Romero 20+ goals dus dit jaar. En dan voor 50+ weg naar PSG.quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=396315
En daar is de volgende..
Wie?quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:18 schreef Gutanoth het volgende:
En weer een speler kapot door het nederlands elftal![]()
Heftige knieblessure voor Emmanuel van de Blaak.
Das mooi kut ja, joch heeft wel talent in z’n donder.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:18 schreef Gutanoth het volgende:
Ken ik nietquote:Op dinsdag 16 november 2021 09:18 schreef Gutanoth het volgende:
Totale onbekende. Speelt die in het nationale daklozen elftal?quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:18 schreef Gutanoth het volgende:
Ik lees het net. Dat je die oude bakken weghaalt als ze niet meer voldoen snap ik, maar elektrische heaters zouden toch wel zeer welkom zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, de heaters weg. Lekker ijskoud als we weer op zaterdagavond met -2 in het stadion zitten.
het nieuwe normaal is zonder heaters en zonder publiekquote:Op dinsdag 16 november 2021 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, de heaters weg. Lekker ijskoud als we weer op zaterdagavond met -2 in het stadion zitten.
Ach, thermo ondergoed aan, sjaaltje om, goeie jas.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik lees het net. Dat je die oude bakken weghaalt als ze niet meer voldoen snap ik, maar elektrische heaters zouden toch wel zeer welkom zijn.
nothing new dusquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt weer niet om aan te zien komende weken. Uitzingen en hopen dat je je potjes wint.
Godverdomme heaters in een stadion. Je bent toch geen wijf.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze er toch zijn maak ik er graag gebruik vanquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:30 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Godverdomme heaters in een stadion. Je bent toch geen wijf.
Philips denk ik, hingen zeker te hoog om er een schop tegen te geven? Meestal schieten Philips apparaten dan pas in de goede stand.quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:37 schreef Caland het volgende:
Voor mijn gevoel stonden die heaters bij PSV altijd op standje café het hemeltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |