Volgende is je een 2G beleid gaat krijgen, gevolgd door huisarrest.quote:Op zondag 7 november 2021 13:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou lekker zijn maar dat gaat zonder plicht niet gebeuren.
Wie gaat dat doen dan? Zo'n zestienjarige vakkenvuller?quote:Op zondag 7 november 2021 13:17 schreef matthijst het volgende:
Waarom controleren ze in supermarkten niet op mondkapjes?
Zie nog altijd mensen zo der rondlopen.
Angst, of luiheid van het personeel?
Voor 4 euro per uur wil je niet een knal krijgen van een gekkie...quote:Op zondag 7 november 2021 13:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wie gaat dat doen dan? Zo'n zestienjarige vakkenvuller?
Avondklok was wel het dieptepunt ooit in deze crisisquote:Op zondag 7 november 2021 13:15 schreef galantis het volgende:
Bijzonder dat we elkaar de maat nemen over één van de meest nutteloze maatregelen nl. mondkapjes, maar als het gaat om het overtreden van avondklokken of bezoekadviezen of weet ik veel wat dan is het allemaal wel prima. Althans dat is mijn indruk.
Ik gok dat we deze winter wel weer een nieuw dieptepunt krijgen.quote:Op zondag 7 november 2021 13:18 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Avondklok was wel het dieptepunt ooit in deze crisis
Maar we zitten nog lang niet op het vorige toppunt. Dus het gaat prima zo.quote:Op zondag 7 november 2021 13:16 schreef Tijn het volgende:
De zestigers zitten flink in de lift op de IC
[ afbeelding ]
Omdat ze inmiddels wel doorhebben dat in discussie gaan met deze 'strijders', die nogal eens agressief willen worden, geen enkele zin heeft.quote:Op zondag 7 november 2021 13:17 schreef matthijst het volgende:
Waarom controleren ze in supermarkten niet op mondkapjes?
Zie nog altijd mensen zonder rondlopen.
Angst, of luiheid van het personeel?
Manager ofzo, of een paar van die boa's waar ze tegenwoordig overvloed van hebben.quote:Op zondag 7 november 2021 13:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wie gaat dat doen dan? Zo'n zestienjarige vakkenvuller?
In sommige grote steden hebben ze wel boa's bij supermarkten, maar dat hebben ze in 90% van de winkels natuurlijk niet.quote:Op zondag 7 november 2021 13:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
Manager ofzo, of een paar van die boa's waar ze tegenwoordig overvloed van hebben.
Gewoon een weekje iemand bij de deur om die strijders weg te sturen, klaar ben je.
Ah ja, de vorige keer is het hele huis afgebrand, dus dit fikkie in de keuken maakt niet uit.quote:Op zondag 7 november 2021 13:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Maar we zitten nog lang niet op het vorige toppunt. Dus het gaat prima zo.
Precies, want het is niet mijn probleem. Tot zover.quote:Op zondag 7 november 2021 13:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah ja, de vorige keer is het hele huis afgebrand, dus dit fikkie in de keuken maakt niet uit.
Er is helemaal geen capaciteit om bij elke winkel een boa te zetten.quote:Op zondag 7 november 2021 13:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
Manager ofzo, of een paar van die boa's waar ze tegenwoordig overvloed van hebben.
Gewoon een weekje iemand bij de deur om die strijders weg te sturen, klaar ben je.
In het winkelgebied struikel je erover.quote:Op zondag 7 november 2021 13:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er is helemaal geen capaciteit om bij elke winkel een boa te zetten.
Hier niet.quote:Op zondag 7 november 2021 13:24 schreef matthijst het volgende:
[..]
In het winkelgebied struikel je erover.
Ik heb liever een fikkie in de keuken dan een heel afgebrand huisquote:Op zondag 7 november 2021 13:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah ja, de vorige keer is het hele huis afgebrand, dus dit fikkie in de keuken maakt niet uit.
Volgens de ongevaccineerden zijn die allemaal getest en al langer op de markt. Een coronavaccin is een experiment en veel te snel op de markt gebracht. Daardoor net vergif.quote:Op zondag 7 november 2021 13:24 schreef Momo het volgende:
Ik had wel verwacht dat je op de IC meerdere infusen krijgt met medicijnen met covid maar dit had ik ook niet verwacht.
[ twitter ]
Ik heb hier anders gelezen dat winkeliers graag een extra personeelslid betalen om te controleren, als ze daarmee kunnen voorkomen dat ze moeten sluiten.quote:Op zondag 7 november 2021 13:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er is helemaal geen capaciteit om bij elke winkel een boa te zetten.
Dan maar verplichtenquote:Op zondag 7 november 2021 13:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou lekker zijn maar dat gaat zonder plicht niet gebeuren.
Vorig jaar waren er ook veel restaurants die graag hun toko 1,5m afstand proof gemaakt hadden om vervolgens dicht te moeten.quote:Op zondag 7 november 2021 13:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb hier anders gelezen dat winkeliers graag een extra personeelslid betalen om te controleren, als ze daarmee kunnen voorkomen dat ze moeten sluiten.
Daar hebben winkeliers makkelijk voldoende marge voor, ze mogen blij zijn dat ze open mogen blijven.quote:Op zondag 7 november 2021 13:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb hier anders gelezen dat winkeliers graag een extra personeelslid betalen om te controleren, als ze daarmee kunnen voorkomen dat ze moeten sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |