SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 november 2021 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Loop je ook over industrieterreinen in je dromen?
Nee niet echt eigenlijkquote:Op zondag 7 november 2021 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Loop je ook over industrieterreinen in je dromen?
Gewoon de vaste gasten dusquote:Op zondag 7 november 2021 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee trekt alleen maar ranzig volk aan![]()
Urk urk urk kindjes maken doe je met een Turkquote:
Metseltroffelquote:
ik heb ook wat games die al +6 maanden geleden besteld zijn die deze week binnen gaan komenquote:Op zondag 7 november 2021 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik heb wel inmiddels al 2 keer gedroomd over een biljetje wat komende week eindelijk gaat arriveren
![]()
hier ook bizar weinig gedaan vandaagquote:Op zondag 7 november 2021 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, ik moet nog even een paar uurtjes in de biljetgazet stoppenEr komt niet veel it mijn handen vandaag. Misschien nog heel snel even een blokje buiten lopen
een gezonken eiland bedoel je?quote:Op zondag 7 november 2021 15:48 schreef Ama het volgende:
Kunnen we van Urk niet weer gewoon een eiland maken?
ja hoor even de dijken doorprikkenquote:Op zondag 7 november 2021 15:48 schreef Ama het volgende:
Bestaat er zulks duivels gebroedquote:Op zondag 7 november 2021 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Daarbij-vergeleken-ranzig volk
Klinkt als een goed plan.quote:Op zondag 7 november 2021 15:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een gezonken eiland bedoel je?
het verdronken land van Urk
De Zuiderzee in ere herstellenquote:Op zondag 7 november 2021 15:48 schreef Ama het volgende:
Nee johquote:Op zondag 7 november 2021 15:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
geloof dat ze wel kibbeling vangen daar
Nou ik kom vast nog steeds wel aan mijn bakje kibbeling dan hoor.quote:Op zondag 7 november 2021 15:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
geloof dat ze wel kibbeling vangen daar
Mag Drenthe wel blijven?quote:Op zondag 7 november 2021 15:52 schreef FranticDJ het volgende:
Urk/Friesland/Groningen/die oerend-hard regionen in het oosten..
Mist niemand.
De hunebeddenquote:
sushi?quote:Op zondag 7 november 2021 16:01 schreef CherryLips het volgende:
Krijg ik een kortingsbon van thuisbezorgd. Damn you! Nu heb ik trek.
Denk dat het andersom is, die hunebedden stonden er al een tijdje voordat ze er een woonwijk omheen bouwdenquote:Op zondag 7 november 2021 15:59 schreef Ama het volgende:
Emmen heeft veel hunebedden. Staan soms ook gewoon midden in een woonwijk.
Kippetjes, spare-ribs, mixed grill?quote:Op zondag 7 november 2021 16:01 schreef CherryLips het volgende:
Helaas liggen alle bezorgers in Ede in bed met corona.quote:Op zondag 7 november 2021 16:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik zeg toch niet dat ze er neer gezet zijn?quote:Op zondag 7 november 2021 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het andersom is, die hunebedden stonden er al een tijdje voordat ze er een woonwijk omheen bouwden
Ze kwamen uit de grondquote:Op zondag 7 november 2021 16:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ze er neer gezet zijn?
Weet je dat zeker?quote:Op zondag 7 november 2021 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het andersom is, die hunebedden stonden er al een tijdje voordat ze er een woonwijk omheen bouwden
Waarschijnlijk roze.quote:Op zondag 7 november 2021 16:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zo goed wat een amabed is denk ik.
iets roze en fluffy denk ikquote:Op zondag 7 november 2021 16:03 schreef Ama het volgende:
[..]
ja ik ook niet..quote:Op zondag 7 november 2021 16:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Drentenaren gaan instinctief op een bepaald moment in hun leven een hunebed bouwen. Dat is iets genetisch. Ook jij ontkomt daar niet aan en jouw hunebed wordt uiteraard een Amabed.quote:Op zondag 7 november 2021 16:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Waaide gisteren ook bijna wegquote:Op zondag 7 november 2021 15:37 schreef Haags het volgende:
Ja het strand was dus echt niet te doen met die wind
Ik kon vliegeren met die kleinequote:
Nee want die zat aan het vliegertouw vast. Duhquote:
Niet op klimmen heaquote:Op zondag 7 november 2021 15:59 schreef Ama het volgende:
Emmen heeft veel hunebedden. Staan soms ook gewoon midden in een woonwijk.
dus we gaan hem niet kopen flesquote:Op zondag 7 november 2021 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ja gewoon alleen dat. Was eigenlijk beter geweest ja
ja lekker op tijd. Je bent vast de eerste die dat bedenktquote:Op zondag 7 november 2021 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga alvast even spa boeken voor rond de kerstdagen; weer paar dagen helemaal niets doen.
Ik kom net op de website: "je bent de eerste boeker voor deze dag, dus je krijgt 15% extra korting!"quote:Op zondag 7 november 2021 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja lekker op tijd. Je bent vast de eerste die dat bedenkt
Seems legitquote:Op zondag 7 november 2021 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kom net op de website: "je bent de eerste boeker voor deze dag, dus je krijgt 15% extra korting!"
Met lekker heel de dag Mariah Carey en Michael Bublé op de speaker door het hele complexquote:Op zondag 7 november 2021 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga alvast even spa boeken voor rond de kerstdagen; weer paar dagen helemaal niets doen.
Vorige keer heb ik weinig muziek gehoord volgens mijquote:Op zondag 7 november 2021 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met lekker heel de dag Mariah Carey en Michael Bublé op de speaker door het hele complex
quote:Op zondag 7 november 2021 16:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het had kerst is kut moeten zijn
Nicequote:Op zondag 7 november 2021 16:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb de schuttingen in de achtertuin behangen met kerstlampies.
Vergeet Wham! niet.quote:Op zondag 7 november 2021 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met lekker heel de dag Mariah Carey en Michael Bublé op de speaker door het hele complex
drie maanden ben je wel lekker bij je toeter of zoquote:
LAST CHRISTMAAAAAASquote:
DRIVING HOME FOR CHRISTMAAAAAASquote:
quote:
Wat een onzin.quote:Op zondag 7 november 2021 16:42 schreef Ama het volgende:
Meeste kerstliedjes heb je na 3x luisteren ook wel weer gehad.
Hij steekt zijn pikkie in een piek en tadaa, kerstboomquote:Op zondag 7 november 2021 16:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij hebt de kerstboom ook al staan zeker?
quote:Op zondag 7 november 2021 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij steekt zijn pikkie in een piek en tadaa, kerstboom
Mijn broer zou het doen; maar heeft afspraak dat het pas na Sinterklaas mag.quote:Op zondag 7 november 2021 16:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij hebt de kerstboom ook al staan zeker?
Eerder is ook wel beetje overdreven.quote:Op zondag 7 november 2021 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn broer zou het doen; maar heeft afspraak dat het pas na Sinterklaas mag.
Wat is het eindresultaat?quote:Op zondag 7 november 2021 16:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Klaar met zakje 2/4 en stap 94/227
Morgen verder. Het wordt toch zo te donker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |