john de jong maakt alleen maar fouten.quote:Op zondag 28 november 2021 20:03 schreef Buitendam het volgende:
De persoon die verantwoordelijk is voor de ruil Drommel-Unnerstall komt nog voor een tribunaal, dat kan niet missen.
John de Jong voor een tribunaal dus. Net goed.quote:Op zondag 28 november 2021 20:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
john de jong maakt alleen maar fouten.
Menzo nu al vergeten?quote:Op zondag 28 november 2021 23:28 schreef Cherni het volgende:
Drommel, een slechtere doelman bij PSV heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik wilde Waterman zeggen, maar die was zelfs nog beter.quote:Op zondag 28 november 2021 23:28 schreef Cherni het volgende:
hij werd ook niet geholpen door Ramalho, vond het van hem ook een vreemde reactie op die balquote:Op zondag 28 november 2021 23:28 schreef Cherni het volgende:
De spelers moeten wel fit blijven he!quote:Op maandag 29 november 2021 11:02 schreef GGMM het volgende:
Waarom wisselde Schmidt die spits eigenlijk? Die vond ik wel vrij aardig spelen dit keer.
Om eerlijk te zijn was ik die vergeten. Maar die zat ook al op zijn einddatum en zijn fouten zullen niet zo een grote invloed hebben gehad.quote:
Oh ja voor wedstrijden die echt gewonnen moeten wordenquote:Op maandag 29 november 2021 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De spelers moeten wel fit blijven he!
Je verwacht van een doelman dat hij zijn defensie kan aansturen. We hebben het wel eens over polletje Hans. Maar met Hans van Breukelen, Jan van Beveren, Gomes, Doesburg, Waterreus heeft PSV altijd wel uitstekende doelmannen gehad. Zelfs Zoet heeft PSV een seizoen een hoop punten bezorgd.quote:Op maandag 29 november 2021 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij werd ook niet geholpen door Ramalho, vond het van hem ook een vreemde reactie op die bal
Denk toch dat ik liever Drommels erin heb dan weer terug te gaan naar een Isakssonquote:Op zondag 28 november 2021 23:28 schreef Cherni het volgende:
Dat iemand op het laatste moment z'n hoofd intrekt heeft weinig met aansturen te maken maar verder wel eens hoor dat het geen topkeeper is maar dat waren de meesten die jij nu noemt ook niet op Van Beveren na, de rest degelijk maar meer ook niet.quote:Op maandag 29 november 2021 11:50 schreef Cherni het volgende:
[..]
Je verwacht van een doelman dat hij zijn defensie kan aansturen. We hebben het wel eens over polletje Hans. Maar met Hans van Breukelen, Jan van Beveren, Gomes, Doesburg, Waterreus heeft PSV altijd wel uitstekende doelmannen gehad. Zelfs Zoet heeft PSV een seizoen een hoop punten bezorgd.
De defensie is inderdaad ook al een paar seizoenen niet al te best. Maar nog nooit heb ik het gevoel gehad mbt de doelman of hij een schot op doel wel kan pareren. Met Drommel zit je steeds in de stress. Het kan zijn dat hij na die twee blunders tegen Willem2 niet goed in zijn vel zit en dat hij meer tijd nodig heeft. Maar vooralsnog is het een zeer onzekere sluitpost.quote:Op maandag 29 november 2021 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat iemand op het laatste moment z'n hoofd intrekt heeft weinig met aansturen te maken maar verder wel eens hoor dat het geen topkeeper is maar dat waren de meesten die jij nu noemt ook niet op Van Beveren na, de rest degelijk maar meer ook niet.
Dat verbaasd mij ook. Met de doelmannen die ik benoemde heb ik nooit in de stress gezeten als nu met Drommel ondanks dat de defensie ook niet al te best is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |