Van het ESF 2011 denk ik, waar hij de interval act verzorgde.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:22 schreef NailQueen het volgende:
En waar kunnen we Jan Delay van kennen?
Maak je geen zorgen, die zijn in de slowchat belangrijker dan hier.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:25 schreef NailQueen het volgende:
Mocht een Mod een goede TT kunnen verzinnen, dan heeft diegene toestemming om hem aanpassen
Precies. Deze TT is prima geschikt voor dit topicquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:26 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, die zijn in de slowchat belangrijker dan hier.
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Doet hij niet mee geeft hij de punten wel.
Trusten voor straks!quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:29 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ben inmiddels afgehaakt. Fijne avond!
quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:29 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ben inmiddels afgehaakt. Fijne avond!
KOENELOENquote:
Reactie van die zanger toch?quote:
Ja, die wilde iets gaan doen met Mandyquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Reactie van die zanger toch?
Asserbesjanquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:31 schreef NailQueen het volgende:
Wat ik me elk jaar afvraag: Hoe spreek je Azerbaijan uit? Gewoon als Azerbaijan (zonder klemtoon), Azérbaijan (klemtoon op de ZER) of Azerbįijįn (klemtoon op de AIJAN)?![]()
Ja, vraag me af of hij wist dat die camera dat zo goed zou opvangen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, die wilde iets gaan doen met Mandy
je kan het ook gewoon niet uitsprekenquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:31 schreef NailQueen het volgende:
Wat ik me elk jaar afvraag: Hoe spreek je Azerbaijan uit? Gewoon als Azerbaijan (zonder klemtoon), Azérbaijan (klemtoon op de ZER) of Azerbįijįn (klemtoon op de AIJAN)?![]()
Ik heb zowel in het Nederlands als in het Engels de klemtoon op het eind liggen (op de aan)quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:31 schreef NailQueen het volgende:
Chocolattequote:
Gewoon geen punten geven aan dat liedquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je kan het ook gewoon niet uitspreken
Die van toen Nederland in 2019 voor het eerst op 1 in de odds stond, heb ik ook nogquote:
Ik ga niet liegen. Daar heb ik ook nog een screenshot van.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die van toen Nederland in 2019 voor het eerst op 1 in de odds stond, heb ik ook nog
Ook gewoon continu refreshen om te zien of we al over Rusland heen waren gewiptquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ga niet liegen. Daar heb ik ook nog een screenshot van.
Dat deed ik tijdens de finalequote:Op zaterdag 6 november 2021 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook gewoon continu refreshen om te zien of we al over Rusland heen waren gewiptEn meteen screenshotten
Gelukkig hoefden we daarna niet heel lang meer te wachtenquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:42 schreef Koen66 het volgende:
deze finale destijds maar half/half gezien, zat weer te balen omdat de finale weer zonder NL was
eerst Joan nog overlevenquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelukkig hoefden we daarna niet heel lang meer te wachten
Duurt wel een aantal weken voordat we daar zijnquote:
stel je voor.... 1 show, alle deelnemers, en alle punten live gevenquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:46 schreef Sableheart het volgende:
Fijn he, dat ze niet meer alle punten geven om tijd te besparen.
En Anke blijft zo stoļcijns bij alles wat de spokepersons zeggen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:46 schreef Sableheart het volgende:
Fijn he, dat ze niet meer alle punten geven om tijd te besparen.
Was standaard, kon in 20 minutenquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stel je voor.... 1 show, alle deelnemers, en alle punten live geven
ja, ooitquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:48 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Was standaard, kon in 20 minuten
Powerballadmevrouwquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:50 schreef NailQueen het volgende:
Wat had Oostenrijk ook alweer voor nummer?
Ja dat kan natuurlijk echt niet, zo'n memorabel nummer!quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:52 schreef NailQueen het volgende:
Wacht even, geen punten voor Rusland?
ben benieuwd hoe die zou scoren in Europaquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:54 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind die presentatrice wel een beetje lijken op Helene Fischer.
Atemlos durch die Nachtquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe die zou scoren in Europa
Nummer van wie?quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk echt niet, zo'n memorabel nummer!
Kan niet, Nederland is never alonequote:Op zaterdag 6 november 2021 23:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hebben we nou nog niet gewonnen?
Ik neem tenminste aan dat Nederland op een eigen scorebord staat, die voor de winnaar.
Dan staan we waarschijnlijk samen met Belgiė op dat bord.quote:
Nee we hebben nog niet gewonnen, maar het kan niet meer misgaan dit!quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hebben we nou nog niet gewonnen?
Ik neem tenminste aan dat Nederland op een eigen scorebord staat, die voor de winnaar.
Nee, was ook niet veelquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:58 schreef Sableheart het volgende:
Cyprus stond zeker niet in de finale?
Ik reken daar idd op, heb al een leuk flesje opengetrokken om het te vieren.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee we hebben nog niet gewonnen, maar het kan niet meer misgaan dit!
With Love, Babyquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan staan we waarschijnlijk samen met Belgiė op dat bord.
Belgiė natuurlijk niet als winnaar, maar gewoon om ons gezelschap te houden.
Van je zuiderburen moet je het hebbenquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan staan we waarschijnlijk samen met Belgiė op dat bord.
Belgiė natuurlijk niet als winnaar, maar gewoon om ons gezelschap te houden.
Ik had voor Duncan nog speciaal bubbelwijn in huis gehaaldquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik reken daar idd op, heb al een leuk flesje opengetrokken om het te vieren.
Tokyo Tower is dat toch?quote:Op zondag 7 november 2021 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
Hoe zou die toren op de achtergrond heten? Die zien we ook nooit
Verrekquote:Op zondag 7 november 2021 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tokyo Tower is dat toch?
[ afbeelding ]
Ik had dat niet, want dat durf ik dan weer niet aan.quote:Op zondag 7 november 2021 00:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had voor Duncan nog speciaal bubbelwijn in huis gehaaldZodat ik die kon openen voor het geval dat. Gelukkig was het nodig
Nu weet ik het. Het is asserbeejsen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben ook niet bijgelovig, dat brengt ongelukquote:Op zondag 7 november 2021 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had dat niet, want dat durf ik dan weer niet aan.
Ik ben niet bijgelovig, maar toch wel een beetje soms af en toe.![]()
En ik maar denken dat het Las Vegas was!quote:Op zondag 7 november 2021 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tokyo Tower is dat toch?
[ afbeelding ]
Rusland gaf ook niks aan Wit-Rusland toch?quote:Op zondag 7 november 2021 00:04 schreef Sableheart het volgende:
Als zelfs Wit-Rusland geen 12 punten aan Rusland geeft, weet je dat het matig was.
Kon ook niet, ze zaten in verschillende halve finalesquote:Op zondag 7 november 2021 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Rusland gaf ook niks aan Wit-Rusland toch?
Jawel toch? Blank-Rusland mag niet meer dacht ikquote:Op zondag 7 november 2021 00:07 schreef Koen66 het volgende:
nu mogen we het geneens meer Wit-Rusland noemen
Ze krijgen er nu zelfs TRAPWA bijquote:Op zondag 7 november 2021 00:10 schreef Koen66 het volgende:
wel even wennen dat de UK niet onderaan staat
Van wie niet?quote:Op zondag 7 november 2021 00:07 schreef Koen66 het volgende:
nu mogen we het geneens meer Wit-Rusland noemen
het mag idd allebeiquote:Op zondag 7 november 2021 00:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Van wie niet?
Op verreweg de meeste plekken staat het gewoon als Wit-Rusland.
Dana International kwam niet bepaald dicht in de buurt om haar overwinning te evenarenquote:Op zondag 7 november 2021 00:16 schreef Koen66 het volgende:
zelfs Israell niet in de finale dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |