abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202092057
Wat zegt ze nou joh

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202092069
quote:
10s.gif Op maandag 8 november 2021 21:28 schreef Ali_boo het volgende:
Wat zegt ze nou joh

[ twitter ]
oops
Plaats hier uw advertentie
pi_202092076
quote:
Bob is een beetje dom en begrijpt niet zo goed wat een virus is. Bob kan ook een virus krijgen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_202092120
quote:
2s.gif Op maandag 8 november 2021 21:30 schreef engine het volgende:

[..]
Bob is een beetje dom en begrijpt niet zo goed wat een virus is. Bob kan ook een virus krijgen.
beetje flauw plaatje idd.
pi_202092157
quote:
99s.gif Op maandag 8 november 2021 18:31 schreef greysbones het volgende:

[..]
Nee..
Beter lezen schat
Je spreekt over natuurlijke immuniteit als voordeel voor als het vaccin niet meer werkt.

Dat geldt voor iedereen die die immuniteit heeft opgebouwd, ongeacht of die gevaccineerd is geweest.
pi_202092183
quote:
2s.gif Op maandag 8 november 2021 21:30 schreef engine het volgende:

[..]
Maar bob drinkt iig niet als hij moet rijden
pi_202092195
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 21:40 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Maar bob drinkt iig niet als hij moet rijden
:D
Verstandig van Bob.
pi_202092211
quote:
2s.gif Op maandag 8 november 2021 21:42 schreef engine het volgende:

[..]
:D
Verstandig van Bob.
Daarom is hij ook BoB
pi_202092237
Ik vond het wel een grappig plaatje :D maar hele dag al last van lachbuien dus snel maatregelen treffen :M
pi_202092301
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 21:44 schreef Tjoent het volgende:
Ik vond het wel een grappig plaatje :D maar hele dag al last van lachbuien dus snel maatregelen treffen :M
Beetje humor tussen alle treurige tweets ed moet ook heh
pi_202092489
quote:
8s.gif Op maandag 8 november 2021 20:34 schreef Ali_boo het volgende:
Nog meer anekdotisch kut nieuws waar we geen waarde aan moeten hechten
Tja, waarom naar Australië kijken als in Nederland 11 miljoen zijn gevaccineerd.
Dan hebben we toch genoeg eigen cijfers...
pi_202092760
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 21:50 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Beetje humor tussen alle treurige tweets ed moet ook heh
[ afbeelding ]
Wat een dijenkletser zeg.
pi_202092821
quote:
Zo zeldzaam dat je er elke dag over hoort.
pi_202092961
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 22:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Zo zeldzaam dat je er elke dag over hoort.
Ik heb geprobeerd om dat stuk op te zoeken maar het zit achter een betaalmuur. Heb jij het gelezen?
pi_202093012
twitter

helaas
pi_202093242
quote:
2s.gif Op maandag 8 november 2021 22:38 schreef engine het volgende:

[..]
Ik heb geprobeerd om dat stuk op te zoeken maar het zit achter een betaalmuur. Heb jij het gelezen?
Nee, maar ik zie dagelijks berichten over 'zeldzame' klachten, vooral hartklachten. Al 9 maanden lang zeer zeldzame klachten, elke dag.
pi_202093508
Medewerkers GGD medische informatielijn storten neer bij juridische confrontatie

https://hetanderenieuws.n(...)dische-confrontatie/
  maandag 8 november 2021 @ 23:23:16 #170
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202093511
Het seizoensgebonden vertier voor het volk begint ook af te brokkelen.
Waar ligt Lech ook al weer? _O-

quote:
De oplopende coronacijfers in Oostenrijk zorgen voor donkere wolken boven de pistes, met name voor niet-gevaccineerden. Vanaf deze week zijn zij niet meer welkom in de meeste openbare gelegenheden, omdat de zogenoemde 2G-regel (gevaccineerd of genezen) is ingegaan. Testen heeft dan geen zin meer; je komt de bar of stube niet meer in.

Controle komt voor rekening van de lokale autoriteiten, aldus een officieel document. Boetes voor klanten kunnen oplopen tot 500 euro.

Boosterprik nodig
„Degenen die gevaccineerd zijn, zullen nauwelijks beperkingen blijven ondervinden. Dit geldt ook voor het toerisme en onze wintergasten uit het buitenland”, zegt de Oostenrijkse minister van toerisme, Elisabeth Köstinger, hierover. Maar daarmee gaat ze voorbij aan perikelen rond het Janssen-vaccin en ook andere vaccinaties.

In een uitgebreid document staat namelijk dat „vanaf 3 januari één dosis met Janssen zijn geldigheid verliest.” Dat betekent dat mensen een boosterprik nodig hebben, anders kunnen ze het schudden met de wintersport.

Woordvoerder Thiebout van den Bergh van het Oostenrijks Toerismebureau ziet daar een probleem in. „Het is in Nederland zo dat ze in december beginnen met de boosterprik bij mensen met onderliggend lijden, in januari gaan ze dan terugtellen. Maar dan zijn we wel een tijdje verder.”

Daarmee doemt een probleem op voor 845.000 mensen die in Nederland een Janssenprik hebben gehad. Met name de groep die koos voor de prik toen coronaminister Hugo de Jonge het vaccin promootte met de slogan ’dansen met Janssen’ lijkt nu de zure vruchten van de snelle optie te plukken.

Ook andere gevaccineerden moeten vrezen voor problemen, aldus de Oostenrijkse overheid. De geldigheid van hun QR-code gaat van 360 naar 270 dagen vanaf 6 december. Dat betekent dat tijdens de voorjaarsvakantie, eind februari, nog eens 2,5 miljoen Nederlanders geen toegang meer hebben tot de pistes en bijbehorende horeca. Tenzij ze een boosterprik hebben gehad.

Extra maatregelen in Oostenrijk
Onderwijl loopt ook het aantal door coronapatiënten bezette IC-bedden in Oostenrijk omhoog. Als de grens van meer dan 400 wordt bereikt, komen mogelijk nog weer extra maatregelen in zicht. De stijging geeft alle aanleiding om daaraan te denken. Vorige week maandag waren 308 bedden bezet, zondag al 367.

Ongeveer de helft van de Nederlandse wintersporters gaat naar Oostenrijk, met name naar Tirol. Toen ruim een maand geleden het boekingen regende nadat het land de regels bekend had gemaakt, leek een mooie winter in het verschiet. Nu komt daar de klad in, vreest Van den Bergh van het Oostenrijks Toerismebureau. „ De vraag is welk effect het heeft op de boekingen. Maar we blijven roepen dat we veel vertrouwen hebben in de winter.”

...langzaam, daar en elders, alle schaakstukjes langzaam schuivend op hun plekje tot de ongevaxxte geen kant meer op kunnen en de gevaxxte net zo hard de lul zijn als ze ook niet verder gaan met zichzelf te laten volblaffen. 't zou toch wat zijn als dalijk een groot deel gewoonweg dood neerploft...
Das wel 1 van de extreemste scenario's. Latwen we maar positief blijven en het houden op staatscontrole en dat we na Corona verder gaan met klimaatlockdowns - maar dan wel met nog met levende vaxxers.. 8)7 (8>
Mai pben rai~!
  maandag 8 november 2021 @ 23:37:44 #171
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202093628

De overheid smult van dit soort berichten. Hoe meer van zulks, hoe sneller ze het systeem gaan omgooien naar iets wat wél waterdicht is, zoals een officieel document als ID kaart, paspoort, etc. En voor het gemak knallen ze daar ook die CO2 en al het andere gebeuren er bij in.
Mai pben rai~!
pi_202093786
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 23:37 schreef KNAK het volgende:

De overheid smult van dit soort berichten. Hoe meer van zulks, hoe sneller ze het systeem gaan omgooien naar iets wat wél waterdicht is, zoals een officieel document als ID kaart, paspoort, etc. En voor het gemak knallen ze daar ook die CO2 en al het andere gebeuren er bij in.
Neejoh, wat hier gebeurt is totaal niet boeiend voor EU beleid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202093809
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 22:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Nee, maar ik zie dagelijks berichten over 'zeldzame' klachten, vooral hartklachten. Al 9 maanden lang zeer zeldzame klachten, elke dag.
Mijn papa

Schoonmoeder die ze al 3 keer op hebben kunnen laden

Schoonbroer met plotselinge hartklachten

Mensen uit mijn buurt .. omgeving

'Toeval' .. :{
pi_202093819
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 00:07 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]
Mijn papa

Schoonmoeder die ze al 3 keer op hebben kunnen laden

Schoonbroer met plotselinge hartklachten

Mensen uit mijn buurt .. omgeving

'Toeval' .. :{
Het is in en in triest. Ik heb mijn vader proberen te waarschuwen, die klaagde laatst over hartkloppingen, nu evenwichtsstoornissen. Weet niet of dat direct met het vaccin te maken heeft, maar zou me niets verbazen.
pi_202093831
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 00:02 schreef ludovico het volgende:

[..]
Neejoh, wat hier gebeurt is totaal niet boeiend voor EU beleid.
Er kan wel draagvlak gecreëerd worden onder de bevolking: zie je hoe slecht t werkt, daarom maar een digitale ID is veel veiliger.
pi_202093834
pi_202093882
Echt zo zeldzaam.

De ene na de andere sporter stort neer op het veld.

https://www.bitchute.com/video/LW8UA7E8SAKD/

https://www.bitchute.com/video/j6G8qZidSCAK/

12-jarige valt dood neer met hartklachten.

12-year-old Jayson Kidd collapsed while warming up to a basketball workout at school. His life could not be saved - despite his rapid admission to a hospital, only his death could be determined. He is said to have died of "natural causes" due to a problem with his coronary arteries. Recently, many athletes around the world are dying of "natural causes" with heart problems. System media and politicians are puzzling over what could be different in 2021 than in the past.

https://www.vikendi.net/2(...)training-basketball/

Goh, wat zou er nu toch anders zijn in 2021 ten opzichte van vorige jaren? Ik weet het niet hoor.
pi_202093893
quote:
Ziekenhuizen pleiten voor einde aan grootschalige evenementen
Ziekenhuizen door het hele land willen een einde aan grootschalige evenementen, blijkt uit een rondgang van RTL Nieuws. Ze sluiten zich daarmee aan bij een oproep van de ziekenhuizen in Limburg.

Die willen dat de start van het carnavalsseizoen, komende donderdag, wordt afgelast. Meerdere gemeenten hebben daar inmiddels gehoor aan gegeven en evenementen op 11 november, de 'elfde van de elfde', afgeblazen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)gelasten-coronavirus
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202093898
Nog meer anekdotische onzin

twitter

Word het niet tijd om de gevaccineerden ergens op een eiland te dumpen. Voel me niet veilig tussen al die ziekteverspreiders
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202093911
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 00:24 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Echt zo zeldzaam.

De ene na de andere sporter stort neer op het veld.

https://www.bitchute.com/video/LW8UA7E8SAKD/

https://www.bitchute.com/video/j6G8qZidSCAK/

12-jarige valt dood neer met hartklachten.

12-year-old Jayson Kidd collapsed while warming up to a basketball workout at school. His life could not be saved - despite his rapid admission to a hospital, only his death could be determined. He is said to have died of "natural causes" due to a problem with his coronary arteries. Recently, many athletes around the world are dying of "natural causes" with heart problems. System media and politicians are puzzling over what could be different in 2021 than in the past.

https://www.vikendi.net/2(...)training-basketball/

Goh, wat zou er nu toch anders zijn in 2021 ten opzichte van vorige jaren? Ik weet het niet hoor.
Sportartsen roepen op om “na vaccinatie vijf dagen niet intensief sporten”

https://www.gva.be/cnt/dmf20210820_93998604

Fijn dat ze dat na een half jaar ook een x melden. Gelukkig is t heel zeldzaam :')
pi_202093915
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 00:31 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]

Fijn dat ze dat na een half jaar ook een x melden. Gelukkig is t heel zeldzaam :')
Gelukkig maar inderdaad.

Hoe zit het eigenlijk met al die andere mensen die geen topsporters zijn?

Krijgen die dezelfde klachten maar ietsje later omdat ze minder stress op hun lichaam zetten?

Wordt nog gezellig op de IC dan. En op het kerkhof.
pi_202093917
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 00:31 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]

Leuk dat je een linkje hebt van jouw nieuwsbericht. Daarin lezen we namelijk:

quote:
Angst voor hartproblemen mag voor sporters geen reden zijn om zich niet te laten vaccineren. Het risico op hartontsteking door COVID-19 is immers groter dan het risico als (mogelijk) gevolg van vaccinatie.
en:
quote:
De SKA wijst erop dat er in de wetenschap nog veel vragen zijn over de eventuele invloed van vaccinatie op de hartfunctie. Het is niet omdat een sporter hartproblemen krijgt na vaccinatie, dat die vaccinatie daar ook de oorzaak van is. Grootschalige studies ontbreken vooralsnog.
en het is inderdaad erg zeldzaam. Iets minder zeldzaam onder ongevaccineerden overigens
quote:
De SKA benadrukt dat het om een zeldzaam verschijnsel gaat dat bij minder dan 1 op de 100.000 gevaccineerde personen voorkomt
pi_202093919
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 00:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
[..]
en:
[..]

Gelukkig maar dat er altijd een geruststellende stem is om ons te vertellen dat we toch echt de verkeerde indruk hebben en dat we vooral bang moeten zijn van covid.
pi_202093922
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 00:33 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Gelukkig maar inderdaad.

Hoe zit het eigenlijk met al die andere mensen die geen topsporters zijn?

Krijgen die dezelfde klachten maar ietsje later omdat ze minder stress op hun lichaam zetten?

Wordt nog gezellig op de IC dan. En op het kerkhof.
Het lijkt alsof ik de laatste maand juist veel berichten lees van hartklachten. Zou dit ook iets met die ADE te maken kunnen hebben?
pi_202093929
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 00:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Gelukkig maar dat er altijd een geruststellende stem is om ons te vertellen dat we toch echt de verkeerde indruk hebben en dat we vooral bang moeten zijn van covid.
Het is een beetje apart om allerlei angstverhalen over vaccinaties en hartontstekingen te roepen als in datzelfde bericht staat dat het extreem zeldzaam is en vaker voorkomt onder ongevaccineerden.
pi_202093932
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 00:36 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Het lijkt alsof ik de laatste maand juist veel berichten lees van hartklachten. Zou dit ook iets met die ADE te maken kunnen hebben?
Voor zover ik heb begrepen zijn er meerdere manieren waardoor je hartklachten kan krijgen:

Myocarditis
Pericarditis
ADE
Je immuunsysteem dat je eigen hart aanvalt zodra dat spike-eiwit begint te produceren
Bloedklontering als het vaccin in je bloedbaan terechtkomt

En waarschijnlijk doet het nog wel meer dingen met je die je niet wil als gezonde persoon met 0,15% risico om aan covid te overlijden.
pi_202093933
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 00:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
[..]
en:
[..]

Dat zijn diezelfde mensen die zeiden dat AZ super veilig was, in Scandinavie zijn ze al gestopt met Moderna <30 jaar. Zweden ook met Pfizer vanwege dat schandaal? Ze weten niks dat blijkt nu.
pi_202093939
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 00:38 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Voor zover ik heb begrepen zijn er meerdere manieren waardoor je hartklachten kan krijgen:

Myocarditis
Pericarditis
ADE
Je immuunsysteem dat je eigen hart aanvalt zodra dat spike-eiwit begint te produceren
Bloedklontering als het vaccin in je bloedbaan terechtkomt

En waarschijnlijk doet het nog wel meer dingen met je die je niet wil als gezonde persoon met 0,15% risico om aan covid te overlijden.
En als je het door covid krijgt is het veel minder heftig dan als je t door t vaccin krijgt zei weer een dokter laatst.
pi_202093940
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 00:38 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Dat zijn diezelfde mensen die zeiden dat AZ super veilig was, in Scandinavie zijn ze al gestopt met Moderna <30 jaar. Zweden ook met Pfizer vanwege dat schandaal? Ze weten niks dat blijkt nu.
Allemaal propaganda.

Dat mensen dat na 1,5 jaar nog steeds niet kunnen of willen accepteren vind ik hoogst opmerkelijk.

Het is toch wat om te accepteren dat er kwaad in de wereld bestaat. Iedereen wil maar denken dat de wereld even lief en naief is als zijzelf.
pi_202093954
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 00:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Allemaal propaganda.

Dat mensen dat na 1,5 jaar nog steeds niet kunnen of willen accepteren vind ik hoogst opmerkelijk.

Het is toch wat om te accepteren dat er kwaad in de wereld bestaat. Iedereen wil maar denken dat de wereld even lief en naief is als zijzelf.
De geschiedenis staat er vol mee. Het was ook algemeen bekend dat Pfizer criminele organisatie is, nu ineens blind vertrouwen.
pi_202093959
Ik heb zomaar het idee dat de wereld er over 1 of 2 jaar weleens heel anders uit kan gaan zien.
pi_202093962
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 00:43 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
De geschiedenis staat er vol mee. Het was ook algemeen bekend dat Pfizer criminele organisatie is, nu ineens blind vertrouwen.
Weet je wat ik denk. Al die bedrijven zijn nog erfenissen van de nazi's, net als Bayer en Monsanto. Die mensen en hun geesteszieke ideeen zijn nooit weggeweest.

https://www.peoplesworld.(...)-nazi-chemists-past/
pi_202093968
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 00:38 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Bijna iedere arts zou het Spoetnik vaccin of 1 van de vele vaccins gemaakt in Cuba nog aanraden als dat het enige beschikbare vaccin zou zijn.

Gelukkig hebben wij in Nederland de luxe om over tientallen soorten vaccins te kunnen beschikken en kunnen wij daardoor voor elke leeftijdsgroep of situatie de beste daarvoor uitkiezen.

AZ is niet onveilig, maar een ander vaccin is veiliger en beter bevonden en daarom gebruiken wij geen AZ meer.
En net als letterlijk elk medicijn of vaccin zijn er bij de covid vaccins ook bijwerkingen en zeldzame risico's.
pi_202093973
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 00:46 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Weet je wat ik denk. Al die bedrijven zijn nog erfenissen van de nazi's, net als Bayer en Monsanto. Die mensen en hun geesteszieke ideeen zijn nooit weggeweest.

https://www.peoplesworld.(...)-nazi-chemists-past/
Zou best eens kunnen. sowieso veel psychopaten in die hoge kringen.
pi_202093976
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 00:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Bijna iedere arts zou het Spoetnik vaccin of 1 van de vele vaccins gemaakt in Cuba nog aanraden als dat het enige beschikbare vaccin zou zijn.

Gelukkig hebben wij in Nederland de luxe om over tientallen soorten vaccins te kunnen beschikken en kunnen wij daardoor voor elke leeftijdsgroep of situatie de beste daarvoor uitkiezen.

AZ is niet onveilig, maar een ander vaccin is veiliger en beter bevonden en daarom gebruiken wij geen AZ meer.
En net als letterlijk elk medicijn of vaccin zijn er bij de covid vaccins ook bijwerkingen en zeldzame risico's.
Vind je het niet van de gekke dat het massaal is verstrekt voordat men tot de conclusie was gekomen dat het eigenlijk niet zo heel veilig was?

Dit gaat over onmiddellijk geobserveerde effecten.

Wie weet wat je op de lange termijn allemaal nog krijgt.

Het was en is volstrekt onverantwoord wat er is gebeurd.

Geen mens die weet waar die zich mee heeft laten inspuiten en wat voor effecten dat op je lichaam heeft en/of kan/zal hebben.
pi_202093983
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 00:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Vind je het niet van de gekke dat het massaal is verstrekt voordat men tot de conclusie was gekomen dat het eigenlijk niet zo heel veilig was?

Dit gaat over onmiddellijk geobserveerde effecten.

Wie weet wat je op de lange termijn allemaal nog krijgt.

Het was en is volstrekt onverantwoord wat er is gebeurd.
Die problemen kwamen toch pas veel later aan het licht? Nederland was nu niet bepaald de snelste als het gaat om onze vaccinatiestrategie. Andere landen zijn veel eerder begonnen met vaccineren. Ook met AZ
pi_202093984
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 00:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Die problemen kwamen toch pas veel later aan het licht? Nederland was nu niet bepaald de snelste als het gaat om onze vaccinatiestrategie. Andere landen zijn veel eerder begonnen met vaccineren. Ook met AZ
Veel later dan wat?

Bij geneesmiddelen en vaccins in het bijzonder gaan normaal gesproken jaren vooraf voordat ze op grote schaal worden verstrekt als ze veilig worden geacht.

Dit ging om enkele maanden, dus wat mij betreft zo goed als onmiddellijk.
pi_202093986
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 00:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Veel later dan wat?
Dan direct nadat wij met AZ zijn begonnen vaccineren.
pi_202093987
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 23:23 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Medewerkers GGD medische informatielijn storten neer bij juridische confrontatie

https://hetanderenieuws.n(...)dische-confrontatie/
Haha wat een verschrikkelijk vervelende kwal die gast maar hij heeft helemaal gelijk, niemand verantwoordelijk als het fout gaat er expliciet in gebonjourd ende dichtgetimmerd en het niet delen als belangrijk bij het prikken? Crimineel idd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202093988
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 00:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dan direct nadat wij met AZ zijn begonnen vaccineren.
Sorry ik begrijp je punt niet.

Met massale verstrekking bedoel ik verstrekking in alle landen, niet alleen NL.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')