abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 november 2021 @ 17:25:42 #226
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202088759
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 17:10 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Snapt iemand het nog? Wil die niet of wat?
waarom zou hij dat niet willen en wie is deze yodi kidoki?
  maandag 8 november 2021 @ 17:26:48 #227
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_202088772
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 17:10 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Snapt iemand het nog? Wil die niet of wat?
Het voorzorgsprincipe doet hier ook weer van zich spreken.

Alleen wanneer gevalideerd door eigen onderzoek en het niet anders meeer kan, mag en wordt er gezorgd, ook wanneer dat niet nodig of gewenst is.
Ik snap ook niet waarom opvolgvaccins hier niet vij zijn. iedereen die het dan wil, zou/mag/kan zich naar keuze ovv (huis)artsadvies dan prikken. Bizar dat de overheid hiervoor zelf een behandelbeleid moet/wil uitstippelen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_202088790
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 17:00 schreef Elvi het volgende:
Tsja je kunt nu wel lachen om de maatregelen in Afrika maar de cijfers daar zijn een stuk beter dan hier.
Alleen dat wassen van je geslachtsdeel gaat zo lastig met zo'n koker :+
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Moderator maandag 8 november 2021 @ 17:28:09 #229
5428 crew  miss_sly
pi_202088791
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 16:41 schreef chratnox het volgende:

[..]
Dit is vandaag al de tweede voorzitter van een ROAZ die oproept om evenementen te verbieden, vanmorgen ook die van Limburg.

Over ROAZ:
[..]
Ik krijg heel sterk het gevoel dat dit een gecoördineerd feestje is via LCPS (Kuipers).
Dat, of deze mensen zijn dezelfde mening toegedaan. Op zich is dat ook een mogelijkheid.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_202088799
quote:
14s.gif Op maandag 8 november 2021 17:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Hugonoten!
Misschien woont ie in HeerHugoWaard.
pi_202088805
twitter
  maandag 8 november 2021 @ 17:32:10 #232
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_202088834
Ik heb eigenlijk maar één vraag. Als vrijdag de lockdown wordt afgekondigd, komen Erno en Eragon dan weer langs?
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_202088846
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 17:29 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
De meest relevante vraag lijkt mij niet alleen wanneer, maar ook hoe? Ons de crisis uit vaccineren zet nog geen zoden aan de dijk, maar een alternatief heeft Hugo ook nog niet.
  Moderator maandag 8 november 2021 @ 17:34:42 #234
5428 crew  miss_sly
pi_202088862
quote:
[ twitter ]
Kan zijn, maar laten we per 3 maanden laten goedkeuren en niet meteen voor 6 maanden doen, toch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_202088898
quote:
[ twitter ]
quote:
Verschillende Kamerleden vroegen zich af of de coronamaatregelen onderhand niet beter ondergebracht kunnen worden in andere wetgeving, die niet tijdelijk van aard is. Als het aan CDA en ChristenUnie ligt, wordt gekeken of bepaalde elementen niet beter in de Wet publieke gezondheid opgenomen kunnen worden. GroenLinks wees erop dat de tijdelijke wet ook lastiger te controleren is door de Kamer. De Jonge was het daarmee niet eens.
:r :r :r
  maandag 8 november 2021 @ 17:38:50 #236
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_202088901
Ik heb al veel eerder aangegeven dat we niet van de beperkingen afkomen met alleen vaccins. Maar goed, voor je gelijk koop je niets in deze crisis. Er is maar een realistische optie over en dat is het loslaten van de controle.

Een booster kraampje op elke hoek van straat, directe toegang tot (snel) testen en persoonlijke beschermingmiddelen zodat iedeereen die dat wil daar gebruik van kan maken en dat een grote free for all heropening van Nederland.
pi_202088916
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 17:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat, of deze mensen zijn dezelfde mening toegedaan. Op zich is dat ook een mogelijkheid.
Of ze hebben door dat naar de media stappen effectief is.
pi_202088926
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 17:38 schreef GemMagic het volgende:
Ik heb al veel eerder aangegeven dat we niet van de beperkingen afkomen met alleen vaccins. Maar goed, voor je gelijk koop je niets in deze crisis. Er is maar een realistische optie over en dat is het loslaten van de controle.

Een booster kraampje op elke hoek van straat, directe toegang tot (snel) testen en persoonlijke beschermingmiddelen zodat iedeereen die dat wil daar gebruik van kan maken en dat een grote free for all heropening van Nederland.
Die snap ik niet. Uiteindelijk gaan de vaccins er voor zorgen dat beperkingen en maatregelen niet meer nodig zijn. Het punt is vooral dat vaccins niet de maatregelen opheffen maar politici dat doen. Uiteindelijk zorgen vaccins er alleen maar voor dat politici op een gegeven moment maatregelen niet meer kunnen rechtvaardigen.
  Redactie Sport maandag 8 november 2021 @ 17:42:08 #239
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202088928
quote:
15s.gif Op maandag 8 november 2021 17:08 schreef Vallon het volgende:

[..]
2G is niet streng wanneer je er zelf geen last van hebt omdat het Gemakkelijker leven is.
Elk G is voor mij een Geloof dat daarmee door een Gebod de boel Gered zou kunnen worden.
Voor de ondernemer is het dus geen probleem, tenzij deze zelf niet gevaccineerd is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202088947
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 17:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat kan. Ik vind het apart dat ze op dezelfde dag onafhankelijk van elkaar dat zeggen. Kan uiteraard dat ze gebeld zijn, maar tot nu hoorde je bijna nooit iets van ROAZ in de media.
pi_202088949
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 17:38 schreef Anton91 het volgende:

[..]
[..]
:r :r :r
Niet tijdelijke wetgeving is nog een stuk enger. Straks mag de minister van volksgezondheid permanent over zaken als een avondklok of sluiten van winkels beslissen. Dat soort wetgeving hoort niet genormaliseerd te worden in de wet publieke gezondheid.
  maandag 8 november 2021 @ 17:45:28 #242
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_202088953
quote:
11s.gif Op maandag 8 november 2021 17:42 schreef Bliksem92 het volgende:

[..]
Die snap ik niet. Uiteindelijk gaan de vaccins er voor zorgen dat beperkingen en maatregelen niet meer nodig zijn. Het punt is vooral dat vaccins niet de maatregelen opheffen maar politici dat doen. Uiteindelijk zorgen vaccins er alleen maar voor dat politici op een gegeven moment maatregelen niet meer kunnen rechtvaardigen.
Nja, de issue is dat vaccins misschien op zich niet genoeg zijn om de boel permanent onder controle te houden.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  maandag 8 november 2021 @ 17:46:35 #243
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_202088961
quote:
11s.gif Op maandag 8 november 2021 17:42 schreef Bliksem92 het volgende:
Die snap ik niet. Uiteindelijk gaan de vaccins er voor zorgen dat beperkingen en maatregelen niet meer nodig zijn. Het punt is vooral dat vaccins niet de maatregelen opheffen maar politici dat doen.
Zo kun je het lezen, maar wat ik er mee bedoel, op dit moment, zeker nog zonder boosters, alleen al de vaccin doorbraken voldoende zouden zijn om onze beperkte zorgcapaciteit zodanig te belasten dat beperkende maatregelen noodzakelijk blijven in het winterseizoen.

De link IC bezetting == maatregelen, veronderstel ik dan even als vaststaand gegeven, maar goed, dat lijkt ook wel in beton gegoten bij de onze beleidsmakers.
pi_202088963
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 17:45 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Nja, de issue is dat vaccins misschien op zich niet genoeg zijn om de boel permanent onder controle te houden.
Ik zie geen aanleiding om dat te denken. In tegenstelling juist.
  maandag 8 november 2021 @ 17:47:17 #245
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202088973
Maar wat willen de meeste mensen hier, helemaal geen maatregelen en ze zoeken het maar uit in het ziekenhuis of geloof je niet dat zorg overspoelt gaat worden? Wil je maatregelen voor iedereen net zoals eerder?
pi_202088974
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 17:46 schreef GemMagic het volgende:

[..]
Zo kun je het lezen, maar wat ik er mee bedoel, op dit moment, zeker nog zonder boosters, alleen al de vaccin doorbraken voldoende zouden zijn om onze beperkte zorgcapaciteit zodanig te belastingen dat beperkende maatregelen noodzakelijk blijven in het winterseizoen.

De link IC bezetting == maatregelen, veronderstel ik dan even als vaststaand gegeven, maar goed, dat lijkt ook wel in beton gegoten bij de onze beleidsmakers.
Eens, maar dan ligt het probleem niet bij de vaccins ;).
  maandag 8 november 2021 @ 17:47:50 #247
12221 Tijn