Bij need kan je denken aan broodtrommel, drinkbeker, rugzak, dekbed.quote:Op maandag 8 november 2021 16:24 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Een pyjama krijgt hij inderdaad, maar dat vond ik dan weer meer onder to wear vallen.
Ja, allemaal aan gedacht maar hij gaat in september 2022 pas naar school, dus dat vind ik nu nog niet zo'n geschikte cadeaus.quote:Op maandag 8 november 2021 16:51 schreef laziness het volgende:
[..]
Bij need kan je denken aan broodtrommel, drinkbeker, rugzak, dekbed.
Oh sorry er waren zoveel berichten in die trant dat ik niet alle leeftijden onthouden heb.quote:Op maandag 8 november 2021 16:52 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ja, allemaal aan gedacht maar hij gaat in september 2022 pas naar school, dus dat vind ik nu nog niet zo'n geschikte cadeaus.Daarom zei ik ook heel bewust, wat heeft een driejarige nou nodig? Voor die van zes ligt het alweer anders.
Bummerquote:Op maandag 8 november 2021 15:07 schreef vencodark het volgende:
Nou, de GGD test bleek ook positief.![]()
Zoon is vanmiddag getest dus die blijft sowieso thuis tot die uitslag er is.
Tot op heden voelt het als een doordeweekse verkoudheid. Irritant maar niks bijzonders.quote:Op maandag 8 november 2021 17:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bummer
Ik hoop dat je er een beetje mild doorheen komt, maar die kans is sowieso groter doordat je gevaccineerd bent.
Beterschap
Vast minder dan Soneal, die heeft aan 1 Kallax 2*4 niet eens genoegquote:Op maandag 8 november 2021 16:55 schreef vencodark het volgende:
Ik heb laatst de boeken in mijn dochters kast geteld, wie wilt raden?
A’s oudere boeken zitten er ook bij.
100.quote:Op maandag 8 november 2021 17:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vast minder dan Soneal, die heeft aan 1 Kallax 2*4 niet eens genoeg
Ik gok 66 bij je dochter.
Een nieuwe pyjama. Foute regenlaarzen met lampjes. Dat soort ongeinquote:Op maandag 8 november 2021 16:52 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ja, allemaal aan gedacht maar hij gaat in september 2022 pas naar school, dus dat vind ik nu nog niet zo'n geschikte cadeaus.Daarom zei ik ook heel bewust, wat heeft een driejarige nou nodig? Voor die van zes ligt het alweer anders.
Onze jongste was rond die leeftijd helemaal into de Schleich diertjes. Enorme collectie van en in verschillende prijsklassen. En hij speelde er uuuren mee.quote:Op maandag 8 november 2021 19:02 schreef lunapuella het volgende:
Ik vind jullie suggesties allemaal heel lief maar een nieuwe pyjama krijgt hij dus en verder heeft hij geloof ik alles al. Ik heb onbewust een verwend n.est gemaakt.
Een verwend n.est dat nu voor de derde keer in een maand ziek is ook nog. Echt tof hoe de verschillende lockdowns zijn immuunsysteem blijkbaar platgeslagen hebben.
Heeft ie al een hoofdlamp? Of een zaklamp? Need maar zeker ook erg leuk.quote:Op maandag 8 november 2021 19:02 schreef lunapuella het volgende:
Ik vind jullie suggesties allemaal heel lief maar een nieuwe pyjama krijgt hij dus en verder heeft hij geloof ik alles al. Ik heb onbewust een verwend n.est gemaakt.
Een verwend n.est dat nu voor de derde keer in een maand ziek is ook nog. Echt tof hoe de verschillende lockdowns zijn immuunsysteem blijkbaar platgeslagen hebben.
Bedoel je ditquote:Op maandag 8 november 2021 19:14 schreef exode het volgende:
[..]
Heeft ie al een hoofdlamp? Of een zaklamp? Need maar zeker ook erg leuk.
Juul van 3 is momenteel heel druk in de weer met een vergrootglas. Alles wordt bekeken.
Oh en wederom, komt ie weer, knetterbad. Die krijgen de kiddo's ook weer dit jaar. Denk ik.
Ik weet niet of ze net zo goed knetteren, wij hebben die van Simba. Knetteren echt hard altijd. Duits merk en dan heet het Glibbi Knisti.quote:Op maandag 8 november 2021 19:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Bedoel je dithttps://www.hema.nl/mooi-(...)ALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |