abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202088293
Daar gaan we weer!
  maandag 8 november 2021 @ 16:51:12 #2
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_202088301
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 16:24 schreef lunapuella het volgende:

[..]
Een pyjama krijgt hij inderdaad, maar dat vond ik dan weer meer onder to wear vallen. ;)
Bij need kan je denken aan broodtrommel, drinkbeker, rugzak, dekbed.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_202088315
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 16:51 schreef laziness het volgende:

[..]
Bij need kan je denken aan broodtrommel, drinkbeker, rugzak, dekbed.
Ja, allemaal aan gedacht maar hij gaat in september 2022 pas naar school, dus dat vind ik nu nog niet zo'n geschikte cadeaus. :P Daarom zei ik ook heel bewust, wat heeft een driejarige nou nodig? Voor die van zes ligt het alweer anders.
pi_202088339
Misschien ga ik maar sokken voor ze breien. :')
pi_202088374
Ik heb laatst de boeken in mijn dochters kast geteld, wie wilt raden?
A’s oudere boeken zitten er ook bij. :P
  maandag 8 november 2021 @ 16:59:09 #6
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_202088456
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 16:52 schreef lunapuella het volgende:

[..]
Ja, allemaal aan gedacht maar hij gaat in september 2022 pas naar school, dus dat vind ik nu nog niet zo'n geschikte cadeaus. :P Daarom zei ik ook heel bewust, wat heeft een driejarige nou nodig? Voor die van zes ligt het alweer anders.
Oh sorry er waren zoveel berichten in die trant dat ik niet alle leeftijden onthouden heb.

Nieuwe stiften of andere knutsel voorraad die op is.

En anders is need een rekbaar begrip. Een spel is een need voor cognitieve ontwikkeling. Of kralen voor de fijne motoriek.
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 8 november 2021 @ 17:06:16 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202088561
Zo, bij de huisarts geweest, ik heb/had waarschijnlijk toch griep ipv alleen maar een keelontsteking.

Dat verklaart wel waarom ik zo lang ziek ben.
Anyway, het ergste waarschijnlijk gehad, dus weer een beetje gaan opbouwen qua uithoudingsvermogen, want dat gaat wel heel hard onderuit :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202088617
Mijn vader is stom verbaasd dat ik, als gevaccineerde, tóch Corona heb… }:|
  maandag 8 november 2021 @ 17:20:08 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202088705
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 15:07 schreef vencodark het volgende:
Nou, de GGD test bleek ook positief. :')
Zoon is vanmiddag getest dus die blijft sowieso thuis tot die uitslag er is.
Bummer :{
Ik hoop dat je er een beetje mild doorheen komt, maar die kans is sowieso groter doordat je gevaccineerd bent.
Beterschap :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_202088720
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 17:20 schreef Leandra het volgende:

[..]
Bummer :{
Ik hoop dat je er een beetje mild doorheen komt, maar die kans is sowieso groter doordat je gevaccineerd bent.
Beterschap :*
Tot op heden voelt het als een doordeweekse verkoudheid. Irritant maar niks bijzonders. ^O^
Dankje. Jij ook nog altijd beterschap!
  maandag 8 november 2021 @ 17:22:00 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202088728
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 16:55 schreef vencodark het volgende:
Ik heb laatst de boeken in mijn dochters kast geteld, wie wilt raden?
A’s oudere boeken zitten er ook bij. :P
Vast minder dan Soneal, die heeft aan 1 Kallax 2*4 niet eens genoeg :X

Ik gok 66 bij je dochter.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_202088735
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 17:22 schreef Leandra het volgende:

[..]
Vast minder dan Soneal, die heeft aan 1 Kallax 2*4 niet eens genoeg :X

Ik gok 66 bij je dochter.
100. :'(
pi_202088753
Over boeken gesproken; heeft iemand nog deel 2 t/m 5 (of één van deze) in de aanbieding van 'Het leven van een loser' ?
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 8 november 2021 @ 17:26:41 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202088770
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 17:22 schreef vencodark het volgende:

[..]
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 8 november 2021 @ 17:46:52 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202088964
Mijn dag begon wel heel goed trouwens, een appje met een filmpje van kleinzoon die heel trots "OMA!!!! gepoept en geplast op het potje!" riep O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_202089666
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 16:52 schreef lunapuella het volgende:

[..]
Een nieuwe pyjama. Foute regenlaarzen met lampjes. Dat soort ongein :+
pi_202089750
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 17:22 schreef vencodark het volgende:

[..]
Is dat veel? Ik zal ook eens tellen, maar we zitten makkelijk ruim boven de 100.
pi_202089805
Ik vind jullie suggesties allemaal heel lief maar een nieuwe pyjama krijgt hij dus en verder heeft hij geloof ik alles al. Ik heb onbewust een verwend n.est gemaakt. :')

Een verwend n.est dat nu voor de derde keer in een maand ziek is ook nog. Echt tof hoe de verschillende lockdowns zijn immuunsysteem blijkbaar platgeslagen hebben. -O-
pi_202089952
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 19:02 schreef lunapuella het volgende:
Ik vind jullie suggesties allemaal heel lief maar een nieuwe pyjama krijgt hij dus en verder heeft hij geloof ik alles al. Ik heb onbewust een verwend n.est gemaakt. :')

Een verwend n.est dat nu voor de derde keer in een maand ziek is ook nog. Echt tof hoe de verschillende lockdowns zijn immuunsysteem blijkbaar platgeslagen hebben. -O-
Onze jongste was rond die leeftijd helemaal into de Schleich diertjes. Enorme collectie van en in verschillende prijsklassen. En hij speelde er uuuren mee.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_202089958
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 19:02 schreef lunapuella het volgende:

Heeft ie al een hoofdlamp? Of een zaklamp? Need maar zeker ook erg leuk.
Juul van 3 is momenteel heel druk in de weer met een vergrootglas. Alles wordt bekeken.

Oh en wederom, komt ie weer, knetterbad. Die krijgen de kiddo's ook weer dit jaar. Denk ik.
pi_202089980
En al vaker genoemd, ook in het peutertopic: een tentenbouw set. Gewoon zelf samenstellen met lampjes, knijpers en doeken. Zit bij ons in zo'n plastic bak en er wordt echt veel mee gespeeld. Om hutten en tenten te bouwen, maar ook om van alles toe de dekken.
Doeken allemaal van de markt, van klein tot grooooot.
pi_202089985
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 19:14 schreef exode het volgende:

[..]
Heeft ie al een hoofdlamp? Of een zaklamp? Need maar zeker ook erg leuk.
Juul van 3 is momenteel heel druk in de weer met een vergrootglas. Alles wordt bekeken.

Oh en wederom, komt ie weer, knetterbad. Die krijgen de kiddo's ook weer dit jaar. Denk ik.
Bedoel je dit :D https://www.hema.nl/mooi-(...)ALw_wcB&gclsrc=aw.ds
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_202090001
quote:
Ik weet niet of ze net zo goed knetteren, wij hebben die van Simba. Knetteren echt hard altijd. Duits merk en dan heet het Glibbi Knisti. _O-
pi_202090167
Met Sinterklaas kopen wij met z’n allen een bordspel (dit jaar Ticket to Ride Europe) en iedereen krijgt een chocoladeletter. Schoen zetten heeft Sjaak nog nooit van gehoord en dat houden we zo, als dat lukt.

Met Kerst komen er cadeautjes onder de boom O+ 4 per persoon. Sjaak krijgt een spelletje voor de Switch, een boek (maar ik weet nog niet welke), een trui en nog iets wat hij nodig heeft. Op kerstavond mogen we allemaal 1 pakje open maken en daar zitten dan kerstpyjama’s in (die ik van tevoren heb gewassen), die doen we dan aan. Daarna lezen we ‘T was the night before Christmas O+
pi_202090381
@MevrouwCactus, wat een gezellige traditie.
We probeerden wel een traditie in te bouwen, maar elk jaar is toch echt wel anders. En daar genieten we toch ook wel weer van ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')