SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tap tap tap
niets moet..quote:Op zondag 7 november 2021 23:31 schreef Stray_cat het volgende:
Ik durf niks te zeggen. Gespreid in de file of moet ik teruglezen?
Opkijken tegen maandag is ontevreden zijn met je werk.quote:Op zondag 7 november 2021 23:32 schreef mschol het volgende:
[..]
men maakt zich klaar voor de hell van de maandag
Aha, already there.quote:Op zondag 7 november 2021 23:32 schreef mschol het volgende:
[..]
men maakt zich klaar voor de hell van de maandag
nee hoorquote:Op zondag 7 november 2021 23:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Opkijken tegen maandag is ontevreden zijn met je werk.
wow het is hier nog pikkedonkerquote:Op maandag 8 november 2021 06:10 schreef kwiwi het volgende:
Morgenlig alweer op het strand. Zon komt vroeg op en gaat vroeg onder, dus ik verschuif de dag gewoon een beetje
Gergi ligt nog te snurken?quote:Op maandag 8 november 2021 06:10 schreef kwiwi het volgende:
Morgenlig alweer op het strand. Zon komt vroeg op en gaat vroeg onder, dus ik verschuif de dag gewoon een beetje
Lekker johquote:Op maandag 8 november 2021 06:10 schreef kwiwi het volgende:
Nee, Cyprus.quote:Op maandag 8 november 2021 06:45 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Lekker joh
Geniet ervan
Zit je ergens onder de evenaar?
oneensquote:Op zondag 7 november 2021 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Brugge is leuker dan Gent (vind ik althans)
quote:Op maandag 8 november 2021 06:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee die komt altijd 10 minuten later omdat ik 'm wakker maak door op te staan
Ja gemerkt al.quote:Op maandag 8 november 2021 07:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kwiwi is sowieso ons zonnestraaltje.
Ik welquote:
quote:Op maandag 8 november 2021 06:10 schreef kwiwi het volgende:
Daar ben je weerquote:Op maandag 8 november 2021 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, lekker aan de verwenkoffie.
Ik word de laatste tijd weer vroeg wakkerquote:
Ik had beter moeten slapenquote:
quote:
quote:
ik zou wel op je hoede zijn jaquote:Op maandag 8 november 2021 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Alles ging vanochtend super soepel, ik word er haast argwanend door
Kurk erin.quote:Op maandag 8 november 2021 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
MogguhWeer 3:28 minder dag vandaag.
De gemiddelde vrouw in Niger krijgt 7,9 kinderen.
Heb je dan een kind met één arm.quote:Op maandag 8 november 2021 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
MogguhWeer 3:28 minder dag vandaag.
De gemiddelde vrouw in Niger krijgt 7,9 kinderen.
1.7 ofzo maar dacht ikquote:Op maandag 8 november 2021 08:22 schreef bitterbal het volgende:
nederland is het gemiddelde toch 2..2 ofzo?
quote:In 2019 heeft de Nederlandse vrouw gemiddeld 1,57 kinderen. Het gemiddeld aantal kinderen van Nederlandse vrouwen daalt al jaren. Tien jaar eerder was het gemiddelde 1,79 kinderen.
fooitje voor bitterbalquote:Op maandag 8 november 2021 08:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je dan een kind met één arm.
Ik denk dat US straks wel even met een verhaal over 400 kinderen bij 130 vrouwen door de bocht komt.quote:
Ja maar het gaat over het aantal kinderen per vrouw, US is geen vrouwquote:Op maandag 8 november 2021 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat US straks wel even met een verhaal over 400 kinderen bij 130 vrouwen door de bocht komt.
Ne de enige die je geloofwaardig over kinderen hoort in dit topic zijn mannen inderdaadquote:Op maandag 8 november 2021 08:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar het gaat over het aantal kinderen per vrouw, US is geen vrouw
Minder! Minder! Minder!quote:
In de verwenkantoortuin?quote:Op maandag 8 november 2021 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, lekker aan de verwenkoffie.
Ja, al vind ik dat zelf iets minder vallen onder verwennenquote:
hebben ze niet gezegd dat iedereen thuis moest werken?quote:Op maandag 8 november 2021 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, al vind ik dat zelf iets minder vallen onder verwennen
Nope, gewoon 2-3 dagen per week naar kantoor.quote:Op maandag 8 november 2021 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hebben ze niet gezegd dat iedereen thuis moest werken?
quote:Op maandag 8 november 2021 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nope, gewoon 2-3 dagen per week naar kantoor.
nou dan duim ik voor een verscherping voor je ;Pquote:Op maandag 8 november 2021 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nope, gewoon 2-3 dagen per week naar kantoor.
amaramadingdongquote:
geen geldquote:Op maandag 8 november 2021 09:02 schreef UitStraling het volgende:
Familielid is wat begonnen in Zwitserland, lekker prijsje![]()
Ontvangst met aperitief en een dansje, de heerlijke week van accu opladen is begonnen
5 overnachtingen
5x diner (Hollands hoog-culinair) buiten op het prachtige terras mits het weer het toelaat
3 x lunch
5 x ontbijt
13,5 uur schilderles (materialen inbegrepen)
prijs ¤ 9150,00 excl. BTW
5 overnachtingen en maar 3x lunch?quote:Op maandag 8 november 2021 09:02 schreef UitStraling het volgende:
Ontvangst met aperitief en een dansje, de heerlijke week van accu opladen is begonnen
5 overnachtingen
5x diner (Hollands hoog-culinair) buiten op het prachtige terras mits het weer het toelaat
3 x lunch
5 x ontbijt
beetje karig inderdaadquote:Op maandag 8 november 2021 09:09 schreef mschol het volgende:
[..]
5 overnachtingen en maar 3x lunch?
hij moest zeker bezuinigen
Als er geen lunchgenot is is het sowieso niks voor onsquote:Op maandag 8 november 2021 09:09 schreef mschol het volgende:
[..]
altijd hequote:Op maandag 8 november 2021 09:10 schreef mschol het volgende:
weer op het station, wachten op bus, uiteraard vorige bus voor mn neus zien wegrijden
zonder lunchgenot geen genotquote:Op maandag 8 november 2021 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als er geen lunchgenot is is het sowieso niks voor ons
Broodje kroket en een frietje saté?quote:
Andere twee dagen is buiten de deur lunsjen in Zermatt, op eigen kostenquote:Op maandag 8 november 2021 09:09 schreef mschol het volgende:
[..]
gierige hollander weer dusquote:Op maandag 8 november 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andere twee dagen is buiten de deur lunsjen in Zermatt, op eigen kosten
of zouden ze het dan naar binnen verplaatsen?quote:Op maandag 8 november 2021 09:11 schreef mschol het volgende:
[..]
en niet te vergeten, geen diner als het weer het niet toelaat
dus eigenlijk zijn het oplichters?quote:Op maandag 8 november 2021 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat wijfje kennie koken, schilderen ook niet trouwens
dan verwacht je iig een refund, matige ervaring enzoquote:Op maandag 8 november 2021 09:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
of zouden ze het dan naar binnen verplaatsen?
Maar dat is voor 12 personen toch?quote:Op maandag 8 november 2021 09:02 schreef UitStraling het volgende:
5 overnachtingen
3 x lunch
5 x ontbijt
Denk niet dat ze dat nodig hebben, het is ook geen gelddingetje maar meer verveelde levensinvulling en ze willen niet achterblijven, er zal wel een kokkie rondhupsen en als je van jezelf denkt dat je kunt schilderen dan kun je het ookquote:Op maandag 8 november 2021 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus eigenlijk zijn het oplichters?
Ja ik denk ook dat ik een chirurg ben maar daar zijn de meningen hier toch wel over verdeeldquote:Op maandag 8 november 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat nodig hebben, het is ook geen gelddingetje maar meer verveelde levensinvulling en ze willen niet achterblijven, er zal wel een kokkie rondhupsen en als je van jezelf denkt dat je kunt schilderen dan kun je het ook
Jaquote:Op maandag 8 november 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat ik een chirurg ben maar daar zijn de meningen hier toch wel over verdeeld
inderdaad. voldeed niet aan de verwachtingenquote:Op maandag 8 november 2021 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dan verwacht je iig een refund, matige ervaring enzo
opgewarmde chocomelquote:Op maandag 8 november 2021 09:18 schreef mschol het volgende:
zeg @:bitterbal..
nav een topic in CUL: wat voor warme chocolademelk serveren ze bij jouw werk? zelf gemaakt? of opgewarmde chocomel? iets anders?
#durftevragen
Even puzzelen, ja volgens mij wel, maximaal 8 personen op de eerste verdieping en 6 op de begane grond, plus vier slaapbanken voor kinderen, prijs per beide appartementen is dat dan volgens mij dus valt me nog een beetje mee.quote:Op maandag 8 november 2021 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dat is voor 12 personen toch?
quote:Op maandag 8 november 2021 09:20 schreef mschol het volgende:
[..]
streept restaurant van Bitterbal van de lijst..
echt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |