r/(...)anager_onboarded_to/

Hoop echt dat ze nog binnen deze run live gaan, staat gepland voor begin 2022
pi_202120238
Zie drie tiktoks van verschillende influencers voorbijkomen over Copiosa, nice. Dat verklaart het.

Voor de liefhebbers: market cap nog steeds maar 15 miljoen. Ze bouwen een alternatief voor Pancakeswap waarop je rechtstreeks met fiat kunt kopen
  donderdag 11 november 2021 @ 09:04:05 #213
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202120708
De dip zou toch 2 weken duren? Het is nu weer dik aan het oplopen.
Man of Steal.
pi_202120819
Laatste dip voor de taproot takeoff?
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator donderdag 11 november 2021 @ 09:12:35 #215
18653 crew  D.
pi_202120829
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:04 schreef SuperNeger het volgende:
De dip zou toch 2 weken duren? Het is nu weer dik aan het oplopen.
Ik denk dat niet iedereen de memo heeft gezien :N
pi_202120884
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:59 schreef Elan het volgende:

[..]
Pivaweetalles


Bwah ik kies mijn favourite users op fok uit en doe dan precies het tegenovergestelde.
pi_202121011
quote:
11s.gif Op woensdag 10 november 2021 23:07 schreef Billy-jazz het volgende:
Dit wordt aangewezen als de reden voor de dump?

Evergrande officially defaulted - DMSA is preparing bankruptcy proceedings against Evergrande Group
https://finance.yahoo.com(...)aring-161200818.html
https://nos.nl/artikel/24(...)allige-rentebetaling

Saved by the bell. Alleen jammer van die dip.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_202121038
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:11 schreef dimmak het volgende:
Laatste dip voor de taproot takeoff?
Grafroot! _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:24 schreef dimmak het volgende:

[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)allige-rentebetaling

Saved by the bell. Alleen jammer van die dip.
Dat was in October.

Nu lijkt het toch wel voor het echie.

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2021 09:27:51 ]
  donderdag 11 november 2021 @ 09:36:57 #219
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202121196
Load ze evergrande fud
Man of Steal.
pi_202121302
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:16 schreef Piva het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Bwah ik kies mijn favourite users op fok uit en doe dan precies het tegenovergestelde.
Ja en over twee maanden staat alles weer dramatisch laag, ga nou niet doen alsof jij wel even de koers van BTC kunt voorspellen. Clown.
blablablabla
pi_202121619
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:43 schreef Elan het volgende:

[..]
Ja en over twee maanden staat alles weer dramatisch laag, ga nou niet doen alsof jij wel even de koers van BTC kunt voorspellen. Clown.
Uhm nee.

Maar goed blijf vooral denken dat de koers over de langere tijd zich random beweegt. Iemand moet namelijk mijn countertrade zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2021 10:01:06 ]
pi_202122030
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:00 schreef Piva het volgende:

[..]
Uhm nee.

Maar goed blijf vooral denken dat de koers over de langere tijd zich random beweegt. Iemand moet namelijk mijn countertrade zijn.
Natuurlijk zijn events niet random. Alleen hebben jij nog ik nog de mensen die hele interessante TA's schrijven daar ook maar enige invloed op. Zit pas een half jaartje in de hele cryptospace gek, laat mij lekker de dingen zelf ondervinden en leren van m'n fouten.
blablablabla
  donderdag 11 november 2021 @ 10:21:18 #223
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_202122043
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:26 schreef Piva het volgende:

[..]
Grafroot! _O_
[..]
Dat was in October.

Nu lijkt het toch wel voor het echie.
Inmiddels ook al weer overgeblazen:

https://finance.yahoo.com(...)least-193340749.html
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_202122155
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:20 schreef Elan het volgende:

[..]
Natuurlijk zijn events niet random. Alleen hebben jij nog ik nog de mensen die hele interessante TA's schrijven daar ook maar enige invloed op. Zit pas een half jaartje in de hele cryptospace gek, laat mij lekker de dingen zelf ondervinden en leren van m'n fouten.
Ik gebruik 0 TA. Fundamentals en onchain analysis daarintegen zit wel degelijk wat achter

Verder prima dat je van je eigen fouten wilt leren!


quote:
3s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:21 schreef Rossdale het volgende:

[..]
Inmiddels ook al weer overgeblazen:

https://finance.yahoo.com(...)least-193340749.html
Gelukkig maar!

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2021 10:32:32 ]
pi_202122189
Inflatie is zo hoog inmiddels dat zelfs goud aan het stigen is! _O-
pi_202122221
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:27 schreef Piva het volgende:

[..]
Ik gebruik 0 TA.
Luister daar ook niet meer naar maar aan het begin van cryptoavontuurtje zat ik uren gekluisterd aan zo'n YouTuber die dan ging uitleggen waarom de koers richting punt X of punt Y bewoog. Dat was zeg maar voor dat het 50/60% daalde. Dat lijkt in eerst instantie allemaal heel erg indrukwekkend, maar na een poosje kom je er achter dat ze eigenlijk niks zeggen en net zoveel weten als jou.
blablablabla
pi_202122249
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:28 schreef Piva het volgende:
Inflatie is zo hoog inmiddels dat zelfs goud aan het stigen is! _O-
Aandelen staan ook recordhoog. Je krijgt het gevoel dat het binnen een jaar zou moeten imploderen.

Maarja die oververhitting was in 2019 al ronduit ongezond te noemen. Toen waarschuwden economen al voor een recessie :')
blablablabla
pi_202122263
quote:
4s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:28 schreef Leonos het volgende:

[..]
Zo is ook Feyenoord ten onder gegaan. Je kan beter leren van de mensen om je heen.
Alleen is er voor die user nog hoop.
pi_202122403
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:36 schreef Elan het volgende:

[..]
Feyenoord staat er juist beter voor dan ooit omdat ze (eindelijk) hun eigen koers varen en niet meer luisteren naar allerlei passanten met mooie verhalen.

@:Piva is de Chris Woerts wat dat betreft met z'n Bitcoin naar 100 miljoen claims.
Als je geen geld hebben. Geen nieuw stadion krijgen omdat wat coke snuivende tokkies boos zijn beter dat ooit noemt. Dan heb je gelijk ja.

En dan blijf je in de kuip. Die ook restauratie nodig heeft om het veilig te houden. Wat een hoop geld kost wat er niet is. En terwijl de restauratie bezig is die paar jaar duurt kunnen er minder mensen in. Dus minder inkomsten.

Maar van de rest gaat het prima :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_202122453
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:31 schreef Elan het volgende:

[..]
Luister daar ook niet meer naar maar aan het begin van cryptoavontuurtje zat ik uren gekluisterd aan zo'n YouTuber die dan ging uitleggen waarom de koers richting punt X of punt Y bewoog. Dat was zeg maar voor dat het 50/60% daalde. Dat lijkt in eerst instantie allemaal heel erg indrukwekkend, maar na een poosje kom je er achter dat ze eigenlijk niks zeggen en net zoveel weten als jou.
Bij de cryptocast zit ook zo'n griet die er echt elke keer naast zit. En dan de week daarop gewoon weer met evenveel zelfvertrouwen een verhaal houden over de delta die de gamma kruist ter hoogte van de weerstandslijn

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2021 10:44:00 ]
pi_202122489
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:32 schreef Elan het volgende:
Maarja die oververhitting was in 2019 al ronduit ongezond te noemen. Toen waarschuwden economen al voor een recessie
Die recessie kwam er ook.

Toen besloten de centrale banken 10 + biljoen aan helicopter geld uit te delen.

De US inflatie heeft inmiddels 6.2% bereikt officieel. Maar alles is prima verder hoor!
pi_202122609
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:43 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Bij de cryptocast zit ook zo'n griet die er echt elke keer naast zit. En dan de week daarop gewoon weer met evenveel zelfvertrouwen een verhaal houden over de delta die de gamma kruist ter hoogte van de weerstandslijn
Ja geniaal toch, ik keek zo'n gast die zat in Dubai te livestreamen. Vier schermen open met allerlei grafiekjes die hij uitstekend kon duiden. Man dat leek heel wat. Zaten dan ook gerust 20k mensen naar te kijken _O-
blablablabla
pi_202122722
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:44 schreef Piva het volgende:

[..]
Die recessie kwam er ook.

Toen besloten de centrale banken 10 + biljoen aan helicopter geld uit te delen.

De US inflatie heeft inmiddels 6.2% bereikt officieel. Maar alles is prima verder hoor!
Ik weet niet of crypto uiteindelijk het antwoord is op een verrot economisch systeem. Lijkt me meer een gevolg. Ik verzamel bijvoorbeeld oude videogames en daar zijn op een moment ook een gigantische stijgingen aan de gang die eigenlijk niet proportioneel zijn. Zelfde kan gezegd worden over oldtimers, de woningmarkt. Overal ontstaan gigantische bubbels door het rentebeleid.
blablablabla
pi_202122769
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:53 schreef over_hedge het volgende:

[..]
meteen gaan schelden :D Jij bent vast 1 van die supports die liep te janken over een nieuw stadion
Het gaat over crypto hier. Gewoon opdonderen met je voetbal.
blablablabla
pi_202122805
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:31 schreef Elan het volgende:
Luister daar ook niet meer naar maar aan het begin van cryptoavontuurtje zat ik uren gekluisterd aan zo'n YouTuber die dan ging uitleggen waarom de koers richting punt X of punt Y bewoog. Dat was zeg maar voor dat het 50/60% daalde. Dat lijkt in eerst instantie allemaal heel erg indrukwekkend, maar na een poosje kom je er achter dat ze eigenlijk niks zeggen en net zoveel weten als jou.
Vandaar ook meer alleen naar de lange termijn kijken. De 4 jaar cycle bijvoorbeeld die nu 3 keer voor kwam. Of zelfs gewoon naar decennia.

Je weet gewoon 100% zeker dat over 10 jaar de centrale banken meer geld geprint hebben. De bitcoin schedule nog schaarser is geworden en dat er meer mensen in deze space gekomen zijn. Dan is een hogere prijs ontkoombaar.

Hoeveel die prijs dan is maakt niet eens zoveel uit. De kans dat je te vroeg verkoopt en niet genoeg gekocht heb achteraf gezien is ook bijna 100%.

De 4 year cycle van Bob Loukas op youtube is erg leerzaam iig! Zeker is het slim om naar andere mensen te luisteren. Het uitvinden naar wie je precies moet luisteren is wat lastiger helaas!
pi_202122820
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:57 schreef Elan het volgende:

[..]
Het gaat over crypto hier. Gewoon opdonderen met je voetbal.
Het is een slowchat. Soms kan het gebeuren dat het heel even ergens anders over gaat. Dat is wat een slowchat is..
Maar goede reden om meteen te gaan schelden idd.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_202122864
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:55 schreef Elan het volgende:
Ik verzamel bijvoorbeeld oude videogames en daar zijn op een moment ook een gigantische stijgingen aan de gang die eigenlijk niet proportioneel zijn. Zelfde kan gezegd worden over oldtimers, de woningmarkt. Overal ontstaan gigantische bubbels door het rentebeleid.
Dit heeft meer te maken met geldontwaardering dan rente beleid (dat laatste is slechts een klein deel ervan).

In de jaren dertig gingen Nederlanders en andere buitenlanders masaal naar Duitsland om ook allerlij verzamelspullen op te kopen.

We zijn in de eerste fase van dat de euro nog enkele waarde heeft. De kans dat we weer terug keren naar "normaal" wordt eigenlijk steeds kleiner.

Of crypto het antwoord is valt te bezien. Ik heb naast bitcoin nog wat goud en zilver.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2021 11:03:45 ]
  Redactie Frontpage donderdag 11 november 2021 @ 11:15:53 #238
4530 crew  Crazy Harry
pi_202123118
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:59 schreef Piva het volgende:

[..]
Vandaar ook meer alleen naar de lange termijn kijken. De 4 jaar cycle bijvoorbeeld die nu 3 keer voor kwam. Of zelfs gewoon naar decennia.

Je weet gewoon 100% zeker dat over 10 jaar de centrale banken meer geld geprint hebben. De bitcoin schedule nog schaarser is geworden en dat er meer mensen in deze space gekomen zijn. Dan is een hogere prijs ontkoombaar.

Hoeveel die prijs dan is maakt niet eens zoveel uit. De kans dat je te vroeg verkoopt en niet genoeg gekocht heb achteraf gezien is ook bijna 100%.

De 4 year cycle van Bob Loukas op youtube is erg leerzaam iig! Zeker is het slim om naar andere mensen te luisteren. Het uitvinden naar wie je precies moet luisteren is wat lastiger helaas!
En dan is er nog de optie dat mensen over 10 jaar snappen dat bitcoin verouderd is, simpelweg hetzelfde als een Ford model T is, die we nu met z'n allen ook niet meer rijden, en dat er tig betere alternatieven zijn.

Dan zijn er inderdaad meer mensen in de cryptospace gekomen maar staat bitcoin qua prijs dichter bij de $0 dan bij de $1000.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_202123166
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:15 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
En dan is er nog de optie dat mensen over 10 jaar snappen dat bitcoin verouderd is, simpelweg hetzelfde als een Ford model T is, die we nu met z'n allen ook niet meer rijden, en dat er tig betere alternatieven zijn.

Dan zijn er inderdaad meer mensen in de cryptospace gekomen maar staat bitcoin qua prijs dichter bij de $0 dan bij de $1000.
:')

Hmm lastige keuze. Pieter Thiel of Crazy Harry..



[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2021 11:19:54 ]
  donderdag 11 november 2021 @ 11:22:08 #240
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202123252
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:43 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Bij de cryptocast zit ook zo'n griet die er echt elke keer naast zit. En dan de week daarop gewoon weer met evenveel zelfvertrouwen een verhaal houden over de delta die de gamma kruist ter hoogte van de weerstandslijn
Is die griet lekker
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_202123529
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:26 schreef Piva het volgende:

[..]
Grafroot! _O_
[..]
Dat was in October.

Nu lijkt het toch wel voor het echie.
Hmm, verkeerde linkg gepakt: https://fd.nl/economie/14(...)t-faillissement-voor
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 november 2021 @ 11:35:00 #242
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202123556
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:47 schreef Elan het volgende:
Leuk zeg een uitgebreid voetbaldiscussie in BTC, kan er even een mod ingrijpen? Wie is die baas hier?
@D.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202123585
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:15 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
En dan is er nog de optie dat mensen over 10 jaar snappen dat bitcoin verouderd is, simpelweg hetzelfde als een Ford model T is, die we nu met z'n allen ook niet meer rijden, en dat er tig betere alternatieven zijn.

Dan zijn er inderdaad meer mensen in de cryptospace gekomen maar staat bitcoin qua prijs dichter bij de $0 dan bij de $1000.
Dat horen we al die jaren elke nieuwe generatie in "crypto" zeggen. Langzaam komen ze er wel achter.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_202123614
Bitcoin verouderd. :') Hoe kom je erbij? :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_202123615
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:02 schreef Piva het volgende:

[..]
Dit heeft meer te maken met geldontwaardering dan rente beleid (dat laatste is slechts een klein deel ervan).

In de jaren dertig gingen Nederlanders en andere buitenlanders masaal naar Duitsland om ook allerlij verzamelspullen op te kopen.

We zijn in de eerste fase van dat de euro nog enkele waarde heeft. De kans dat we weer terug keren naar "normaal" wordt eigenlijk steeds kleiner.

Of crypto het antwoord is valt te bezien. Ik heb naast bitcoin nog wat goud en zilver.
Ben wel oprecht benieuwd wat er met al die bubbels gaat gebeuren als er een keer een hele serieuze financiële crisis uit breekt. Stel je voor dat iedereen dan echt in BTC vlucht dan staan centrale banken en overheden machteloos.
blablablabla
pi_202123669
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:22 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]
Is die griet lekker
5 / 7

pi_202123685
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:41 schreef Heph844 het volgende:

[..]
5 / 7

[ afbeelding ]
Madelon :')
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator donderdag 11 november 2021 @ 11:46:11 #248
18653 crew  D.
pi_202123742
Dit is een SC, crypto-gerelateerd, maar als de vaste bezoekers eens iets ander willen bespreken is daar ook ruimte voor.

Maar, niet met schelden en persoonlijk worden. Heb de reacties verwijderd.
Voor 'dat soort posts' is er een heel subforum.
pi_202123783
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:41 schreef Heph844 het volgende:

[..]
5 / 7

[ afbeelding ]

Wat een blij figuur, als dit soort mensen inhoudelijk over crypto gaan praten kan dat nooit goed nieuws zijn.
blablablabla
pi_202123852
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:48 schreef Elan het volgende:
ls dit soort mensen i
Wat voor mensen precies?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 11 november 2021 @ 11:55:34 #251
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202123880
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:54 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Wat voor mensen precies?
Mensen die geen Tokkies uit voetbalstadions zijn.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_202123939
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:54 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Wat voor mensen precies?
Lijkt nogal een blij ei, type dat in elke andere periode in tijd in de Libelle over menstratiecups zou schrijven of een familievlog zou beginnen. Maar toevallig nu in de crypto zit omdat het nu eenmaal hot is. Video is ook vrij generiek en vooral een heleboel open deuren.
blablablabla
pi_202123992
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:54 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Wat voor mensen precies?
sletten
  Moderator donderdag 11 november 2021 @ 12:57:42 #254
18653 crew  D.
pi_202124883
Iemand al ergens een stukje Metaverse-land gekocht?
  Moderator donderdag 11 november 2021 @ 13:03:47 #255
18653 crew  D.
pi_202124974
MINA de hoogste stijger vandaag (in de top 100) en nieuwe ATH

Die @Nattekat toch :P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 november 2021 @ 13:04:31 #256
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202124985
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 13:03 schreef D. het volgende:
MINA de hoogste stijger vandaag (in de top 100) en nieuwe ATH

Die @:Nattekat toch :P
*O*
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 11 november 2021 @ 14:14:56 #257
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202125875
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:57 schreef D. het volgende:
Iemand al ergens een stukje Metaverse-land gekocht?
Nog niet, denk het op Sandbox te doen
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
  donderdag 11 november 2021 @ 14:41:14 #258
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202126147
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:41 schreef Heph844 het volgende:

[..]
5 / 7

[ afbeelding ]
Goeie set bumpers wel
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Redactie Frontpage donderdag 11 november 2021 @ 14:49:46 #259
4530 crew  Crazy Harry
pi_202126272
quote:
Volg jij Thiel maar lekker. Dan had je ook in ICP geïnvesteerd. Was dat lekker, toen je $400 investering per stuk <$50 waard werd in een paar weken?
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_202129262
DCIP pumpt gewoon weer _O-

Zal me benieuwen waar m'n moonbag me gaat brengen de komende maanden
  Moderator donderdag 11 november 2021 @ 17:58:12 #261
18653 crew  D.
pi_202129411
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:47 schreef FundsAreSafu het volgende:
DCIP pumpt gewoon weer _O-

Zal me benieuwen waar m'n moonbag me gaat brengen de komende maanden
Moonbag? Al inleg en wat winst gepakt?
pi_202129487
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:58 schreef D. het volgende:

[..]
Moonbag? Al inleg en wat winst gepakt?
Alleen m'n inleg momenteel. Bij bepaalde prijspunten wat winst pakken is ook wel aan te raden. Al zit er nog heel veel groei in momenteel zijn die BSC-projecten niet iets dat je door een beermarkt heen wilt holden
  Moderator donderdag 11 november 2021 @ 18:09:36 #263
18653 crew  D.
pi_202129566
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 18:04 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Alleen m'n inleg momenteel. Bij bepaalde prijspunten wat winst pakken is ook wel aan te raden. Al zit er nog heel veel groei in momenteel zijn die BSC-projecten niet iets dat je door een beermarkt heen wilt holden
De meeste BSC-projecten overleven de bullmarkt niet eens :P
pi_202129677
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 18:09 schreef D. het volgende:

[..]
De meeste BSC-projecten overleven de bullmarkt niet eens :P
:D

Een dag niet gerugged is een dag niet geleefd _O_
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 november 2021 @ 18:23:42 #265
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202129737
Eeuwig zonde dat ik ETH heb ge-dca'd ipv Mina toen het rond $1 stond ;(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator donderdag 11 november 2021 @ 19:52:20 #266
18653 crew  D.
pi_202131217
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 18:23 schreef Nattekat het volgende:
Eeuwig zonde dat ik ETH heb ge-dca'd ipv Mina toen het rond $1 stond ;(
Jij staat teveel stil bij je 'had ik maar' momenten ;)

Je hebt MINA, en je hebt winst, dus blij zijn met wat je hebt :Y
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 november 2021 @ 20:10:47 #267
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202131622
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 19:52 schreef D. het volgende:

[..]
Jij staat teveel stil bij je 'had ik maar' momenten ;)

Je hebt MINA, en je hebt winst, dus blij zijn met wat je hebt :Y
Had veel meer moeten zijn van die ICO :(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator donderdag 11 november 2021 @ 20:14:56 #268
18653 crew  D.
pi_202131729
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 20:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Had veel meer moeten zijn van die ICO :(
Ach, het had ook minder kunnen zijn :Y
pi_202137050
Kijk ik net in mijn metamask wallet staat er in eens $63K aan ARKR coins in mijn wallet.

Op bscscan allerlei waarschuwingen voor phishing.

Wat is dit nou weer voor scam :')
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 12 november 2021 @ 08:26:49 #270
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202137127
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 08:19 schreef Sjemmert het volgende:
Kijk ik net in mijn metamask wallet staat er in eens $63K aan ARKR coins in mijn wallet.

Op bscscan allerlei waarschuwingen voor phishing.

Wat is dit nou weer voor scam :')
Deze zul je dan zelf hebben toegevoegd. Metamask laat shitcoins niet standaard zien
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_202137313
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 08:26 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Deze zul je dan zelf hebben toegevoegd. Metamask laat shitcoins niet standaard zien
Nou ja hij stond in mijn poocoin wallet dus niet direct in mijn metamask wallet inderdaad.
  vrijdag 12 november 2021 @ 09:23:07 #272
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202137846
Doe eens oplopen stomme getallen :(
Man of Steal.
  vrijdag 12 november 2021 @ 11:48:24 #273
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202139914
Man of Steal.
  Redactie Frontpage vrijdag 12 november 2021 @ 11:51:36 #274
4530 crew  Crazy Harry
pi_202139957
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 08:41 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Nou ja hij stond in mijn poocoin wallet dus niet direct in mijn metamask wallet inderdaad.
Gebeurt continu, gewoon op het wc-icoontje klikken
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  Redactie Frontpage vrijdag 12 november 2021 @ 11:52:19 #275
4530 crew  Crazy Harry
pi_202139965
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 09:23 schreef SuperNeger het volgende:
Doe eens oplopen stomme getallen :(
De gulden gaat lekker, misschien dat je die wil :+
https://coinmarketcap.com/currencies/gulden/
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  vrijdag 12 november 2021 @ 12:10:09 #276
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202140159
Lol VEX airdrop bedankt _O_

Nu lekker farmen gratis geld _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 12 november 2021 @ 12:37:34 #277
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_202140566
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:10 schreef fathank het volgende:
Lol VEX airdrop bedankt _O_

Nu lekker farmen gratis geld _O_
Ja lekker, toch weer ruim 2000 euro airdropje :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 12 november 2021 @ 12:42:58 #278
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202140632
Wat is dat gezeik met die Kevin of zo die crypto regulaties?
Man of Steal.
  vrijdag 12 november 2021 @ 12:57:04 #279
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202140788
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:37 schreef Rossdale het volgende:

[..]
Ja lekker, toch weer ruim 2000 euro airdropje :D
Toch weer een weeksalaris *O*

Weer een week dichter bij pensioen.

[ Bericht 0% gewijzigd door fathank op 12-11-2021 13:05:30 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_202141214
[..]
De gulden gaat lekker, misschien dat je die wil :+
https://coinmarketcap.com/currencies/gulden/
[/quote]
Gwoon niet weten waar Nlg het best kan kopen , iemand?
  Moderator vrijdag 12 november 2021 @ 13:28:23 #281
18653 crew  D.
pi_202141260
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:25 schreef Gwoon het volgende:
[..]
De gulden gaat lekker, misschien dat je die wil :+
https://coinmarketcap.com/currencies/gulden/
quote:
Gwoon niet weten waar Nlg het best kan kopen , iemand?
Als je bij jouw linkje op het tabje 'market' klinkt zie je waar je kunt kopen. Bittrex in dit geval.
  vrijdag 12 november 2021 @ 13:28:40 #282
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202141267
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:25 schreef Gwoon het volgende:
[..]
De gulden gaat lekker, misschien dat je die wil :+
https://coinmarketcap.com/currencies/gulden/
Gwoon niet weten waar Nlg het best kan kopen , iemand?
[/quote]


Nergens hopelijk.

Ver weg van blijven.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 12 november 2021 @ 13:29:17 #283
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202141276
Gelukkig doet Hedera het goed
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  vrijdag 12 november 2021 @ 13:33:40 #284
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202141349
Jullie verliezen allemaal een hoop geld nu he?
Man of Steal.
  Redactie Frontpage vrijdag 12 november 2021 @ 13:34:23 #285
4530 crew  Crazy Harry
pi_202141358
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:25 schreef Gwoon het volgende:

Gwoon niet weten waar Nlg het best kan kopen , iemand?
Het was geen advies _O-
Maar bitcoinmeester heeft m ook heb ik begrepen.
Maar volgens mij ging het er hier eerder over dat bitcoinmeester niet zo'n goed platform is.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_202141388
[..]
Het was geen advies _O-
Maar bitcoinmeester heeft m ook heb ik begrepen.
Maar volgens mij ging het er hier eerder over dat bitcoinmeester niet zo'n goed platform is.
[/quote]
Gwoon kijken kijken nie kopen lol
  Moderator vrijdag 12 november 2021 @ 13:38:52 #287
18653 crew  D.
pi_202141428
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:33 schreef SuperNeger het volgende:
Jullie verliezen allemaal een hoop geld nu he?
Ik heb geen geld, ik heb crypto, en het aantal coins wordt niet minder :P
  vrijdag 12 november 2021 @ 13:41:05 #288
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_202141455
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:33 schreef SuperNeger het volgende:
Jullie verliezen allemaal een hoop geld nu he?
Gelukkig heb ik al mad profits met Loopring binnengeharkt _O_
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_202141932
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:33 schreef SuperNeger het volgende:
Jullie verliezen allemaal een hoop geld nu he?
1 BTC = 1 BTC
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 12 november 2021 @ 14:29:51 #290
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202142012
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:33 schreef SuperNeger het volgende:
Jullie verliezen allemaal een hoop geld nu he?
Voor jou zal het een hoop geld zijn ja
Laffe huichelaar
  vrijdag 12 november 2021 @ 14:45:49 #291
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202142155
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:33 schreef SuperNeger het volgende:
Jullie verliezen allemaal een hoop geld nu he?
Waarmee?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_202142254
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:33 schreef SuperNeger het volgende:
Jullie verliezen allemaal een hoop geld nu he?
Je verliest niets zolang je niet verkoopt.
  Redactie Frontpage vrijdag 12 november 2021 @ 15:43:55 #293
4530 crew  Crazy Harry
pi_202142997
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:33 schreef SuperNeger het volgende:
Jullie verliezen allemaal een hoop geld nu he?
:?
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  Forum Admin vrijdag 12 november 2021 @ 16:04:03 #294
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_202143323
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:25 schreef Gwoon het volgende:
[..]
De gulden gaat lekker, misschien dat je die wil :+
https://coinmarketcap.com/currencies/gulden/
Gwoon niet weten waar Nlg het best kan kopen , iemand?
[/quote]
Ik heb nog zo'n 5000 gld die ik niet kwijt kan, of eigenlijk geen zin om weer opnieuw kyc te doen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_202143325
Omisego -32%
  Forum Admin vrijdag 12 november 2021 @ 16:05:41 #296
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_202143353
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:04 schreef amp25 het volgende:
Omisego -32%
Zag het ook, doet dat project nog iets instapwaardigs?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Redactie Frontpage vrijdag 12 november 2021 @ 16:13:00 #297
4530 crew  Crazy Harry
pi_202143485
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:04 schreef Pharkus het volgende:

Ik heb nog zo'n 5000 gld die ik niet kwijt kan, of eigenlijk geen zin om weer opnieuw kyc te doen.
Voor omgerekend ¤50 in de crypto naar je keuze wil ik dat wel overnemen (aanbod geldt enkel vandaag)
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 november 2021 @ 16:13:51 #298
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202143494
Mina terug de afgrond in 8-)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 12 november 2021 @ 16:16:09 #299
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202143535
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:05 schreef Pharkus het volgende:

[..]
Zag het ook, doet dat project nog iets instapwaardigs?
Nee joh, gewoon een restant uit de 2017 cycle.
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  vrijdag 12 november 2021 @ 16:26:48 #300
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202143719
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:41 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]
Gelukkig heb ik al mad profits met Loopring binnengeharkt _O_
:')
Man of Steal.
  vrijdag 12 november 2021 @ 16:31:43 #301
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202143784
Maar dit is toch gewoon een dipje en het gaat weer beter straks toch..

toch? :@
Man of Steal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')