SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Aardappels met schil in aluminiumfolie wikkelen en op de bbq tussen de kolen poffenquote:
Aardappel rauw met schil in je bek tieven.quote:Op zondag 7 november 2021 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aardappels met schil in aluminiumfolie wikkelen en op de bbq tussen de kolen poffen![]()
ook maar so-so, maar beter dan gebakken aardappel met schilquote:Op zondag 7 november 2021 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aardappels met schil in aluminiumfolie wikkelen en op de bbq tussen de kolen poffen![]()
Dan hebben ze er gewoon te weinig kip in gedaan, ik zou teruggaanquote:
Waarom zou je ze zonder schil etenquote:
Ik eet ze gewoon zo weinig dat de keren dat ik ze wel eet ze wel gewoon lekker zijnquote:Op zondag 7 november 2021 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Sinds mijn peutertijd opgegroeid met aardappels. Alle soorten heb ik gehad.
Nu 42 jaar later moet ik tot de conclusie komen dat ik ze niet met plezier eet.
Ga je ergens heen ofzo?quote:Op zondag 7 november 2021 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga mijn tas inpakken. En bedenken wat ik allemaal vergeten ben.
Je paspoort/id kaartquote:Op zondag 7 november 2021 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier ook. Ook op genoeg manier klaar te maken.quote:Op zondag 7 november 2021 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik eet ze gewoon zo weinig dat de keren dat ik ze wel eet ze wel gewoon lekker zijn
Zolang je je paspoort, mondkapjes en een schone onderbroek maar hebt.quote:Op zondag 7 november 2021 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.welkoop.nl/am(...)5369c&sqr=glijmiddelquote:Op zondag 7 november 2021 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat vond ik een van de goorste dingen die ik ooit zag op een tv programma. Programma over mensen met schulden
2 van die oude homos die samenwoonden en ook sekswerkers waren.
Hadden een gouden tip, die kochten glijmiddel voor paarden bij de welkoop, in 10L jerrycans.
en een creditcardquote:Op zondag 7 november 2021 18:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang je je paspoort, mondkapjes en een schone onderbroek maar hebt.
nooit van spuug gehoord?quote:Op zondag 7 november 2021 18:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.welkoop.nl/am(...)5369c&sqr=glijmiddel
Goeie tip. Flesje durex 100ml kost al snel een tientje.
Liever mn telefoon dan een schone onderbroekquote:Op zondag 7 november 2021 18:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang je je paspoort, mondkapjes en een schone onderbroek maar hebt.
#boatlifequote:Op zondag 7 november 2021 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tranen krijg je, spuug moet je verdienen
Met schil zijn echt veel lekkerderquote:Op zondag 7 november 2021 18:41 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat ze dan nog te vreten zijn
maar goed, eet ze niet zoveel meer
Heb je dat ook aan de binnenkant van je lip getatoeëerd staan?quote:Op zondag 7 november 2021 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tranen krijg je, spuug moet je verdienen
Op z'n onderbuik denk ik.quote:Op zondag 7 november 2021 19:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met schil zijn echt veel lekkerder
[..]
Heb je dat ook aan de binnenkant van je lip getatoeëerd staan?
gewoon morgen vieren..quote:Op zondag 7 november 2021 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Een van m'n cavia's is vandaag jarig en dat ben ik helemaal vergeten en ik heb niks lekkers voor d'r en ze loopt al de hele dag te fluiten en nu voel ik me schuldig. En het is bij die beestjes altijd de vraag of ze er volgend jaar nog zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker werkenquote:
Trek snel wat groenten uit de koelkastquote:Op zondag 7 november 2021 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Een van m'n cavia's is vandaag jarig en dat ben ik helemaal vergeten en ik heb niks lekkers voor d'r en ze loopt al de hele dag te fluiten en nu voel ik me schuldig. En het is bij die beestjes altijd de vraag of ze er volgend jaar nog zijn.
Wat wordt je hoofdgerechtquote:Op zondag 7 november 2021 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo, hele gefrituurde kip weggewerkt
eentje maar?quote:Op zondag 7 november 2021 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo, hele gefrituurde kip weggewerkt
Typisch Belgische kostquote:Op zondag 7 november 2021 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
autobanden gevuld met creme fraiche
quote:Op zondag 7 november 2021 19:08 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon morgen vieren..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 november 2021 19:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Trek snel wat groenten uit de koelkast
Ben vergeten dat ik moest halen dus ze krijgen nu even heel veel witlof.quote:Op zondag 7 november 2021 19:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Trek snel wat groenten uit de koelkast
Best lekker maar hoef het niet iedere dagquote:Op zondag 7 november 2021 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Ben vergeten dat ik moest halen dus ze krijgen nu even heel veel witlof.
quote:Op zondag 7 november 2021 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gaat dat alles niet bij jou ahahahahahaha
k-ching!quote:Op zondag 7 november 2021 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vandaag gewoon ruim zes uur gewerkt
En dat op de dag des heerenquote:Op zondag 7 november 2021 19:21 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 7 november 2021 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Ben vergeten dat ik moest halen dus ze krijgen nu even heel veel witlof.
Maar waaromquote:Op zondag 7 november 2021 19:21 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 7 november 2021 19:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Andere krijg ik het van de week niet af.
waarom zou ik dat in hemelsnaam doenquote:Op zondag 7 november 2021 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit zie ik Ballie ook wel doen
IJsduiken met Fins missmeisje https://www.dumpert.nl/item/100014277_ba51efb6
Dat zou wel vervelend zijnquote:Op zondag 7 november 2021 19:28 schreef CherryLips het volgende:
Moet je net zien, heb ik eind van de week deze opdracht from hell af en dan heb ik tijd en dan gooien ze alles dicht.
Week nie, wel een plaatjequote:Op zondag 7 november 2021 19:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom zou ik dat in hemelsnaam doen
Schijnt goed voor je gezondheid te zijnquote:Op zondag 7 november 2021 19:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom zou ik dat in hemelsnaam doen
Lijkt mij wel heel tof om een keer te doen hoor. Zo onder poolijs duiken.quote:
Ik bevries al bij het idee.quote:Op zondag 7 november 2021 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lijkt mij wel heel tof om een keer te doen hoor. Zo onder poolijs duiken.
Maar ik ben een totale koukleum
ik blijf er in hangenquote:Op zondag 7 november 2021 19:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Schijnt goed voor je gezondheid te zijn
Neequote:Op zondag 7 november 2021 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
Staan de nachos met gesmolten cheddar al klaar?
Lekkere startquote:Op zondag 7 november 2021 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
neequote:Op zondag 7 november 2021 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
Dat je gewoon nooit meer op warmtquote:Op zondag 7 november 2021 20:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou bang zijn nooit meer warmte te kennen.
Ik kan me nog heel goed vroegah herinneren toen kleine dud0r waterpolo speelde en dat we begin september in het buitenbad een toernooi hadden. In een lekkend buitenbad, dat elke dag aangevuld werd met koud waterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |