Wat lukt niet? is het weer zo ver ?quote:Op maandag 8 november 2021 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Het lukt niet
Ok, dank je, denk ik...quote:Op maandag 8 november 2021 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sterkte man,
het was leuk enzo ....
Is wel vaker dat die duitse cursus niet lukt iddquote:
Echt hoor, a donut a day keeps the marathon awayquote:
Duitse cursus ? Die had ik op het Atheneum al 4 jaar od zoquote:Op maandag 8 november 2021 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is wel vaker dat die duitse cursus niet lukt idd
Ik kwam niet verder dan de haafo, moet het dus nu inhalenquote:Op maandag 8 november 2021 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Duitse cursus ? Die had ik op het Atheneum al 4 jaar od zo
Op de Havo gaven ze toch ook Duits? Wij hadden Ulli Dickschedel als leraarquote:Op maandag 8 november 2021 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kwam niet verder dan de haafo, moet het dus nu inhalen
Die poging hebben ze gedaan jaquote:Op maandag 8 november 2021 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Op de Havo gaven ze toch ook Duits? Wij hadden Ulli Dickschedel als leraar
quote:Op maandag 8 november 2021 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Op de Havo gaven ze toch ook Duits? Wij hadden Ulli Dickschedel als leraar
Nee maar hij leek er wel opquote:Op maandag 8 november 2021 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die poging hebben ze gedaan ja
Een echte duitser ja?
Beide een beetje. Zeker voor de lol, en misschien kan ik er nog wat aan hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2021 00:18 schreef chufi het volgende:
Maar je doet Duits .. Voor de lol of denk je er wat aan te hebben ?
Toch makkelijk om te kennen ... Ik heb het zakelijk gebruikt . maar ook privequote:Op dinsdag 9 november 2021 00:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beide een beetje. Zeker voor de lol, en misschien kan ik er nog wat aan hebben.
Ik heb ooit in een Duits bedrijf gewerkt. In Nederland wel.quote:Op dinsdag 9 november 2021 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch makkelijk om te kennen ... Ik heb het zakelijk gebruikt . maar ook prive
Ah ok ... ja dat is idd wat anders als je het moet schrijven ... gewoon Mario voor gebruikenquote:Op dinsdag 9 november 2021 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een Duits bedrijf gewerkt. In Nederland wel.
Daar was de voertaal formeel Duits.
Informeel was het Brabants.
Duits spreken en luisteren gaat wel, maar de grammatica
Ik wil het graag zelf doenquote:Op dinsdag 9 november 2021 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok ... ja dat is idd wat anders als je het moet schrijven ... gewoon Mario voor gebruiken
OK .. geen ervaring mee en ook nog geen noodzaak gevondenquote:Op dinsdag 9 november 2021 00:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil het graag zelf doen
En op zich werkt Duolingo best goed.
Je kan je Spaans 'testen' of Catalaans.quote:Op dinsdag 9 november 2021 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. geen ervaring mee en ook nog geen noodzaak gevonden
Waarom zou ik dat willen.? Ik spreek maņo en Valenciaansquote:Op dinsdag 9 november 2021 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan je Spaans 'testen' of Catalaans.
Klingon? Esperanto? Navajo?
Omdat het kan?quote:Op dinsdag 9 november 2021 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen.? Ik spreek maņo en Valenciaans
Kende het niet en heb ff gekeken maar dat is leuk zeg!quote:Op dinsdag 9 november 2021 00:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil het graag zelf doen
En op zich werkt Duolingo best goed.
Hoi en welkomquote:Op dinsdag 9 november 2021 00:57 schreef Mammietje het volgende:
*sjokt binnen en groet een ieder.
[..]
Kende het niet en heb ff gekeken maar dat is leuk zeg!
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 9 november 2021 01:03 schreef chufi het volgende:
Ah ok.. Spaans kun je hier ook voor langs komen
Doeiquote:Op dinsdag 9 november 2021 01:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Oja.....
Nou, dan Flamencodans ik er maar weer vandoor.
quote:Op dinsdag 9 november 2021 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
DoeiMaak je wel mooie rokjes omhoog draaiende rondjes?
Wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 9 november 2021 04:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dit weekend redelijk zwaar gevallen.
Verdorie.
Geweldig filmpje.quote:
Ja die is zo leuk.quote:
Sweetquote:
Zijn we al wakker dan?quote:
Al lang heb er al 5 uurtjes opzittenquote:
Als een 🌹quote:
Als een tulpjequote:
Die is eigenlijk wel mooierquote:
Ben ik laatst al geweestquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:24 schreef engine het volgende:
@:D. heeft binnenkort een date met Hans?
Heul niet, dat ziet iedereenquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze twee lijken ook zeker op elkaar @:D. 🌲🌳
Precies, het valt reuze meequote:Op dinsdag 9 november 2021 10:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat zie je dus wel goed, gelukkig maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |