SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tap tap tap
niets moet..quote:Op zondag 7 november 2021 23:31 schreef Stray_cat het volgende:
Ik durf niks te zeggen. Gespreid in de file of moet ik teruglezen?
Opkijken tegen maandag is ontevreden zijn met je werk.quote:Op zondag 7 november 2021 23:32 schreef mschol het volgende:
[..]
men maakt zich klaar voor de hell van de maandag
Aha, already there.quote:Op zondag 7 november 2021 23:32 schreef mschol het volgende:
[..]
men maakt zich klaar voor de hell van de maandag
nee hoorquote:Op zondag 7 november 2021 23:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Opkijken tegen maandag is ontevreden zijn met je werk.
wow het is hier nog pikkedonkerquote:Op maandag 8 november 2021 06:10 schreef kwiwi het volgende:
Morgenlig alweer op het strand. Zon komt vroeg op en gaat vroeg onder, dus ik verschuif de dag gewoon een beetje
Gergi ligt nog te snurken?quote:Op maandag 8 november 2021 06:10 schreef kwiwi het volgende:
Morgenlig alweer op het strand. Zon komt vroeg op en gaat vroeg onder, dus ik verschuif de dag gewoon een beetje
Lekker johquote:Op maandag 8 november 2021 06:10 schreef kwiwi het volgende:
Nee, Cyprus.quote:Op maandag 8 november 2021 06:45 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Lekker joh
Geniet ervan
Zit je ergens onder de evenaar?
oneensquote:Op zondag 7 november 2021 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Brugge is leuker dan Gent (vind ik althans)
quote:Op maandag 8 november 2021 06:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee die komt altijd 10 minuten later omdat ik 'm wakker maak door op te staan
Ja gemerkt al.quote:Op maandag 8 november 2021 07:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kwiwi is sowieso ons zonnestraaltje.
Ik welquote:
quote:Op maandag 8 november 2021 06:10 schreef kwiwi het volgende:
Daar ben je weerquote:Op maandag 8 november 2021 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, lekker aan de verwenkoffie.
Ik word de laatste tijd weer vroeg wakkerquote:
Ik had beter moeten slapenquote:
quote:
quote:
ik zou wel op je hoede zijn jaquote:Op maandag 8 november 2021 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Alles ging vanochtend super soepel, ik word er haast argwanend door
Kurk erin.quote:Op maandag 8 november 2021 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
MogguhWeer 3:28 minder dag vandaag.
De gemiddelde vrouw in Niger krijgt 7,9 kinderen.
Heb je dan een kind met één arm.quote:Op maandag 8 november 2021 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
MogguhWeer 3:28 minder dag vandaag.
De gemiddelde vrouw in Niger krijgt 7,9 kinderen.
1.7 ofzo maar dacht ikquote:Op maandag 8 november 2021 08:22 schreef bitterbal het volgende:
nederland is het gemiddelde toch 2..2 ofzo?
quote:In 2019 heeft de Nederlandse vrouw gemiddeld 1,57 kinderen. Het gemiddeld aantal kinderen van Nederlandse vrouwen daalt al jaren. Tien jaar eerder was het gemiddelde 1,79 kinderen.
fooitje voor bitterbalquote:Op maandag 8 november 2021 08:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je dan een kind met één arm.
Ik denk dat US straks wel even met een verhaal over 400 kinderen bij 130 vrouwen door de bocht komt.quote:
Ja maar het gaat over het aantal kinderen per vrouw, US is geen vrouwquote:Op maandag 8 november 2021 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat US straks wel even met een verhaal over 400 kinderen bij 130 vrouwen door de bocht komt.
Ne de enige die je geloofwaardig over kinderen hoort in dit topic zijn mannen inderdaadquote:Op maandag 8 november 2021 08:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar het gaat over het aantal kinderen per vrouw, US is geen vrouw
Minder! Minder! Minder!quote:
In de verwenkantoortuin?quote:Op maandag 8 november 2021 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, lekker aan de verwenkoffie.
Ja, al vind ik dat zelf iets minder vallen onder verwennenquote:
hebben ze niet gezegd dat iedereen thuis moest werken?quote:Op maandag 8 november 2021 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, al vind ik dat zelf iets minder vallen onder verwennen
Nope, gewoon 2-3 dagen per week naar kantoor.quote:Op maandag 8 november 2021 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hebben ze niet gezegd dat iedereen thuis moest werken?
quote:Op maandag 8 november 2021 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nope, gewoon 2-3 dagen per week naar kantoor.
nou dan duim ik voor een verscherping voor je ;Pquote:Op maandag 8 november 2021 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nope, gewoon 2-3 dagen per week naar kantoor.
amaramadingdongquote:
geen geldquote:Op maandag 8 november 2021 09:02 schreef UitStraling het volgende:
Familielid is wat begonnen in Zwitserland, lekker prijsje![]()
Ontvangst met aperitief en een dansje, de heerlijke week van accu opladen is begonnen
5 overnachtingen
5x diner (Hollands hoog-culinair) buiten op het prachtige terras mits het weer het toelaat
3 x lunch
5 x ontbijt
13,5 uur schilderles (materialen inbegrepen)
prijs ¤ 9150,00 excl. BTW
5 overnachtingen en maar 3x lunch?quote:Op maandag 8 november 2021 09:02 schreef UitStraling het volgende:
Ontvangst met aperitief en een dansje, de heerlijke week van accu opladen is begonnen
5 overnachtingen
5x diner (Hollands hoog-culinair) buiten op het prachtige terras mits het weer het toelaat
3 x lunch
5 x ontbijt
beetje karig inderdaadquote:Op maandag 8 november 2021 09:09 schreef mschol het volgende:
[..]
5 overnachtingen en maar 3x lunch?
hij moest zeker bezuinigen
Als er geen lunchgenot is is het sowieso niks voor onsquote:Op maandag 8 november 2021 09:09 schreef mschol het volgende:
[..]
altijd hequote:Op maandag 8 november 2021 09:10 schreef mschol het volgende:
weer op het station, wachten op bus, uiteraard vorige bus voor mn neus zien wegrijden
zonder lunchgenot geen genotquote:Op maandag 8 november 2021 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als er geen lunchgenot is is het sowieso niks voor ons
Broodje kroket en een frietje saté?quote:
Andere twee dagen is buiten de deur lunsjen in Zermatt, op eigen kostenquote:Op maandag 8 november 2021 09:09 schreef mschol het volgende:
[..]
gierige hollander weer dusquote:Op maandag 8 november 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andere twee dagen is buiten de deur lunsjen in Zermatt, op eigen kosten
of zouden ze het dan naar binnen verplaatsen?quote:Op maandag 8 november 2021 09:11 schreef mschol het volgende:
[..]
en niet te vergeten, geen diner als het weer het niet toelaat
dus eigenlijk zijn het oplichters?quote:Op maandag 8 november 2021 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat wijfje kennie koken, schilderen ook niet trouwens
dan verwacht je iig een refund, matige ervaring enzoquote:Op maandag 8 november 2021 09:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
of zouden ze het dan naar binnen verplaatsen?
Maar dat is voor 12 personen toch?quote:Op maandag 8 november 2021 09:02 schreef UitStraling het volgende:
5 overnachtingen
3 x lunch
5 x ontbijt
Denk niet dat ze dat nodig hebben, het is ook geen gelddingetje maar meer verveelde levensinvulling en ze willen niet achterblijven, er zal wel een kokkie rondhupsen en als je van jezelf denkt dat je kunt schilderen dan kun je het ookquote:Op maandag 8 november 2021 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus eigenlijk zijn het oplichters?
Ja ik denk ook dat ik een chirurg ben maar daar zijn de meningen hier toch wel over verdeeldquote:Op maandag 8 november 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat nodig hebben, het is ook geen gelddingetje maar meer verveelde levensinvulling en ze willen niet achterblijven, er zal wel een kokkie rondhupsen en als je van jezelf denkt dat je kunt schilderen dan kun je het ook
Jaquote:Op maandag 8 november 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat ik een chirurg ben maar daar zijn de meningen hier toch wel over verdeeld
inderdaad. voldeed niet aan de verwachtingenquote:Op maandag 8 november 2021 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dan verwacht je iig een refund, matige ervaring enzo
opgewarmde chocomelquote:Op maandag 8 november 2021 09:18 schreef mschol het volgende:
zeg @:bitterbal..
nav een topic in CUL: wat voor warme chocolademelk serveren ze bij jouw werk? zelf gemaakt? of opgewarmde chocomel? iets anders?
#durftevragen
Even puzzelen, ja volgens mij wel, maximaal 8 personen op de eerste verdieping en 6 op de begane grond, plus vier slaapbanken voor kinderen, prijs per beide appartementen is dat dan volgens mij dus valt me nog een beetje mee.quote:Op maandag 8 november 2021 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dat is voor 12 personen toch?
quote:Op maandag 8 november 2021 09:20 schreef mschol het volgende:
[..]
streept restaurant van Bitterbal van de lijst..
echt..
Suske en Wiske en de Snijdende Serveerster.quote:Op maandag 8 november 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat ik een chirurg ben maar daar zijn de meningen hier toch wel over verdeeld
Het is matigquote:
Maar ja vind maar eens een groep van 12 man die zin heeft in een weekje schilderlessen in Zwitserland. En een dansje.quote:Op maandag 8 november 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even puzzelen, ja volgens mij wel, maximaal 8 personen op de eerste verdieping en 6 op de begane grond, plus vier slaapbanken voor kinderen, prijs per beide appartementen is dat dan volgens mij dus valt me nog een beetje mee.
blokjes chocolade en dan warme melk erop tenminstequote:
Postmixsiroop dus.quote:Op maandag 8 november 2021 09:21 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben bij starbucks dus echt een goede basis voor warme chocolademelk.
Je hebt die mocha basis en de signature hot chocolate basis. Die is wat duurder en maken ze ook met warme melk maar eigenlijk moet je dus die puur drinken zonder warme melk
nah dan weet je niet wat je proeft
Vind ik ook niet altijd sterk van smaak hoor?quote:Op maandag 8 november 2021 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
blokjes chocolade en dan warme melk erop tenminste
echte chocolademelk met cacao en melk en suiker enzo..quote:
hazelnut hot chocolate en dan zo'n venti binnen twee minuten weg tikken omdat ze de melk niet heet makenquote:Op maandag 8 november 2021 09:21 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben bij starbucks dus echt een goede basis voor warme chocolademelk.
Je hebt die mocha basis en de signature hot chocolate basis. Die is wat duurder en maken ze ook met warme melk maar eigenlijk moet je dus die puur drinken zonder warme melk
nah dan weet je niet wat je proeft
Nee die basis maak je dus met poeder en heet water. Maar weet niet of ze het zullen maken voor een klant zonder melk eigenlijk.quote:
quote:
Mij niet gezien, ach het is maar dat ze wat te doen hebben, die vent kan al zijn geld nog niet op krijgen als stopt hij dagelijks een ton in zijn arie.quote:Op maandag 8 november 2021 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ja vind maar eens een groep van 12 man die zin heeft in een weekje schilderlessen in Zwitserland. En een dansje.
ja ben ik wel met je eens. Geloof dat meeste zaken toch voor chocomel kiezen.quote:Op maandag 8 november 2021 09:22 schreef mschol het volgende:
[..]
echte chocolademelk met cacao en melk en suiker enzo..
chocomel koud vind ik nog wel te zuipen hoor, maar als je het opwarmt hangt er een typische lucht aan en smaakt het typisch, brr..
Nee.quote:Op maandag 8 november 2021 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
krijg ik geen aparte mention meer ofzo
ja maar je moet dan dus vragen of ze die signature hot chocolate gebruiken of de gewone mocha mix. Die laatste is dus stuk minder sterk van smaakquote:Op maandag 8 november 2021 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
hazelnut hot chocolate en dan zo'n venti binnen twee minuten weg tikken omdat ze de melk niet heet maken
dat hoort met de signature hot chocolate gemaakt te worden en anders gewoon daar om vragen en dan een scheutje siroop er in laten doen.quote:Op maandag 8 november 2021 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar je moet dan dus vragen of ze die signature hot chocolate gebruiken of de gewone mocha mix. Die laatste is dus stuk minder sterk van smaak
nee zonder caramel drizzlequote:Op maandag 8 november 2021 09:24 schreef bitterbal het volgende:
En dan doe je er dus veel slagroom op en maak je het af met caramel drizzle
kost zeker 8 euro ofzo tegenwoordig?quote:Op maandag 8 november 2021 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat hoort met de signature hot chocolate gemaakt te worden en anders gewoon daar om vragen en dan een scheutje siroop er in laten doen.
geen idee, kom al jaren niet meer bij de starbucks. maak het liever zelfquote:Op maandag 8 november 2021 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kost zeker 8 euro ofzo tegenwoordig?
helaas wel ja.quote:Op maandag 8 november 2021 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben ik wel met je eens. Geloof dat meeste zaken toch voor chocomel kiezen.
Koffie?quote:Op maandag 8 november 2021 09:27 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas wel ja.
ik kom niet in de starbucks, geen idee wat ik daar te zoeken heb
ja maar die signature krijg je niet zo zelf gemaakt toch?quote:Op maandag 8 november 2021 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen idee, kom al jaren niet meer bij de starbucks. maak het liever zelf
Ik heb diabetes van deze post.quote:Op maandag 8 november 2021 09:24 schreef bitterbal het volgende:
En dan doe je er dus veel slagroom op en maak je het af met caramel drizzle
warme chocoldemelk dus :pquote:Op maandag 8 november 2021 09:27 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas wel ja.
ik kom niet in de starbucks, geen idee wat ik daar te zoeken heb
quote:Op maandag 8 november 2021 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Lekkerste chocolademelk was in Barcelona, maar dat was volgens mij gewoon gesmolten pure chocola met wat room.
Nee ik maak gewoon zelf chocolade melk, met stukken chocolade of met cacao en doe er dan siroop bijquote:Op maandag 8 november 2021 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die signature krijg je niet zo zelf gemaakt toch?
quote:Op maandag 8 november 2021 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ik maak gewoon zelf chocolade melk, met stukken chocolade of met cacao en doe er dan siroop bij
boh maak me gekquote:Op maandag 8 november 2021 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Lekkerste chocolademelk was in Barcelona, maar dat was volgens mij gewoon gesmolten pure chocola met wat room.
ja dan komt die genadeklapquote:Op maandag 8 november 2021 09:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dus vrijdag wordt de lockdown aangekondigd
Welja, calorieën bommetjequote:Op maandag 8 november 2021 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ik maak gewoon zelf chocolade melk, met stukken chocolade of met cacao en doe er dan siroop bij
sowieso was het natuurlijk apart dat ze maatregelen in laten gaan en dan na nog geen week het resultaat gaan bekijkenquote:Op maandag 8 november 2021 09:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vreet die chocola al op voor ik het kan smelten.quote:Op maandag 8 november 2021 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet. behalve dat je er diabetes van krijgtquote:Op maandag 8 november 2021 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken dus iemand, dan gaan we een dagje weg en haalt ie 's ochtends zo'n venti bij de Starbucks met allemaal siroopjes en slagroomshit
ja dat is natuurlijk niet de bedoelingquote:Op maandag 8 november 2021 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vreet die chocola al op voor ik het kan smelten.
Ik had vrijdag Cadburychocolaquote:Op maandag 8 november 2021 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat is natuurlijk niet de bedoeling
quote:Op maandag 8 november 2021 09:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, vind ik niet geweldigquote:
Dat helpt geen zier dus.quote:Op maandag 8 november 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk geen van beide. misschien wel weer horeca eerder dicht, om 2200 ofzo
Cadburycho cola?quote:
dat vind ik van cote dķr ook altijdquote:
quote:Op maandag 8 november 2021 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor net iemand aan de telefoon het volgende zeggen: what is your GGGGEBOORTEDATUM, you know... GEBOORTEDATUM?Nou ja zeg.
Ja, wat is dat nou weer voor gedrocht van een zinquote:
Bij ons werken voornamelijk sloefige mensen met wiskundeknobbels maar we zijn Amerikaans en de voertaal is Engels, echt genieten.quote:Op maandag 8 november 2021 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor net iemand aan de telefoon het volgende zeggen: what is your GGGGEBOORTEDATUM, you know... GEBOORTEDATUM?Nou ja zeg.
oh ik las het Engels gewoon als Nederlandsquote:Op maandag 8 november 2021 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat is dat nou weer voor gedrocht van een zin?
Ik begrijp dat Engels niet de eerste taal is
Lekker steenkolen Engrish.quote:Op maandag 8 november 2021 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij ons werken voornamelijk sloefige mensen met wiskundeknobbels maar we zijn Amerikaans en de voertaal is Engels, echt genieten.
quote:Op maandag 8 november 2021 09:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh ik las het Engels gewoon als NederlandsHad niet door dat er twee talen door elkaar gingen. Oeps
Zin om het te etenquote:Op maandag 8 november 2021 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zin om pasta carbonara te maken
Wattenstaafje incomingquote:Op maandag 8 november 2021 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn keel voelt een beetje rasperig aan, niet echt pijn, maar wel alsof ik een kwartier heb lopen kuchen
Hele wortels nu doorslikken voor geraspte wortels in je buikjequote:Op maandag 8 november 2021 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn keel voelt een beetje rasperig aan, niet echt pijn, maar wel alsof ik een kwartier heb lopen kuchen
Ik heb chiapudding, griekse yoghurt met granola, zelfgebakken kruidcakequote:
Een flinke rauwe biefstuk met een ei en wat koffiemelk in de blender gooien, gorgelen en je voelt je keel merkbaar opknappen.quote:Op maandag 8 november 2021 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
quote:
Ja leuk die tussendoortjes, maar heb je ook lunch bij?quote:Op maandag 8 november 2021 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb chiapudding, griekse yoghurt met granola, zelfgebakken kruidcakeen een proteineshake mee.
Ik prefereer de pastaquote:Op maandag 8 november 2021 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb chiapudding, griekse yoghurt met granola, zelfgebakken kruidcakeen een proteineshake mee.
Ik ook nietquote:Op maandag 8 november 2021 09:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh ik las het Engels gewoon als NederlandsHad niet door dat er twee talen door elkaar gingen. Oeps
Dat is helaas mijn lunchquote:Op maandag 8 november 2021 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja leuk die tussendoortjes, maar heb je ook lunch bij?
Ik ookquote:
vanwege je bloeddruk enzo?quote:Op maandag 8 november 2021 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is helaas mijn lunch![]()
Ik moet momenteel anders eten dan normaal en ik weet niet of dat voorgoed is.
Het klinkt wel als een zeer verantwoorde hipsterlunchquote:Op maandag 8 november 2021 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is helaas mijn lunch![]()
Ik moet momenteel anders eten dan normaal en ik weet niet of dat voorgoed is.
Yesquote:
Ik heb ook zeewiersnacks!quote:Op maandag 8 november 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het klinkt wel als een zeer verantwoorde hipsterlunch
de smaak van sushi zonder de calorieenquote:
Inderdaadquote:Op maandag 8 november 2021 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
de smaak van sushi zonder de calorieen
quote:Op maandag 8 november 2021 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Poh.. zin in sushi nu
half 2 maar moet mij eerst registreren nog in het ziekenhuisquote:Op maandag 8 november 2021 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe laat moet je naar de tietenpletter?
Op tijd gaan dus, lekker middagjequote:Op maandag 8 november 2021 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
half 2 maar moet mij eerst registreren nog in het ziekenhuis
Uit voorzorg of heb je klachten?quote:Op maandag 8 november 2021 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
half 2 maar moet mij eerst registreren nog in het ziekenhuis
die fotos zelf duren 15 min geloof ik dus dat valt meequote:Op maandag 8 november 2021 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op tijd gaan dus, lekker middagje
ja pijn dus had doorverwijzing gehad van huisartsquote:Op maandag 8 november 2021 09:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Uit voorzorg of heb je klachten?
ik ga duimen voor een goed resultaat balliebalquote:Op maandag 8 november 2021 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die fotos zelf duren 15 min geloof ik dus dat valt mee
Nomnomnomquote:
Okee, sterktequote:Op maandag 8 november 2021 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja pijn dus had doorverwijzing gehad van huisarts
uit voorzorg doen ze pas vanaf 50 jaar
Vijftien minuten met je duim tussen een zware autodeur duurt lang.quote:Op maandag 8 november 2021 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die fotos zelf duren 15 min geloof ik dus dat valt mee
Als ik dit zie krijg ik toch weer zin in boerenkoolstamppotquote:
zal wel goed zitten. kans is echt klein dat het iets ergs is las ik.quote:Op maandag 8 november 2021 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga duimen voor een goed resultaat balliebal
Ik heb dat echt nog nooit gehad.quote:Op maandag 8 november 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vijftien minuten met je duim tussen een zware autodeur duurt lang.
*Block*quote:Op maandag 8 november 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vijftien minuten met je duim tussen een zware autodeur duurt lang.
Wel fijn dat ze controlerenquote:Op maandag 8 november 2021 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal wel goed zitten. kans is echt klein dat het iets ergs is las ik.
ja hangt denk ik ook wat af van hoe de huisarts er in staat. Was eigenlijk bang dat hij zou zeggen te jong ofzo maar hj zei ook van beter gewoon uitsluiten en die foto makenquote:Op maandag 8 november 2021 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze controleren
Ik wel, toen ik ukkie was zat ik zoooooo vaak bij de Eerste Hulp, mijn record is drie keer op een dag (spijker in voet, aangereden door een frietwagen en duim tussen de autodeur) toen lieten ze me een nachtje blijven en toen kwam er een strenge juffrouw met me praten maar die moest ook wel weer lachen daarna.quote:Op maandag 8 november 2021 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nog nooit gehad.en ik ben koningin kluns
Was dat zo'n hele olijke Brabantse juffrouw ? Met zo'n dikke lachquote:Op maandag 8 november 2021 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wel, toen ik ukkie was zat ik zoooooo vaak bij de Eerste Hulp, mijn record is drie keer op een dag (spijker in voet, aangereden door een frietwagen en duim tussen de autodeur) toen lieten ze me een nachtje blijven en toen kwam er een strenge juffrouw met me praten maar die moest ook wel weer lachen daarna.
Je moet ook eerst naar de huisarts of HAPquote:Op maandag 8 november 2021 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wel, toen ik ukkie was zat ik zoooooo vaak bij de Eerste Hulp, mijn record is drie keer op een dag (spijker in voet, aangereden door een frietwagen en duim tussen de autodeur) toen lieten ze me een nachtje blijven en toen kwam er een strenge juffrouw met me praten maar die moest ook wel weer lachen daarna.
was vroeger niet. Ging je gewoon naar de eerste hulpquote:Op maandag 8 november 2021 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet ook eerst naar de huisarts of HAP
Slank juffie met bruine paardenstaart en zo'n strenge bril.quote:Op maandag 8 november 2021 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was dat zo'n hele olijke Brabantse juffrouw ? Met zo'n dikke lach
Vroegah niet.quote:Op maandag 8 november 2021 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sowieso eerst bellen.quote:Op maandag 8 november 2021 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
we gaan gewoon van het beste uitquote:Op maandag 8 november 2021 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal wel goed zitten. kans is echt klein dat het iets ergs is las ik.
Wel langer, toen mijn vinger in een rare hoek stond hebben we ook eerst de huisarts gebeldquote:
Ik ben altijd eerst naar de dienstdoende huisarts gegaan buiten kantooruren om. Of in elk geval gebeld en dan zeiden ze weleens 'ja rij maar door, ik bel het ziekenhuis wel'. En toen stonden we een keer bij het verkeerde ziekenhuis.quote:Op maandag 8 november 2021 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zelfs toen ik jong was ben naar eerste hulp gegaan en was er geen sprake van hap
quote:Op maandag 8 november 2021 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n referentiekader is onderuit gaan en hechtingen nodig hebben dankzij een bril in m'n wenkbrauw, toen was ik 19 ofzo. En toen was het protocol vooraf bellen.quote:Op maandag 8 november 2021 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel langer, toen mijn vinger in een rare hoek stond hebben we ook eerst de huisarts gebeld
Dat je daar hevig schreeuwende staat liters bloed de lucht in sproeiende en dat ze je eerst langs de huisarts sturen.quote:Op maandag 8 november 2021 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh... toen ik bijna een van mijn tenen afsneed ben ik wel gelijk naar de Eerste hulp gehobbeld.
Joe noow. Wen joe keem out of yo momma pussy WEN???quote:Op maandag 8 november 2021 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat is dat nou weer voor gedrocht van een zin?
Ik begrijp dat Engels niet de eerste taal is
Dan heb je de dringendheid van de situatie niet goed over weten te brengen.quote:Op maandag 8 november 2021 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je daar hevig schreeuwende staat liters bloed de lucht in sproeiende en dat ze je eerst langs de huisarts sturen.
Neuh, maar die zijn ook vaak gewend dat ze meteen een kuur paardenmiddel krijgen en da's hier gewoon niet zo.quote:Op maandag 8 november 2021 10:10 schreef bitterbal het volgende:
maar in die filmpjes van expats zie je ook dat ze klagen dat ze bij de huisarts eerst naar huis worden gestuurd met een paracetamol en niet gelijk uitgebreid worden onderzocht![]()
is zon kanaal op youtube dacht ik die vraagt expats naar hun ervaringen hier in nederland. De huisarts komt er niet heel goed uit
ja ze willen blijkbaar gelijk ook antibiotica voor allesquote:Op maandag 8 november 2021 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, maar die zijn ook vaak gewend dat ze meteen een kuur paardenmiddel krijgen en da's hier gewoon niet zo.
Het ziet dan ook zwart van de mensen bij elke huisartsenpraktijk iedere ochtend die allemaal iets heel ernstigs hebben zodat ze niet hoeven te werken.quote:Op maandag 8 november 2021 10:10 schreef bitterbal het volgende:
maar in die filmpjes van expats zie je ook dat ze klagen dat ze bij de huisarts eerst naar huis worden gestuurd met een paracetamol en niet gelijk uitgebreid worden onderzocht![]()
is zon kanaal op youtube dacht ik die vraagt expats naar hun ervaringen hier in nederland. De huisarts komt er niet heel goed uit
Antibiotica tegen virussen enzo.quote:Op maandag 8 november 2021 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze willen blijkbaar gelijk ook antibiotica voor alles
Voor hetzelfde geld knapt het zakje met pus en dan is het woekiedoekie met de pret.quote:Op maandag 8 november 2021 10:13 schreef bitterbal het volgende:
mijn nicht kreeg een keer thuis dus onwijze pijn in haar buik. kon niet meer rechtopstaan. belde ze mij of ik haar op de scooter naar de huisarts wilde brengen. Taxi wilde ze niet zei ze. Dus ik daar naar toe. KOm bij haar binnen. ligt kermend op de grondik weer proberen haar te overtuigen om een taxi te nemen.
nee nee het ging wel.
Nou goed. Ze heeft huilend achterop gezeten. Echt elk hobbeltje ging ze dood. Naar de huisarts en die zei oh ja ga maar naar het ziekenhuis.
Was gewoon echt een blindedarm ontsteking
ja dat helpt in de lange termijn zo goedquote:Op maandag 8 november 2021 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze willen blijkbaar gelijk ook antibiotica voor alles
Antibioticaresistente bacterieen kwekenquote:Op maandag 8 november 2021 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Antibiotica tegen virussen enzo.
Ik was eens flink op m'n bek gegaan in een parkje, kon niet meer op m'n been staan of lopen. Toen werd ook uitgelegd dat als we naar de SEH gingen je wel een paar uur daar kon wachten. Uiteindelijk was de HAP ook voldoende.quote:Op maandag 8 november 2021 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n referentiekader is onderuit gaan en hechtingen nodig hebben dankzij een bril in m'n wenkbrauw, toen was ik 19 ofzo. En toen was het protocol vooraf bellen.
Niet dat ze je laten zitten als je meteen langs gaat, risico is vooral dat je er wat lang voor jan lul zit.
Gisteren weer wat leuke potjes sealed modern horizons 2 gespeeld.quote:Op maandag 8 november 2021 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Waar zou toch die resistentie vandaan komen.
ja ze is koppig. Ze wilde echt geen taxi. Was ook geen geld ding ofzo maar gewoon zeggen het kan wel. Nou ja niet dusquote:Op maandag 8 november 2021 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld knapt het zakje met pus en dan is het woekiedoekie met de pret.
M'n oma heeft dat overleefdquote:Op maandag 8 november 2021 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld knapt het zakje met pus en dan is het woekiedoekie met de pret.
Klopt, SEH kan je lang wachten als je niets acuuts hebt.quote:Op maandag 8 november 2021 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was eens flink op m'n bek gegaan in een parkje, kon niet meer op m'n been staan of lopen. Toen werd ook uitgelegd dat als we naar de SEH gingen je wel een paar uur daar kon wachten. Uiteindelijk was de HAP ook voldoende.
Mijn vriendin kreeg dat ook midden in de nacht, in de auto gezet naar de Eerste Hulp en inderdaad iedere hobbeltje ging ze dood van de pijn, werden meteen chirurgen wakker gebeld en nachtelijke operatie.quote:Op maandag 8 november 2021 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze is koppig. Ze wilde echt geen taxi. Was ook geen geld ding ofzo maar gewoon zeggen het kan wel. Nou ja niet dus![]()
ze kan er nu wel om lachen
Mijn oma maakte dat vroeger met echte cacao, volle melk, schepje suiker en versgeklopte slagroomquote:
Ja, maar die gaat niet een gebroken elleboog in het gips zetten. Acuut? Misschien niet. Maar ik sla wel de HAP over hoorquote:Op maandag 8 november 2021 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt, SEH kan je lang wachten als je niets acuuts hebt.Alles waar je ook maar een béétje mee kan wachten, gewoon HAP bellen, is veel praktischer.
Ik moet al slijmerig hoesten van het idee.quote:Op maandag 8 november 2021 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn oma maakte dat vroeger met echte cacao, volle melk, schepje suiker en versgeklopte slagroom
Daarom eerst bellen.quote:Op maandag 8 november 2021 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar die gaat niet een gebroken elleboog in het gips zetten. Acuut? Misschien niet. Maar ik sla wel de HAP over hoor
Ja die zijn gewend aan een dikke AB kuur voor werkelijk allesquote:Op maandag 8 november 2021 10:10 schreef bitterbal het volgende:
gezellig 3 uur zitten wachten daarquote:Op maandag 8 november 2021 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik laat me liever via de HAP naar de gipskamer sturen dan dat ik eerst weet-ik-hoe-lang bij de SEH kan gaan zitten wachten tot iemand tijd voor me heeft.
Eh wie?quote:Op maandag 8 november 2021 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
O, Bas van der Vlies overleden. Komt uit Sliedrecht. Is daar een bekende naam ook
Collega heeft eens 12 uur moeten wacten op de eerste hulp met een gebroken been.quote:Op maandag 8 november 2021 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik laat me liever via de HAP naar de gipskamer sturen dan dat ik eerst weet-ik-hoe-lang bij de SEH kan gaan zitten wachten tot iemand tijd voor me heeft.
en ook alleen daar een bekende naam? of moeten wij hem ook kennen?quote:Op maandag 8 november 2021 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
O, Bas van der Vlies overleden. Komt uit Sliedrecht. Is daar een bekende naam ook
Ik werd vrijwel gelijk geholpen, maar dat kwam misschien meer omdat ik de hele wachtkamer aan het onder bloeden wasquote:Op maandag 8 november 2021 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, dabedoellik.quote:Op maandag 8 november 2021 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Collega heeft eens 12 uur moeten wacten op de eerste hulp met een gebroken been.
Oh ja!quote:Op maandag 8 november 2021 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén van de mannenbroeders van de SGP![]()
![]()
Oud-fractievoorzitter van de SGPquote:Op maandag 8 november 2021 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en ook alleen daar een bekende naam? of moeten wij hem ook kennen?
Oh, geen wonder dat ik daar nooit van gehoord hebquote:Op maandag 8 november 2021 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén van de mannenbroeders van de SGP![]()
![]()
Refogenotquote:Op maandag 8 november 2021 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, geen wonder dat ik daar nooit van gehoord heb
Had geen hekel aan hem ook al was het een eng fossiel.quote:Op maandag 8 november 2021 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Alsof je via de HAP sneller aan de beurt bentquote:Op maandag 8 november 2021 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarschijnlijk vanwege het risico op verlies van tenen of functie daarvan in combinatie met bloedverlies.quote:Op maandag 8 november 2021 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik werd vrijwel gelijk geholpen, maar dat kwam misschien meer omdat ik de hele wachtkamer aan het onder bloeden waswerd al scheef aangekeken door de schoonmaker die met een emmer en een dweil aan kwam zetten.
mag niet volgens mijn rooms katholieke geloofquote:
Ja precies, ze passen gewoon triage toe.quote:Op maandag 8 november 2021 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof je via de HAP sneller aan de beurt bent
Dat hangt uiteraard af van hoe druk het op de gipskamer is, maar hier kon ik (of degene die ik even moest rijden) altijd snel terecht bij de HAP hoor.quote:Op maandag 8 november 2021 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof je via de HAP sneller aan de beurt bent
quote:Op maandag 8 november 2021 10:28 schreef LTVDK het volgende:
Zelf naar de SEH gaan en niet gewoon een ambulance regelen
Staatkundig geweten van de kamer. Je kan veel zeggen over die jongens, maar ze kennen hun shit hoorquote:Op maandag 8 november 2021 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had geen hekel aan hem ook al was het een eng fossiel.
was bijna een lijkenwagenquote:Op maandag 8 november 2021 10:28 schreef LTVDK het volgende:
Zelf naar de SEH gaan en niet gewoon een ambulance regelen
Ik ook, met een gebroken sleutelbeen en een hersenschudding. Het is niet anders.quote:Op maandag 8 november 2021 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Collega heeft eens 12 uur moeten wacten op de eerste hulp met een gebroken been.
Ook bijna helikopterquote:
quote:Op maandag 8 november 2021 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik werd vrijwel gelijk geholpen, maar dat kwam misschien meer omdat ik de hele wachtkamer aan het onder bloeden waswerd al scheef aangekeken door de schoonmaker die met een emmer en een dweil aan kwam zetten.
quote:Op maandag 8 november 2021 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Aanvaring met een hongerige caaf?
quote:Op maandag 8 november 2021 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag niet volgens mijn rooms katholieke geloof
Dat was nog stoerder geweestquote:
quote:Op maandag 8 november 2021 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Vond het erger dat m'n opa nog een paar uur met een gebroken heup huilend op de badkamervloer heeft gelegen omdat er op zondag blijkbaar maar 1 ambulance rijdt in deze hele kutgemeente.
Vond het erger dat m'n opa nog een paar uur met een gebroken heup huilend op de badkamervloer heeft gelegen omdat er op zondag blijkbaar maar 1 ambulance rijdt in deze hele kutgemeente.
dat is wel heel erg kutquote:Op maandag 8 november 2021 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Dat eerste klopt maar dat tweede wat minder, kennis van chocolade is wat minder als je er alleen maar over gelezen hebt in plaats van het te proeven.quote:Op maandag 8 november 2021 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staatkundig geweten van de kamer. Je kan veel zeggen over die jongens, maar ze kennen hun shit hoor
Sta je wel raar te kijken als ze straks op date twee over je heen gaat plassen in een strak leren pakje met strategische gaten erin.quote:
alle tidj om mij te appen dusquote:Op maandag 8 november 2021 10:33 schreef LTVDK het volgende:
Toen ik vorige week op de SEH was ik in eerste instantie wel snel aan de beurt, maar daarna heb ik nog een paar uur op een bedje moeten liggen wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |