SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Aardappels met schil in aluminiumfolie wikkelen en op de bbq tussen de kolen poffenquote:
Aardappel rauw met schil in je bek tieven.quote:Op zondag 7 november 2021 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aardappels met schil in aluminiumfolie wikkelen en op de bbq tussen de kolen poffen![]()
ook maar so-so, maar beter dan gebakken aardappel met schilquote:Op zondag 7 november 2021 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aardappels met schil in aluminiumfolie wikkelen en op de bbq tussen de kolen poffen![]()
Dan hebben ze er gewoon te weinig kip in gedaan, ik zou teruggaanquote:
Waarom zou je ze zonder schil etenquote:
Ik eet ze gewoon zo weinig dat de keren dat ik ze wel eet ze wel gewoon lekker zijnquote:Op zondag 7 november 2021 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Sinds mijn peutertijd opgegroeid met aardappels. Alle soorten heb ik gehad.
Nu 42 jaar later moet ik tot de conclusie komen dat ik ze niet met plezier eet.
Ga je ergens heen ofzo?quote:Op zondag 7 november 2021 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga mijn tas inpakken. En bedenken wat ik allemaal vergeten ben.
Je paspoort/id kaartquote:Op zondag 7 november 2021 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier ook. Ook op genoeg manier klaar te maken.quote:Op zondag 7 november 2021 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik eet ze gewoon zo weinig dat de keren dat ik ze wel eet ze wel gewoon lekker zijn
Zolang je je paspoort, mondkapjes en een schone onderbroek maar hebt.quote:Op zondag 7 november 2021 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.welkoop.nl/am(...)5369c&sqr=glijmiddelquote:Op zondag 7 november 2021 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat vond ik een van de goorste dingen die ik ooit zag op een tv programma. Programma over mensen met schulden
2 van die oude homos die samenwoonden en ook sekswerkers waren.
Hadden een gouden tip, die kochten glijmiddel voor paarden bij de welkoop, in 10L jerrycans.
en een creditcardquote:Op zondag 7 november 2021 18:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang je je paspoort, mondkapjes en een schone onderbroek maar hebt.
nooit van spuug gehoord?quote:Op zondag 7 november 2021 18:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.welkoop.nl/am(...)5369c&sqr=glijmiddel
Goeie tip. Flesje durex 100ml kost al snel een tientje.
Liever mn telefoon dan een schone onderbroekquote:Op zondag 7 november 2021 18:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang je je paspoort, mondkapjes en een schone onderbroek maar hebt.
#boatlifequote:Op zondag 7 november 2021 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tranen krijg je, spuug moet je verdienen
Met schil zijn echt veel lekkerderquote:Op zondag 7 november 2021 18:41 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat ze dan nog te vreten zijn
maar goed, eet ze niet zoveel meer
Heb je dat ook aan de binnenkant van je lip getatoeëerd staan?quote:Op zondag 7 november 2021 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tranen krijg je, spuug moet je verdienen
Op z'n onderbuik denk ik.quote:Op zondag 7 november 2021 19:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met schil zijn echt veel lekkerder
[..]
Heb je dat ook aan de binnenkant van je lip getatoeëerd staan?
gewoon morgen vieren..quote:Op zondag 7 november 2021 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Een van m'n cavia's is vandaag jarig en dat ben ik helemaal vergeten en ik heb niks lekkers voor d'r en ze loopt al de hele dag te fluiten en nu voel ik me schuldig. En het is bij die beestjes altijd de vraag of ze er volgend jaar nog zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker werkenquote:
Trek snel wat groenten uit de koelkastquote:Op zondag 7 november 2021 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Een van m'n cavia's is vandaag jarig en dat ben ik helemaal vergeten en ik heb niks lekkers voor d'r en ze loopt al de hele dag te fluiten en nu voel ik me schuldig. En het is bij die beestjes altijd de vraag of ze er volgend jaar nog zijn.
Wat wordt je hoofdgerechtquote:Op zondag 7 november 2021 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo, hele gefrituurde kip weggewerkt
eentje maar?quote:Op zondag 7 november 2021 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo, hele gefrituurde kip weggewerkt
Typisch Belgische kostquote:Op zondag 7 november 2021 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
autobanden gevuld met creme fraiche
quote:Op zondag 7 november 2021 19:08 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon morgen vieren..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 november 2021 19:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Trek snel wat groenten uit de koelkast
Ben vergeten dat ik moest halen dus ze krijgen nu even heel veel witlof.quote:Op zondag 7 november 2021 19:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Trek snel wat groenten uit de koelkast
Best lekker maar hoef het niet iedere dagquote:Op zondag 7 november 2021 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Ben vergeten dat ik moest halen dus ze krijgen nu even heel veel witlof.
quote:Op zondag 7 november 2021 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gaat dat alles niet bij jou ahahahahahaha
k-ching!quote:Op zondag 7 november 2021 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vandaag gewoon ruim zes uur gewerkt
En dat op de dag des heerenquote:Op zondag 7 november 2021 19:21 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 7 november 2021 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Ben vergeten dat ik moest halen dus ze krijgen nu even heel veel witlof.
Maar waaromquote:Op zondag 7 november 2021 19:21 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 7 november 2021 19:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Andere krijg ik het van de week niet af.
waarom zou ik dat in hemelsnaam doenquote:Op zondag 7 november 2021 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit zie ik Ballie ook wel doen
IJsduiken met Fins missmeisje https://www.dumpert.nl/item/100014277_ba51efb6
Dat zou wel vervelend zijnquote:Op zondag 7 november 2021 19:28 schreef CherryLips het volgende:
Moet je net zien, heb ik eind van de week deze opdracht from hell af en dan heb ik tijd en dan gooien ze alles dicht.
Week nie, wel een plaatjequote:Op zondag 7 november 2021 19:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom zou ik dat in hemelsnaam doen
Schijnt goed voor je gezondheid te zijnquote:Op zondag 7 november 2021 19:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom zou ik dat in hemelsnaam doen
Lijkt mij wel heel tof om een keer te doen hoor. Zo onder poolijs duiken.quote:
Ik bevries al bij het idee.quote:Op zondag 7 november 2021 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lijkt mij wel heel tof om een keer te doen hoor. Zo onder poolijs duiken.
Maar ik ben een totale koukleum
ik blijf er in hangenquote:Op zondag 7 november 2021 19:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Schijnt goed voor je gezondheid te zijn
Neequote:Op zondag 7 november 2021 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
Staan de nachos met gesmolten cheddar al klaar?
Lekkere startquote:Op zondag 7 november 2021 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
neequote:Op zondag 7 november 2021 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
Dat je gewoon nooit meer op warmtquote:Op zondag 7 november 2021 20:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou bang zijn nooit meer warmte te kennen.
Ik kan me nog heel goed vroegah herinneren toen kleine dud0r waterpolo speelde en dat we begin september in het buitenbad een toernooi hadden. In een lekkend buitenbad, dat elke dag aangevuld werd met koud waterquote:
Hoef je ook de verwarming niet meer aan te zetten.quote:Op zondag 7 november 2021 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan heeft het leven geen nut meer
Opladers niet nodig? Of schaar je dat onder tech Gear?quote:Op zondag 7 november 2021 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, gewoon schone kleren, wat tech gear, morgen toilettas, paspoort creditcard en die Flight Pass dat is het wel zeker?Scheerzeep en zonnebrand koop ik daar wel.
En wat cubes, laptop, leesvoeder.
ja voor telefoon. Misschien nog voor laptop, verder niet. 4 opgeladen reserve accu's voor de camera lijkt me zat.quote:Op zondag 7 november 2021 20:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Opladers niet nodig? Of schaar je dat onder tech Gear?
Dat heeft het nu al soms nietquote:Op zondag 7 november 2021 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
scheelt bakken met geldquote:Op zondag 7 november 2021 20:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoef je ook de verwarming niet meer aan te zetten.
[ afbeelding ]
hmm jaben ik wel met je eens soms maar goed we doen het er maar meequote:Op zondag 7 november 2021 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat heeft het nu al soms niet
gewoon dicht tegen elkaar aankruipenquote:Op zondag 7 november 2021 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sommige mensen zonder werk janken al dat ze moeten werken, eigenlijk zouden we geen belasting meer moeten gaan betalen, vang zelf maar een konijn om op te vreten of zoek wat waterkroosquote:
Ja voor die 3 uur per dag.quote:Op zondag 7 november 2021 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige mensen zonder werk janken al dat ze moeten werken, eigenlijk zouden we geen belasting meer moeten gaan betalen, vang zelf maar een konijn om op te vreten of zoek wat waterkroos
Scheelt wel inbraken en diefstal.quote:Op zondag 7 november 2021 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja voor die 3 uur per dag.
Maar toch betaal ik graag voor de zwakkeren.
jij weet ook niks over vrouwenzaken hè?quote:Op zondag 7 november 2021 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moeten je borsten daarvoor geplet worden?
ja ze gaan er een pannekoek van proberen te makenquote:Op zondag 7 november 2021 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
denk dat genoeg vrouwen dit ook niet weten hoorquote:Op zondag 7 november 2021 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Joj
[..]
jij weet ook niks over vrouwenzaken hè?
quote:Op zondag 7 november 2021 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 november 2021 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze gaan er een pannekoek van proberen te maken
Gaat zeer doen.quote:Op zondag 7 november 2021 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze gaan er een pannekoek van proberen te maken
Heb nog nooit foto van mijn borsten hoeven laten maken nee.quote:Op zondag 7 november 2021 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
jij weet ook niks over vrouwenzaken hè?
Je kent verder ook geen vrouwen?quote:Op zondag 7 november 2021 21:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb nog nooit foto van mijn borsten hoeven laten maken nee.
onder de 40 is het geloof ik niet echt gebruikelijk voor vrouwen om die foto te laten maken neequote:Op zondag 7 november 2021 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kent verder ook geen vrouwen?
Niet standaard maar bij klachten toch wel?quote:Op zondag 7 november 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
onder de 40 is het geloof ik niet echt gebruikelijk voor vrouwen om die foto te laten maken nee
Niet die het ooit over een tietenpletter hebben gehad.quote:Op zondag 7 november 2021 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kent verder ook geen vrouwen?
Mijn laatste zaadcel zit nu te bibberen ergens achter de lever.quote:Op zondag 7 november 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
kijk met zulke borsten gaat het wel makkelijker
[ afbeelding ]
zo flap er op
ja weet ik niet. Maar k ken geloof ook niemand onder de 40 die zon foto heeft moeten laten makenquote:Op zondag 7 november 2021 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet standaard maar bij klachten toch wel?
ja geloof het wel.quote:Op zondag 7 november 2021 21:09 schreef Faxie het volgende:
Er was toch een nieuwe techniek die het zonder pletten kon?
Mijn vriendinnetje was 25 toen ze een keer zo'n onderzoek moest laten doen, biopsie ook.quote:Op zondag 7 november 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet ik niet. Maar k ken geloof ook niemand onder de 40 die zon foto heeft moeten laten maken
Misschien krijg je wel een harige mannelijke arts die met een half uur zachtjes strelen je borst onderzoektquote:Op zondag 7 november 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
maar goed ga wel zeggen dat het al pijn doet dus dat het ook wel een dikke american pancake mag zijn
doe die pletter maar. graag pannekoekquote:Op zondag 7 november 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel een harige mannelijke arts die met een half uur zachtjes strelen je borst onderzoekt
Neem aan dat ze sowieso ook nog even voelen als je de arts ziet.quote:Op zondag 7 november 2021 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doe die pletter maar. graag pannekoek![]()
jepsquote:Op zondag 7 november 2021 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat ze sowieso ook nog even voelen als je de arts ziet.
Heb je er nog steeds last van?
Als je alleen voor de foto gaat dan is het vast alleen dat.quote:Op zondag 7 november 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps
van wat ik heb gelezen ga je direct naar de afdeling radiologie. Die medewerker neemt de foto af dus gaat denk ik niet nog zelf onderzoeken. en geloof als ze iets twijfelachtigs zien ze nog kunnen kiezen voor een echo daarna
nee lees dat als het kan ze dat dan nog dezelfde dag doen. Maar dat zal allemaal wel niet nodig zijn :pquote:Op zondag 7 november 2021 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je alleen voor de foto gaat dan is het vast alleen dat.
Komt wel goed.quote:Op zondag 7 november 2021 21:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee lees dat als het kan ze dat dan nog dezelfde dag doen. Maar dat zal allemaal wel niet nodig zijn :p
Soort van. Hopen dat de banden het houdenquote:
Ja hebt die net gedaanquote:
eindstandquote:Op zondag 7 november 2021 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En Go Ahead staat nog steeds op 0-0 in Amsterdam![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zondag 7 november 2021 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
eindstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou weer niet slapen natuurlijk
Twee uur vuurwerk
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
of dat Perez er niet nog even voorbij kwam. Of dat Bottas niet optiefde met die snelste ronde.quote:Op zondag 7 november 2021 21:56 schreef mschol het volgende:
jammer dat hammie niet nog even een spin heeft gemaakt
vuurwerk valt alles mee dusquote:Op zondag 7 november 2021 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Nou weer niet slapen natuurlijk
Twee uur vuurwerk
truste flesquote:Op zondag 7 november 2021 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vuurwerk valt alles mee dus![]()
Mooi, ik ga
jij ook trustequote:Op zondag 7 november 2021 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook poging doen tot schlapie
quote:Op zondag 7 november 2021 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
plaatje is duidelijk
BB moet wakker blijven
quote:
Ga je hier vanaf nu alleen nog maar Vlaams praten of wat?quote:
Awel, kregelig ketje bende tochquote:Op zondag 7 november 2021 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je hier vanaf nu alleen nog maar Vlaams praten of wat?
je lintwormenquote:Op zondag 7 november 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
hoop stroopwafels zijn al op![]()
denk dat iemand hier mijn koekjes op eet
quote:Op zondag 7 november 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
Moar ze moatke, da waar wel nen schone madam dus gelijk a taalgebruikquote:Op zondag 7 november 2021 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Awel, kregelig ketje bende toch
quote:Op zondag 7 november 2021 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moar ze moatke, da waar wel nen schone madam dus gelijk a taalgebruik
quote:Op zondag 7 november 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moar ze moatke, da waar wel nen schone snelle madam dus gelijk a taalgebruik
[..]
Moar ze moatke, da waar wel nen schone madam dus gelijk a taalgebruik
Ik heb net nog een mueslireep opquote:Op zondag 7 november 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
met wat er in?quote:Op zondag 7 november 2021 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net nog een mueslireep op
*Maar vriend, dat was dus wel een aantrekkelijke jongedame gezien je taalgebruikquote:
ah dankjequote:Op zondag 7 november 2021 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*Maar vriend, dat was dus wel een aantrekkelijke jongedame gezien je taalgebruik
En reepquote:
huehuequote:Op zondag 7 november 2021 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een yoghurtlaagje er omheen
oh diequote:Op zondag 7 november 2021 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een yoghurtlaagje er omheen
Was je die kwijt dan?quote:
Nog niet, maar die komt er wel.quote:Op zondag 7 november 2021 22:34 schreef Koen66 het volgende:
Staat volgende date al gepland @:Budapestenaar?
Ja omdat je ze niet zo kan vindenquote:
quote:
Ik eigenlijk ook zelden, maar dat is meer uit zelfbeschermingquote:
Gaan jullie dan parachutespringen?quote:Op zondag 7 november 2021 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog niet, maar die komt er wel.
heb nog nooit een magnetron maaltijd gezien die er niet uitzag of ie al eens opgegeten was.quote:Op zondag 7 november 2021 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ziet er nou niet echt super lekker uit allemaal.
True. Ik sla het snoepjes en koekjes gangpad standaard over.quote:Op zondag 7 november 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook zelden, maar dat is meer uit zelfbescherming
Neequote:Op zondag 7 november 2021 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaan jullie dan parachutespringen?
Lijkt wel alsof die gast juist speciaal voor die maaltijden die boot neemt. Naja ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op zondag 7 november 2021 22:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb nog nooit een magnetron maaltijd gezien die er niet uitzag of ie al eens opgegeten was.
Ganzenlever dan?quote:Op zondag 7 november 2021 22:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iewl wat een slechte combie
Ja had vorige week voor het eerst in maanden weer eens een keer een zakje drop gehaald, gelijk die halve zak leeg 's middags natuurlijkquote:Op zondag 7 november 2021 22:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
True. Ik sla het snoepjes en koekjes gangpad standaard over.
👀quote:Op zondag 7 november 2021 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Eerder in haar woonplaats
Oh ik dacht dat het nu haar beurt zou zijn naar het buitenland af te reizen.quote:Op zondag 7 november 2021 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Eerder in haar woonplaats
ja dat klopt ook welquote:Op zondag 7 november 2021 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof die gast juist speciaal voor die maaltijden die boot neemt. Naja ieder zijn ding natuurlijk.
quote:Op zondag 7 november 2021 22:42 schreef bitterbal het volgende:
van die mensen die je dan een appje stuurt en dat ze je dan terug bellen.
Ik app toch
Sorry hoorquote:Op zondag 7 november 2021 22:42 schreef bitterbal het volgende:
Ik app toch
Ik heb een auto dus ik verplaats me wat gemakkelijker dan zijquote:Op zondag 7 november 2021 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het nu haar beurt zou zijn naar het buitenland af te reizen.
Wel beetje voorzichtig de parkeergarage uitrijden dan hequote:Op zondag 7 november 2021 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een auto dus ik verplaats me wat gemakkelijker dan zij
ik doe dat ook wel eens..quote:Op zondag 7 november 2021 22:42 schreef bitterbal het volgende:
Ik app toch
Beetje netflixenquote:Op zondag 7 november 2021 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
haar woonplaats.... zo richting hara huis zeker
quote:Op zondag 7 november 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel beetje voorzichtig de parkeergarage uitrijden dan he
Ze heeft geen auto?quote:Op zondag 7 november 2021 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een auto dus ik verplaats me wat gemakkelijker dan zij
bellen kost echt meer energiequote:Op zondag 7 november 2021 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doe dat ook wel eens..
bellen is zoveel makkelijker
Zegt er eentje wat ...quote:
Allesquote:
ik ken niemand die dat doet.. als iemand mij laat appt en ik ga terugbellen is er vaak iets wat telefonisch echt 10x sneller isquote:Op zondag 7 november 2021 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bellen kost echt meer energie
zker als iemadn maar doorratelt
Ratelbalquote:
Auto's zijn geweldigquote:Op zondag 7 november 2021 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je zo positief wilt zijn over auto’s??
het was trouwens een mededeling zelfs.quote:Op zondag 7 november 2021 22:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ken niemand die dat doet.. als iemand mij laat appt en ik ga terugbellen is er vaak iets wat telefonisch echt 10x sneller is
quote:Op zondag 7 november 2021 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Vrouw zonder auto is zo Fucking afhankelijk van minderwaardige types van vervoer.
quote:Op zondag 7 november 2021 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het was trouwens een mededeling zelfs.
Nah is maar heel zelden dat ik een auto mis, ik heb niet eens een rijbewijs. Maar bijvoorbeeld voor de bouwmarkt ofzo zou het soms wel handig zijn. Mocht ik toch ooit nog een rijbewijs en auto krijgen dan zou ik de auto een beetje ombouwen en er in ieder geval een bed in willen hebben.quote:Op zondag 7 november 2021 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Vrouw zonder auto is zo Fucking afhankelijk van minderwaardige types van vervoer.
quote:Op zondag 7 november 2021 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
ze kan altijd nog een vent gaan rijdenquote:Op zondag 7 november 2021 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vond naar Antwerpen de trein prima hoorquote:Op zondag 7 november 2021 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Antwerpen station is mooi. Twee stappen daarbuiten en het ruikt naar Indiaquote:Op zondag 7 november 2021 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond naar Antwerpen de trein prima hoor
In België hebben ze wel alleen maar onverharde wegenquote:Op zondag 7 november 2021 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond naar Antwerpen de trein prima hoor
moet je niet zo dicht bij een indiaas restaurant gaan staanquote:Op zondag 7 november 2021 22:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Antwerpen station is mooi. Twee stappen daarbuiten en het ruikt naar India![]()
Twee stappen naar rechts en je staat in de Zoo. Die was best tof.quote:Op zondag 7 november 2021 22:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Antwerpen station is mooi. Twee stappen daarbuiten en het ruikt naar India![]()
Meh je stapt gelijk de diamantbuurt in. En het stinkt.quote:Op zondag 7 november 2021 22:52 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je niet zo dicht bij een indiaas restaurant gaan staan
van die idiote betonplaten iddquote:Op zondag 7 november 2021 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In België hebben ze wel alleen maar onverharde wegen
quote:Op zondag 7 november 2021 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee stappen naar rechts en je staat in de Zoo. Die was best tof.
Maar het blijft een oostblokland in West-Europa het noordelijkste puntje van Afrika.
Nou als die betonplaten de afgelopen 50 jaar een keertje onderhouden waren dan was dat niet zo'n probleem geweestquote:
dat zijn ze nu overal tegelijk aan het doenquote:Op zondag 7 november 2021 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou als die betonplaten de afgelopen 50 jaar een keertje onderhouden waren dan was dat niet zo'n probleem geweest
Ja dat is veel praktischer dan het een beetje gespreid te plannen om niet continu overal files te hebbenquote:Op zondag 7 november 2021 22:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat zijn ze nu overal tegelijk aan het doen
Ja, wel veel over gehoord maar nooit geweest.quote:Op zondag 7 november 2021 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gent is ook leuk, naar het schijnt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |