Van het ESF 2011 denk ik, waar hij de interval act verzorgde.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:22 schreef NailQueen het volgende:
En waar kunnen we Jan Delay van kennen?
Maak je geen zorgen, die zijn in de slowchat belangrijker dan hier.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:25 schreef NailQueen het volgende:
Mocht een Mod een goede TT kunnen verzinnen, dan heeft diegene toestemming om hem aanpassen
Precies. Deze TT is prima geschikt voor dit topicquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:26 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, die zijn in de slowchat belangrijker dan hier.
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Doet hij niet mee geeft hij de punten wel.
Trusten voor straks!quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:29 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ben inmiddels afgehaakt. Fijne avond!
quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:29 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ben inmiddels afgehaakt. Fijne avond!
KOENELOENquote:
Reactie van die zanger toch?quote:
Ja, die wilde iets gaan doen met Mandyquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Reactie van die zanger toch?
Asserbesjanquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:31 schreef NailQueen het volgende:
Wat ik me elk jaar afvraag: Hoe spreek je Azerbaijan uit? Gewoon als Azerbaijan (zonder klemtoon), Azérbaijan (klemtoon op de ZER) of Azerbįijįn (klemtoon op de AIJAN)?![]()
Ja, vraag me af of hij wist dat die camera dat zo goed zou opvangen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, die wilde iets gaan doen met Mandy
je kan het ook gewoon niet uitsprekenquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:31 schreef NailQueen het volgende:
Wat ik me elk jaar afvraag: Hoe spreek je Azerbaijan uit? Gewoon als Azerbaijan (zonder klemtoon), Azérbaijan (klemtoon op de ZER) of Azerbįijįn (klemtoon op de AIJAN)?![]()
Ik heb zowel in het Nederlands als in het Engels de klemtoon op het eind liggen (op de aan)quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:31 schreef NailQueen het volgende:
Chocolattequote:
Gewoon geen punten geven aan dat liedquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je kan het ook gewoon niet uitspreken
Die van toen Nederland in 2019 voor het eerst op 1 in de odds stond, heb ik ook nogquote:
Ik ga niet liegen. Daar heb ik ook nog een screenshot van.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die van toen Nederland in 2019 voor het eerst op 1 in de odds stond, heb ik ook nog
Ook gewoon continu refreshen om te zien of we al over Rusland heen waren gewiptquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ga niet liegen. Daar heb ik ook nog een screenshot van.
Dat deed ik tijdens de finalequote:Op zaterdag 6 november 2021 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook gewoon continu refreshen om te zien of we al over Rusland heen waren gewiptEn meteen screenshotten
Gelukkig hoefden we daarna niet heel lang meer te wachtenquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:42 schreef Koen66 het volgende:
deze finale destijds maar half/half gezien, zat weer te balen omdat de finale weer zonder NL was
eerst Joan nog overlevenquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelukkig hoefden we daarna niet heel lang meer te wachten
Duurt wel een aantal weken voordat we daar zijnquote:
stel je voor.... 1 show, alle deelnemers, en alle punten live gevenquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:46 schreef Sableheart het volgende:
Fijn he, dat ze niet meer alle punten geven om tijd te besparen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |