fetX is veilig thuisgekomen. @Cocoquote:Op zondag 7 november 2021 19:08 schreef fetX het volgende:
Jammer dat het zo lang moest duren, maar wel dikverdiende overwinning. Met rust had 2/3-0 niet gek geweest.
Ik vond eigenlijk dat ie weinig goed deed, maar het voorbereidende werk bij de goal was heel netjesquote:Op zondag 7 november 2021 19:11 schreef CR7 het volgende:
Nelson ben ik met z'n wat langere invalbeurten ook heel blij mee.
Eens, hij viel eigenlijk heel beroerd in.quote:Op zondag 7 november 2021 19:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk dat ie weinig goed deed, maar het voorbereidende werk bij de goal was heel netjes
In de Disney serie is er ook een moment waarin hij heel hard roept hoe moeilijk hij dat soort kansen vindt.quote:Op zondag 7 november 2021 19:23 schreef fetX het volgende:
Linssen die nu voor de derde keer een 100% kans mist begint ook wel frustrerend te worden. Drie keer 1op1 op de keeper, driemaal mis.
Komt gewoon kwaliteit tekort.
Ach ja buitenspelers die ook belangrijk kunnen zijn als ze slecht spelen zijn uiteindelijk de besten.quote:Op zondag 7 november 2021 19:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, hij viel eigenlijk heel beroerd in.
Tja, maar zulke kansen moet je er als spits gewoon in schieten. Wel drie wedstrijden waardoor je het jezelf onnodig moeilijk maakt. Vandaag vergeten we het voor rust af te maken, wat een kansen weer zeg.quote:Op zondag 7 november 2021 19:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In de Disney serie is er ook een moment waarin hij heel hard roept hoe moeilijk hij dat soort kansen vindt.
Verder vond ik hem vrij goed vandaag. Ik blijf het een goede speler vinden voor ons alhoewel ik hem niet altijd bij de eerste elf zou zetten.
Die bal die hij wél binnen schiet was wel gewoon pure klassequote:Op zondag 7 november 2021 19:23 schreef fetX het volgende:
Linssen die nu voor de derde keer een 100% kans mist begint ook wel frustrerend te worden. Drie keer 1op1 op de keeper, driemaal mis.
Komt gewoon kwaliteit tekort.
Het is dan ook geen spits, bij gebrek aan beter staat hij daar.quote:Op zondag 7 november 2021 19:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja, maar zulke kansen moet je er als spits gewoon in schieten. Wel drie wedstrijden waardoor je het jezelf onnodig moeilijk maakt. Vandaag vergeten we het voor rust af te maken, wat een kansen weer zeg.
Het zat een paar wedstrijden wel redelijk tegen.quote:Op zondag 7 november 2021 19:57 schreef De_Kraam het volgende:
Het zit niet tegen. Dat is ook wel eens leuk.
quote:Op zondag 7 november 2021 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zat een paar wedstrijden wel redelijk tegen.
Een typische niet-spits, hij scoort de echte spitsmomenten gewoon niet maar dat soort halve kansen dan weer wel. Best bijzonder inderdaadquote:Op zondag 7 november 2021 19:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Die bal die hij wél binnen schiet was wel gewoon pure klasse
Absoluut. Al heeft AZ natuurlijk ook wel kwaliteit ingeleverd.quote:Op zondag 7 november 2021 20:35 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat een verschil met de wedstrijd van vorig jaar, als je dat even beseft…
Zou beter zijn. Zitten helaas te veel debielen in dat vak. Dan moet het maar zo.quote:Op zondag 7 november 2021 20:50 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat Feyenoord op 19 december weer netten gaat ophangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |