SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 november 2021 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Loop je ook over industrieterreinen in je dromen?
Nee niet echt eigenlijkquote:Op zondag 7 november 2021 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Loop je ook over industrieterreinen in je dromen?
Gewoon de vaste gasten dusquote:Op zondag 7 november 2021 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee trekt alleen maar ranzig volk aan![]()
Urk urk urk kindjes maken doe je met een Turkquote:
Metseltroffelquote:
ik heb ook wat games die al +6 maanden geleden besteld zijn die deze week binnen gaan komenquote:Op zondag 7 november 2021 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik heb wel inmiddels al 2 keer gedroomd over een biljetje wat komende week eindelijk gaat arriveren
![]()
hier ook bizar weinig gedaan vandaagquote:Op zondag 7 november 2021 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, ik moet nog even een paar uurtjes in de biljetgazet stoppenEr komt niet veel it mijn handen vandaag. Misschien nog heel snel even een blokje buiten lopen
een gezonken eiland bedoel je?quote:Op zondag 7 november 2021 15:48 schreef Ama het volgende:
Kunnen we van Urk niet weer gewoon een eiland maken?
ja hoor even de dijken doorprikkenquote:Op zondag 7 november 2021 15:48 schreef Ama het volgende:
Bestaat er zulks duivels gebroedquote:Op zondag 7 november 2021 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Daarbij-vergeleken-ranzig volk
Klinkt als een goed plan.quote:Op zondag 7 november 2021 15:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een gezonken eiland bedoel je?
het verdronken land van Urk
De Zuiderzee in ere herstellenquote:Op zondag 7 november 2021 15:48 schreef Ama het volgende:
Nee johquote:Op zondag 7 november 2021 15:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
geloof dat ze wel kibbeling vangen daar
Nou ik kom vast nog steeds wel aan mijn bakje kibbeling dan hoor.quote:Op zondag 7 november 2021 15:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
geloof dat ze wel kibbeling vangen daar
Mag Drenthe wel blijven?quote:Op zondag 7 november 2021 15:52 schreef FranticDJ het volgende:
Urk/Friesland/Groningen/die oerend-hard regionen in het oosten..
Mist niemand.
De hunebeddenquote:
sushi?quote:Op zondag 7 november 2021 16:01 schreef CherryLips het volgende:
Krijg ik een kortingsbon van thuisbezorgd. Damn you! Nu heb ik trek.
Denk dat het andersom is, die hunebedden stonden er al een tijdje voordat ze er een woonwijk omheen bouwdenquote:Op zondag 7 november 2021 15:59 schreef Ama het volgende:
Emmen heeft veel hunebedden. Staan soms ook gewoon midden in een woonwijk.
Kippetjes, spare-ribs, mixed grill?quote:Op zondag 7 november 2021 16:01 schreef CherryLips het volgende:
Helaas liggen alle bezorgers in Ede in bed met corona.quote:Op zondag 7 november 2021 16:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik zeg toch niet dat ze er neer gezet zijn?quote:Op zondag 7 november 2021 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het andersom is, die hunebedden stonden er al een tijdje voordat ze er een woonwijk omheen bouwden
Ze kwamen uit de grondquote:Op zondag 7 november 2021 16:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ze er neer gezet zijn?
Weet je dat zeker?quote:Op zondag 7 november 2021 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het andersom is, die hunebedden stonden er al een tijdje voordat ze er een woonwijk omheen bouwden
Waarschijnlijk roze.quote:Op zondag 7 november 2021 16:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zo goed wat een amabed is denk ik.
iets roze en fluffy denk ikquote:Op zondag 7 november 2021 16:03 schreef Ama het volgende:
[..]
ja ik ook niet..quote:Op zondag 7 november 2021 16:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Drentenaren gaan instinctief op een bepaald moment in hun leven een hunebed bouwen. Dat is iets genetisch. Ook jij ontkomt daar niet aan en jouw hunebed wordt uiteraard een Amabed.quote:Op zondag 7 november 2021 16:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Waaide gisteren ook bijna wegquote:Op zondag 7 november 2021 15:37 schreef Haags het volgende:
Ja het strand was dus echt niet te doen met die wind
Ik kon vliegeren met die kleinequote:
Nee want die zat aan het vliegertouw vast. Duhquote:
Niet op klimmen heaquote:Op zondag 7 november 2021 15:59 schreef Ama het volgende:
Emmen heeft veel hunebedden. Staan soms ook gewoon midden in een woonwijk.
dus we gaan hem niet kopen flesquote:Op zondag 7 november 2021 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ja gewoon alleen dat. Was eigenlijk beter geweest ja
ja lekker op tijd. Je bent vast de eerste die dat bedenktquote:Op zondag 7 november 2021 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga alvast even spa boeken voor rond de kerstdagen; weer paar dagen helemaal niets doen.
Ik kom net op de website: "je bent de eerste boeker voor deze dag, dus je krijgt 15% extra korting!"quote:Op zondag 7 november 2021 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja lekker op tijd. Je bent vast de eerste die dat bedenkt
Seems legitquote:Op zondag 7 november 2021 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kom net op de website: "je bent de eerste boeker voor deze dag, dus je krijgt 15% extra korting!"
Met lekker heel de dag Mariah Carey en Michael Bublé op de speaker door het hele complexquote:Op zondag 7 november 2021 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga alvast even spa boeken voor rond de kerstdagen; weer paar dagen helemaal niets doen.
Vorige keer heb ik weinig muziek gehoord volgens mijquote:Op zondag 7 november 2021 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met lekker heel de dag Mariah Carey en Michael Bublé op de speaker door het hele complex
quote:Op zondag 7 november 2021 16:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het had kerst is kut moeten zijn
Nicequote:Op zondag 7 november 2021 16:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb de schuttingen in de achtertuin behangen met kerstlampies.
Vergeet Wham! niet.quote:Op zondag 7 november 2021 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met lekker heel de dag Mariah Carey en Michael Bublé op de speaker door het hele complex
drie maanden ben je wel lekker bij je toeter of zoquote:
LAST CHRISTMAAAAAASquote:
DRIVING HOME FOR CHRISTMAAAAAASquote:
quote:
Wat een onzin.quote:Op zondag 7 november 2021 16:42 schreef Ama het volgende:
Meeste kerstliedjes heb je na 3x luisteren ook wel weer gehad.
Hij steekt zijn pikkie in een piek en tadaa, kerstboomquote:Op zondag 7 november 2021 16:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij hebt de kerstboom ook al staan zeker?
quote:Op zondag 7 november 2021 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij steekt zijn pikkie in een piek en tadaa, kerstboom
Mijn broer zou het doen; maar heeft afspraak dat het pas na Sinterklaas mag.quote:Op zondag 7 november 2021 16:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Eerder is ook wel beetje overdreven.quote:Op zondag 7 november 2021 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn broer zou het doen; maar heeft afspraak dat het pas na Sinterklaas mag.
Wat is het eindresultaat?quote:Op zondag 7 november 2021 16:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Klaar met zakje 2/4 en stap 94/227
Morgen verder. Het wordt toch zo te donker
Dat zou Trafalgar square moeten gaan voorstellenquote:
Pure walging maakt zich van mij meester.quote:Op zondag 7 november 2021 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij stiekem de Sky Radio Christmas Radio al aan heeft staan.
Nee dat nog niet. Wel al andere kerstversiering. Wil eigenlijk nog kijken voor een nieuwe boomquote:Op zondag 7 november 2021 16:49 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 november 2021 17:00 schreef FranticDJ het volgende:
Zo, de Bresse kip heeft twee citroenen, rozemarijn, salie en een bol knoflook in z'n anjer gekregen. Nu mag ie anderhalf uur in de sauna op 180 graden.
zijn gewoon weinig mensen die dat begrijpenquote:Op zondag 7 november 2021 16:37 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Mooiste 3 maanden van het jaar de kerst
Vanaf 1 november is het kerst dus dan kan de boom er ook staanquote:
Ja beetje jammer.quote:Op zondag 7 november 2021 17:02 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn gewoon weinig mensen die dat begrijpen
kan gewoon vanaf het winter wordt hoorquote:Op zondag 7 november 2021 17:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vanaf 1 november is het kerst dus dan kan de boom er ook staan
Liefste zou hij ook 3 dagen kerst vieren met de familie.quote:Op zondag 7 november 2021 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pure walging maakt zich van mij meester.
Dat is pas 21 decemberquote:Op zondag 7 november 2021 17:03 schreef mschol het volgende:
[..]
kan gewoon vanaf het winter wordt hoor
quote:Op zondag 7 november 2021 17:15 schreef mschol het volgende:
[..]
nee joh, volgens ballie begint dat al in september
Welke heb je gekocht?quote:Op zondag 7 november 2021 17:18 schreef mschol het volgende:
en waarom hebben banken zulke lange levertijden
ik stem voorquote:Op zondag 7 november 2021 17:19 schreef Ama het volgende:
Zullen we de winter overslaan? Gewoon van de herfst door naar de lente.
Prima. Bloesemsquote:Op zondag 7 november 2021 17:19 schreef Ama het volgende:
Zullen we de winter overslaan? Gewoon van de herfst door naar de lente.
quote:
Ik vind de winter wel prima hoor iig beter dan de zomerquote:
Je moet ook niet naar ballie luisteren voor het weerquote:Op zondag 7 november 2021 17:15 schreef mschol het volgende:
[..]
nee joh, volgens ballie begint dat al in september
Gewoon alleen maar lente, een weekje hoerige hitte voor Bal, dan alles een tijdje oranje, een weekje sneeuw, en dan weer lente.quote:Op zondag 7 november 2021 17:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ik vind de winter wel prima hoor iig beter dan de zomer
Ik vind 1 dag sneeuw wel genoeg.quote:Op zondag 7 november 2021 17:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon alleen maar lente, een weekje hoerige hitte voor Bal, dan alles een tijdje oranje, een weekje sneeuw, en dan weer lente.
quote:Op zondag 7 november 2021 17:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar ballie luisteren voor het weer
een weekje maarquote:Op zondag 7 november 2021 17:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon alleen maar lente, een weekje hoerige hitte voor Bal, dan alles een tijdje oranje, een weekje sneeuw, en dan weer lente.
quote:Op zondag 7 november 2021 17:33 schreef UitStraling het volgende:
Helaas, koop maar dikke bontjassen, slobbertruien en leer maar van zeehondenblubber genieten, zomer, lente en herfst gaan afgeschaft worden.
https://www.ad.nl/nieuws/(...)tegen-2030~aa724d07/
Helaas, koop maar dikke bontjassen, slobbertruien en leer maar van zeehondenblubber genieten, zomer, lente en herfst gaan afgeschaft worden.
nog niks, levertijd nagevraagd voor bank waar ik intresse in heb mogelijk, week 8quote:
Maar klimaat opwarming danquote:Op zondag 7 november 2021 17:33 schreef UitStraling het volgende:
ja is lang maar als het een mooie bank is die je graag wilt?quote:Op zondag 7 november 2021 17:36 schreef mschol het volgende:
[..]
nog niks, levertijd nagevraagd voor bank waar ik intresse in heb mogelijk, week 8
en ik weet dat er wat langere levertijden zijn voor dat soort producten, maar 3 maanden..
Zelf koken, je bent toch een vrouwtje?quote:Op zondag 7 november 2021 17:38 schreef CherryLips het volgende:
Wil ik vreten bestellen, krijg ik een foutmelding bij thuisbezorgd
Teringquote:Op zondag 7 november 2021 17:39 schreef Ygritte het volgende:
Bal... ik heb weer eens wat voor je gevonden in mijn lange lijst van sjoppernissen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh toffe schoenen.quote:Op zondag 7 november 2021 17:39 schreef Ygritte het volgende:
Bal... ik heb weer eens wat voor je gevonden in mijn lange lijst van sjoppernissen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 november 2021 17:39 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag ze en dacht 'boooohhhh bal schoenen'quote:Op zondag 7 november 2021 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
die gucci schoenen zag ik vandaag ook maar schrok wat van de prijs
ja vind ze best leukquote:Op zondag 7 november 2021 17:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zag ze en dacht 'boooohhhh bal schoenen'![]()
Ben ik toch veel te goed voor.quote:Op zondag 7 november 2021 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf koken, je bent toch een vrouwtje?
Heerlijk, NIEMAND meer over global warming!quote:Op zondag 7 november 2021 17:33 schreef UitStraling het volgende:
Doen jullie een wedstrijdje voor de lelijkste kerstboom ofzo?quote:Op zondag 7 november 2021 17:39 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk voor in het circusquote:Op zondag 7 november 2021 17:39 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 november 2021 17:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doen jullie een wedstrijdje voor de lelijkste kerstboom ofzo?
das toch geen winterjasquote:Op zondag 7 november 2021 17:42 schreef CherryLips het volgende:
https://www.terstal.nl/boucle-winterjas-3159546-988.html
Leuke jasVan de week even naar kijken.
Alleen maar dingen in de boom die betekenis hebbenquote:Op zondag 7 november 2021 17:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doen jullie een wedstrijdje voor de lelijkste kerstboom ofzo?
Schattigquote:Op zondag 7 november 2021 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
haha mijn moeder![]()
"Kun je nogeens Google Planet bij me installeren als je weer hier bent?"
-"Google Earth bedoel je misschien? Je kunt veel beter Maps gebruiken, hoef je niks voor te installerenga gewoon naar maps.google.nl
"
"Ja maar dan heb ik Duitsland nog niet"
Ze dacht dat omdat het .nl was, de kaart bij de grens ophield.
quote:Op zondag 7 november 2021 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
haha mijn moeder![]()
"Kun je nogeens Google Planet bij me installeren als je weer hier bent?"
-"Google Earth bedoel je misschien? Je kunt veel beter Maps gebruiken, hoef je niks voor te installerenga gewoon naar maps.google.nl
"
"Ja maar dan heb ik Duitsland nog niet"
Ze dacht dat omdat het .nl was, de kaart bij de grens ophield.
Een kroket?quote:Op zondag 7 november 2021 17:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alleen maar dingen in de boom die betekenis hebben
Ken jij de betekenins van een kroket niet?quote:
Zoals die van m'n ouders met bruine kerstballen uit 1977.quote:Op zondag 7 november 2021 17:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alleen maar dingen in de boom die betekenis hebben
Mijn pronkstuk van vorig jaar was deze:quote:Op zondag 7 november 2021 17:43 schreef Ama het volgende:
Als ik ooit een kerstboom koop dan gooi ik hem ook vol met foute kerstballen.
waar verkopen ze die?quote:Op zondag 7 november 2021 17:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Kijk, ¤148 en ook lelijk:
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel lelijk ja.quote:Op zondag 7 november 2021 17:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Kijk, ¤148 en ook lelijk:
[ afbeelding ]
Ga je een 12-jarig nichtje iets cadeau doen?quote:Op zondag 7 november 2021 17:39 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets zou perfect passen in mijn toekomstige foute kerstboom.quote:Op zondag 7 november 2021 17:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn pronkstuk van vorig jaar was deze:
[ afbeelding ]
zooo lekker fout![]()
En Twinkly natuurlijk
Frans en pure armoede toch?quote:Op zondag 7 november 2021 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ken jij de betekenins van een kroket niet?
Opgeblazen, onthoofd of omver gereden?quote:Op zondag 7 november 2021 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga niet eens beginnen aan een kerstboom want die is binnen drie dagen helemaal kapot geterroriseerd.
Ja allangquote:
Alledriequote:Op zondag 7 november 2021 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Opgeblazen, onthoofd of omver gereden?
Gewoon jezelf paneren met heel veel eieren en ontelbare broodkruimelsquote:Op zondag 7 november 2021 17:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar moet een warmere kopen. het is meer een herfstjas geloofik
Ik heb deze in mijn mand zitten:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
overgang?quote:Op zondag 7 november 2021 17:48 schreef CherryLips het volgende:
Mijn inwendige thermostaat is van het padje. De ene keer ga ik kapot van de kou en een half uur later loopt het zweet me over de rug.
quote:Op zondag 7 november 2021 17:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb deze in mijn mand zitten:Ik wil dit ook, al best lang maar ben zo bang dat ik echt moddervet lijk in zoiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
[..]
Ik heb deze in mijn mand zitten:Mooie vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
[..]
Ik heb deze in mijn mand zitten:MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
overgang?quote:Op zondag 7 november 2021 17:48 schreef CherryLips het volgende:
Mijn inwendige thermostaat is van het padje. De ene keer ga ik kapot van de kou en een half uur later loopt het zweet me over de rug.
Ja precies en ik ben al stevig zonder die jas.quote:Op zondag 7 november 2021 17:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil dit ook, al best lang maar ben zo bang dat ik echt moddervet lijk in zoiets.
[..]
Ik heb deze in mijn mand zitten:die ziet er echt zacht uit maar ook te koudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Rotterdam hebben ze een Kroketloketquote:Op zondag 7 november 2021 17:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga lobbyen voor een krokettenboetiek in Ede.
Herkenbaar hahaquote:Op zondag 7 november 2021 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies en ik ben al stevig zonder die jas.
Maar die is nog verder weg dan die in Utrecht.quote:Op zondag 7 november 2021 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Rotterdam hebben ze een Kroketloket
Ik doe het gewoonquote:Op zondag 7 november 2021 17:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil dit ook, al best lang maar ben zo bang dat ik echt moddervet lijk in zoiets.
Uitgewoond verongelijkt wezen bedoel jequote:
Iets met kont in autoquote:Op zondag 7 november 2021 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die ziet er echt zacht uit maar ook te koud
Ik had vorig jaar een roze gepast van de M&S maar ik vind mezelf te massief worden erin.quote:
quote:Op zondag 7 november 2021 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uitgewoond verongelijkt wezen bedoel je
Even voor mijn eigen beeldvorming... waar ligt de grens ongeveer dat ik dit 'boltechnisch' aan kan?quote:Op zondag 7 november 2021 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een roze gepast van de M&S maar ik vind mezelf te massief worden erin.
Heeft m'n buurvrouw hem wel gekocht en zij is klein en rond. En toch staat hij haar beter.
Zij is 1.50 voor mijn gevoel.quote:Op zondag 7 november 2021 17:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Even voor mijn eigen beeldvorming... waar ligt de grens ongeveer dat ik dit 'boltechnisch' aan kan?
kijk dan naar die gezichtsuitdrukking. Zo zien vrouwen er zondagsmiddags om vier uur uit als ze zaterdagavond begonnen zijn in de stad.quote:
Dat probeer ik te zeggen maar US en Los vinden dat aantrekkelijk blijkbaar.quote:Op zondag 7 november 2021 17:52 schreef CherryLips het volgende:
Ze staat er wel een beetje bij alsof ze al dertien uur heeft staan feesten en slikken.
quote:Op zondag 7 november 2021 17:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
en welke vormfactor 'bol' ongeveer?
Bijna net zo breed als lang?quote:Op zondag 7 november 2021 17:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
en welke vormfactor 'bol' ongeveer?
Dat is wel een beetje mijn lookquote:Op zondag 7 november 2021 17:52 schreef CherryLips het volgende:
Ze staat er wel een beetje bij alsof ze al dertien uur heeft staan feesten en slikken.
Oh... zo ver is het bij mij nog nietquote:Op zondag 7 november 2021 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Bijna net zo breed als lang?
Ze kijkt gewoon een beetje dromerig, zo kijkt ze ook als ze de welbekende zwelling tegen haar bips op zondagochtend voelt.quote:Op zondag 7 november 2021 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kijk dan naar die gezichtsuitdrukking. Zo zien vrouwen er zondagsmiddags om vier uur uit als ze zaterdagavond begonnen zijn in de stad.
Ze kijkt meer alsof ze vergeten zijn anaesthesie toe te dienen bij het verwijderen van die rol prikkeldraad uit haar bips op zondagochtend.quote:Op zondag 7 november 2021 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze kijkt gewoon een beetje dromerig, zo kijkt ze ook als ze de welbekende zwelling tegen haar bips op zondagochtend voelt.
Op maandagochtend zou ze anders kijken.quote:Op zondag 7 november 2021 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze kijkt meer alsof ze vergeten zijn anaesthesie toe te dienen bij het verwijderen van die rol prikkeldraad uit haar bips op zondagochtend.
kan je uitschakelenquote:Op zondag 7 november 2021 18:00 schreef CherryLips het volgende:
Valt me nu pas op, maar ik heb een abonnement en zie nu nog wel geniepig zo'n strookje met reclames tussen de posts staan.
Kun je vast ergens uitzetten.quote:Op zondag 7 november 2021 18:00 schreef CherryLips het volgende:
Valt me nu pas op, maar ik heb een abonnement en zie nu nog wel geniepig zo'n strookje met reclames tussen de posts staan.
Sorryquote:Op zondag 7 november 2021 18:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je uitschakelen
ik heb alleen een abbo zodat ik niet iedere ruftende neukfout hoef te lezen
Wat voor lekkers ga je halenquote:
sushi?quote:Op zondag 7 november 2021 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vriendin is laat thuis dus ik ga maar eten bestellen. Geen zin om nog te koken straks.
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Dat is een aantrekkelijke vrouw ja.quote:Op zondag 7 november 2021 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat probeer ik te zeggen maar US en Los vinden dat aantrekkelijk blijkbaar.
Nou veel plezier ermee danquote:Op zondag 7 november 2021 18:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is een aantrekkelijke vrouw ja.
Nee, moet nog steeds beslissen welke het gaat wordenquote:
quote:Op zondag 7 november 2021 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, moet nog steeds beslissen welke het gaat worden
quote:
hoe is het met je body armor eigenlijk?quote:Op zondag 7 november 2021 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, moet nog steeds beslissen welke het gaat worden
wat wordt er gemaakt dan?quote:Op zondag 7 november 2021 18:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet nog bedenken voor morgen. Wat hier gekookt wordt, lust ik niet en mijn 2 pits kookplaat hier, krijg ik niet aan. Ik moet het nog aan de begeleiding door geven, maar verwacht ook niet voor morgen de oplossing.
Zit er nog inquote:Op zondag 7 november 2021 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe is het met je body armor eigenlijk?
kapsalon bestellenquote:Op zondag 7 november 2021 18:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet nog bedenken voor morgen. Wat hier gekookt wordt, lust ik niet en mijn 2 pits kookplaat hier, krijg ik niet aan. Ik moet het nog aan de begeleiding door geven, maar verwacht ook niet voor morgen de oplossing.
En wat is het hoofdgerecht?quote:
Ik weet niet wat dit isquote:
Ja, zat zaken hier in de buurt natuurlijk. Weet nog niet of ik ergens iets ga afhalen. Kijk ik morgen wel evenquote:
Ja, maar hier wordt er dagelijks (behalve in het weekend) gekookt, daar wil ik zo veel mogelijk gebruik van maken. De rest probeer ik toch zelf te koken en straks heb ik ook mijn airfryer weer ter beschikking..quote:Op zondag 7 november 2021 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh lekker![]()
:p
Je had toch een tijdje die maaltijdenservice?
is de smaak wel goed van wat ze maken?quote:Op zondag 7 november 2021 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar hier wordt er dagelijks (behalve in het weekend) gekookt, daar wil ik zo veel mogelijk gebruik van maken. De rest probeer ik toch zelf te koken en straks heb ik ook mijn airfryer weer ter beschikking..
Oh met kaas, jammer.quote:
Op zich wel hoor. Nu twee keer meegegeten, maar de vaste vrijwilliger die kookt, was er vorige week niet. Dus kan nog niet heel goed oordelen daar overquote:Op zondag 7 november 2021 18:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is de smaak wel goed van wat ze maken?
Gegratineerd is toch met kaas?quote:
Geefquote:Op zondag 7 november 2021 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Japanse curry met crispy chicken.
quote:Op zondag 7 november 2021 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Japanse curry met crispy chicken.
Volgens wikipedia welquote:
quote:Gratineren of "overbakken" is een kooktechniek waarbij de bovenkant wordt voorzien van een korst. Veelal wordt dit gedaan met kaas
Dit ziet er wel lekker uitquote:Op zondag 7 november 2021 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.francescakookt.nl/gratin-dauphinois/
je moet ook niet altijd naar culifles luisterenquote:Op zondag 7 november 2021 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens wikipedia wel
[..]
[..]
Dit ziet er wel lekker uit
Had laatst een ovenschotel gemaakt en ipv normale aardappelschijfjes van die partjes met de schil er nog aan gepakt, dat was echt veel lekkerderquote:Op zondag 7 november 2021 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je moet ook niet altijd naar culifles luisteren
no shitquote:Op zondag 7 november 2021 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had laatst een ovenschotel gemaakt en ipv normale aardappelschijfjes van die partjes met de schil er nog aan gepakt, dat was echt veel lekkerder
Ja ik eet maar 6 keer per jaar aardappelen ofzo hequote:
en de rest pizza met jappenkak zonder kaas?quote:Op zondag 7 november 2021 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik eet maar 6 keer per jaar aardappelen ofzo he
Nee meestal heb ik alleen maar groenten en vleesquote:Op zondag 7 november 2021 18:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en de rest pizza met jappenkak zonder kaas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |