Ja, eigenlijk is het voor "hope for the best".quote:Op zondag 7 november 2021 12:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Behalve dan dat het plan-gedeelte überhaupt wordt overgeslagen
Reageer je ook nog inhoudelijk op de comment of laten we dat maar gewoon zitten? Ook goed.quote:Op zondag 7 november 2021 12:50 schreef Velgje het volgende:
[..]
Logisch dat er meer gevaccineerden besmet raken als je de dagelijkse cijfers terugziet die met de dag meer worden.
Breakthrough infections is niets nieuws onder virussen.
https://www.hopkinsmedici(...)us-after-vaccination
PrOpAgAnDa
Ja die hebben geen last van schoolsluitingen, uitjes die niet meer kunnen of ouders die beoordeeld worden op basis van een QR code....quote:Op zondag 7 november 2021 11:12 schreef KayaQ het volgende:
[..]
Wat dramatisch. Mijn kind weet niet anders dan dat er een virus rondwaart, maar zijn leven is daar echt niet minder om. Kinderen onder de 5 hebben het allemaal niet zo door en zijn even gelukkig in een speeltuintje om de hoek.
Je hoeft geen strijder te zijn. Niemand zit op die dingen te wachten, de winkeliers ook niet. Maar het heeft ook weinig zin om daar ter plekke heisa om te gaan maken.quote:Op zondag 7 november 2021 12:55 schreef leolinedance het volgende:
Net 2 strijders zonder lapje in de supermarktikzelf ben nog niet zo ver, had m halfslachtig op/onder mijn kin hangen. Dat deden er wel meer. Ja begrijp dat dat helemaal suf is
![]()
Volgende keer zonder
Volgens mij krijgt een winkelier er geen boete voor als klanten zonder kapje rondlopen dus waarom zij zich er nog druk over maken..quote:Op zondag 7 november 2021 12:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je hoeft geen strijder te zijn. Niemand zit op die dingen te wachten, de winkeliers ook niet. Maar het heeft ook weinig zin om daar ter plekke heisa om te gaan maken.
Strijdersquote:Op zondag 7 november 2021 12:55 schreef leolinedance het volgende:
Net 2 strijders zonder lapje in de supermarktikzelf ben nog niet zo ver, had m halfslachtig op/onder mijn kin hangen. Dat deden er wel meer. Ja begrijp dat dat helemaal suf is
![]()
Volgende keer zonder
Je moet ook geen heisa gaan maken en het ding opzetten als een winkelbediende het vraagt. Maar dat deden ze hier gelukkig niet.quote:Op zondag 7 november 2021 12:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je hoeft geen strijder te zijn. Niemand zit op die dingen te wachten, de winkeliers ook niet. Maar het heeft ook weinig zin om daar ter plekke heisa om te gaan maken.
Hangt ervan af wie me zou aanspreken. Voor een werknemer heb ik het volste begrip. Betweterige wildvreemden daarentegen..quote:Op zondag 7 november 2021 12:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 7 november 2021 12:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Strijders
Oké man. Gebruik liever proleten of kneuzen. Of tyfusdebielen.
En een teveel aan stress bij de ouders die het niet meer kunnen bolwerken is ook niet al te best voor die kinderen, ook al weten ze niet beter.quote:Op zondag 7 november 2021 12:56 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja die hebben geen last van schoolsluitingen, uitjes die niet meer kunnen of ouders die beoordeeld worden op basis van een QR code....
Op wat precies?quote:Op zondag 7 november 2021 12:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Reageer je ook nog inhoudelijk op de comment of laten we dat maar gewoon zitten? Ook goed.
Lijkt mij wel, mensen zijn gevaccineerd en zien er geen noodzaak meer in al een tijdje... dusseh... "back to normal" dan is het wel handig om weer lief aan het volk te vragen om desondanks ze gevaccineerd zijn weer wat voorzichtiger willen worden.quote:Op zondag 7 november 2021 11:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Afgezien van de plekken waar het vergunningstechnisch kan worden afgedwongen, zou dat veel effect gehad hebben denk je?
Lol strijders.quote:Op zondag 7 november 2021 12:55 schreef leolinedance het volgende:
![]()
Volgende keer zonder
Prestigeproject van Hugo. De zoveelste. Net als dat testen voor toegang destijds.quote:Op zondag 7 november 2021 13:02 schreef Kickinalfa het volgende:
QR codes voelt wel als de nieuwe mondkapjes.
Een hoop heisa voor een minuscule winst.
En ipv eens een andere strategie te bedenken gaan we alleen maar verder erop inzitten.
quote:Op zondag 7 november 2021 12:55 schreef leolinedance het volgende:
![]()
Volgende keer zonder
quote:Op zondag 7 november 2021 13:02 schreef Kickinalfa het volgende:
QR codes voelt wel als de nieuwe mondkapjes.
Een hoop heisadiscriminatie / openbreken van grondrechten voor een minuscule winst.
En ipv eens een andere strategie te bedenken gaan we alleen maar verder erop inzitten.
Strijdersquote:Op zondag 7 november 2021 12:55 schreef leolinedance het volgende:
![]()
Volgende keer zonder
Eens.quote:Op zondag 7 november 2021 12:59 schreef galantis het volgende:
[..]
Hangt ervan af wie me zou aanspreken. Voor een werknemer heb ik het volste begrip. Betweterige wildvreemden daarentegen..
Wat zou het toch lekker zijn als iedereen zich liet vaccineren.. zie Portugalquote:Op zondag 7 november 2021 13:07 schreef ludovico het volgende:
Als die anti-wappies zich nou eens niet als religieuze groep zouden gedragen i.c.m. variabele kledingsvoorschriften...![]()
Wat zou het toch lekker zijn zeg als gewoon niemand die kut kappies opzet.
Zou lekker zijn maar dat gaat zonder plicht niet gebeuren.quote:Op zondag 7 november 2021 13:08 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wat zou het toch lekker zijn als iedereen zich liet vaccineren.. zie Portugal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |