ik twijfel om nog iets te drinken te nemenquote:Op zondag 7 november 2021 00:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben een avondmens. Dus we gaan nog niet naar bed. Nog langer niet. Nog langer niet!![]()
Slapen doe ik morgen welquote:Op zondag 7 november 2021 00:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik welIk kijk nog even Family Guy af, dan tanden poetsen en heerlijk dutten
Trusten!quote:Op zondag 7 november 2021 00:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik welIk kijk nog even Family Guy af, dan tanden poetsen en heerlijk dutten
WHYYY MEEEEquote:
dacht ff welk nummer is dat .....quote:Op zondag 7 november 2021 01:04 schreef NailQueen het volgende:
COME ON EVERYBODY, LET'S SING ALONG AND FEEL THE POWER OF A SONG
Omg is dat vandaagquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
2021, gaat apart zijn om terug te kijken zeg, zo recent![]()
Jazeker! Of mijn geheugen doet raar en het is vandaag Eurovision Again, maar volgens mij niet.quote:
Oeh ja dat was met Duncan ook nog live erbij toch?quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:50 schreef Guanabana het volgende:
Ik was toevallig net het begin van de eerste semi aan het kijkenIs een van mijn favo momenten van alledrie de shows.
Niice, zat al te wachten op wanneer we die gingen terugkijken, hopelijk doen veel mensen mee (want er is ook voetbalquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:56 schreef Aoibhin het volgende:
Jazeker! Of mijn geheugen doet raar en het is vandaag Eurovision Again, maar volgens mij niet.
Ja!quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:56 schreef Aoibhin het volgende:
Oeh ja dat was met Duncan ook nog live erbij toch?
(hier was ik live bij)
En een mooie opmaat naar het 2022 seizoen, Volgende week begint Estland al.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
2021, gaat apart zijn om terug te kijken zeg, zo recent![]()
De druk is er een beetje af. Noorwegen - Letland is 0 - 0 gebleven.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Niice, zat al te wachten op wanneer we die gingen terugkijken, hopelijk doen veel mensen mee (want er is ook voetbal)
Ja dat is wel echt mooi gepland ditquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En een mooie opmaat naar het 2022 seizoen, Volgende week begint Estland al.
@Sableheart sowieso, want die organiseert hetquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Niice, zat al te wachten op wanneer we die gingen terugkijken, hopelijk doen veel mensen mee (want er is ook voetbal)
F1 gaat voorquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Sableheart sowieso, want die organiseert het@:NailQueen en @:usagi414 zijn er eigenlijk altijd wel, @:Koen66, @:ESF1Gamer, @:koffieleuk, @:Momo, @:H_T, @:Fred_B en @:sportfreak vaak ook (al zal die laatste misschien eerder voetbal kijken gezien zijn username
)
Ohh is dat ook! Ja, dan snap ik het dat jij eerder dat kijktquote:
Hoe raad je hetquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Sableheart sowieso, want die organiseert het@:NailQueen en @:usagi414 zijn er eigenlijk altijd wel, @:Koen66, @:ESF1Gamer, @:koffieleuk, @:Momo, @:H_T, @:Roger_Epiales, @:Fred_B en @:sportfreak vaak ook (al zal die laatste misschien eerder voetbal kijken gezien zijn username
)
Je vergeet nog iemand. @molloot200 hoe gaat het met je verjaardagsfeest ?quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Sableheart sowieso, want die organiseert het@:NailQueen en @:usagi414 zijn er eigenlijk altijd wel, @:Koen66, @:ESF1Gamer, @:koffieleuk, @:Momo, @:H_T, @:Roger_Epiales, @:Fred_B en @:sportfreak vaak ook (al zal die laatste misschien eerder voetbal kijken gezien zijn username
)
IK VERGEET MOLLOOT!!???quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je vergeet nog iemand. @:Molloot200 hoe gaat het met je verjaarsfeest ?
Gelukkig dan maar dat je er bij 1991 niet wasquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:17 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben wel moe dus weet niet hoe lang ik het volhou vanavond.
Misschien doet hij volgend jaar de presentatiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |