Zat ik ook aan te denken ja, en dan plaats ik Bosvelt daar ook boven.quote:Op maandag 15 november 2021 11:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoogstens de nieuwe Paul Bosvelt (maar ik denk dat dat al teveel eer is)
Je zou de KNVB bekerronde 2 weken naar voren kunnen halen zodat ie tussen de 2 laatste Europese groepsfase wedstrijden in valt. Dan heb je vanaf volgende week donderdag iedere week een wedstrijd.quote:Op maandag 15 november 2021 13:06 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ben het persoonlijk eigenlijk wel eens met het standpunt van Ajax, zoals Ten Hag het gisteren uitlegde dan.
Ik typ zoiets in 2 minuten😄quote:Op maandag 15 november 2021 11:48 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Fraaie post. Kan me voorstellen dat je daar even de tijd voor hebt genomen.
Ben het trouwens met de inhoud niet eens. Toornstra is aan een uitstekend seizoen bezig. Zeker in de voorrondes voor de Conf League was hij van groot belang. Hij is aan het uitgroeien tot een grote meneer voor in de boeken straks. Misschien wel de nieuwe Wim Jansen. (heeft alleen de pech dat hij geen Willem van Hanegem naast zich heeft lopen).
Vergelijking met Bosvelt is schandaligquote:Op maandag 15 november 2021 11:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoogstens de nieuwe Paul Bosvelt (maar ik denk dat dat al teveel eer is)
De mensen die (ironisch) staan te juichen hebben een slecht geheugen of willen geen functionerend Feyenoord topicquote:Op maandag 15 november 2021 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb hier eigenlijk echt geen zin in. Ik vind het nu al niet meer leuk.
Dan maar weer de meuk van @:gwailow lezen.
Rangers heeft interesse.quote:Op maandag 15 november 2021 15:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik typ zoiets in 2 minuten😄
Toornstra had bij ajAx en psv zelfs niet op de tribune mogen zitten de afgelopen 5 jaar
Ik hoop echt dat dit zijn laatste seizoen is maar ik vrees weer het ergste..
Ik hoop het. Want zonder Bijlow en die Marciano kan er geen ene klote van.quote:Op maandag 15 november 2021 22:34 schreef Haringkop het volgende:
Nogal vaag bericht, ja. Ik denk gewoon dat Justin Van Gaal van die fiets geduwd heeft na zijn gedweep over ene Flekken.
Eens die weet niet eens dat een keeper de bal met de handen mag oppakkenquote:Op maandag 15 november 2021 22:36 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik hoop het. Want zonder Bijlow en die Marciano kan er geen ene klote van.
Waar heb je geen zin in?quote:Op maandag 15 november 2021 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb hier eigenlijk echt geen zin in. Ik vind het nu al niet meer leuk.
Dan maar weer de meuk van @:gwailow lezen.
Achter de schermen meer gebeurd denk ik.quote:
Ik denk gewoon ziekjes, dan nemen ze geen risicoquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Achter de schermen meer gebeurd denk ik.
3 miljoen, en dan is het nog ijdele hoop dat het bij deze 3 potjes blijft.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:08 schreef Maastoren het volgende:
[ twitter ]
Balen zeg. Dit gaat de club weer een hoop geld kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |