Dat werkt net zo goed als "Blijf thuis bij klachten".quote:Op maandag 8 november 2021 11:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
LOL, ja meneer, ik heb thuis braaf getest hoorrrrrr, pinky promise!
Ik zag hem vanochtend ook al voor een lockdown pleitenquote:Op maandag 8 november 2021 11:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zou dit voorstel nou niet bepaald streng willen noemen
[..]
Het gaat niet om die paar die het niet doen, waarschijnlijk als je het 'dringend adviseert' om zo'n test te doen voordat je naar een plek gaat waar je je QR code moet laten zien en gratis antigeentests beschikbaar stelt ben je al een heel eind als alleen maar de helft zich eraan zou houden.quote:Op maandag 8 november 2021 11:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Denk dat je hier enigszins mank gaat met je 'aanname' maar hey. We gaan het meemakenquote:Op maandag 8 november 2021 11:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het gaat niet om die paar die het niet doen, waarschijnlijk als je het 'dringend adviseert' om zo'n test te doen voordat je naar een plek gaat waar je je QR code moet laten zien en gratis antigeentests beschikbaar stelt ben je al een heel eind als alleen maar de helft zich eraan zou houden.
Ik denk dat er meer mensen zijn die gewoon precies doen wat Mark en Hugo op tv zeggen dan dat er mensen zijn die dat niet doen. Ik denk niet dat FOK! hier heel representatief voor isquote:Op maandag 8 november 2021 11:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Denk dat je hier enigszins mank gaat met je 'aanname' maar hey. We gaan het meemaken
FOK! is toch een perfecte afspiegeling van de maatschappij als het uitkomt in de discussie?quote:Op maandag 8 november 2021 11:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer mensen zijn die gewoon precies doen wat Mark en Hugo op tv zeggen dan dat er mensen zijn die dat niet doen. Ik denk niet dat FOK! hier heel representatief voor is
Ik vond het prima om me te laten vaccineren gezien ik er van uit ging dat het m'n leven wat makkelijker zou maken. Als we constant moeten gaan testen voor alles dan sluit ik me binnen wel opquote:Op maandag 8 november 2021 11:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Maar helaas zijn wij allen voorgelogen.quote:Op maandag 8 november 2021 12:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vond het prima om me te laten vaccineren gezien ik er van uit ging dat het m'n leven wat makkelijker zou maken. Als we constant moeten gaan testen voor alles dan sluit ik me binnen wel op
Als elke dag een zelftest doen daadwerkelijk een verschil zou maken zou ik er best voor open staan (of nouja, mn neus). Maar het lijkt vooral het onvermijdelijke uitstellen te zijn, dan pas ik ervoor.quote:Op maandag 8 november 2021 12:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vond het prima om me te laten vaccineren gezien ik er van uit ging dat het m'n leven wat makkelijker zou maken. Als we constant moeten gaan testen voor alles dan sluit ik me binnen wel op
Mja, ondertussen:quote:Op maandag 8 november 2021 11:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer mensen zijn die gewoon precies doen wat Mark en Hugo op tv zeggen dan dat er mensen zijn die dat niet doen. Ik denk niet dat FOK! hier heel representatief voor is
Om één of andere reden is mijn IP adres op 5G onderdeel van de Microsoft AS, alsof ik in de Microsoft cloud zit. Had liever in AWS gezeten dan, beter voor Netflix.quote:Op maandag 8 november 2021 12:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Werkt uitstekend, mijn 5G ontvangst is beter dan ooit.
Tering. Van Houwelingenquote:Op maandag 8 november 2021 11:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
30 minuten spreektijd voor Forum, dit wordt (feitenvrij) vuurwerk
Epidemiologisch is dat ook beterquote:Op maandag 8 november 2021 12:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als zoiets wordt ingevoerd weten we allemaal hoe tijdelijk het gaat zijn. En weer iets korte termijns inderdaad; je stelt het maar weer uit. Want ze gaan in de tussentijd echt niet kijken naar lange termijn oplossingen zodat we dit niet elk jaar hoeven te herhalen.quote:Op maandag 8 november 2021 12:08 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als elke dag een zelftest doen daadwerkelijk een verschil zou maken zou ik er best voor open staan (of nouja, mn neus). Maar het lijkt vooral het onvermijdelijke uitstellen te zijn, dan pas ik ervoor.
We hebben sinds de pandemie is begonnen wel een hoop nieuwe Scrabble-woorden, dat is ook iets waard.quote:
Wat daar in de reacties staat... Keuze zal makkelijker zijn, nu alles kort en klein wordt geslagen/kapotgevuurwerkt wordt.quote:
Ik kan het nog steeds niet spellen, ik schrijf steeds "epidimiologisch" en klik dan rechts om via de spellingscontrole er het goede woord van te makenquote:Op maandag 8 november 2021 12:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
We hebben sinds de pandemie is begonnen wel een hoop nieuwe Scrabble-woorden, dat is ook iets waard.
Epidemiologisch, anderhalvemetersamenleving. QRsamenleving, immuniteit
Die Kuiken wordt ook niet geremd door enige kennis van zaken, wel?quote:Op maandag 8 november 2021 12:12 schreef chratnox het volgende:
Heeeeeeey, Atje Kuiken heeft het weer onder long-Covid onder kinderen. Daar is ie weer!
Atje voor de sfeer!quote:Op maandag 8 november 2021 12:12 schreef chratnox het volgende:
Heeeeeeey, Atje Kuiken heeft het weer onder long-Covid onder kinderen. Daar is ie weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |