Even beter lezen volgende keerquote:Op maandag 8 november 2021 12:30 schreef suzi1 het volgende:
je kan je lekker inhouden D, maar je vroeg zelf of je hem dan ook moest dragen, dus liever niet wilde. lekker sociaal
Klopt. Had je niet goed begrepenquote:Op maandag 8 november 2021 12:45 schreef suzi1 het volgende:
was iets over dat je 10 winkels in moest op een dag en dan de vraag, "Mondkapje mag dan niet af zeker?"
dan heb ik je opmerking/vraag niet goed begrepen?
Die indruk had ik jaquote:Op maandag 8 november 2021 12:51 schreef suzi1 het volgende:
ik probeer je te begrijpen, maar dat lukt me niet.
Hello suzi!quote:Op maandag 8 november 2021 13:00 schreef suzi1 het volgende:
hai engine! aan zoiets moet je nooit wennen. het moet nml geen gewoonte worden
Thuiswerken is vakantie bij mij. Dan doe ik zo goed als niks. Vind het altijd knap dat mensen dan thuis zo 8 uur gaan werken.quote:Op maandag 8 november 2021 13:07 schreef suzi1 het volgende:
ja met jouw baan valt er niet thuis te werken he. had anders ook wel lekker geweest
Ja precies. Sowieso vind ik 8 uur achter een pc zitten per dag al best wat.quote:Op maandag 8 november 2021 13:13 schreef suzi1 het volgende:
ik geloof dan ook nooit dat ze 8upd werken. of heel mss 2x4 uur. sochtends en savonds? maar dan nog, steeds met internet bijdehand
Uitstekend ideequote:Op maandag 8 november 2021 13:21 schreef suzi1 het volgende:
daarom is het nu tijd voor een slaappauze!
ssst suzi slaapt..quote:
quote:
En wakker ook welquote:
Pff je zou maar machinist van die trein zijn....quote:Op maandag 8 november 2021 14:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wakker ook wel
Wist jij dat parkeren op het spoor soms niet even verstandig is?
Die kan echt niets meer neequote:Op maandag 8 november 2021 14:50 schreef engine het volgende:
[..]
Pff je zou maar machinist van die trein zijn....
Biddenquote:
Zou hij daar nog tijd genoeg voor hebben gehad?quote:
Tja goede vraag. Ook niet echt waarschijnlijk.quote:Op maandag 8 november 2021 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou hij daar nog tijd genoeg voor hebben gehad?
Ik ook niet, dit ging wel snel zeg maarquote:Op maandag 8 november 2021 15:10 schreef engine het volgende:
Ik weet niet hoelang bidden duurt
Al zie ik een collega wel eens bidden op werk. Die zou geen tijd gehad hebben.
quote:
Laatste keer is weken geledenquote:
quote:
Ligt natuurlijk aan de weersomstandighedenquote:Op maandag 8 november 2021 16:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Laatste keer is weken geleden![]()
Voor vandaag staat er ook wat op de planning , hopelijk gaat dat door
Uiteraardquote:Op maandag 8 november 2021 16:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekker slapen dan(in het land van Cuijk?)
Misschien is ONZ beterquote:Op maandag 8 november 2021 12:51 schreef suzi1 het volgende:
ik probeer je te begrijpen, maar dat lukt me niet.
Ookquote:Op maandag 8 november 2021 17:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
[..]
Ligt natuurlijk aan de weersomstandigheden
Goh wat boeiendquote:
Ja preciesquote:
Wellicht weer de beperking van max 25 in een winkel, oid. Hopelijk niet dat gedoe van dat Niet-essentiële winkels weer moeten werken met dat pay and collect of hoe dat ook heette.quote:Op maandag 8 november 2021 18:20 schreef chufi het volgende:
Wat voor maatregeling gaan er weer komen ?
Dat is wat lastig ik lees hier al jaren en als iemand dan langs komt met een hersencapaciteit van een mossel kan ik daar slecht omheenquote:
Niet mijn probleem meidquote:Op maandag 8 november 2021 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wat lastig ik lees hier al jaren en als iemand dan langs komt met een hersencapaciteit van een mossel kan ik daar slecht omheen
Goeiequote:
Nee ben je opgeroepen?quote:
Mijn buurvrouw zegt ja.quote:Op maandag 8 november 2021 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag deze week... maar weet het nog niet
Ja mijn klamboe was wat te vroeg opgeruimdquote:Op maandag 8 november 2021 18:34 schreef Prisha het volgende:
Wespenverdelger is geweest.
Hij zei dat als ik kon wachtten tot december, ze vanzelf dood zouden gaan. Als ik niet wilde wachten dan kon hij vandaag nog langskomen.
Ik kon niet wachten, die beesten zaten precies bij de deuringang![]()
Hij zei ook dat het een vreemd jaar was. Normaal kon hij begin oktober zijn wespenzooi opruimen tot het volgend jaar, maar nu was het in juli en augustus erg rustig geweest en was ie nu heel erg druk.
Ik heb het gevoel van nietquote:Op maandag 8 november 2021 16:18 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben benieuwd of er straks een test gaat plaatsvinden @:Prisha
Ja zei hij ook, veel muggen momenteel.quote:Op maandag 8 november 2021 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mijn klamboe was wat te vroeg opgeruimd
quote:Op maandag 8 november 2021 18:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja zei hij ook, veel muggen momenteel.
Zou ook mijn eerste keer zijn ... Vroeger via werk wel eens de keuze gehad, maar toen nooit gedaanquote:Op maandag 8 november 2021 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw zegt ja.Ja ik weet niet ik hoef er nog niet één. Je hebt die corona dingen toch al gehad en zoenen en handen schudden ook niet.
Ik weet niet je bent een gezonde vent, maar kwaad kan het ook niet. Als ik aan de beurt ben zou ik het wel doen. Maar dat is meer door mijn levensstijl.quote:Op maandag 8 november 2021 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou ook mijn eerste keer zijn ... Vroeger via werk wel eens de keuze gehad, maar toen nooit gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |