haha idd. maar ik wist niet dat covid19 nog niet op de lijst stond met A ziektes.quote:Op dinsdag 9 november 2021 00:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Haha wat een verschrikkelijk vervelende kwal die gast maar hij heeft helemaal gelijk, niemand verantwoordelijk als het fout gaat er expliciet in gebonjourd ende dichtgetimmerd en het niet delen als belangrijk bij het prikken? Crimineel idd.
Dat sowieso, je hebt overal op de wereld tyranieke overheden.quote:Op dinsdag 9 november 2021 00:45 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Ik heb zomaar het idee dat de wereld er over 1 of 2 jaar weleens heel anders uit kan gaan zien.
Zou het ook even moeten opzoeken maar sowieso raar dat de 2e kamer daarover zou beslissen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 00:54 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
haha idd. maar ik wist niet dat covid19 nog niet op de lijst stond met A ziektes.
Ja, en nadat de eerste onderzoeken aangaven dat er extra bijwerkingen optraden bij het gebruik van AZ stopte NL daarmee.quote:Op dinsdag 9 november 2021 00:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Sorry ik begrijp je punt niet.
Met massale verstrekking bedoel ik verstrekking in alle landen, niet alleen NL.
Normaal gesproken moet dat natuurlijk van tevoren al worden vastgesteld, voordat het op grote schaal wordt uitgerold.quote:Op dinsdag 9 november 2021 00:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, en nadat de eerste onderzoeken aangaven dat er extra bijwerkingen optraden bij het gebruik van AZ stopte NL daarmee.
https://wetten.overheid.nl/BWBR0024705/2021-09-01#HoofdstukIquote:Op dinsdag 9 november 2021 00:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zou het ook even moeten opzoeken maar sowieso raar dat de 2e kamer daarover zou beslissen.
Heb jij hier wat over gevonden?
Mwoah zo perfect kom je er ook niet achter zelfs als je super pienter te werk gaat. Maar volgens mij kwamen ze al achter problemen bij de trials..quote:Op dinsdag 9 november 2021 00:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Normaal gesproken moet dat natuurlijk van tevoren al worden vastgesteld, voordat het op grote schaal wordt uitgerold.
https://www.eerstekamer.n(...)wet_publieke?df1=allquote:Op dinsdag 9 november 2021 00:57 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
https://wetten.overheid.nl/BWBR0024705/2021-09-01#HoofdstukI
even kijken hoe je dat precies moet lezen.
daar staat dat ie wel tot die groep A behoord?quote:Op dinsdag 9 november 2021 00:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
https://www.eerstekamer.n(...)wet_publieke?df1=all
Veeeeeel lager dan 0.15quote:Op dinsdag 9 november 2021 00:38 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen zijn er meerdere manieren waardoor je hartklachten kan krijgen:
Myocarditis
Pericarditis
ADE
Je immuunsysteem dat je eigen hart aanvalt zodra dat spike-eiwit begint te produceren
Bloedklontering als het vaccin in je bloedbaan terechtkomt
En waarschijnlijk doet het nog wel meer dingen met je die je niet wil als gezonde persoon met 0,15% risico om aan covid te overlijden.
Nee, moet nog wat rondjes door en dan gepubliceerd worden in de staatskrant. Vanaf dan geldt die.quote:Op dinsdag 9 november 2021 01:01 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
daar staat dat ie wel tot die groep A behoord?
Verdoriequote:Op dinsdag 9 november 2021 00:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die problemen kwamen toch pas veel later aan het licht? Nederland was nu niet bepaald de snelste als het gaat om onze vaccinatiestrategie. Andere landen zijn veel eerder begonnen met vaccineren. Ook met AZ
Van het AD vandaag.quote:Het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) heeft ruim 308 miljoen door de overheid aangekochte mondkapjes, brillen, schorten, jassen en handschoenen moeten afkeuren. Dat is veel meer dan tot dusver gemeld. Het totale prijskaartje van de afgekeurde beschermingsmiddelen komt naar schatting boven de 300 miljoen euro uit, schrijft de Volkskrant.
Vorige week werd al bekend dat ruim dertig miljoen Chinese KN95-maskers noodgedwongen waren afgekeurd voor de zorg, maar dat blijkt lang niet alles. Zo zou het ministerie in de officiële voorraadcijfers niet hebben meegerekend dat er nog honderden miljoenen ongekeurde spullen in de magazijnen lagen. Van die zogenoemde 'niet-vrije voorraad' zijn 308,5 miljoen beschermingsmiddelen afgekeurd, bevestigt een woordvoerder van VWS.
Dat aantal kan nog verder oplopen, omdat ruim 105 miljoen maskers, handschoenen, jassen en andere beschermingsmiddelen voor de zorg nog wachten op keuring. Het aantal afgekeurde spullen is door de nieuwe cijfers ruim vertienvoudigd in vergelijking met een half jaar geleden.
Maakt het uitquote:
Dat is best lastig als het gaat om incidenties van 1 op 100.000 of lager. Klinische studies zijn groot, maar doorgaans niet zo groot.quote:Op dinsdag 9 november 2021 00:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Normaal gesproken moet dat natuurlijk van tevoren al worden vastgesteld, voordat het op grote schaal wordt uitgerold.
Mja, de teneur is dat Covid een onschuldig griepje is dat wordt misbruikt om een wereldwijde agenda er door te drukken, en nu is het opeens een gemuteerd killervirus dat miljoenen op zijn geweten heeft?quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:19 schreef _I het volgende:
https://www.breitbart.com(...)rump-administration/
Zullen allemaal wel leugens zijn. Fauci moet wel een integere man zijn!
Het stuk gaat erover dat Trump gelijk in jan vorig jaar al de grenzen wilde sluiten voor Chinezen, waar Fauci dus op tegen was.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mja, de teneur is dat Covid een onschuldig griepje is dat wordt misbruikt om een wereldwijde agenda er door te drukken, en nu is het opeens een gemuteerd killervirus dat miljoenen op zijn geweten heeft?
Anyway, ik meende dat de virussen waar het lab mee werkte genetisch teveel afwijkt van Sars-cov-2 om een connectie te kunnen maken.
Verder ontgaat het mij hoe miljoenen levens gered hadden kunnen worden als vanaf het begin duidelijk was dat het virus uit een lab kwam...
Maar vind jij dit een killervirus?quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:58 schreef _I het volgende:
[..]
Het stuk gaat erover dat Trump gelijk in jan vorig jaar al de grenzen wilde sluiten voor Chinezen, waar Fauci dus op tegen was.
Die scheen alles te bagataliseren, hoewel juist hij had moeten weten wat er allemaal speelde.
Het staat dus best wel in de tekst.
Ik zie nu al maanden elke dag berichten over hartklachten na vaccins.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is best lastig als het gaat om incidenties van 1 op 100.000 of lager. Klinische studies zijn groot, maar doorgaans niet zo groot.
Nee, in de verste verte niet.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar vind jij dit een killervirus?
Dat Fauci heeft tegengehouden dat Trump de grenzen sloot is hem sowieso kwalijk te nemen.
We zagen eerder in dit topic dat die klachten na corona nog veel vaker voorkomen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik zie nu al maanden elke dag berichten over hartklachten na vaccins.
Ik vermoed dat het veel vaker voorkomt dan dat, maar dat het niet altijd met het vaccin in verband wordt gebracht en dus niet gerapporteerd.
Dat mensen dood neervallen door een hartaanval?quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
We zagen eerder in dit topic dat die klachten na corona nog veel vaker voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |