SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tap tap tap
niets moet..quote:Op zondag 7 november 2021 23:31 schreef Stray_cat het volgende:
Ik durf niks te zeggen. Gespreid in de file of moet ik teruglezen?
Opkijken tegen maandag is ontevreden zijn met je werk.quote:Op zondag 7 november 2021 23:32 schreef mschol het volgende:
[..]
men maakt zich klaar voor de hell van de maandag
Aha, already there.quote:Op zondag 7 november 2021 23:32 schreef mschol het volgende:
[..]
men maakt zich klaar voor de hell van de maandag
nee hoorquote:Op zondag 7 november 2021 23:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Opkijken tegen maandag is ontevreden zijn met je werk.
wow het is hier nog pikkedonkerquote:Op maandag 8 november 2021 06:10 schreef kwiwi het volgende:
Morgenlig alweer op het strand. Zon komt vroeg op en gaat vroeg onder, dus ik verschuif de dag gewoon een beetje
Gergi ligt nog te snurken?quote:Op maandag 8 november 2021 06:10 schreef kwiwi het volgende:
Morgenlig alweer op het strand. Zon komt vroeg op en gaat vroeg onder, dus ik verschuif de dag gewoon een beetje
Lekker johquote:Op maandag 8 november 2021 06:10 schreef kwiwi het volgende:
Nee, Cyprus.quote:Op maandag 8 november 2021 06:45 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Lekker joh
Geniet ervan
Zit je ergens onder de evenaar?
oneensquote:Op zondag 7 november 2021 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Brugge is leuker dan Gent (vind ik althans)
quote:Op maandag 8 november 2021 06:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee die komt altijd 10 minuten later omdat ik 'm wakker maak door op te staan
Ja gemerkt al.quote:Op maandag 8 november 2021 07:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kwiwi is sowieso ons zonnestraaltje.
Ik welquote:
quote:Op maandag 8 november 2021 06:10 schreef kwiwi het volgende:
Daar ben je weerquote:Op maandag 8 november 2021 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, lekker aan de verwenkoffie.
Ik word de laatste tijd weer vroeg wakkerquote:
Ik had beter moeten slapenquote:
quote:
quote:
ik zou wel op je hoede zijn jaquote:Op maandag 8 november 2021 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Alles ging vanochtend super soepel, ik word er haast argwanend door
Kurk erin.quote:Op maandag 8 november 2021 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
MogguhWeer 3:28 minder dag vandaag.
De gemiddelde vrouw in Niger krijgt 7,9 kinderen.
Heb je dan een kind met één arm.quote:Op maandag 8 november 2021 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
MogguhWeer 3:28 minder dag vandaag.
De gemiddelde vrouw in Niger krijgt 7,9 kinderen.
1.7 ofzo maar dacht ikquote:Op maandag 8 november 2021 08:22 schreef bitterbal het volgende:
nederland is het gemiddelde toch 2..2 ofzo?
quote:In 2019 heeft de Nederlandse vrouw gemiddeld 1,57 kinderen. Het gemiddeld aantal kinderen van Nederlandse vrouwen daalt al jaren. Tien jaar eerder was het gemiddelde 1,79 kinderen.
fooitje voor bitterbalquote:Op maandag 8 november 2021 08:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je dan een kind met één arm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |