Hij zou het met iemand uit het publiek kunnen zingen en het zou waarschijnlijk een verbetering zijn op de originele zangeres.quote:Op zondag 7 november 2021 00:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zij was er de vorige keer in ieder geval niet bijToen zong hij dit nummer met Marlayne
Oei, hopelijk kiest hij mij niet uitquote:Op zondag 7 november 2021 00:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij zou het met iemand uit het publiek kunnen zingen en het zou waarschijnlijk een verbetering zijn op de originele zangeres.
hmmmmm wie won dat ook alweer 😏quote:Op zondag 7 november 2021 00:28 schreef Sableheart het volgende:
Bedankt voor het gezelschap weer! Volgende week 2021!
ben je al ver?quote:Op zondag 7 november 2021 00:29 schreef Aoibhin het volgende:
Tot volgende week allemaal![]()
Ik denk dat ik morgenochtend maar verder ga aan mijn motivatiebrief, ben nu gaar
Geen idee meer, is ook wat langer geleden natuurlijkquote:
Ja, is eigenlijk al afquote:
Jij bent er gewoon bijquote:Op zondag 7 november 2021 00:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk even of ik er volgende week bij ben aangezien het vrij recent is en ik veel optredens heb teruggekeken,
Maar dat zei ook over 2019 en toen was ik er ook gewoon bij. Dus misschien tot volgende week
"Joh, jeweettoch waarom ik dat werk wil, hebben we het laatst over gehad, gozert.quote:Op zondag 7 november 2021 00:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, is eigenlijk al afMaar iets te lang vind ik
En wat te "formeel" ja hoe omschrijf ik dit, maar ik bedoel dat ik de mensen waar ik het sollicitatiegesprek mee ga voeren ook gewoon ken, dus dan wil ik het niet te formeel hebben, maar het moet wel professioneel blijven
Nog niet, is er een afterparty?quote:
quote:Op zondag 7 november 2021 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Joh, jeweettoch waarom ik dat werk wil, hebben we het laatst over gehad, gozert.
Nou, zie je morgen voor dat praatje, laters."
Ik welquote:Op zondag 7 november 2021 00:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben een avondmens. Dus we gaan nog niet naar bed. Nog langer niet. Nog langer niet!![]()
ik twijfel om nog iets te drinken te nemenquote:Op zondag 7 november 2021 00:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben een avondmens. Dus we gaan nog niet naar bed. Nog langer niet. Nog langer niet!![]()
Slapen doe ik morgen welquote:Op zondag 7 november 2021 00:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik welIk kijk nog even Family Guy af, dan tanden poetsen en heerlijk dutten
Trusten!quote:Op zondag 7 november 2021 00:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik welIk kijk nog even Family Guy af, dan tanden poetsen en heerlijk dutten
WHYYY MEEEEquote:
dacht ff welk nummer is dat .....quote:Op zondag 7 november 2021 01:04 schreef NailQueen het volgende:
COME ON EVERYBODY, LET'S SING ALONG AND FEEL THE POWER OF A SONG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |