Waar heb je geen zin in?quote:Op maandag 15 november 2021 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb hier eigenlijk echt geen zin in. Ik vind het nu al niet meer leuk.
Dan maar weer de meuk van @:gwailow lezen.
Achter de schermen meer gebeurd denk ik.quote:
Ik denk gewoon ziekjes, dan nemen ze geen risicoquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Achter de schermen meer gebeurd denk ik.
3 miljoen, en dan is het nog ijdele hoop dat het bij deze 3 potjes blijft.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:08 schreef Maastoren het volgende:
[ twitter ]
Balen zeg. Dit gaat de club weer een hoop geld kosten.
Haifa en Ajax kan je al afschrijven. Dat zouden zomaar de twee belangrijkste wedstrijden van het seizoen kunnen zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
3 miljoen, en dan is het nog ijdele hoop dat het bij deze 3 potjes blijft.
Hopen dat er weer (enige vorm van) steun komt van de roverheid.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Buiten die schamele NOW-regeling is dat er toch nooit geweest voor BVO's?quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hopen dat er weer (enige vorm van) steun komt van de roverheid.
Ik zou minimaal rekenen op de winterstop voordat deze maatregelen worden teruggedraaid. Dat zijn 5 thuiswedstrijden (met als belangrijkste natuurlijk Haifa en Ajax)quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik dacht van wel maar slechts 24,5 miljoen lees ik via die regeling ja. Dan moet het zeker niet te lang duren, om maar even een open deur in te trappen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Buiten die schamele NOW-regeling is dat er toch nooit geweest voor BVO's?
TVL-regeling. Daar hebben Feyenoord en PSV ook gebruik van gemaakt las ik.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Buiten die schamele NOW-regeling is dat er toch nooit geweest voor BVO's?
quote:Bijlow gaf aan niet te kunnen spelen: ''Dat vind ik een groot compliment waard''
Justin Bijlow had wat last van 'pijntjes' en gaf zelf aan niet te kunnen spelen tijdens de cruciale interland tussen Nederland en Noorwegen. De meeste spelers zouden door een te grote pijngrens heengaan om alsnog aan spelen toe te komen in het Nederlands elftal, maar Bijlow bleek over een langere termijn visie te beschikken. Iets waar bondscoach Louis van Gaal zeer tevreden mee was.
"Voor het duel met Montenegro had hij al wat last, maar hij besloot toch te spelen", aldus Van Gaal op de website van Voetbal International. "Nu had-ie meer last en de medici gaan dan met elkaar praten. Dan zeg ik: 'Ik wil een dag van tevoren weten of iemand fit is of niet'."
"Ik geloof in een imaginatie-proces. Als ik een vervanger moet aanwijzen, dan niet op het laatste moment. Bijlow nam toen zelf de beslissing om niet te spelen. Dat vind ik een groot compliment waard. Dat doet een jongen van 23 jaar niet zo snel. Dat vond ik knap." Van Gaal gaf eerder al aan dat Bijlow zijn eerste keuze onder de lat blijft, voorlopig.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Haifa en Ajax kan je al afschrijven. Dat zouden zomaar de twee belangrijkste wedstrijden van het seizoen kunnen zijn.
Met de miljoenenschade zal Feyenoord ook spelers moeten verkopen om het te redden me dunkt.
Hele seizoen naar de tyfus.
Ga lekker een potje janken anders.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij bent ook wel aardig dom he?
quote:
Lekker aan het modereren onder het genot van je brood met sardientjes?quote:Op woensdag 17 november 2021 12:05 schreef GGMM het volgende:
Zullen we de persoonlijke aanvallen achterwege laten en over Feyenoord praten?
Er zit tonijnsalade op, maar in grote lijnen heb je gelijk.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lekker aan het modereren onder het genot van je brood met sardientjes?
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 17 november 2021 12:05 schreef GGMM het volgende:
Zullen we de persoonlijke aanvallen achterwege laten en over Feyenoord praten?
Dat doet pijn maar om dan direct te spreken over een compleet verloren seizoen is wel enorm dramatisch aangezet.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel serieus maak ik mij zorgen over de consequenties van meerdere wedstrijden zonder publiek. De financiële situatie is immers al penibel en ik denk niet dat je nu salarisoffers kunt vragen van de spelers.
Feyenoord is toch al zo goed als door joh.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Haifa en Ajax kan je al afschrijven. Dat zouden zomaar de twee belangrijkste wedstrijden van het seizoen kunnen zijn.
Met de miljoenenschade zal Feyenoord ook spelers moeten verkopen om het te redden me dunkt.
Hele seizoen naar de tyfus.
En dan gaan ze er niet eens de loonheffing van betalen. Ze laten de belastingschuld loonheffing en omzetbelasting oplopen tot 15 miljoen euro bij Feyenoord, terwijl je notabene die belasting deels gefinancierd kreeg uit de NOW-regeling.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:37 schreef Elbosia het volgende:
[..]
TVL-regeling. Daar hebben Feyenoord en PSV ook gebruik van gemaakt las ik.
Feyenoord moet nu al bezig zijn met volgend seizoen.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel serieus maak ik mij zorgen over de consequenties van meerdere wedstrijden zonder publiek. De financiële situatie is immers al penibel en ik denk niet dat je nu salarisoffers kunt vragen van de spelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |